Ogłoszenie z dnia 2022-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00120651/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-13
- 2022/BZP 00127846/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu Laboratoria przyszłości
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sandomierz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409927
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Poniatowskiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Sandomierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-600
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.sandomierz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.sandomierz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sandomierz/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu Laboratoria przyszłości2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc99d6e6-ba3b-11ec-97c7-b646b0ba23df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00196770
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00013741/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach Programu "Laboratoria Przyszłości"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00120651/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.26.1.2022.AB
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu Laboratoria przyszłości”Część nr 1: Wyposażenie podstawowe +BHP
1 Drukarka 3D wraz z akcesoriami 5 zestawów (w tym dla: SP1 - 1 zestaw, SP2 - 1zestaw, SP3 - 1 zestaw, SP4 - 2 zestawy)
2 Laptop do drukarki 3D 5 zestawów (w tym dla: SP1 - 1 zestaw, SP2 - 1 zestaw, SP3 - 1 zestaw, SP4 - 2 zestawy)
3 Komplet filamentów do drukarki 3D 40 kompletów tj. 400 kg (w tym dla: SP1 - 100 kg, SP2 -100kg, SP3 - 100 kg, SP4 - 100 kg)
4 Aparat fotograficzny z akcesoriami 4 zestawy (w tym dla: SP1 – 1 zestaw, SP2 - 1 zestaw, SP3 – 1 zestaw, SP4 – 1 zestaw)
5 Gimbal do aparatów i smartfonów 4 sztuki (w tym dla: SP1 - 1 sztuka, SP2 - 1 sztuka,
SP3 - 1 sztuka, SP4 - 1 sztuka)
6 Oświetlenie do realizacji nagrań 4 sztuki (w tym dla: SP1 - 1 sztuka, SP2 - 1 sztuka,
SP3 - 1 sztuka, SP4 - 1 sztuka)
7 Mikrofon kierunkowy 4 sztuki (w tym dla: SP1 - 1 sztuka, SP2 - 1 sztuka,
SP3 - 1 sztuka, SP4 - 1 sztuka)
8 Mikroport z akcesoriami 4 sztuki (w tym dla: SP1 - 1 sztuka, SP2 - 1 sztuka,
SP3 - 1 sztuka, SP4 - 1 sztuka)
9 Statyw 4 sztuki (w tym dla: SP1 - 1 sztuka, SP2 - 1 sztuka,
SP3 - 1 sztuka, SP4 - 1 sztuka)
10 Mikrokontroler z czujnikami i akcesoriami 4 zestawy (w tym dla: SP1 – 1 zestaw, SP2 - 1 zestaw, SP3 – 1 zestaw, SP4 – 1 zestaw)
11 Stacja lutownicza z gorącym powietrzem 5 zestawów (w tym dla: SP1 - 1 zestaw, SP2 - 1zestaw, SP3 - 1 zestaw, SP4 - 2 zestawy)
12 Stolik z szafką pod drukarkę 3D i filamenty 1 zestaw – SP1
13 Zestaw BHP 4 komplety/zestawy (w tym dla: SP1 - 1 zestaw, SP2 - 1 zestaw, SP3 - 1 zestaw, SP4 - 1 zestaw)
Sprzęt i wyposażenie zostały opisane przez określenie minimalnych, wymaganych i potrzebnych zamawiającemu parametrów funkcjonalnych, co oznacza, że dopuszczalne jest zaoferowanie sprzętu i wyposażenia posiadających parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych. Zamawiający dołożył wszelkich starań, by w opisie nie było nazw handlowych firm, towarów lub produktu. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, została podana nazwa towaru lub produktu, ma ona charakter jedynie informacyjny.
Dostawca może zaoferować produkty „równoważne” z tym, że oferowane produkty winny posiadać co najmniej takie same, lub przewyższać parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w dokumentacji lub innych dokumentach. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym ale posiada, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej). Do wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). W przypadku wyposażenia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Długopisy 3D,Skaner 3D, drukarki 3D, teleskop, mikroskop itd. – niezależnie od wartości również wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca dostarczy oraz przekaże odpowiednio Dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ. Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z zapotrzebowaniem w każdej z części do poszczególnych szkół podstawowych:
- do Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Stefana Okrzei 6, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Adama Mickiewicza 9, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. Flisaków 30, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 4, ul. Adama Mickiewicza 39, 27-600 Sandomierz.
