eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaDostawa mebli, krzeseł i foteli



Ogłoszenie z dnia 2025-04-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli, krzeseł i foteli

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Marynarki Wojennej im. Bohaterów Westerplatte

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190064136

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Inżyniera Jana Śmidowicza, 69

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-127

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@amw.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli, krzeseł i foteli

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84c6ca81-f7d9-4924-8f7e-cf065788d051

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00187324

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00088585/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.18 Dostawa mebli, krzeseł i foteli.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00141121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AMW-KANC.SZP.2712.9.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Szafa ubraniowa słupek pojedynczy 45x55x193cm 22
Łóżko z zagłówkiem i materacem 90 x 200 Lewy 6
Łóżko z zagłówkiem i materacem 90 x 200 Prawy 6
Krzesło Wysokość – 86 cm; wysokość siedziska – 47 cm; szerokość 57 cm, głębokość 56 cm. 20
Stół rozkładany okrągły fi 102 cm, po rozłożeniu 102 x 142, wysokość 76 cm blat 25mm 10
Kanapa rozkładana z pojemnikiem szara 220x94 cm, powierzchnia spania 139x196 cm 10
Stolik nocny, z płyty wiórowej laminowanej wysokość 42 cm, szerokość 40 cm, głębokość 40 cm 10
Wieszak z szafką na buty dąb sonoma, szuflada, i dwie półki na buty, prowadnice kulkowe, uchwyty i wieszaki metalowe.
Głębokość 35 cm
Szerokość 50 cm
Wysokość 180 cm 6

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39112000-0 - Krzesła

39113100-8 - Fotele

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 51834,66 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Zestaw przedpokojowy z panelami, składający się z szafki na buty z siedziskiem, dwoma półkami i schowkiem, oparcia z paneli tapicerowanych oraz wieszaka z półką 80x36x185 cm 5
2 Szafa ubraniowa z lustrem i lamelami Płyta laminowana gr. 16mm z pbrzeżem ABS, kolor dąb artisan, uchwyty metalowe czarne, 2 drzwi uchylne, 2 szuflady, wyposażona w drążek oraz 5 półek
51x105x200cm 5
3 Stolik kawowy S fi60 Blat laminowany w kolorze dąb, okrągły z półką, postawa metalowa czarna, wysokosć 45cm blat 25mm 10
4 Fotel szary welur stelaż jasny dąb z litego drewna 10
5 Krzesła, tapicerowane. Wysokość – 86 cm; wysokość siedziska – 47 cm; szerokość 57 cm, głębokość 56 cm. 25
6 Stół do jadalni 80 x 140 cm blat 36mm 5
7 Kanapa rozkładana z pojemnikiem szara 220x94cm, powierzchnia spania 139x196cm 5
8 Szafka RTV 120cm typu, 120x54x40 cm 5
9 Lustro wiszące 65x150 cm 5
10 Tapczan jednoosobowy z pojemnikiem, i zagłówkiem, tkanina welur szary, materac piankowy średnio- twardy gr.10cm powierzchnia spania 90x195cm wym.: 198x93x55cm 20
11 Szafka nocna Szerokość 45,6 Wysokość 40 Głębokość 38,8 15
12 Szafa na wymiar dąb artisan, wyposażona w drążek i dwie półki, okucia cichy domyk, uchwyty metalowe czarne. Wym.: 60x105x203,5 cm
Wykonawca dokona ostatecznego pomiaru w/w szafy do zabudowy 10
13 Półsłupek łązienkowy83x30x35cm 5

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39141300-5 - Szafy

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39113100-8 - Fotele

4.5.5.) Wartość części: 74814,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta firmy z najkorzystniejszą ceną, przewyższa środki jakie zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu braku środków

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 244344,62 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta firmy z najkorzystniejszą ceną, przewyższa środki jakie zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia. Zamawiający unieważnia postępowanie z powodu braku środków

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 425196,36 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.