eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WilkowicePrzebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej



Ogłoszenie z dnia 2025-04-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19

1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d471460-7fbe-49de-b99a-abc4ea627218

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d471460-7fbe-49de-b99a-abc4ea627218

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189901

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070180/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/2/DT/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej”. Ww. zadanie zostanie wykonane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego z dnia 11.07.2024 r. p.n. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRACOWNI USG ORAZ PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU KOLEJOWYM W WILKOWICACH-BYSTREJ PRZY UL. ŻYWIECKIEJ”.
2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (PFU, ekspertyzy Technicznej Pomieszczeń Pracowni, ekspertyzy p.poż). Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować i wykonać przedmiot zamówienia w wysokim standardzie wykończenia, w szczególności elementów wpływających na ostateczny efekt wizualny, estetyczny lub funkcjonalny.
Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, projekty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, a także inne zgody, opinie, itp., niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, (w tym opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, o ile będzie ona wymagana). Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – pendrive).
Zakres zamówienia nie wymaga uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie.
Jednakże, Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić Zamawiającemu, najpóźniej na 15 dni przed umowną datą przystąpienia do odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego, fakt zakończenia wykonywania prac. W tym samym terminie Wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia zakończenia wykonywania prac do Państwowej Straży Pożarnej oraz do Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Nie później niż w 201 (dwieście pierwszym) dniu wykonywania umowy, Zamawiający przystąpi do odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego (między 186 a 201 dniem wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskaniu zgody Państwowej Straży Pożarnej oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub - w przypadku braku ich zastrzeżeń w zakresie przedmiotu zamówienia - uzyskanie tzw. milczącej zgody). Brak możliwości podpisania protokołu odbioru końcowego z uwagi na, m.in. niedopełnienie ww. procedury zgłoszenia w terminie umownym, czy też zgłoszenia zastrzeżeń ze strony ww. instytucji do wykonania prac przez Wykonawcę, spowoduje, że Wykonawca popadnie w zwłokę z terminowym wykonaniem zamówienia.
Budynek Szpitala nie znajduje się Wojewódzkim Rejestrze Zabytków. Jednakże jest ujawniony w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków. Obszar Szpitala jest objęty ochroną prawną na mocy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Obszar Szpitala znajduje się w otulinie Parku Krajobrazowego Beskidu Małego.
3. Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU p.n. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRACOWNI USG ORAZ PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU KOLEJOWYM W WILKOWICACH-BYSTREJ PRZY UL. ŻYWIECKIEJ”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (dokumentacja inwestycyjna). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnej dokumentacji projektowej obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, kosztorysy, projekty techniczne. Inwentaryzacja zostanie wykonana do 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do 14 dni od dnia podpisania umowy koncepcję przebudowy, celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego. W terminie 7 dni roboczych Zamawiający przedstawi swoje uwagi, sugestie w formie pisemnej lub zaakceptuje rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę. Brak odpowiedzi Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych oznacza zgodę Zamawiającego na zaproponowane rozwiązanie. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi, Wykonawca uwzględnia ww. uwagi, sugestie lub przedstawia Zamawiającemu przyczyny uniemożliwiające ich wprowadzenie. W terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag, sugestii, Zamawiający zorganizuje spotkanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podczas spotkania zostanie wybrana ostateczna wersja - koncepcja. W terminie 21 dni od dnia wyboru ostatecznej wersji – koncepcji, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację projektową. W momencie odbioru ww. dokumentacji (najpóźniej dzień po odbiorze) Zamawiający sprawdzi ją pod względem zgodności z zaakceptowaną koncepcją. Uzgodniona dokumentacja projektowa będzie podstawą uzyskania pozwolenia na budowę. Kompletną dokumentację projektową (wraz z przedmiarem i kosztorysem) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. W dniu wystawienia faktury za kompletną dokumentację projektową następuje przeniesienie autorskich praw majątkowych do ww. dokumentacji na Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza przekazywana jest dniu odbioru końcowego.
4. Zamawiający wskazuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, projektem umowy i programem funkcjonalno-użytkowym, ustanawia się następującą kolejność ważności:
1) opis przedmiotu zamówienia (Część nr III SWZ),
2) umowa,
3) Program funkcjonalno-użytkowy,
4) Ekspertyzy.