Umowy dotyczące niniejszego postępowania będą podpisywane indywidualnie na każdą szkołę z uwzględnieniem podziału częściowego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 1 zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18143000-3 - Akcesoria ochronne
30213100-6 - Komputery przenośne
30232100-5 - Drukarki i plotery
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
31712110-4 - Elektroniczne układy scalone i mikromoduły
32341000-5 - Mikrofony
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
38651000-3 - Aparaty fotograficzne
42661000-7 - Urządzenia do lutowania na miękko i na twardo
4.5.5.) Wartość części: 109090,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu Laboratoria przyszłości” :Część nr 2: Robotyka, oprogramowanie, materiały edukacyjne, specjalistyczne urządzenia
1 Oscyloskop 1 sztuka - SP1
2 Teleskop 1 sztuka - SP1
3 Mikroskop 40x- 400x 5 sztuk - SP1
4 Zestaw robotów edukacyjnych I 3 zestawy (w tym: 1 zestaw - SP2, 2 zestawy - SP3)
5 Zestaw robotów edukacyjnych + urządzenie do każdego robota umożliwiające połączenie z komputerem 10 zestawów (w tym: 2 zestawy - SP2, 4 zestawy - SP3, 4 zestawy - SP4)
6 Długopisy 3D 4 zestawy (w tym: 2 zestawy - SP2, 1 zestaw - SP3, 1 zestaw - SP4)
7 Zestaw filamentów PLA do długopisów 3D 8 zestawów (w tym: 4 zestawy - SP2,
4 zestawy - SP3)
8 Mata edukacyjna do robotów 3 sztuki - SP2
9 Dron 1 zestaw - SP2,
10 Robot edukacyjny I 1 zestaw - SP2
11 Robot edukacyjny II 2 zestawy - SP2
12 Zestaw robotów edukacyjnych II 2 Zestawy - SP3
13 Zestaw dronów 1 zestaw -SP3
14 Klocki konstrukcyjne do programowania 15 zestawów (w tym: 5 zestawów – SP2, 5 zestawów - SP3, 5 zestawów - SP4)
15 Mikroskop 1 sztuka - SP4
16 Mikroskop z kamerą 3MP 1 sztuka - SP4
17 Przenośny skaner 3D kompatybilny z drukarką 3D 1 sztuka - SP4
18 Gogle VR 4K 8 sztuk w walizce +licencja na 1 rok 1 zestaw - SP4
19 Zestaw edukacyjny z mikrokontrolerami 4 zestawy - SP4
20 Klocki - inteligentny sterownik 2 zestawy - SP4
Sprzęt i wyposażenie zostały opisane przez określenie minimalnych, wymaganych i potrzebnych zamawiającemu parametrów funkcjonalnych, co oznacza, że dopuszczalne jest zaoferowanie sprzętu i wyposażenia posiadających parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych. Zamawiający dołożył wszelkich starań, by w opisie nie było nazw handlowych firm, towarów lub produktu. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, została podana nazwa towaru lub produktu, ma ona charakter jedynie informacyjny.
Dostawca może zaoferować produkty „równoważne” z tym, że oferowane produkty winny posiadać co najmniej takie same, lub przewyższać parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w dokumentacji lub innych dokumentach. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym ale posiada, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej). Do wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). W przypadku wyposażenia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Długopisy 3D,Skaner 3D, drukarki 3D, teleskop, mikroskop itd. – niezależnie od wartości również wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca dostarczy oraz przekaże odpowiednio Dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z zapotrzebowaniem w każdej z części do poszczególnych szkół podstawowych:
- do Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Stefana Okrzei 6, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Adama Mickiewicza 9, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. Flisaków 30, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 4, ul. Adama Mickiewicza 39, 27-600 Sandomierz.
