Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00183928/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00184774/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
- 2023/BZP 00186829/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00240127/01 - Wynik z dnia 2023-05-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
,,KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ BANKOWĄ BUDŻETU POWIATU PRZEMYSKIEGO ORAZ JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W TYM UDZIELENIE KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DLA POWIATU PRZEMYSKIEGO”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przemyski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900312
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dominikański 3
1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@powiat.przemysl.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.przemysl.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
,,KOMPLEKSOWĄ OBSŁUGĘ BANKOWĄ BUDŻETU POWIATU PRZEMYSKIEGO ORAZ JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH W TYM UDZIELENIE KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM DLA POWIATU PRZEMYSKIEGO”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55c90181-ddbc-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180583
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00048807/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Usług bankowa
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 16.1 Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
16.2 Ofertę należy złożyć z zachowaniem formy elektronicznej lub w postaci elektronicznej, opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W niniejszym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami , w szczególności składanie oferty oraz oświadczeń, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem platformy zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej określone w ustawie o świadczenia usług drogą elektroniczną określone w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344)
8.2 W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami w zakresie składania dokumentów, wniosków (innych niż oferta i oświadczenia), zawiadomień oraz przekazywanie innych informacji może
odbywać się na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl
8.12 Zamawiający zgodnie z Rozporządzeniem prezesa Rady Ministrów w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie zakupowej, tj:
1) stały dostęp do sieci internetowej o przepustowości min 512 kb/s
2) komputer klasy PC lub MAC z systemem operacyjnym MS Windows, Linux lub nowsze wersje, pamięć min 2 GB Ram, procesor Intel 2GHZ lub nowszy,
3) przeglądarkę internetową, obsługująca TLS 1.2, w przypadku Internet Explorer minimalna wersja 10.0
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf,
6) dokumenty w formacie PDF zaleca się podpisywać formatem PAdES lub XAdES
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8.13 Zamawiający dopuszcza formaty przesyłanych plików o wielkości do 75 MB w txt, rtf, pdf, xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7a, html, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMlenc.
8.14. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia:
akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący, zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej na stronie https://platformazakupowa.pl/.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 24.1 Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przystępując do postępowania wraz z ofertą złożył oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych określonych w art. 13 lub art. 14 RODO, według załącznika do swz.
24.2 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE ( ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1,) dalej „RODO”, informuję, że:
24.3 Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: - Starostwo Powiatowe w Przemyślu, Plac Dominikański 3, 37-700 Przemyśl, tel. 16 678 50 54, 56
24.4 Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych (IOD) - inspektorem ochrony danych osobowych w Starostwie Powiatowym w Przemyślu jest P. Agnieszka Cynowska -Porada 16 678 50 54 wew. 299
24.5 Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego pn: ,,Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Przemyskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w tym udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Powiatu Przemyskiego”.
24.6 Odbiorcami Państwa danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U z 2019, poz. 2019 ze zm.),
24.7 Państwa dane osobowe przechowywane będą przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania.
24.8 Obowiązek podania przez Państwa danych osobowych bezpośrednio Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Prawo zamówień publicznych.
