Ogłoszenie z dnia 2021-09-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00155359/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dostrzegalni ppoż. w Nadleśnictwie Włodawa w ramach projektu „Kompleksowy projekt adaptacji lasów do zmian klimatu...”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Włodawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110016912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Suszno, ul. Wspólna 8
1.5.2.) Miejscowość: Włodawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 825721441
1.5.8.) Numer faksu: +48 825723760
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wlodawa@lublin.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://wlodawa.lublin.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.wlodawa.lublin.lasy.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dostrzegalni ppoż. w Nadleśnictwie Włodawa w ramach projektu „Kompleksowy projekt adaptacji lasów do zmian klimatu...”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7347447a-017e-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00195579
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00070550/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.1.1 Modernizacja dostrzegalni pożarowej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
II oś Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko. Tytuł projektu: Kompleksowy projekt adaptacji lasów i leśnictwa do zmian klimatu - zapobieganie, przeciwdziałanie oraz ograniczanie skutków zagrożeń związanych z pożarami lasów. Nr identyfikacyjny projektu: POIS.02.01.00-00-0007/16-00i2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00155359/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: S.270.15.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 19462,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty z zakresu bieżącej konserwacji, malowanie wieży stalowej o wymiarach około 2,40 m x2,40 m i wysokości 36,00 m, wykonanej z kątowników stalowych: 90 x 90 x 10, 60 x 60 x 6, 50 x 50 x 5 [wymiary w mm].
Prace konserwacyjne będą polegały na:
czyszczeniu przez szczotkowanie mechaniczne do drugiego stopnia czystości konstrukcji kratowych – kratownice + podesty + drabinki + poręcze;
odtłuszczaniu konstrukcji kratowych – kratownice + podesty + drabinki + poręcze;
malowaniu pędzlem farbami do gruntowania miniowymi i olejnymi konstrukcji kratowych – kratownice + podesty + drabinki + poręcze;
malowaniu pędzlem farbami nawierzchniowymi i emaliami olejnymi oraz olejno żywicznymi konstrukcji kratowych – kratownice + podesty + drabinki + poręcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23939,35 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23939,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23939,35 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budownictwa Ogólnego Wiesława Czarnocka Czarnocki II
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 770885350
7.3.3) Ulica: Styp-Rekowskiego 68A/1
7.3.4) Miejscowość: Bytów
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-09-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23939,35 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WŁODAWY
- Etap 2 remontu i termomodernizacji budynku biurowego, położonego we Włodawie przy ul. Granicznej 8A, identyfikator dz. 061901_1.0001.322/5
- dostawa medycznego sprzętu jednorazowego użytku i nici chirurgicznych
- Dostawa elementów umundurowania leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Włodawa w roku 2025.
- Zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania w pasie drogi powiatowej Nr 1726L w miejscowości Okuninka
- "Opracowanie planu ogólnego miasta Włodawa"
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa i budowa dróg na tzw. Osiedlu Wojskowym we Włodawie wraz z infrastrukturą towarzyszącą (dok. tech.)".
więcej: przetargi w Włodawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.