Ogłoszenie z dnia 2025-04-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128604/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
- 2025/BZP 00134757/01 - Modyfikacja z dnia 2025-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup paliw do pojazdów, maszyn i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNO-MIESZKANIOWEJ W KUNOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290615060
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Partyzantów 47
1.5.2.) Miejscowość: Kunów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-415
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 412613155
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zgkmkunow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: zgk-kunow.biuletyn.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e8152c7a-df15-43ba-98e4-7f2221e98b1e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup paliw do pojazdów, maszyn i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8152c7a-df15-43ba-98e4-7f2221e98b1e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00186268
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00061765/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup paliw do pojazdów, maszyn i urządzeń dla Zakładu Gospodarki Komunalno-Mieszkaniowej w Kunowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZGKM/26.2/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 150000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Zakup paliw do pojazdów, maszyn i urządzeń dla ZGKM w Kunowie”.3. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny, w miarę pojawiających się potrzeb, bezgotówkowy zakup oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95 oktanowej do pojazdów, maszyn i urządzeń należących do ZGKM w Kunowie, oraz materiałów eksploatacyjnych przez okres od dnia 1 kwietnia 2025 r. do dnia 31 marca 2026 r.4. Rodzaje paliwa i szacunkowe ilości objęte przedmiotem zamówienia:- benzyna bezołowiowa E-95: 2 000 litrów;- olej napędowy: 26 000 litrów. 5. Podane ilości paliw mają charakter szacunkowy i nie są wiążące dla Zam. Nie odzwierciedlają realnego bądź deklarowanego wykorzystania ich w czasie trwania umowy. Zam. zastrzega sobie prawo do niezrealizowania przedmiotu umowy w ilości i zakresie określonym jak wyżej, stosownie do rzeczywistych potrzeb, przy zachowaniu stałego upustu Wyk. Wielkość przedmiotu zamówienia oraz wartość umowy może ulec zmianie, na którą Zam. nie ma wpływu, a wynika ona z niemożliwej do przewidzenia ilości wyjazdów służbowych, użycia specjalistycznego sprzętu szczególnie w okresie zimowym (zależne od opadów atmosferycznych) służącego do odśnieżania dróg i chodników, a także urządzeń pozwalających utrzymać porządek w okresie letnim. W przypadku zakupu paliwa w ilości mniejszej niż określone szacunkowo zapotrzebowanie, Wyk. nie przysługują żadne roszczenia. Zam. zapłaci Wyk. tylko za paliwo faktycznie pobrane.6. Oferowane paliwa płynne powinny spełniać wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych, oraz być zgodne z normami: PN EN 228 (dotyczy benzyny bezołowiowej E-95) i PN EN 590 (dotyczy oleju napędowego), a także zgodne z nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe, ze świadectwem jakości wystawionym przez producenta paliw oraz musi być zdatne do użytku zarówno w warunkach letnich, jak i zimowych. W przypadku zmian przepisów i/lub normy jakościowej paliw ciekłych obowiązujących w Polsce lub na terenie Unii Europejskiej paliwo będące przedmiotem dostawy powinno posiadać jakość uwzględniającą takie zmiany od dnia ich obowiązywania.
