Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00119181/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-25
- 2025/BZP 00127017/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00133013/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA POJAZDÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 18 MIESIĘCY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. błogosławionego księdza Jerzego Popiełuszki we Włocławku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 341411727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wieniecka 49
1.5.2.) Miejscowość: Włocławek
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 412 96 70
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: justyna.kwiatkowska@szpital.wloclawek.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wloclawek.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital.wloclawek1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA POJAZDÓW I URZĄDZEŃ DLA WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. BŁ. KS. JERZEGO POPIEŁUSZKI WE WŁOCŁAWKU PRZEZ OKRES 18 MIESIĘCY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3d3fa0bd-c6bc-4eb9-9852-745645553344
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00184584
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00048002/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Dostawa oleju napędowego B7 oraz etyliny Pb 95-E5, agregatów prądotwórczych, etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek i zamiatarek spalinowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00119181
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/ 7 /2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 926829,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 11) Przedmiotem zamówienia w Części nr 1 jest sukcesywny zakup oleju napędowego i etyliny 95 (E10) oraz czynnika ADBLUE dla ambulansów (pojazdów pozostających w dyspozycji zamawiającego) w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie całego kraju, w tym przede wszystkim na terenie miasta Włocławek oraz poza miastem na terenie powiatu włocławskiego.
2) Na etapie realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i posiadać na terenie miasta Włocławek co najmniej 2 czynne ( 24 godziny na dobę ) stacje paliw, oraz dodatkowo poza terenem miasta Włocławek co najmniej 20 stacji paliw na terenie województwa Kujawsko-Pomorskiego.
3) Planowany termin realizacji zamówienia: 18 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
4) Przewidywana ilość, którą zamierza kupić Zamawiający: 150 000 litrów oleju napędowego, 500 litrów etyliny Pb95 oraz 500 litrów czynnika ADBLUE.
5) Przewidywana ilość kart wydanych na pojazdy: 19 sztuk oraz 2 sztuki kart wydanych na okaziciela. Ilość kart może ulec zmianie w zależności od ilości pojazdów, które posiada Zamawiający, przy czym ilość kart nie zmieni się o więcej niż 15 sztuk.
6) Sprzedaż oleju napędowego dokonywana będzie po cenie aktualnie obowiązującej na danej stacji paliw należącej do sieci stacji Wykonawcy w momencie zakupu, pomniejszonej o rabat udzielony przez Wykonawcę. Rabat liczony będzie od ceny jednostkowej brutto ( 1 litr ) oleju napędowego obowiązującej na stacji w dniu zakupu.
7) Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz fakturą VAT zestawienie cen jednostkowych brutto obowiązujących na jego stacji, w poszczególnych dniach, w którym Zamawiający dokonał zakupu oleju napędowego.
8) Sprzedaż oleju napędowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników samochodów służbowych Zamawiającego.
9) Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 10 dni roboczych od dnia zawarcia umowy- elektroniczne karty dla każdego samochodu służbowego Zamawiającego (wystawione na nr rejestracyjny pojazdu) umożliwiające bezgotówkowy zakup oleju napędowego na stacjach paliw należących do Wykonawcy. Koszt wydania kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy.
10) Wraz z kartami Zamawiający otrzyma od Wykonawcy - w oddzielnej zamkniętej kopercie - numery PIN przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupów, lub po otrzymaniu przesyłki z zamówionymi kartami umożliwi Zamawiającemu samodzielnie nadawanie numerów PIN oraz aktywację kart na dedykowanym portalu internetowym.
11) Wykonawca wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku objęcia umową dodatkowego pojazdu. Koszt wydania dodatkowych kart będzie zawierał się w wynagrodzeniu Wykonawcy.
12) Wykonawca odpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkowe karty w przypadku ich utraty z winy Zamawiającego, za opłatą zgodnie z najnowszym cennikiem Wykonawcy przekazanym Zamawiającemu.
13) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania aktualnego cennika wydania nowych kart Zamawiającemu w ciągu 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy i późniejszego powiadamiania Zamawiającego o jego zmianach w terminie 5 dni roboczych od dnia wprowadzenia zmiany. W trakcie realizacji zamówienia wzrost ceny pierwotnie wskazanej w cenniku Wykonawcy za wydanie nowych kart Zamawiającemu nie przekraczać 20%.
14) Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty w sieci stacji paliw należących do Wykonawcy po zgłoszeniu przez Zamawiającego w szczególności jej utraty, kradzieży lub zniszczenia.
15) Kierowca Zamawiającego po każdorazowym zatankowaniu pojazdu otrzyma od Wykonawcy dokument potwierdzający ilość wydanego paliwa, datę wydania, nr rejestracyjny zatankowanego pojazdu oraz kwotę do zapłaty.
16) Wykonawca rozlicza transakcje z Zamawiającym w PLN.