W szczególności Zamawiający informuje, że w pomieszczeniu nr:
1) 1,03 (wg Programu Funkcjonalno-Użytkowego) zlokalizowana będzie Pracownia Endoskopii 1 (drogi oddechowe),
2) 1,01 (wg Programu Funkcjonalno-Użytkowego) zlokalizowana będzie Pracownia Endoskopii 2 (górny odcinek przewodu pokarmowego).

Zamawiający przewiduje zaprojektowanie i montaż jednego gniazda elektrycznego trójfazowego w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.

Z uwagi na konieczność montażu myjni endoskopowych Zamawiający w miejscu montażu myjni wymaga:
a) ciśnienia dopływu wody maksymalnie do 4 barów,
b) prędkości przepływu powyżej 10 l/m,
c) jakości wody - WODA PITNA - TWARDOŚĆ 8°fH - 50°fH (4,5°-28°dH, 80 - 500ppm) w temperaturze 20° - 30° przy podłączeniu wody ciepłej i zimnej do mieszacza termostatycznego wody.

Zaproponowane rozwiązanie winno umożliwiać redukcję ciśnienia dopływu do myjni oraz zmniejszenie prędkości przepływu do 4 l/m.

Dla myjni endoskopowych (Zgodnie z PFU) Zamawiający wymaga ponadto zainstalowania urządzenia filtrującego narurowego (zestaw 3 korpusów posiadający klosze, chroniące wkłady w miejscu nasłonecznionym). Korpusy winny być wyposażone:
a) w zawór odpowietrzający (zawór umożliwia uwolnienie powietrza, które gromadzi się w filtrze po wymianie wkładu).
b) system uzdatniania wody o przepływie i wydajności zmiennej w zależności od ciśnienia pracy urządzenia.


Skład filtrów:
a) filtry do wstępnej filtracji wody, służący jako zabezpieczenie kolejnych wkładów specjalistycznych,
b) filtr -odżelazianie, odmanganianie i redukcja siarkowodor,
c) filtr zmiękczania wody.

Zamawiający jako element dokumentacji inwestycyjnej dołączył skan wyniku badania wody.

Z uwagi, że w Programie Funkcjonalno-Użytkowym przewidziano wymianę pionów wod-kan, co oraz montaż instalacji wentylacyjnej część prac budowlanych odbywać się będzie w pomieszczeniach sąsiednich. W miejscu inwestycji zlokalizowane są pracownie diagnostyczne należące do Zamawiającego i do innych podmiotów. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o:
a) zakresie prac,
b) terminie rozpoczęcia i zakończenia prac w pomieszczeniach sąsiadujących z głównym miejscem realizacji inwestycji z min. 3-tygodniowym wyprzedzeniem.
Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia tych pomieszczeń przed nadmiernym pyleniem. W przypadku:
a) poinformowania Zamawiającego z wyprzedzeniem krótszym niż 3 tygodnie,
b) wydłużenia czasu rzeczywistego wykonywania prac ponad czas zadeklarowany w przekazanej Zamawiającemu informacji z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
- Zamawiającemu będą przysługiwały kary umowne przewidziane w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Ponadto, w przypadku zawinionych opóźnień w wykonaniu robót budowlanych w pomieszczeniach sąsiednich, Zamawiającemu przysługiwać będzie także uprawnienie do obciążenia Wykonawcy kosztami badań diagnostycznych, które Zamawiający zmuszony będzie zlecić do wykonania podmiotom zewnętrznym (na zewnątrz Szpitala) oraz kosztami transportu z tym związanymi.
Zamawiającemu będzie przysługiwało uprawnienie do obciążenia Wykonawcy wszelkimi kosztami (kary, odszkodowania), jakie powstały z winy Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych

45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45314310-7 - Układanie kabli

45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych

45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych

45421120-1 - Instalowanie progów

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien

45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

45432210-9 - Wykładanie ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących

45442100-8 - Roboty malarskie

45442180-2 - Powtórne malowanie

45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne

45454100-5 - Odnawianie

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe

71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków

71500000-3 - Usługi związane z budownictwem

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71530000-2 - Doradcze usługi budowlane

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W wymaganym terminie tj. do dnia 14 kwietnia 2025 r. do godz. 9:00 nie złożono ofert.


Zamawiający unieważnił w całości postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie złożono ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.