24.9 W odniesieniu do Państwa danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
24.10 Każda osoba fizyczna, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub w innych dokumentach składanych prze Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego posiada:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Państwa dotyczących;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Państwa danych osobowych*;
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzanych danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących, narusza przepisy RODO;
24.11 Żadnej osobie, której dane osobowe przekazano Zamawiającemu w ofercie lub w innych dokumentach składanych prze Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. B, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. C RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp. oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników,
**Wyjaśnienie: Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienie korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.7.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postępowania jest ,Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Przemyskiego oraz jego jednostek organizacyjnych w tym udzielenie kredytu w rachunku bieżącym dla Powiatu Przemyskiego”
4.2 Przedmiotem jest prowadzenie kompleksowej obsługi bankowej budżetu Powiatu Przemyskiego oraz jego jednostek organizacyjnych, a w szczególności:
1) otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu Powiatu, rachunków bieżących podstawowych dla Starostwa Powiatowego jako urzędu powiatu oraz dla powiatowych jednostek organizacyjnych,
2) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych do rachunków bieżących wg. potrzeb, specjalnych oraz innych rachunków dla wyodrębnienia środków pieniężnych na określony cel,
3) zapewnienie możliwości założenia i prowadzenia rachunków walutowych w ramach rachunków pomocniczych, na których zlecenia pieniężne realizowane będą w walucie zagranicznej,
4) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków bankowych Zamawiającego spełniającej standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek Powiatu,
5) zapewnienie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym budżetu Powiatu,
6) realizowanie poleceń przelewu w ramach bankowości elektronicznej w walucie krajowej
7) i zagranicznej,
8) realizowanie przelewów w walucie obcej bez przeliczania kwoty waluty obcej na złotówki oraz usługi przewalutowania,
9) zapewnienie możliwości niezwłocznego realizowania tzw. szybkich poleceń przelewu typu SORBNET,
10) udzielanie na hasło osobom upoważnionym przez Zleceniodawcę informacji telefonicznych o stanie na rachunkach i wszelkich operacjach z dnia poprzedniego i bieżącego,
11) przyjmowanie wpłat gotówkowych,
12) dokonywanie wypłat gotówkowych,
13) wydawanie blankietów czeków, kart bankomatowych,
14) umożliwienie dokonywania autowypłat,
15) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty, w tym lokaty OVERNIGHT,
16) lokowanie wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych z możliwością ich automatycznej prolongaty,
17) przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanych rachunkach bieżących i pomocniczych, wg stopy procentowej opartej na stawce WIBID 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc obrachunkowy korygowanej wskaźnikiem banku, przy czym oprocentowanie rachunków nie będzie zmieniało się w okresie danego miesiąca,
18) uznawanie i obciążanie rachunków bankowych w dniu operacji,
19) naliczanie i kapitalizacja odsetek dokonywana w okresach miesięcznych ostatniego dnia miesiąca,
20) usługę „wyzerowania” wskazanych rachunków bieżących urzędu i jednostek organizacyjnych Powiatu, polegającą na przekazaniu z dniem 31 grudnia każdego roku kwot pozostałych na rachunkach jednostek Powiatu na wskazany rachunek (np. niewykorzystane środki, naliczone odsetki bankowe) na wniosek Zamawiającego.
21) umożliwienie uzyskiwania, w systemie bankowości elektronicznej informacji o stanie rachunków jednostek organizacyjnych Zamawiającego wymienionych w zamówieniu,
22) wyznaczenie jednego doradcy klienta dla Starostwa i wszystkich jednostek organizacyjnych Powiatu dostępnego w godzinach pracy banku,
23) zapewnienie bieżącej sprawności systemu bankowości elektronicznej i jego obsługi technicznej,
24) możliwość realizacji poleceń przelewów w wersji papierowej,
25) przelewy dokonywane na rachunki w oddziale banku oraz innych oddziałach filiach dokonywane będą bez opłat, nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Powiatu Przemyskiego żadnych innych opłat niż określone w zapytaniu,
26) - Bank nie będzie pobierał z tytułu obsługi bankowej Powiatu Przemyskiego żadnych innych opłat niż określone w zapytaniu,
27) Bank zawrze umowę z Powiatem Przemyskim o prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszej procedurze obejmującą wszystkie jednostki organizacyjne Powiatu, natomiast z każdą jednostką organizacyjną zostanie podpisana umowa rachunku bieżącego
28) wprowadzenie terminali płatniczych w trakcie trwania obsługi bankowej,
29) dokonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem rachunku wynikających z przepisów prawa bankowego,
30) wydawanie oświadczeń, zaświadczeń i opinii na żądanie Zamawiającego oraz innych czynności bankowych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-05-13 do 2026-05-13
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Ocenie poddane zostaną wyłącznie te oferty, które nie zostaną odrzucone z postępowania.