7. Zam. zastrzega sobie również prawo do przeprowadzania w dogodnym terminie właściwych badań dostarczanych paliw pod względem ich jakości (spełniania obowiązujących norm) wykonywanych w obecności uprawnionego pracownika wybranego Wyk.8. Zakup paliwa będzie się odbywał w formie bezgotówkowej.9. Rozliczenie zawartych transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawionych dwa razy w miesiącu po zakończeniu danego okresu rozliczeniowego. W przypadku dwóch faktur w miesiącu, pierwsza ma obejmować okres od dnia 1 do 15 dnia miesiąca i od 16 do ostatniego dnia każdego miesiąca kalendarzowego i obejmują należność z tytułu sprzedaży paliwa dokonanych w tym okresie na rzecz Zam. Za datę sprzedaży uznaje się ostatni dzień danego okresu rozliczeniowego.10. Zakup paliwa dokonywany będzie po cenie brutto za 1 litr, aktualnie obowiązującej na stacji paliw Wyk. w momencie zakupu (cena z dystrybutora), pomniejszony o stały upust udzielony przez Wyk. w ofercie, niezmienny w całym okresie obowiązywania umowy, przy czym upust nie może wynosić zero.11. Zam. dokonywać będzie zapłaty za zakupione w ramach zawartej umowy paliwo przelewem na konto Wyk., w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury. Podstawą do wyliczenia kwoty faktury jest cena obowiązująca w dniu zakupu na stacji (cena z dystrybutora), pomniejszona o stały rabat wskazany w ofercie przetargowej. Zam. dopuszcza dostarczanie faktur w formie elektronicznej na adres e-mail: biuro@zgkmkunow.pl.12. Wykaz pojazdów należących do Zam. i osób upoważnionych do tankowania będzie zawarty w załączniku do umowy w dniu jej podpisania. Zmiana powyższego nie będzie powodowała konieczności sporządzania aneksów do umowy, a o każdej zmianie wykazu pojazdów lub osób Wyk. będzie poinformowany w formie pisemnej. Osoby wymienione w wykazie uprawnione są do tankowania paliwa do pojazdów i kanistrów (paliwa do agregatów prądotwórczych, odśnieżarek, kosiarek, kos spalinowych, pił, zagęszczarek).13. Stacja paliw musi znajdować się w odległości nie większej niż 12 km od siedziby Zam. – ul. Partyzantów 47, 27-415 Kunów. Odległość ta mierzona jest po drogach publicznych umożliwiających poruszanie się pojazdów samochodowych osobowych, ciężarowych i wolnobieżnych, a dojazd do stacji paliw i powrót do siedziby Zam. nie może przekroczyć łącznie 24 km.14. Stacja paliw wskazana przez Wyk. musi być czynna całodobowo, przez wszystkie dni tygodnia (Zam. dopuszcza możliwość zaakceptowania sytuacji, w której w okresie trwania umowy z uwagi na optymalizację pracy stacji paliw godziny otwarcia stacji mogą ulec zmianie z pracy stacji całodobowo na otwarcie w godzinach 06:00-22:00) i posiadać w ciągłej sprzedaży benzynę bezołowiową E-95 oraz olej napędowy. Stacja paliw musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 24 lipca 2023 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, bazy i stacje gazu płynnego, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie. 15. Tankowanie odbywać się będzie na stacji paliw Wyk. wskazanej w ofercie do zbiorników pojazdów samochodowych lub pojemników dostarczanych przez Zam. (w przypadku tankowania urządzeń lub maszyn).16. Stacja paliw na której tankowane będą pojazdy musi umożliwiać wjazd i bezpośrednie tankowanie do zbiornika dla wszystkich pojazdów objętych zamówieniem, w tym pojazdów wolnobieżnych.17. Na wyposażeniu ZGKM w Kunowie znajduje się 13 pojazdów.18. W toku realizacji zamówienia Zam. zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej szacunkowej ilości zakupionego paliwa w zakresie do ± 15% względem ilości (wartości) zamówienia, z uwagi na nieprzewidziane okoliczności. Zaistnienie okoliczności, o której mowa powyżej, spowoduje odpowiednio zmniejszenie lub zwiększenie wynagrodzenia należnego Wyk. Zmiana ilości paliwa następuje automatycznie i nie wymaga oświadczenia strony. W przypadku nieskorzystania przez Zam. z prawa do zmniejszenia lub zwiększenia łącznej ilości zakupionego paliwa w zakresie do ± 15% względem ilości szacunkowej, Wyk. nie przysługują żadne roszczenia.19. Gdy w trakcie realizacji zamówienia