Umowy dotyczące niniejszego postępowania będą podpisywane indywidualnie na każdą szkołę z uwzględnieniem podziału częściowego.Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 2 zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38342000-4 - Oscyloskopy
38510000-3 - Mikroskopy
38520000-6 - Skanery
38630000-0 - Przyrządy astronomiczne i optyczne
45223200-8 - Roboty konstrukcyjne
4.5.5.) Wartość części: 118698,71 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu Laboratoria przyszłości”:Część nr 3: Narzędzia, wyposażenie stanowisk +AGD
1 Krzesło z regulowaną wysokością 4-6 50 sztuk - SP1
2 Ławka 1- osobowa z regulacją wysokości 50 sztuk - SP1
3 Kuchenka elektryczna z piekarnikiem elektrycznym 1 sztuka - SP1
4 Głośniki do tablic interaktywnych 10 kompletów - SP1
5 Szafa na narzędzia 3 sztuki - SP1
6 Tablica magnetyczna biała na stojaku 3 sztuki (w tym: 2 sztuki - SP2, 1 sztuka - SP3)
7 Meble -szafka w zestawie z możliwością cichego domyku 1 sztuka - SP3
8 Tablica szkolna tryptyk biała lakierowana 2 sztuki - SP4
9 Tablica biała suchościeralna ceramiczna do pisania pisakami 1 sztuka SP4
10 Folia do laminowania dokumentów A4 80 mic 10 sztuk -SP4
11 Laminator 2 sztuki - SP4
12 Folia laminacyjna A4 125 mic 3 sztuki - SP4
13 Tablica ścieralno- magnetyczna i korek 1 sztuka - SP4
14 Laminator na zimno 1 sztuka - SP4
15 Krzesło szkolne obrotowe 4 sztuki - SP4
16 Apteczka w szafce metalowej 1 sztuka - SP4
17 Szafa metalowa z 8 zestawami narzędzi dla ucznia 2 sztuki - SP4
18 Stanowisko pracy ucznia 12 zestawów - SP4
19 Stół warsztatowy n-l z taboretem obrotowym z podnóżkiem 1 zestaw - SP4
20 Wiertarka stołowa kolumnowa 1 sztuka - SP4
21 Piła taśmowa 2 sztuki - SP4
22 Imadło lekkie 12 sztuk - SP4
23 Suwmiarka 1 sztuka - SP4
24 Wyrzynarka stołowa 1 sztuka - SP4
25 Konsola dźwięku 2 sztuki - SP4
26 Listwy antyprzepięciowe 6 sztuk - SP4
27 Mikroport z akcesoriami 4 sztuki - SP4
Sprzęt i wyposażenie zostały opisane przez określenie minimalnych, wymaganych i potrzebnych zamawiającemu parametrów funkcjonalnych, co oznacza, że dopuszczalne jest zaoferowanie sprzętu i wyposażenia posiadających parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych. Zamawiający dołożył wszelkich starań, by w opisie nie było nazw handlowych firm, towarów lub produktu. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, została podana nazwa towaru lub produktu, ma ona charakter jedynie informacyjny.
Dostawca może zaoferować produkty „równoważne” z tym, że oferowane produkty winny posiadać co najmniej takie same, lub przewyższać parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w dokumentacji lub innych dokumentach. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym ale posiada, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej). Do wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). W przypadku wyposażenia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Długopisy 3D,Skaner 3D, drukarki 3D, teleskop, mikroskop itd. – niezależnie od wartości również wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca dostarczy oraz przekaże odpowiednio Dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z zapotrzebowaniem w każdej z części do poszczególnych szkół podstawowych:
- do Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Stefana Okrzei 6, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Adama Mickiewicza 9, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. Flisaków 30, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 4, ul. Adama Mickiewicza 39, 27-600 Sandomierz.
Umowy dotyczące niniejszego postępowania będą podpisywane indywidualnie na każdą szkołę z uwzględnieniem podziału częściowego.Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 3 zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39160000-1 - Meble szkolne
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39710000-2 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 94673,75 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa sprzętu i pomocy szkolnych w ramach programu Laboratoria przyszłości” :Część nr 4: Pomoce projektowe, programy multimedialne, licencje.
