Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00151340/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 060712314
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowskie Przedmieście 76
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 81 4781625
1.5.8.) Numer faksu: +48 81 4781625
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@lublin-zachod.sr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.ms.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-02e81772-fe77-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00182345
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017592/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników zajęć prowadzonych w Ośrodkach Kuratorskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00151340/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-2401-2/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 170845,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z socjoterapii na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu socjoterapii stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka w okresie obowiązywania Umowy - tj. przez 4 miesiące, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 26 godzin, z tym że:
• w miesiącu grudniu - 4 godziny,
• w miesiącach: październiku i listopadzie - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach za zgodą Kierownika Ośrodka na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu.
Kierownik Ośrodka z własnej inicjatywy może zmniejszyć liczbę świadczonych godzin do 5 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1690,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 1 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy - tj. przez 4 miesiące, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosi 26 godzin, z tym że:
• w miesiącu grudniu - 4 godziny,
• w miesiącach: październiku i listopadzie - po 8 godzin w każdym z tych miesięcy,
• w miesiącu wrześniu - 6 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach za zgodą Kierownika Ośrodka na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu.
Kierownik Ośrodka z własnej inicjatywy może zmniejszyć liczbę świadczonych godzin do 5 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 1690,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy, - tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie nie mniej niż 150 godzin i nie więcej 165 godzin.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 35 do 45 godzin.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 5428,50 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy.
- tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie nie mniej niż 60 godzin i nie więcej 70 godzin.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 15 do 20 godzin.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2303,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych polegających na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 2 w Lublinie.2. Zajęcia edukacyjne polegające na organizowaniu i prowadzeniu zajęć wychowawczych stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w okresie obowiązywania Umowy.
- tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin przez okres obowiązywania umowy wynosić będzie nie mniej niż 60 godzin i nie więcej 70 godzin.
Orientacyjna liczba świadczonych godzin w każdym miesiącu wynosić będzie od 15 do 20 godzin.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć oraz liczba godzin podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2303,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zadanie obejmuje świadczenie usług edukacyjnych z zakresu prowadzenia zajęć z psychoedukacji (pomoc psychologiczna) na rzecz uczestników Ośrodka Kuratorskiego Nr 3 w Lublinie.2. Zajęcia z zakresu psychoedukacji stanowiące przedmiot zamówienia świadczone będą przez jedną osobę w siedzibie Ośrodka, w okresie obowiązywania Umowy - tj. przez okres 4 miesięcy, począwszy od miesiąca września 2021r. (do dnia 31 grudnia 2021 r.)
3. Liczba świadczonych godzin w okresie obowiązywania umowy wynosić będzie od 6 do 8 godzin miesięcznie (maksymalnie 2 godziny tygodniowo).
Suma wszystkich godzin nie przekroczy 32 godzin.
W wyjątkowych sytuacjach za zgodą Kierownika Ośrodka na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy liczba świadczonych godzin może ulec zmniejszeniu.
Kierownik Ośrodka z własnej inicjatywy może zmniejszyć liczbę świadczonych godzin do 5 godzin w okresie obowiązywania umowy.
Szczegółowe terminy świadczenia zajęć podane zostaną przez Kierownika Ośrodka.
4. Przez jedną godzinę rozumie się 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 2080,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1950,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1950,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marzena Dudziak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000000
7.3.3) Ulica: ul. Gdańska 52
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-732
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1950,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 17 sierpnia 2021 r. wszczął postępowanie na świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich. W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie składania ofert, tj. do dnia 25 sierpnia 2021 r. do godz. 13:00, na zadanie drugie tego postępowania nie została złożona żadna oferta. Wobec powyższego zgodnie z zapisami art. 255 pkt 1) ww. ustawy Pzp Zamawiający zobowiązany jest do unieważnienia postępowania na zadanie drugie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5271,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5271,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5271,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Pacek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000000000
7.3.3) Ulica: Szwajcarska 8/1
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-864
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5271,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na zadanie czwarte zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem na zadanie to złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający odrzucił ofertę złożoną na zadanie czwarte przez Wykonawcę – Panią Magdalenę Mitura-Bogatko. Oferta ta odrzucona została na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ jest niezgodna z przepisami ustawy Pzp. Była to jedyna oferta złożona na zadanie czwarte.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na zadanie piąte zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, bowiem na zadanie to nie została złożona żadna oferta.
W zadaniu piątym postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług edukacyjnych na rzecz uczestników Ośrodków Kuratorskich nie została złożona żadna oferta, bowiem dokumenty (formularze stanowiące załączniki do SWZ) złożone na to zadanie przez Panią Annę Krupę nie mogą być uznane jako dokumenty stanowiące ofertę.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie na zadanie szóste zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, bowiem na zadanie to złożona została tylko jedna oferta, która została odrzucona.
Zamawiający na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp odrzucił ofertę złożoną na zadanie szóste przez Wykonawcę – Panią Annę Pietryga, ponieważ Pani Anna Pietryga nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- dostawa leków ogólnych i wyrobów medycznych - 103 pozycje (ponowienie)
- RDW w Zamościu: Budowa magazynu soli na terenie Obwodu Drogowego w Józefowie.
- Zaprojektowanie i wykonanie remontu ulic: Roweckiego, Okulickiego i Pajdowskiego w Lublinie oraz pełnienie nadzoru autorskiego
- Dostawa pieczywa, drobiu i artykułów spożywczych
- Sukcesywne dostawy odczynników diagnostycznych - 1 zadanie
- Zakup i dostawa samochodu osobowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wzmocnienie systemu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Gminy w Klonowej wraz z jednostkami organizacyjnymi
- Usługi wsparcia rodzin zastępczych, kandydatów na rodziny zastępcze, opiekunów usamodzielnienia, rodziców biologicznych i ich otoczenia na terenie powiatu tureckiego.
- Wsparcie w procesie usamodzielnienia wychowanków pieczy zastępczej - działania wzmacniające kompetencje społeczne - vouchery
- "Usługa przygotowania i przeprowadzenia dwudniowego seminarium dla przedstawicieli JST z woj. mazowieckiego z zakresu procedur i źródeł finansowania usług społecznych dla lokalnej społeczności (...)"
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "ABC przedsiębiorczości z elementami e-marketingu"
- Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla kadry jednostek organizacyjnych pracujących w obszarze pieczy zastępczej oraz osób sprawujących pieczę zastępczą.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.