Ogłoszenie z dnia 2021-09-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00183208/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16
- 2021/BZP 00183208/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-16 (po zmianach)
- 2021/BZP 00189897/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-23
- 2021/BZP 00256213/01 - Wynik z dnia 2021-11-04
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wraz z usługą dystrybucji dla jednostek organizacyjnych ZWK OHP w podziale na części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Szczecinie
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001037034
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Dworcowa 19
1.4.2.) Miejscowość: Szczecin
1.4.3.) Kod pocztowy: 70-206
1.4.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zachodniopomorska@ohp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zachodniopomorska.ohp.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00184497
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-17
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00183208/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania Przed zmianą:
https://ohp.pl/nasze-jednostki/wojewodzkie-komendy-ohp/zachodniopomorskie/
Po zmianie:
https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/db52548f-1f99-4087-8a70-eec0a5d2f005
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej Przed zmianą:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim.
2. Postępowanie, którego dotyczy niniejsza specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), jest oznaczone znakiem: ZWK.ZPA.273.2.2021. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
3. Informacje ogólne
3.1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narządzi:
• miniPortalu. który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu dostępnego pod adresem: ZWKOHP
nazwa adresata: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Identyfikator adresata: /ZWKOHP
• poczty elektronicznej: zamowienia.zwk@ohp.pl
3.2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z wykonawcami osoby wskazane poniżej w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Martyna Górska , tel. 918127981;
3.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.
3.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
"Formularz złożenia, zmiany. wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.
3.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
3.8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 10 do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
Po zmianie:
1. Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się wyłącznie w języku polskim.
2. Postępowanie, którego dotyczy niniejsza specyfikacja warunków zamówienia (SWZ), jest oznaczone znakiem: ZWK.ZPA.273.4.2021. Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z zamawiającym powoływać się na wyżej podane oznaczenie.
3. Informacje ogólne
3.1. W postepowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących narządzi:
• miniPortalu. który dostępny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/
• ePUAPu dostępnego pod adresem: ZWKOHP
nazwa adresata: Zachodniopomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Identyfikator adresata: /ZWKOHP
• poczty elektronicznej: zamowienia.zwk@ohp.pl
3.2. Zamawiający wyznacza do kontaktu z wykonawcami osoby wskazane poniżej w zakresie proceduralnym i merytorycznym: Martyna Górska , tel. 918127981;
3.3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.
3.4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl) oraz w Regulaminie ePUAP.
3.5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy:
"Formularz złożenia, zmiany. wycofania oferty lub wniosku" i "Formularz do komunikacji" wynosi 150 MB.
3.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
3.7. Identyfikator postępowania dla danego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi załącznik nr 10 do niniejszej SWZ.
3.8. Zamawiający przekazuje link do postępowania oraz ID postępowania w załączniku nr 10 do niniejszej SWZ. Dane postępowania można wyszukać również na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej opcję "Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki Postępowania.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne Przed zmianą:
http://zachodniopomorska-bip.ohp.pl/kategoria/przetargi/
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.4. Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.6. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.11. Zamawiający przewiduje wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 1) Przed zmianą:
III Kwartał 2022
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.11. Zamawiający przewiduje wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2) Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.12. Opis wznowienia (Okres realizacji zamówienia/umowy ramowej dla części nr 2) Przed zmianą:
III kwartał 2022
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.6. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Przed zmianą:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SWZ;
Po zmianie:
Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt. 5 i 6 ustawy pzp zgodnie z Załącznikiem nr 10 do SWZ
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
2) Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie:
• obrotu (sprzedaży) gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
• dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej (w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci, na potwierdzenie posiadania obowiązującej umowy z OSD umożliwiających realizację dostaw gazu dla danej części.
Po zmianie:
Kopię aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie:
• obrotu (sprzedaży) gazem ziemnym wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki;
• dystrybucji gazu ziemnego wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki – w przypadku wykonawców będących właścicielami sieci dystrybucyjnej (w przypadku gdy Wykonawca nie jest właścicielem sieci, na potwierdzenie posiadania obowiązującej umowy z OSD umożliwiających realizację dostaw gazu dla danej części.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
podmiotowym środkiem dowodowym jest oświadczenie, którego treść odpowiada zakresowi oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1.
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.9. Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych Przed zmianą:
TAK
Po zmianie:
NIE
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu Przed zmianą:
oświadczenia z art. 125 ust. 1
Po zmianie:
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
6.6. Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Przed zmianą:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Po zmianie:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do uzdatniania i kontroli wody basenowej w obiekcie Zamawiającego, zlokalizowanym przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Remont pokoi w budynku Wydziału Architektury przy ul. Żołnierskiej 50 w Szczecinie
- Wykonanie zagospodarowania terenu wraz z uzbrojeniem oraz budową łącznika podziemnego dla przebudowy 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Kompleksowe utrzymanie czystości w wytypowanych placówkach Miejskiej Biblioteki Publicznej w Szczecinie w latach 2025-2027
- Usługa organizacji i przeprowadzenia dwudniowego szkolenia pn. "Cyberbezpieczeństwo oraz wykorzystanie narzędzi AI w pracy administracji publicznej"
- ZGN.26-25/3 - Utrzymanie czystości na wybranych terenach Gminy Miasto Szczecin w 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego (grupa E) obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu do budynków administrowanych przez ZGKiM Sp. z o.o. oraz budynku biurowego ZGKiM Sp. z o.o.
- kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU"
- Dostawa gazu ziemnego zaazotowanego
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Dostawa paliwa gazowego do budynku Kamienicy Krystalla, Al. Jerozolimskie 59 w Warszawie w okresie 36 miesięcy"
więcej: Gaz ziemny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.