1 zestaw plansz dydaktycznych/ interdyscyplinarnych z licencją 1 komplet - SP1
2 zestaw rozszerzony klocków konstrukcyjnych do kodowania + 3 książki 7 zestawów - SP1
3 Zestaw klocków opartych o koło zębate 3 zestawy - SP1
4 Plansze z akcesoriami: Mozaika wielokątów 2 zestawy - SP1
5 Plansze z akcesoriami: Ułamkowe listwy 2 zestawy - SP1
6 Plansze z akcesoriami: Magnetyczne ułamki i procenty - koła i listwy z tabliczką metalową 2 zestawy - SP1
7 Klocki drewniane kolorowe w kształcie sześcianów 2 zestawy - SP1
8 Plansza matematyczna - Działania na liczbach i wyrażeniach 1 sztuka - SP1
9 Plansza matematyczna - Potęgowanie i pierwiastkowanie 1 sztuka - SP1
10 Plansza matematyczna - Ułamki 1 sztuka - SP1
11 Plansza matematyczna - Trójkąty 1 sztuka - SP1
12 Plansza matematyczna - Pola i obwody figur płaskich 1 sztuka - SP1
13 Plansza matematyczna - Pola i objętości figur przestrzennych 1 sztuka - SP1
14 Plansza matematyczna - Wielościany foremne 1 sztuka - SP1
15 Zestaw doświadczalny do eksperymentów z elektryczności 4 zestawy - SP1
16 Obwody elektryczne - zestaw edukacyjny 4 zestawy - SP1
17 Zestaw edukacyjny Moduł 2 zestawy - SP1
18 Zestaw edukacyjny - Moduł 2 zestawy - SP1
19 Oprogramowanie do edycji, montażu
i tworzenia materiałów video 2 zestawy (w tym: 1 zestaw - SP2, 1 zestaw - SP3)
20 Zestaw konstrukcyjny, edukacyjnych klocków - 9 figur/ 414 elem 2 zestawy - SP2
21 Zestaw konstrukcyjny klocków - 8 figur / 460 elem 3 zestawy - SP2
22 Zestaw konstrukcyjny - Klasowa fizyka z walizki - Elektryczność i obwody elektryczne 1 zestaw - SP2
23 Karta pamięci do aparatu 3 sztuki (w tym: 2 sztuki SP2, 1 sztuka SP3)
24 Program multimedialny: Ortografia 1 zestaw – SP4
25 Multilicencje, Programy multimedialne: j. polski część 1 1 zestaw – SP4
26 Multilicencje, Programy multimedialne: j. polski część 2 1 zestaw – SP4
27 Multilicencje, Programy multimedialne: j. polski część 3 1 zestaw – SP4
28 Multilicencje, Programy multimedialne: j. polski część 4 1 zestaw – SP4
29 Multilicencje, Programy multimedialne: historia 1 zestaw – SP4
30 Plansza dydaktyczna: Prostokątny układ współrzędnych 1 zestaw – SP4
31 Bryły geometryczne składane 1 zestaw – SP4
32 Bryły geometryczne: Budujemy szkielety brył - zestaw 2 1 zestaw – SP4
33 Pomoce projektowe: Magnetyczne ułamki i procenty 1 zestaw – SP4
34 Plansza dydaktyczna: Pokochać równania (aktywny zestaw demonstracyjny) 1 zestaw – SP4
35 Klocki konstrukcyjne - Budowa pojazdów 1 zestaw – SP4
36 Klocki skręcane - Przygoda z inżynierią - zestaw startowy 1 zestaw – SP4
37 Karty pracy do klocków - Przygoda z inżynierią - zestaw startowy 1 zestaw – SP4
38 Klocki Mechanik - Budujemy mosty - zestaw startowy 1 zestaw – SP4
39 Karty pracy do klocków Budujemy mosty - zestaw startowy 1 zestaw – SP4
40 Duże klocki magnetyczne 1 zestaw – SP4
41 Karty pracy do klocków magnetycznych 1 zestaw – SP4
42 Aplikacja multimedialna (Biologia zwierząt) 1 zestaw – SP4
43 Aplikacja multimedialna (Biologia roślin) 1 zestaw – SP4