17) Obowiązują następujące okresy rozliczeniowe:
• okres rozliczeniowy rozpoczynający się pierwszego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do piętnastego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego.
• okres rozliczeniowy rozpoczynający się szesnastego dnia danego miesiąca kalendarzowego i trwający do ostatniego dnia tego samego miesiąca kalendarzowego.
18) Wykonawca wystawi faktury w wersji papierowej i prześle drogą pocztową faktury zbiorcze za dany okres rozliczeniowy, z załączonym zestawieniem dokonanych transakcji, zawierającym następujące informacje:
• datę i miejsce dokonania transakcji,
• nr rejestracyjny pojazdu,
• ilość, cenę oraz wartość zakupionych paliw.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 919430,89 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 21) Przedmiotem zamówienia w Części nr 2 jest sukcesywny zakup etyliny Pb 95 przeznaczonej do kosiarek
i zamiatarek spalinowych Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku bezgotówkowo za pośrednictwem karty płatniczej (paliwowej) w systemie elektronicznym na stacjach paliw należących do sieci stacji Wykonawcy na terenie miasta Włocławek przez okres 18 miesięcy.
2) Ilość etyliny Pb 95, którą zamierza kupić Zamawiający: 450 litrów
3) Termin zakupu zostanie uzgodniony z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie.
4) Sprzedaż etyliny Pb 95 odbędzie się bezpośrednio do zbiorników/kanistra Zamawiającego.
5) Przewidywana ilość kart wydanych na okaziciela: 1 sztuka.
6) Wykonawca wyda i dostarczy Zamawiającemu w ciągu 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy - elektroniczną kartę umożliwiające bezgotówkowy zakup paliwa.
7) Wraz z kartą Zamawiający otrzyma od Wykonawcy - w oddzielnej zamkniętej kopercie - numer PIN przyporządkowany do karty, umożliwiającej potwierdzenie dokonania zakupów, lub po otrzymaniu przesyłki z zamówionymi kartami umożliwi Zamawiającemu samodzielnie nadawanie numerów PIN oraz aktywację kart na dedykowanym portalu internetowym.
8) Wykonawca odpłatnie wyda Zamawiającemu dodatkową kartę w przypadku jej utraty z winy Zamawiającego, za opłatą zgodnie z najnowszym cennikiem Wykonawcy przekazanym Zamawiającemu.
9) Wykonawca zapewni natychmiastową blokadę karty w sieci stacji paliw należących do Wykonawcy po zgłoszeniu przez Zamawiającego w szczególności jej utraty, kradzieży lub zniszczenia.
10) Wykonawca po każdorazowym zakupie paliwa do zbiornika Zamawiającego wyda pracownikowi Zamawiającego dokument potwierdzający ilość, datę wydania, kwotę do zapłaty oraz oznaczenie tankowania do kanistra.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.5.5.) Wartość części: 1056,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 31) Przedmiotem zamówienia w Części nr 3 jest dostawa oleju napędowego do agregatów prądotwórczych w 4 transzach.
2) Ilość oleju napędowego, którą zamierza kupić Zamawiający: 4 x 300 litrów. Terminy dostaw będą następować w IV transzach w okresie 18 miesięcy. Dokładny dzień dostawy zostanie uzgodniony
z Zamawiającym, jednakże nie może być dłuższy niż 10 dni roboczych od dnia zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego w tym zakresie.
3) Dostawa oleju opałowego odbywać się będzie bezpośrednio do zbiorników Zamawiającego, znajdujących się w pomieszczeniu agregatów prądotwórczych na terenie Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego we Włocławku przy ul. Wienieckiej 49, 87-800 Włocławek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy
4.5.5.) Wartość części: 6341,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 950045,85 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 950045,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 950045,85 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 774 000 14 54
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 950045,85 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia części nr 2 jest brak ofert niepodlegających odrzuceniu, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez zamawiającego oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia części nr 3 jest brak ofert niepodlegających odrzuceniu, a tym samym obiektywny brak możliwości wyboru przez zamawiającego oferty najkorzystniejszej. W przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty w zakresie tej części.
INNE PRZETARGI Z WŁOCŁAWKA
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Świadczenie usługi indywidualnego wsparcia psychologicznego na potrzeby projektu "Pokonaj kryzys".
- Remont-modernizacja instalacji elektrycznej budynku głównego (piwnica i parter) oraz roboty towarzyszące w Domu Pomocy Społecznej we Włocławku ul. Dobrzyńska 102
- Dostawy mięsa i jego wyrobów dla Miejskiej Jadłodajni "U Świętego Antoniego" we Włocławku
- Zakup i dostawa rowerów oraz współorganizowanie systemu pn: "Włocławski Rower Miejski -WŁOWER"
- KURS GASTRONOMICZNY
więcej: przetargi w Włocławku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliw ciekłych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.