Ogłoszenie z dnia 2025-04-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00155892/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPZOZ SZPITAL KOLEJOWY W WILKOWICACH-BYSTREJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010657175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żywiecka 19
1.5.2.) Miejscowość: Wilkowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-365
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@szpital-kolejowy.com
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital-kolejowy.com/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4d471460-7fbe-49de-b99a-abc4ea6272181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d471460-7fbe-49de-b99a-abc4ea627218
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00189901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00070180/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/271/2/DT/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla zadania p.n. „Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej”. Ww. zadanie zostanie wykonane na podstawie Programu Funkcjonalno-Użytkowego z dnia 11.07.2024 r. p.n. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRACOWNI USG ORAZ PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU KOLEJOWYM W WILKOWICACH-BYSTREJ PRZY UL. ŻYWIECKIEJ”.
2. Zakres zamówienia został określony w dokumentacji inwestycji stanowiącej Załącznik nr 2 do SWZ (PFU, ekspertyzy Technicznej Pomieszczeń Pracowni, ekspertyzy p.poż). Wykonawca zobowiązuje się zaprojektować i wykonać przedmiot zamówienia w wysokim standardzie wykończenia, w szczególności elementów wpływających na ostateczny efekt wizualny, estetyczny lub funkcjonalny.
Ponadto, podstawowy zakres zamówienia obejmuje wykonanie kompletnej dokumentacji inwestycyjnej, obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, projekty techniczne. Wykonawca zobowiązany jest także uzyskać pozwolenie na budowę w imieniu Zamawiającego, a także inne zgody, opinie, itp., niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, (w tym opinii Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, o ile będzie ona wymagana). Dokumentacja projektowa winna być przekazana Zamawiającemu w wersji papierowej (3 egz.) i wersji elektronicznej (1 egz. – pendrive).
Zakres zamówienia nie wymaga uzyskiwania pozwolenia na użytkowanie.
Jednakże, Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić Zamawiającemu, najpóźniej na 15 dni przed umowną datą przystąpienia do odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego, fakt zakończenia wykonywania prac. W tym samym terminie Wykonawca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia zakończenia wykonywania prac do Państwowej Straży Pożarnej oraz do Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
Nie później niż w 201 (dwieście pierwszym) dniu wykonywania umowy, Zamawiający przystąpi do odbioru końcowego i podpisania protokołu odbioru końcowego (między 186 a 201 dniem wykonywania umowy Wykonawca zobowiązany jest do uzyskaniu zgody Państwowej Straży Pożarnej oraz Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub - w przypadku braku ich zastrzeżeń w zakresie przedmiotu zamówienia - uzyskanie tzw. milczącej zgody). Brak możliwości podpisania protokołu odbioru końcowego z uwagi na, m.in. niedopełnienie ww. procedury zgłoszenia w terminie umownym, czy też zgłoszenia zastrzeżeń ze strony ww. instytucji do wykonania prac przez Wykonawcę, spowoduje, że Wykonawca popadnie w zwłokę z terminowym wykonaniem zamówienia.
Budynek Szpitala nie znajduje się Wojewódzkim Rejestrze Zabytków. Jednakże jest ujawniony w Wojewódzkiej Ewidencji Zabytków oraz Gminnej Ewidencji Zabytków. Obszar Szpitala jest objęty ochroną prawną na mocy miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. Obszar Szpitala znajduje się w otulinie Parku Krajobrazowego Beskidu Małego.