44 Projekt naukowy STEM – ukształtowanie terenu i erozja 1 sztuka - SP4
45 Projekt naukowy STEM – pogoda i klimat 1 sztuka - SP4
46 Projekt naukowy STEM – zmiany w krajobrazie 1 sztuka - SP4
47 Projekt naukowy STEM – oszczędzanie wody 1 sztuka - SP4
48 Projekt naukowy STEM - siedliska 1 sztuka - SP4
49 Projekt naukowy STEM – ekosystemy 1 sztuka - SP4
50 Na tropach nauki – skały i gleba 1 sztuka - SP4
51 Na tropach nauki – Układ słoneczny 1 sztuka - SP4
52 Na tropach nauki – Poznajemy Ziemię 1 sztuka - SP4
53 Ekoprojekt STEAM „ Globalne wyzwania – kryzys energetyczny” 1 sztuka - SP4
54 Ekoprojekt STEAM „ Globalne wyzwania – Deficyt wody” 1 sztuka - SP4
55 Eduplansza- Budowa wulkanu 1 sztuka - SP4
56 Eduplansza- Rzeźba powierzchni 1 sztuka - SP4
57 Eduplansza- Układ słoneczny 1 sztuka - SP4
58 Eduplansza- Pory roku, ruch obiegowy 1 sztuka - SP4
59 Eduplansza - Chmury 1 sztuka - SP4
60 Eduplansza – Zjawiska atmosferyczne 1 sztuka - SP4
61 Eduplansza – Obieg wody w przyrodzie 1 sztuka - SP4
62 Plansza – współrzędne geograficzne 1 sztuka - SP4
63 Plansza - skała na mapach 1 sztuka - SP4
64 Tablice edukacyjne – profile glebowe 1 sztuka - SP4
65 Zestaw elektroniczny 500 4 zestawy – SP4
66 Schematy poglądowe
10 sztuk – SP4
67 Mobilna szafka z klockami plastikowymi i plastikowymi pojemnikami 1 sztuka - SP4
68 Zestaw kart pracy do szafki mobilnej 1 zestaw - SP4
69 Mobilna stacja pogodowa 2 sztuki - SP4
70 Zestaw kolumn nagłaśniających 2 zestawy - SP4
71 Mikrofony bezprzewodowe 3 zestawy – SP4
Sprzęt i wyposażenie zostały opisane przez określenie minimalnych, wymaganych i potrzebnych zamawiającemu parametrów funkcjonalnych, co oznacza, że dopuszczalne jest zaoferowanie sprzętu i wyposażenia posiadających parametry na wymaganym poziomie lub lepsze od opisanych. Zamawiający dołożył wszelkich starań, by w opisie nie było nazw handlowych firm, towarów lub produktu. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia, została podana nazwa towaru lub produktu, ma ona charakter jedynie informacyjny.
Dostawca może zaoferować produkty „równoważne” z tym, że oferowane produkty winny posiadać co najmniej takie same, lub przewyższać parametry techniczne i jakościowe jak wskazane w dokumentacji lub innych dokumentach. Obowiązkiem Wykonawcy jest udowodnienie równoważności. W przypadku oferowania sprzętu równoważnego należy przedstawić dokładny opis wraz z nazwą handlową oraz nazwą producenta. Proponowany sprzęt musi spełniać wymagane parametry wymiarowe i techniczne podane w opisie poszczególnych pozycji sprzętu. Jakiekolwiek wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, nazwy produktów lub ich producenci, mają na celu jedynie przybliżenie wymagań, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń. Przy czym istotne jest to, że produkt, który nie jest identyczny, tożsamy z produktem referencyjnym ale posiada, istotne dla Zamawiającego, zbliżone do produktu referencyjnego cechy i parametry.
