Ogłoszenie z dnia 2021-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00187804/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-09-21
- 2021/BZP 00254335/01 - Wynik z dnia 2021-11-03
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup zintegrowanego systemu do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi w Komunalnym Związku Gmin Regionu Leszczyńskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Komunalny Związek Gmin Regionu Leszczyńskiego
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 302303942
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: 17 Stycznia 90
1.4.2.) Miejscowość: Leszno
1.4.3.) Kod pocztowy: 64-100
1.4.4.) Województwo: wielkopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kzgrl.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://kzgrl.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00191589
2.2.) Data ogłoszenia: 2021-09-24
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00187804/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
- wykonał z należytą starannością, co najmniej jedną dostawę dla minimum 10 Jednostek Samorządu Terytorialnego w tym 2 Związków Międzygminnych zajmujących się prowadzeniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, polegającą na wdrożeniu i uruchomieniu systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi, który to system obejmował obszary: wymiaru o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, księgowości, windykacji oraz sprawozdawczości wraz z migracją danych,
- wdrożył system informatyczny, który obejmował migrację danych ewidencyjnych i finansowo-księgowych w zakresie nie mniejszym niż 20 tyś. rekordów.
2. Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponował :
a) co najmniej 1 (jedną) osobą o kwalifikacjach kierownika projektu z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami wdrożenia systemów informatycznych
b) co najmniej 1 (jednym) projektantem systemów informatycznych z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w modelowaniu i projektowaniu systemów informatycznych
c) co najmniej 1 (jednym) programistą, który musi znać technologię kodu źródłowego systemu informatycznego, który Wykonawca planuje zaoferować Zamawiającemu oraz musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie w stosowaniu tej technologii (pod pojęciem technologii Zamawiający rozumie język programowania, metody tworzenia oprogramowania, itp.)
Po zmianie:
1. Wykonawca wykaże, że:
- wykonał z należytą starannością, co najmniej jedną dostawę dla minimum 10 Jednostek Samorządu Terytorialnego w tym 2 Związków Międzygminnych zajmujących się prowadzeniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, polegającą na wdrożeniu i uruchomieniu systemu informatycznego do obsługi gospodarki odpadami komunalnymi lub świadczeniu ciągłej usługi utrzymania (aktualizacji oprogramowania) w okresie ostatnich 3 lat dla wdrożeń zrealizowanych powyżej 3 lat od terminu składania ofert, który to system obejmował obszary: wymiaru o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, księgowości, windykacji oraz sprawozdawczości wraz z migracją danych,
- wdrożył system informatyczny, który obejmował migrację danych ewidencyjnych i finansowo-księgowych w zakresie nie mniejszym niż 20 tyś. rekordów.
2. Wykonawca wykaże , że dysponuje lub będzie dysponował :
a) co najmniej 1 (jedną) osobą o kwalifikacjach kierownika projektu z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w zarządzaniu projektami wdrożenia systemów informatycznych
b) co najmniej 1 (jednym) projektantem systemów informatycznych z co najmniej 2-letnim doświadczeniem w modelowaniu i projektowaniu systemów informatycznych
c) co najmniej 1 (jednym) programistą, który musi znać technologię kodu źródłowego systemu informatycznego, który Wykonawca planuje zaoferować Zamawiającemu oraz musi posiadać co najmniej roczne doświadczenie w stosowaniu tej technologii (pod pojęciem technologii Zamawiający rozumie język programowania, metody tworzenia oprogramowania, itp.)
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Przed zmianą:
1. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia:
- Wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dla minimum 10 Jednostek Samorządu Terytorialnego w tym 2 Związków Międzygminnych zajmujących się prowadzeniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- Potwierdzenia 1 wdrożenia systemu informatycznego, które obejmowało migrację danych ewidencyjnych i finansowo-księgowych w zakresie nie mniejszym niż 20 tyś. rekordów
Według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
Po zmianie:
1. Na potwierdzenie spełnienia warunku posiadania doświadczenia:
- Wykaz dostaw porównywalnych z dostawami stanowiącymi przedmiot zamówienia wykonanych a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, dla minimum 10 Jednostek Samorządu Terytorialnego w tym 2 Związków Międzygminnych zajmujących się prowadzeniem systemu gospodarki odpadami komunalnymi, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- Potwierdzenia 1 wdrożenia systemu informatycznego, które obejmowało migrację danych ewidencyjnych i finansowo-księgowych w zakresie nie mniejszym niż 20 tyś. rekordów
Według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ.
Dowodami, o których mowa, powyżej są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2021-09-29 10:00
Po zmianie:
2021-09-30 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2021-09-29 10:15
Po zmianie:
2021-09-30 10:15
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2021-10-28
Po zmianie:
2021-10-29
INNE PRZETARGI Z LESZNA
- Sukcesywne dostawy igieł biopsyjnych wraz z dzierżawą systemu do biopsji wspomaganej próżniowo
- Remont ulicy ks. Ignacego Skorupki wraz z drogami przyległymi w Lesznie
- Sukcesywne dostawy środków czystości i materiałów do sprzątania
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- sprzątanie pomieszczeń i powierzchni użytkowanych przez powiatowe jednostki organizacyjne
- Usługa ubezpieczenia
więcej: przetargi w Lesznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania w ramach projektu Cyberbezpieczna Gmina Długołęka - część pierwsza
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.