3. Zamawiający oczekuje wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU p.n. „PRZEBUDOWA POMIESZCZEŃ PRACOWNI USG ORAZ PRACOWNI ENDOSKOPII W SZPITALU KOLEJOWYM W WILKOWICACH-BYSTREJ PRZY UL. ŻYWIECKIEJ”, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ (dokumentacja inwestycyjna). Wykonawca zobowiązany jest do wykonania pełnej dokumentacji projektowej obejmującej wszystkie branże wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności projekt budowlany, projekty wykonawcze, przedmiary, kosztorysy, projekty techniczne. Inwentaryzacja zostanie wykonana do 14 dni od dnia podpisania umowy. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do 14 dni od dnia podpisania umowy koncepcję przebudowy, celem jej zatwierdzenia przez Zamawiającego. W terminie 7 dni roboczych Zamawiający przedstawi swoje uwagi, sugestie w formie pisemnej lub zaakceptuje rozwiązanie zaproponowane przez Wykonawcę. Brak odpowiedzi Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych oznacza zgodę Zamawiającego na zaproponowane rozwiązanie. Jeżeli Zamawiający zgłosi uwagi, Wykonawca uwzględnia ww. uwagi, sugestie lub przedstawia Zamawiającemu przyczyny uniemożliwiające ich wprowadzenie. W terminie do 7 dni od dnia zgłoszenia uwag, sugestii, Zamawiający zorganizuje spotkanie pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Podczas spotkania zostanie wybrana ostateczna wersja - koncepcja. W terminie 21 dni od dnia wyboru ostatecznej wersji – koncepcji, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację projektową. W momencie odbioru ww. dokumentacji (najpóźniej dzień po odbiorze) Zamawiający sprawdzi ją pod względem zgodności z zaakceptowaną koncepcją. Uzgodniona dokumentacja projektowa będzie podstawą uzyskania pozwolenia na budowę. Kompletną dokumentację projektową (wraz z przedmiarem i kosztorysem) Wykonawca przekaże Zamawiającemu w dniu uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę. W dniu wystawienia faktury za kompletną dokumentację projektową następuje przeniesienie autorskich praw majątkowych do ww. dokumentacji na Zamawiającego. Dokumentacja powykonawcza przekazywana jest dniu odbioru końcowego.
4. Zamawiający wskazuje, że w przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia, projektem umowy i programem funkcjonalno-użytkowym, ustanawia się następującą kolejność ważności:
1) opis przedmiotu zamówienia (Część nr III SWZ),
2) umowa,
3) Program funkcjonalno-użytkowy,
4) Ekspertyzy.
W szczególności Zamawiający informuje, że w pomieszczeniu nr:
1) 1,03 (wg Programu Funkcjonalno-Użytkowego) zlokalizowana będzie Pracownia Endoskopii 1 (drogi oddechowe),
2) 1,01 (wg Programu Funkcjonalno-Użytkowego) zlokalizowana będzie Pracownia Endoskopii 2 (górny odcinek przewodu pokarmowego).
Zamawiający przewiduje zaprojektowanie i montaż jednego gniazda elektrycznego trójfazowego w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego.
Z uwagi na konieczność montażu myjni endoskopowych Zamawiający w miejscu montażu myjni wymaga:
a) ciśnienia dopływu wody maksymalnie do 4 barów,
b) prędkości przepływu powyżej 10 l/m,
c) jakości wody - WODA PITNA - TWARDOŚĆ 8°fH - 50°fH (4,5°-28°dH, 80 - 500ppm) w temperaturze 20° - 30° przy podłączeniu wody ciepłej i zimnej do mieszacza termostatycznego wody.
Zaproponowane rozwiązanie winno umożliwiać redukcję ciśnienia dopływu do myjni oraz zmniejszenie prędkości przepływu do 4 l/m.
Dla myjni endoskopowych (Zgodnie z PFU) Zamawiający wymaga ponadto zainstalowania urządzenia filtrującego narurowego (zestaw 3 korpusów posiadający klosze, chroniące wkłady w miejscu nasłonecznionym). Korpusy winny być wyposażone:
a) w zawór odpowietrzający (zawór umożliwia uwolnienie powietrza, które gromadzi się w filtrze po wymianie wkładu).
b) system uzdatniania wody o przepływie i wydajności zmiennej w zależności od ciśnienia pracy urządzenia.
Skład filtrów:
a) filtry do wstępnej filtracji wody, służący jako zabezpieczenie kolejnych wkładów specjalistycznych,
b) filtr -odżelazianie, odmanganianie i redukcja siarkowodor,
c) filtr zmiękczania wody.