Jeżeli, pomimo tego, okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ oraz w załącznikach do SWZ występują takie wskazania, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategoriach wskazań o charakterze informacyjnym (nie wiążących dla wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała tym wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z treścią SWZ i nie zostanie z tych powodów odrzucona.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych sprzętu, w zakresie określonym poniżej wraz z transportem, wniesieniem, ustawieniem, zamontowaniem, podłączeniem, konfiguracją, uruchomieniem oraz integracją z infrastrukturą szkolną, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Ponadto Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu oraz dostarczenia wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (niekoniecznie papierowej). Do wyposażenia o jednostkowej wartości powyżej 500 zł brutto wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). W przypadku wyposażenia takiego jak: roboty edukacyjne, gogle VR, Długopisy 3D,Skaner 3D, drukarki 3D, teleskop, mikroskop itd. – niezależnie od wartości również wymagana jest gwarancja co najmniej 12 miesięcy, autoryzowany serwis na terenie Polski, SLA do 3 tygodni, serwis i wsparcie (serwis obowiązkowo na terenie RP, wsparcie techniczne w języku polskim). Wszystkie pozycje wyposażenia powinny być zgodne z polskimi normami (tam gdzie jest taka możliwość), z normami BHP, posiadać certyfikaty CE oraz być dopuszczone do użytku na potrzeby placówek oświatowych. Wykonawca dostarczy oraz przekaże odpowiednio Dyrektorowi szkoły lub osobie przez niego upoważnionej sprzęt w oryginalnym opakowaniu wraz z licencjami, dokumentacją użytkową, gwarancją, płytami instalacyjnymi, sterownikami, certyfikatami itp.
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć zgodnie z zapotrzebowaniem w każdej z części do poszczególnych szkół podstawowych:
- do Szkoły Podstawowej Nr 1, ul. Stefana Okrzei 6, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 2, ul. Adama Mickiewicza 9, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 3, ul. Flisaków 30, 27-600 Sandomierz;
- do Szkoły Podstawowej Nr 4, ul. Adama Mickiewicza 39, 27-600 Sandomierz.
Umowy dotyczące niniejszego postępowania będą podpisywane indywidualnie na każdą szkołę z uwzględnieniem podziału częściowego.Gwarancja na całość zamówienia stanowi kryterium oceny ofert zgodnie z rozdz. XIII SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części nr 4 zawiera Załącznik nr 9 do SWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31710000-6 - Sprzęt elektroniczny
32341000-5 - Mikrofony
32342400-6 - Sprzęt nagłaśniający
32351000-8 - Akcesoria do sprzętu dźwiękowego i wideo
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.5.) Wartość części: 74424,22 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87674,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 130829,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87674,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: X3D spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 383791980
7.3.4) Miejscowość: Zaułek Drozdowy 3
7.3.5) Kod pocztowy: 77-100
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87674,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-08-22Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 117641,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153459,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 117641 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251933448
7.3.3) Ulica: GRANICZNA 46
7.3.4) Miejscowość: ŁÓDŹ
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 117641,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-08-22Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92365,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 131210,70 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92365,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU LEGRANT Katarzyna Nakoneczny-Kwartnik
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8871617392
7.3.3) Ulica: Podmiejska 51
7.3.4) Miejscowość: Ziębice
7.3.5) Kod pocztowy: 57-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92365,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-08-22Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 84996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 88038,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 84996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa "Piątka" Teresa Bajor
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8721445191
7.3.3) Ulica: Pułaskiego 2a
7.3.4) Miejscowość: Mielec
7.3.5) Kod pocztowy: 39-300
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 84996,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2022-05-23 do 2022-07-21INNE PRZETARGI Z SANDOMIERZA
- Ochrona osób i mienia oraz konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów bezpieczeństwa Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Świadczenie usług transportu sanitarnego na rzecz Szpitala Specjalistycznego Ducha Świętego w Sandomierzu
- Dostawa środków czystości
- Sukcesywne dostawy środków czystości na 2025 rok
więcej: przetargi w Sandomierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu oświetlenia i nagłośnienia scenicznego dla Akademii Sztuk Teatralnych im. St. Wyspiańskiego w Krakowie
- Sprzedaż i dostarczenie dwuletnich licencji oprogramowania środowiska wirtualnego VMware vSphere Standard 8 Per Core with a minimum of 16 Cores per CPU required, VCF-VSP-STD-8
- Dostawa i instalacja zestawów do pomiaru zanieczyszczeń powietrza
- Dostawa systemu backup wraz z wdrożeniem w ramach zadania pn. "Cyberbezpieczny Powiat Węgrowski"
- Dostawa drukarek
- Dostawa materiałów edukacyjnych z zakresu edukacji włączającej dla dzieci klas I-III szkoły podstawowej
więcej: Akcesoria ochronne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.