eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopiennik GórnyDostawa kruszywa naturalnego oraz gruzu betonowo-ceglanego



Ogłoszenie z dnia 2022-05-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa naturalnego oraz gruzu betonowo-ceglanego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łopiennik Górny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197948

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łopiennik Nadrzeczny 3A

1.5.2.) Miejscowość: Łopiennik Górny

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-351

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lopiennikgorny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://uglopiennikgorny.bip.e-zeto.eu/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kruszywa naturalnego oraz gruzu betonowo-ceglanego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7752df81-ba5c-11ec-97c7-b646b0ba23df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00175422

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021972/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa kruszywa naturalnego oraz gruzu betonowo-ceglanego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00119725/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKI.271.03.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178400,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Kruszywo drogowe, dolomitowe, naturalne łamane ze skał – kliniec o frakcji 0 – 31,5 mm w ilości 1 775 ton.
Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Zgodność z Polską Normą PN-EN-13043 (Kruszywa do mieszanek bitumicznych i powierzchniowych utrwaleń stosowanych na drogach, lotniskach i innych powierzchniach przeznaczonych do ruchu) lub równoważną (przenoszącą normy europejskie, normy innych państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie). Zamawiający nie dopuszcza margli, kredy i wapienia. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, plastikowe, drewniane, gliny. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy. Wykonawca musi przedstawić Zamawiającemu deklarację zgodności z kopalni kruszyw na każdorazową dostawę pod rygorem odmowy odbioru dostawy. Ponadto na każdorazową dostawę Wykonawca musi dostarczyć Zamawiającemu dokument WZ, na którym musi być podany rodzaj materiału, tonaż, data i nr rej. samochodu odbierającego oraz odbiorca.
2) W przypadku wystąpienia wątpliwości Zamawiającego co do jakości dostarczonego kruszywa, przedstawiciel Zamawiającego wraz z przedstawicielem wykonawcy pobiorą próbę z budzącego wątpliwości składu i skierują na badania kontrolne do oddalonego nie więcej niż 70 km od siedziby Zamawiającego laboratorium, które wykona badania zgodności z w/w normą. Koszt badań pokryje: Zamawiający - w przypadku gdy kruszywo spełnia zakładaną normę, Wykonawca - jeśli kruszywo nie spełnia warunków stawianych przez normę.
3) W przypadku dostarczenia wadliwego kruszywa Dostawca jest zobowiązany do jego niezwłocznego usunięcia na własny koszt, nie później niż w terminie siedmiu dni liczonych od daty doręczenia zawiadomienia o wadzie, chyba, że strony inaczej postanowią.
4) Zamawiający może usunąć w zastępstwie Dostawcy i na jego koszt wadliwe kruszywo, jeżeli Dostawca nie usunie ich samodzielnie w terminie określonym w § 4 ust. 8 umowy, Poniesionymi kosztami Zamawiający obciąży Dostawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 121511,91 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Gruz pokruszony betonowo-ceglany o frakcji nie mniej niż 20 mm nie więcej niż 55 mm w ilości 1100 ton.
Szczegółowe wymagania w zakresie przedmiotu zamówienia:
1) Dostarczony materiał nie może zawierać złomu, szkła, śmieci, drewna, materiałów zawierających azbest oraz odpadów niebezpiecznych.
2) Z uwagi na miejsce dostaw (drogi polne) wielkość poszczególnych składów (transportów gruzu) nie powinna przekraczać 20 ton.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44113700-2 - Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 56888,58 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 98,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. „CAREX” Grzegorz Domagała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657 102 00 39

7.3.3) Ulica: ul. Chęcińska 353

7.3.4) Miejscowość: Brzeziny

7.3.5) Kod pocztowy: 26-026

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146277,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.