Zamawiający jako element dokumentacji inwestycyjnej dołączył skan wyniku badania wody.
Z uwagi, że w Programie Funkcjonalno-Użytkowym przewidziano wymianę pionów wod-kan, co oraz montaż instalacji wentylacyjnej część prac budowlanych odbywać się będzie w pomieszczeniach sąsiednich. W miejscu inwestycji zlokalizowane są pracownie diagnostyczne należące do Zamawiającego i do innych podmiotów. Wykonawca zobowiązany będzie do pisemnego poinformowania Zamawiającego o:
a) zakresie prac,
b) terminie rozpoczęcia i zakończenia prac w pomieszczeniach sąsiadujących z głównym miejscem realizacji inwestycji z min. 3-tygodniowym wyprzedzeniem.
Wykonawca będzie zobowiązany do zabezpieczenia tych pomieszczeń przed nadmiernym pyleniem. W przypadku:
a) poinformowania Zamawiającego z wyprzedzeniem krótszym niż 3 tygodnie,
b) wydłużenia czasu rzeczywistego wykonywania prac ponad czas zadeklarowany w przekazanej Zamawiającemu informacji z przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi Wykonawca,
- Zamawiającemu będą przysługiwały kary umowne przewidziane w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ. Ponadto, w przypadku zawinionych opóźnień w wykonaniu robót budowlanych w pomieszczeniach sąsiednich, Zamawiającemu przysługiwać będzie także uprawnienie do obciążenia Wykonawcy kosztami badań diagnostycznych, które Zamawiający zmuszony będzie zlecić do wykonania podmiotom zewnętrznym (na zewnątrz Szpitala) oraz kosztami transportu z tym związanymi.
Zamawiającemu będzie przysługiwało uprawnienie do obciążenia Wykonawcy wszelkimi kosztami (kary, odszkodowania), jakie powstały z winy Wykonawcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45331211-8 - Instalowanie wentylacji zewnętrznej
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45331230-7 - Instalowanie urządzeń chłodzących
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45312200-9 - Instalowanie przeciwwłamaniowych systemów alarmowych
45314200-3 - Instalowanie linii telefonicznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421110-8 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych
45421111-5 - Instalowanie framug drzwiowych
45421120-1 - Instalowanie progów
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45421140-7 - Instalowanie stolarki metalowej, z wyjątkiem drzwi i okien
45421150-0 - Instalowanie stolarki niemetalowej
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45431100-8 - Kładzenie terakoty
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432110-8 - Kładzenie podłóg
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych
45432210-9 - Wykładanie ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
45442000-7 - Nakładanie powierzchni kryjących
45442100-8 - Roboty malarskie
45442180-2 - Powtórne malowanie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45454000-4 - Roboty restrukturyzacyjne
45454100-5 - Odnawianie
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71210000-3 - Doradcze usługi architektoniczne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów
71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje
71246000-4 - Określenie i spisanie ilości do budowy
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym
72200000-7 - Usługi doradcze w zakresie programowania oprogramowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W wymaganym terminie tj. do dnia 14 kwietnia 2025 r. do godz. 9:00 nie złożono ofert.Zamawiający unieważnił w całości postępowanie na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (nie złożono ofert).
INNE PRZETARGI WILKOWICE
więcej: przetargi WILKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z salkami urodzinowymi zwanego dalej Figloraj w budynku biurowym/głównym na powierzchni hallu głównego oraz kawiarni na antresoli
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Puławskiego w Świdniku w projekcie - Powiat Świdnicki - kształcenie zawodowe na miarę XXI wieku. Edycja 2
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Gminie Świerzawa i Gminie Wojcieszów
- Roboty remontowe obiektów ZS Tułowice
- Poprawa efektywności energetycznej, przebudowa i rozbudowa budynku OSP w Osjakowie
- Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ramach rozbudowy drogi powiatowej nr 2052P Bogdanowo - Uścikowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.