19.2 Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o przyjęte w postępowaniu kryteria oceny ofert:
1.
Kryterium
Ranga Maksymalna ilość punktów jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1. Opłaty i prowizje (wyrażone w złotych) – suma – P1
70%
70 punktów
2. Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID O/N * współczynnik, wyrażone w procentach) – (P2)
10%
10 punktów
3. Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M plus marża, wyrażone w procentach) – (P3)
20%
20 punktów
Razem liczba punktów – (P) 100% 100 punktów
1) Opłaty i prowizje (wyrażone w złotych) – (P1) suma - 70%
Liczba punktów przyznana ofercie w tym kryterium będzie liczona w następujący
sposób:
P1= (Cmin/Cb) x 100 x 70%
gdzie:
P1- liczba punktów obliczona dla danej oferty, w kryterium opłaty i prowizje
Cmin- cena najniższej oferty
Cb- cena oferty badanej
2) Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych (stawka WIBID O/N * współczynnik, wyrażone w procentach) – (P2)- 10%
Oprocentowanie będzie wyliczone wg następującego wzoru:
P2 = (Cb/Cmax) x 100 x 10%
gdzie:
P2- liczba punktów obliczona dla danej oferty, w kryterium oprocentowanie środków
na rachunku,
Cb- cena oferty badanej w kryterium oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych
Cmax-cena najkorzystniejszej oferty w kryterium oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych
3) Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym (stawka WIBOR 1M plus marża, wyrażone w procentach) – (P3) - 20%
Oprocentowanie będzie wyliczone wg następującego wzoru:
P3 = (Cn/Cb) x 100 x 20%
gdzie:
P3 – liczba punktów obliczona dla oferty z kryterium Oprocentowanie kredytu
krótkoterminowego w rachunku bieżącym.
Cn - cena najniższej oferty w kryterium oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym
Cb - cena badana w kryterium oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym
Dla porównywalności ofert:
- dane należy podać z dokładnością do czterech miejsc po przecinku,
1 – kalkulując oprocentowanie należy uwzględnić odpowiednio stawki (WIBID 1M) ogłoszone dnia 31 styczeń 2023 roku.
2 – oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym winno zostać wyliczone z zastosowaniem
stawki WIBOR 1M z dnia 31 stycznia 2023 roku.
Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z najwyższą sumą punktów z trzech kryteriów.
Suma punktów (P) zostanie obliczona według wzoru:
P= P1 + P2 + P3
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie środków pieniężnych na rachunkach bankowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Oprocentowanie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
10.1 Zgodnie z art. 112 ustawy Pzp, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
Uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Warunek zostanie spełniony, gdy wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. – Prawo bankowe (tekst jednolity: Dz. U. z 2020 r. poz. 1896 z późn. zm.), a w przypadku określonym w art. 178 ust.1 ustawy Prawo Bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
Zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie wstępnego oświadczenia wykonawcy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamawiający zażąda:
.
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej,
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
1) Zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1896 ze zm.) a w przypadku określonym w art. 178 ust. 1 ustawy Prawo bankowe inny dokument potwierdzający rozpoczęcie działalności przed dniem wejścia w życie ustawy, o której mowa w art. 193 ustawy Prawo bankowe.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
2) Formularz ofertowy – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,3) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ,
4) OŚWIADZCENIE podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału
w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (jeżeli dotyczy)
5) OŚWIADCZENIE wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z którego wynika, które usługi lub dostawy wykonają poszczególni wykonawcy; wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (jeżeli dotyczy)
6) ZOBOWIĄZANIE podmiotu udostępniającego zasoby wg wzoru stanowiącego załącznik do SWZ (jeżeli dotyczy)
7) Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 19.7.2 Warunek ten dotyczy również odpowiednio osoby działającej w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego oraz podwykonawców. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazywać uprawnienie do podpisania oferty.
8) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa; (jeżeli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
16.10 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo Wykonawca, w zakresie dokumentów, które odnoszą się do każdego Wykonawcy.16.11 Zaleca się aby Wykonawca złożył podpis na każdym załączonym pliku osobno, w szczególności mając na uwadze treść art. 63 ust. 2 ustawy Pzp., który stanowi, że ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się , pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowalnym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Jeżeli wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie w ramach konsorcjum, s.c. , oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z wykonawców wchodzących w skład konsorcjum czy spółki cywilnej. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
13.11 Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia, zobowiązany jest do złożenia oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego dotyczące tych podmiotów (podwykonawców).
16.10 Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie albo Wykonawca, w zakresie dokumentów, które odnoszą się do każdego Wykonawcy.
W przypadku wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), przed podpisaniem umowy Wykonawcy zobowiązani są do przedłożenia umowy regulującej ich współpracę przy realizacji przedmiotowego zamówienia. Umowa winna wskazywać pełnomocnika do kontaktów z Zamawiającym, termin, na jaki została zawarta umowa, przy czym wskazany w umowie termin nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia, dane dotyczące wystawianie faktur i regulowania należności za wykonane roboty.
20.7 Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kosztorys ofertowy sporządzony metodą kalkulacji uproszczonej uwzględniający wszystkie wymagania niniejszej SWZ oraz obejmujący wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
20.8 W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie może zawrzeć umowy do czasu ogłoszenia przez Izbę wyroku lub postanowienia kończącego postępowanie odwoławcze
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca zawarł umowę w sprawie zamówienia publicznego, stanowiącego przedmiot niniejszego postępowania, na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.22.2 Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w niniejszej SWZ.
22.3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadkach określonych w projekcie umowy, stanowiącej załącznik do SWZ.
22.4 Zamawiający nie określa procentowej wartości ostatniej części wynagrodzenia.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-26 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_przemysl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-26 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w oparciu o w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,tj.: z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) Wykonawcę wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) Wykonawcę, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185, z 2023 r. poz. 180) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) Wykonawcę, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (t.j. Dz.U z 2023 poz. 120 ze zm.), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej. Wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności określonych w lit a)-c) powyżej.
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej (jeżeli dotyczy):
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 13.4 lit. a , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, o którym mowa powyżej, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1, 2 i 4, zastępuje się je w całości lub części
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z PRZEMYŚLA
- Wykonanie zastępczej obsługi kasowej w 2025 r. na rzecz: Sądu Okręgowego w Przemyślu, Sądu Rejonowego w Lubaczowie oraz Sądu Rejonowego w Przeworsku.
- SPRZĄTANIE W POMIESZCZENIACH URZĘDU MIEJSKIEGO W PRZEMYŚLU W ROKU 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM NA POTRZEBY GMINY MIEJSKIEJ PRZEMYŚL
- Świadczenie usług medycznych w postaci konsultacji lekarskich specjalistycznych dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w Przemyślu.
- Świadczenie usług medycznych w postaci opieki lekarskiej dla cudzoziemców osadzonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców w m. Przemyśl.
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu i w podległych jednostkach rejonowych.
więcej: przetargi w Przemyślu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie zastępczej obsługi kasowej w 2025 r. na rzecz: Sądu Okręgowego w Przemyślu, Sądu Rejonowego w Lubaczowie oraz Sądu Rejonowego w Przeworsku.
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Żołynia oraz podległych jednostek organizacyjnych Gminy w latach 2025 - 2027"
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Kluczborskiego wraz z jego jednostkami organizacyjnymi
- Obsługa bankowa budżetu Gminy Czerniewice oraz jednostek organizacyjnych w okresie od 01.01.2025r do 31.12.2027r
- OBSŁUGA BANKOWA BUDŻETU POWIATU LĘBORSKIEGO I JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH PODLEGŁYCH POWIATOWI LĘBORSKIEMU ORAZ PROWADZENIE OBSŁUGI KASOWEJ W STAROSTWIE POWIATOWYM W LĘBORKU
- Bankowa obsługa budżetu Gminy Nowa Sarzyna
więcej: (3) Usługi bankowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.