Ogłoszenie z dnia 2025-04-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00669829/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-23
- 2025/BZP 00029348/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług doradztwa prawnego w sprawach związanych z działalnością Centrum Łukasiewicz
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Łukasiewicz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382967128
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Puławska 469
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-844
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@lukasiewicz.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lukasiewicz.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lukasiewicz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badawczo-rozwojowa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług doradztwa prawnego w sprawach związanych z działalnością Centrum Łukasiewicz2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8bff392-1987-4299-a7ad-bcdfec38ba33
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221441/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.10 Świadczenie usług doradztwa prawnego na potrzeby bieżącej działalności Centrum Łukasiewicz
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669829
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BA-SZP.201.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 - Świadczenie usług doradztwa prawnego w zakresie:a) prawa administracyjnego,
b) prawa zamówień publicznych,
c) przepisów prawa regulujących funkcjonowanie oraz finansowanie Zamawiającego oraz innych podmiotów tworzących Sieć Badawczą Łukasiewicz,
d) finansów publicznych, finansowania badań naukowych i prac rozwojowych,
e) pomocy publicznej,
f) innych przepisów prawa regulujących organizację Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 800000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 - Świadczenie usług doradztwa prawnego w zakresie:a) prawa cywilnego (w tym m. in. poprzez świadczenie doradztwa związanego z rozporządzaniem oraz nabywaniem składników majątkowych, w tym nieruchomości, analiza stanu prawnego nieruchomości),
b) prawa pracy i ubezpieczeń społecznych,
c) prawa własności intelektualnej (w tym m.in. poprzez świadczenie doradztwa w zakresie ochrony własności intelektualnej oraz komercjalizacji wyników badań naukowych i prac rozwojowych, tworzenie projektów umów licencyjnych oraz umów obejmujących rozporządzania własnością intelektualną),
d) sporządzania lub negocjowania lub opiniowania umów na zaprojektowanie, wdrożenie, utrzymanie systemu informatycznego (umowy IT);
e) prawa spółek handlowych (w tym m. in. poprzez świadczenie doradztwa związanego z tworzeniem oraz przystępowaniem do spółek prawa handlowego oraz występowaniem z tych spółek oraz doradztwa w zakresie tworzenia i stosowania zasad nadzoru właścicielskiego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze
4.5.5.) Wartość części: 1000000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pawełczyk i Wspólnik Kancelaria Radców Prawnych Spółka Partnerska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 634 252 90 89
7.3.3) Ulica: 3 Maja 26
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-096
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PAWEŁCZYK I WSPÓLNIK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA
jakie przetargi wygrała firma
PAWEŁCZYK I WSPÓLNIK KANCELARIA RADCÓW PRAWNYCH SPÓŁKA PARTNERSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 800000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 356,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 492,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 356,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KWKR Konieczny Wierzbicki i Partnerzy S.K.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452181482
7.3.3) Ulica: Kącik 4
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-549
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KWKR KONIECZNY WIERZBICKI I PARTNERZY SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
jakie przetargi wygrała firma
KWKR KONIECZNY WIERZBICKI I PARTNERZY SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1000000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku użytkowego przy ul. Szwoleżerów 5 w Warszawie w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Remont lokalu mieszkalnego (pustostanu) nr 481 w budynku przy ul. Blacharskiej 1 w Warszawie w branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie sortowania, przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek oraz ich ewentualnych zwrotów
- Modernizacja systemów energetycznych - montaż systemu zarządzania budynkami (BMS) w budynkach Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. o.o. w formule "Zaprojektuj i Wybuduj"
- "Interwencyjne zbieranie, transport i utylizacja odpadów przez Wykonawcę z terenu pasa drogowego dr. woj. administrowanych przez MZDW w Warszawie z podziałem na 27 części" - nr postępowania 071/25
- Remont chodnika w ul. Robinii na odcinku od zjazdu do posesji nr 32 do ul. Michałowicza.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług: psychiatrycznych, psychologicznych, prawniczych, w zakresie zdrowia i innych przez specjalistów w ramach projektu Mazowiecka Strefa Rozwoju Pieczy Zastępczej
- Świadczenie usługi dla jednostek oświatowych Gminy Miasto Szczecin polegającej na pełnieniu funkcji Inspektora Ochrony Danych oraz w zakresie KRI
- Świadczenie usług pomocy prawnej dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego im. św. Jana Pawła II w Siedlcach Sp. z o.o.
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
- Świadczenie usług specjalistycznych w ramach projektu pn. "Usługi wspierające pieczę zastępczą"
- Zakup kompleksowej obsługi prawnej działań podejmowanych przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
więcej: Usługi prawnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.