nastąpi zamknięcie wskazanej stacji paliw w związku z jej modernizacją, remontem, przebudową lub czasowym wyłączeniem stacji (znajdującej się w wymaganej odległości) Zam. przewiduje możliwość dokonywania zakupu na innej stacji paliw Wyk. położonej najbliżej siedziby Zam. W przypadku, gdy „zastępcza” stacja paliw będzie znajdowała się w odległości powyżej 12 km od siedziby Zam., Wyk. zobowiązany będzie do udzielenia każdorazowo rabatu zaoferowanego w ofercie Wyk. Ww. rabat udzielany będzie od wartości każdego tankowania.20. W ramach wynagrodzenia umownego Wyk. wyda i dostarczy Zam., zabezpieczone kodem PIN, elektroniczne karty paliwowe *wystawione na numer rejestracyjny pojazdu/*wystawione imiennie na kierowcę, w terminie 10 dni roboczych od przedłożenia wniosku/zamówienia na karty przez Zam. po podpisaniu umowy dla każdego *pojazdu, maszyny, urządzenia/*kierowcy Zam. wskazanego w Wykazie, stanowiącym zał. nr 1 do umowy oraz dodatkowe karty w przypadku *zakupu nowych pojazdów, maszyn, urządzeń/*zmiany kierowcy/-ów.21. Wyk. przekaże Zam. wraz z kartami w oddzielnej, zamkniętej kopercie numery PIN, przyporządkowane do każdej karty i umożliwiające potwierdzenie dokonania zakupu paliwa/*Wyk. w terminie 7 dni roboczych od dnia podpisania umowy udostępni dedykowany Zam. serwis internetowy (portal) umożliwiający samodzielne zarządzanie kartami (w szczególności: zamawianie kart, blokowanie, autoryzowanie, nadawanie PIN-ów).22. Wyk. zapewnia natychmiastowe blokowanie karty po zgłoszeniu jej utraty, zniszczenia przez Zam. *w udostępnionym serwisie internetowym (portalu).23. W przypadku braku natychmiastowej blokady karty pomimo zgłoszenia jej utraty, zniszczenia Zam. nie będzie obciążony za dokonane w tym czasie transakcje z użyciem tej karty.24. Od momentu zgłoszenia utraty, zniszczenia karty Wyk. nie może sprzedawać paliwa osobie posiadającej kartę.25. Wydanie nowej karty w miejsce karty utraconej, zniszczonej przez Zam. nastąpi w terminie 10 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zam. Koszt wydania, dostarczenia i aktywacji nowej karty w wysokości wskazanej przez Wyk. w formularzu ofertowym ponosi Zam.
*jeżeli dotyczy26. W przypadku stwierdzenia przez Zam. odstępstw w jakości paliwa od obowiązujących norm, obowiązuje następująca droga reklamacyjna:
a)reklamacja powinna być złożona na piśmie (dopuszczalna jest forma elektroniczna na adres: …@......, która zostanie potwierdzona pisemnie) i powinna zawierać uzasadnienie reklamacji oraz żądanie Zam.;b)od momentu przyjęcia reklamacji Wyk. ma 14-dniowy termin na rozpatrzenie reklamacji i podjęcie decyzji o odrzuceniu lub uznaniu reklamacji;c)w przypadku gdy rozpatrzenie reklamacji wymaga zebrania dodatkowych informacji,
w szczególności uzyskania ich od Zam. lub operatora stacji paliw, Wyk. rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od dnia uzyskania tych informacji;
d)w przypadku uznania reklamacji, Wyk. zobowiązany jest do naprawienia poniesionej przez Zam. szkody, w wysokości udokumentowanej odpowiednimi rachunkami /fakturami (np. za naprawę). Dla uniknięcia wątpliwości naprawienie szkody przez Wyk. nie obejmuje utraconych przez Zam. korzyści;
e)zakończenie postępowania reklamacyjnego u Wyk. nie zamyka możliwości dochodzenia swych praw na drodze sądowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
09134100-8 - Olej napędowy
63712600-9 - Usługi tankowania pojazdów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 173200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ORLEN Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7740001454
7.3.3) Ulica: Chemików 7
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-411
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 173200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa oleju napędowego do Gminy Radecznica"
- Zakup pliwa
- Dostawa paliw płynnych do ambulansów sanitarnych zamawiającego
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Dostawa oleju napędowego
- Dostawa paliwa do samochodów służbowych Biura RPO
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.