eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoZakup zintegrowanego systemu do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi w Komunalnym Zwi±zku Gmin Regionu Leszczyñskiego



Og³oszenie z dnia 2021-09-21


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup zintegrowanego systemu do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi w Komunalnym Zwi±zku Gmin Regionu Leszczyñskiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komunalny Zwi±zek Gmin Regionu Leszczyñskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302303942

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 17 Stycznia 90

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kzgrl.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://kzgrl.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - zwi±zek jednostek samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup zintegrowanego systemu do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi w Komunalnym Zwi±zku Gmin Regionu Leszczyñskiego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-78bb63ed-1afc-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00187804

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001055/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Zakup zintegrowanego systemu do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi w Komunalnym Zwi±zku Gmin Regionu Leszczyñskiego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/511132

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/511132

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W niniejszym postêpowaniu komunikacja, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w Ustawie, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego:
a) akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie, zamieszczonym na stronie internetowej w zak³adce „Regulamin”, którego aktualna wersja jest dostêpna pod linkiem: https://drive.google.com/file/d/1XI0LueRPmhZQZ-YjKnSbiA7ASMW8TuND/view oraz uznaje go za wi±¿±cy,
b) zapozna³ siê i stosuje siê do instrukcji sk³adania ofert / wniosków dostêpnej po linkiem: https://drive.google.com/file/d/1Kd1DttbBeiNWt4q4slS4t76lZVKPbkyD/view
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformy do konkretnego wykonawcy.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców” na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
Zamawiaj±cy w zakresie: pytañ technicznych dotycz±cych funkcjonowania i obs³ugi technicznej Platformy Zakupowej wskazuje kontakt z Centrum Wsparcia Klienta https://platformazakupowa.pl/strona/40-kontakt
Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowe umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej oraz zgodnie z § 11 ust. 2 „Rozporz±dzenia w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej” informacje na temat specyfikacji po³±czenia, formatu przesy³anych danych oraz szyfrowania i oznaczania czasu przekazania i odbioru danych:
Niezbêdne wymagania sprzêtowe: sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kbit/s, zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa: Internet Explorer, Chrome lub Firefox w najnowszej dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies”. W przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
Platforma Zakupowa jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli, Platformazakupowa.pl dzia³a wed³ug standardu przyjêtego w komunikacji sieciowej – kodowanie UTF8, informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych: oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê Zakupow± stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±ce siê na potwierdzeniu. Czas wy¶wietlany na platformazakupowa.pl synchronizuje siê automatycznie z serwerem G³ównego Urzêdu Miar, za chwilê z³o¿enia uznaje siê moment wp³ywu informacji na platformê.
Zamawiaj±cy informuje, ¿e wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanych folderów: w zakresie ca³ej oferty: do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej wielko¶ci 150 MB, przy komunikacji poprzez wy¶lij wiadomo¶æ: do ilo¶ci 10 plików lub spakowanych folderów przy maksymalnej sumarycznej wielko¶ci 500 MB.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OA.271.2.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup zintegrowanego systemu do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi w Komunalnym Zwi±zku Gmin Regionu Leszczyñskiego.
Przedmiotem w ramach zamówienia podstawowego jest: Zakup zintegrowanego systemu do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi wraz z dostarczeniem infrastruktury technicznej .
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, wymagania jako¶ciowe i warunki techniczne stanowi± Za³±cznik nr 1 do Wzoru umowy, który stanowi za³±cznik nr 5 do SWZ.
Warunki p³atno¶ci: szczegó³owe warunki i sposób p³atno¶ci zosta³y okre¶lone w projekcie umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy nie przewiduje mo¿liwo¶ci prowadzenia rozliczeñ w walutach obcych. Wszelkie rozliczenia pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym bêd± dokonywane w z³otych polskich (PLN).

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48820000-2 - Serwery

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa us³uga utrzymania

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
- wykona³ z nale¿yt± staranno¶ci±, co najmniej jedn± dostawê dla minimum 10 Jednostek Samorz±du Terytorialnego w tym 2 Zwi±zków Miêdzygminnych zajmuj±cych siê prowadzeniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, polegaj±c± na wdro¿eniu i uruchomieniu systemu informatycznego do obs³ugi gospodarki odpadami komunalnymi, który to system obejmowa³ obszary: wymiaru o wysoko¶ci op³aty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, ksiêgowo¶ci, windykacji oraz sprawozdawczo¶ci wraz z migracj± danych,
- wdro¿y³ system informatyczny, który obejmowa³ migracjê danych ewidencyjnych i finansowo-ksiêgowych w zakresie nie mniejszym ni¿ 20 ty¶. rekordów.
2. Wykonawca wyka¿e , ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ :
a) co najmniej 1 (jedn±) osob± o kwalifikacjach kierownika projektu z co najmniej 3-letnim do¶wiadczeniem w zarz±dzaniu projektami wdro¿enia systemów informatycznych
b) co najmniej 1 (jednym) projektantem systemów informatycznych z co najmniej 2-letnim do¶wiadczeniem w modelowaniu i projektowaniu systemów informatycznych
c) co najmniej 1 (jednym) programist±, który musi znaæ technologiê kodu ¼ród³owego systemu informatycznego, który Wykonawca planuje zaoferowaæ Zamawiaj±cemu oraz musi posiadaæ co najmniej roczne do¶wiadczenie w stosowaniu tej technologii (pod pojêciem technologii Zamawiaj±cy rozumie jêzyk programowania, metody tworzenia oprogramowania, itp.)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) o¶wiadczenie o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej, w zakresie art. 108 ust 1 pkt 5 i 6 ustawy – wzór stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Na potwierdzenie spe³nienia warunku posiadania do¶wiadczenia:
- Wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowi±cymi przedmiot zamówienia wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, dla minimum 10 Jednostek Samorz±du Terytorialnego w tym 2 Zwi±zków Miêdzygminnych zajmuj±cych siê prowadzeniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
- Potwierdzenia 1 wdro¿enia systemu informatycznego, które obejmowa³o migracjê danych ewidencyjnych i finansowo-ksiêgowych w zakresie nie mniejszym ni¿ 20 ty¶. rekordów
Wed³ug wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, powy¿ej s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy.
W przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane w okresie ostatnich 3 miesiêcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 4.000,00 z³. (s³ownie: cztery tysi±ce 00/100 z³otych).

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia jest zawarty w § 15 projektu umowy stanowi±cego za³±cznik nr 5 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-29 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/511132

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-29 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-28

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.