eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówświadczenie usług hotelarskich w obiektach typu apartamentowego (CPV 55100000-1)



Ogłoszenie z dnia 2025-04-24

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
świadczenie usług hotelarskich w obiektach typu apartamentowego
(CPV 55100000-1)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278818

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Św. Ducha 1

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-023

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12-424-45-23

1.5.8.) Numer faksu: 12-424-45-60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wasik@teatrwkrakowie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.teatrwkrakowie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

świadczenie usług hotelarskich w obiektach typu apartamentowego
(CPV 55100000-1)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf48fecb-96bc-48e2-82bc-b1780ed2edf9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00204820

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-04-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00079534/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 świadczenie usług hotelarskich w obiektach typu apartamentowego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf48fecb-96bc-48e2-82bc-b1780ed2edf9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu portal e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl oraz ePUAPu dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal i poczty elektronicznej.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych pod lit. B), zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem portalu e-Zamówienia. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP, TED lub ID postępowania).
2. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej, email wasik@teatrwkrakowie.pl
3. Dokumenty elektroniczne, składane są przez Wykonawcę za pośrednictwem „Formularza do komunikacji” jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt 2 adres email. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 poz. 2452) oraz rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2020 poz. 2415).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Teatr informuje, że:

1) Administratorem Pani/Pana/Państwa danych osobowych jest Teatr im. Juliusza Słowackiego w Krakowie, Plac św. Ducha 1, 31-023 Kraków,

2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – wasyleczko@teatrwkrakowie.pl

3) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na:, świadczenie usług hotelarskich w obiektach typu apartamentowego (CPV 55100000-1) prowadzonym w trybie z art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. bez przeprowadzenia negocjacji – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. C RODO

4) Pani/Pana/Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy

5) odbiorcami Pani/Pana/Państwa danych osobowych będą wyłącznie osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r poz. 1579 i 2018), dalej „ustawa Pzp”; a także sądy, organy administracji publicznej, urzędy oraz inne instytucje państwowe i samorządowe, oraz podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi (podmioty przetwarzające) w tym m.in. obsługa IT, kancelarie prawne, likwidatorzy szkód, wykonawcy, kurierzy.

6) Pani/Pana/Państwa dane osobowe przechowywane będą w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez Administratora

7) posiada Pani/Pan/Państwo:
- na podst. art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących;
- na podst. art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana/Państwa danych osobowych*;
- na podst. art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana/Państwa dotyczących narusza przepisy RODO;

8) nie przysługuje Pani/Panu/Państwu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podst. art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO

9) obowiązek podania przez Panią/Pana/Państwa danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana/Państwa dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzieleni zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;

10) w oparciu o Pani/Pana/Państwa dane osobowe Administrator nie będzie podejmował wobec Pani/Pana/Państwa zautomatyzowanych decyzji, w tym decyzji będących wynikiem profilowania.
Administrator nie zamierza przekazywać Pani/Pana/Państwa danych osobowych do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowych.
Państwa dane osobowe zostały odpowiednio zabezpieczone, w sposób zgodny z RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): * Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DAM.282.5.25

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

świadczeń usług hotelarskich w obiektach typu apartament/mieszkanie spełniających poniższe wymogi:
- Powierzchnia minimum 25 m²
- Odległość liczona według map Google: pieszo max. 1500 m od Głównego Budynku Teatru (pl. św. Ducha 1)
- sypialnia z aneksem kuchennym wraz z łazienką z prysznicem i WC (odrębne pomieszczenie w apartamencie), z dostępem do dziennego światła / preferowane otwierane okno
wyposażenie
• TV
• Wi-Fi
• Pościel
• Ręczniki
• Lodówka
• Aneks kuchenny
• Czajnik elektryczny
• Zestaw do parzenia kawy/herbaty
• Biurko, krzesło
• Możliwość dostawienia dodatkowego łóżka dla drugiej osoby

4.2.6.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-10-12

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty ocenione zostaną w oparciu o kryterium:
cena „C” = 100 %
Cena „C”
Oferta z najniższą ceną otrzyma 100 pkt w kryterium cena, pozostałe proporcjonalnie mniej według wzoru:

Najniższa cena oferty
spośród złożonych ofert
Liczba punktów „C” = ---------------------------------------------------- x 100 punktów
Cena oferty badanej


Za ofertę najkorzystniejszą uznaje się ofertę z najwyższą oceną końcową C. Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione wyżej kryterium.

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą całkowitą liczbę punktów.

3. W przypadku złożenia dwóch lub więcej ofert o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, podmiotowych środków dowodowych, tj. aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, oraz w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta powinna zawierać następujące dokumenty, informacje i materiały:
a) wypełniony formularz oferty (stanowiący załącznik nr 2 do SWZ),
b) dokumenty wymienione w punkcie VII.1. SWZ,
c) pełnomocnictwo udzielone przez podmioty wspólnie składające ofertę do ich reprezentowania w postępowaniu (jeśli dotyczy),
d) wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

4. Dopuszcza się składanie ofert wspólnych, przy czym oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.1. SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, dokumenty określone w punkcie VI.2 winny zostać złożone w odniesieniu do każdego z wykonawców z osobna.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zawartej w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania w przypadku:
a) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, obowiązującej dla usług objętych przedmiotem zamówienia
- wyłącznie jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
3. Zmiana umowy nastąpić może również w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt. 2 i następne ustawy Prawo zamówień publicznych.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-05-05 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Wykonawca składa ofertę w postępowaniu za pośrednictwem portalu e-Zamówienia.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-05-05 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-06-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.