eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+



Ogłoszenie z dnia 2023-05-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH

1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 879

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfb7009-edc3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206477

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121002/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

„Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pfron

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1.Komunikacja w postępowaniu, zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy Pzp, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
2. W postępowaniu komunikacja między Zam. a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wniosków, wszelkich dokumentów i
oświadczeń, zawiadomień odbywa się przy użyciu Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron. Za datę wpływu oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej (innych niż oferta i załączniki do oferty) bądź innej korespondencji na adres e-mail:
zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl znajduje się w zakładce „Instrukcje
dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
2. Zalecenia Zamawiającego dotyczące podpisów:
a) Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (PDF Advanced Electronic Signature),
- dla dokumentów w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpis formatem XAdES (XML Advanced Electronic
Signature).
b) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu osobistego :
- w przypadku wykorzystywania aplikacji eDO App (obsługuje tylko dokumenty w formacie .pdf) na telefonach z
obsługą technologii NFC wielkość dokumentów nie może przekraczać 5 MB,
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym.
c) Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu zaufanego :
- wielkość plików nie może przekraczać 10 MB,
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES (podpisany plik ma rozszerzenie .pdf),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES (podpisany plik ma
rozszerzenie .xml).
d) W przypadku korzystania z wariantu składania podpisów zewnętrznych konieczne jest załączenie na
Platformę odpowiedniej pary plików, tj. pliku podpisywanego (źródłowego) oraz pliku zawierającego podpis.
e) Podczas podpisywania plików zaleca się stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
f) Jeśli Wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zaleca się wcześniejsze podpisanie każdego ze skompresowanych plików.
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej-szej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden
z systemów operacyjnych - MS Win-dows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10;
- włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w for-macie .pdf;
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss)
generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
4. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia,
zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
5. Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf, .doc, .docx, odt, .jpg (.jpeg), przy czym
Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w formacie .pdf. W celu ewentualnej kompresji danych
Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: .zip, .7Z.
6. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
-stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniej-szej niż 512 kb/s;
- komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden
z systemów operacyjnych - MS Win-dows 7, Mac Os x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje;
- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10;
włączona obsługa JavaScript;
- zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w for-macie .pdf
- Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
8. Pozostałe szczegóły dotyczące komunikacji zawiera Rozdział 13 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Administratorem danych osobowych jest PFRON z siedzibą w W-wie (00-828), przy al. Jana Pawła II 13.
Z administratorem można skontaktować się poprzez adres e-mail: kancelaria@pfron.org.pl, telefonicznie pod numerem +48 22 5055500 lub pisemnie na adres siedziby administratora.
Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się poprzez e-mail: iod@pfron.org.pl we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem.
Celem przetwarzania danych osobowych jest przeprowadzenie Postępowania oraz archiwizacja dokumentacji zgromadzonej w jego wyniku. Dane osobowe mogą być przetwarzane w celu realizacji przez administratora jego uzasadnionego interesu, w tym ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku przetwarzania danych osobowych w celu realizacji przez administratora jest prawnie uzasadnionego interesu podstawą prawną przetwarzania jest art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Administrator może pozyskiwać dane osobowe przedstawicieli Wykonawcy za jego pośrednictwem.
Zakres danych dotyczących przedstawicieli Wykonawcy obejmuje dane osobowe przedstawione w związku z udziałem w Postępowaniu, w tym imię, nazwisko, stanowisko, adres poczty elektronicznej, numer telefonu.
Dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celu przetwarzania, zgodnie z przepisami o zamówieniach publicznych, umową o dofinansowanie projektu iPFRON+ oraz zasadami archiwizacji dokumentacji obowiązującymi u administratora.
Dostęp do danych osobowych mogą mieć podmioty świadczące na rzecz administratora usługę publikacji ogłoszeń o zamówieniach publicznych usługi doradcze związane z realizacją projektu iPFRON+, z zakresu pomocy prawnej, pocztowe, dostawy lub utrzymania i rozwoju systemów informatycznych.
Dane osobowe mogą być udostępniane przez administratora podmiotom uprawnionym do ich otrzymania na mocy obowiązujących przepisów, np. organom publicznym
Z uwagi na współfinansowanie zamówienia ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego odbiorcą Pani/Pana danych osobowych może być również Instytucja Zarządzająca POPC, Instytucja Kontrolująca, Instytucja Pośrednicząca, Komisja Europejska lub inne instytucje uprawnione do przeprowadzania kontroli Projektu
Niezależnie od powyższego odbiorcami danych osobowych mogą być wszyscy zainteresowani przebiegiem Postępowania, z zastrzeżeniem wyjątków określonych w art. 18 ust. 5 pkt 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
Osobom fizycznym, które dane osobowe przetwarza administrator, przysługuje:
1)na podstawie art. 15 RODO – prawo dostępu do danych osobowych i uzyskania ich kopii;
2)na podstawie art. 16 RODO – prawo do sprostowania i uzupełnienia danych osobowych, z zastrzeżeniem, że skorzystania z tego prawa nie może naruszać integralności protokołu postępowania oraz jego załączników oraz nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp;
3)na podstawie art. 17 RODO – prawo do usunięcia danych osobowych, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w art. 17 ust. 3 lit. b, d oraz e RODO;
4)na podstawie art. 18 RODO – prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych, z zastrzeżeniem, że zgłoszenie tego żądania nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia Postępowania;
5)na podstawie art. 21 RODO – prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Osobom fizycznym, które dane osobowe przetwarza administrator, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 W-wa, na niezgodne z prawem przetwarzanie danych osobowych przez administratora.
Podanie danych osobowych może być warunkiem koniecznym wzięcia udziału w Postępowaniu).
Pozostałe informacje - patrz Rozdział 27 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/12/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 523729,57 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne stworzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dwóch filmów (utworów audiowizualnych): jednego promocyjnego i jednego o potencjale viralowym, promujących System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, w tym przygotowanie wkładów twórczych w postaci scenariuszy do filmów, scenorysu, opracowań graficznych, muzyki, a także świadczenia usług związanych z wyprodukowaniem oraz promocją filmów, w tym zapewnienie niezbędnego do realizacji usług sprzętu, oraz wykonywanie innych czynności towarzyszących opisanych w niniejszym dokumencie. .
2 Termin realizacji całości Części 1 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., w tym:
2.1. Etapu 1 – do …… (maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy). Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 1-3 Rozdziału 4 OPZ dla Części 1;
2.2. Etapu 2 - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 5.1 – 5.5 Rozdziału 5 OPZ dla Części 1;
2.3. Etapu 3 – do 60 dni kalendarzowych liczone od następnego Dnia Roboczego po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Etapu 1 nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu realizacji Etapu 3, w sytuacji, gdy wydłuży się procedura Odbioru Etapu 1 lub Etapu 2 bądź Umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Etapu 3 w terminie realizacji Umowy określonym w niniejszym punkcie tj. do dnia 30 listopada 2023 r. W takim przypadku wynagrodzenie za realizację Etapu 3 zostanie wypłacone Wykonawcy proporcjonalnie do okresu świadczenia Etapu 3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 1 znajduje się w:
3.1. Załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia dla Części 1;
3.2. Załączniku nr 2A – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1.

4.2.5.) Wartość części: 97333,33 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze sposobem oceny ofert określonym w Rozdziale 22 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie zasięgu w Polsce filmu promocyjnego „PP”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie zasięgu w Polsce filmu o potencjale viralowym „PV”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji Etapu 1 „T”

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii internetowej, mailingowej, prasowej oraz radiowej (w ramach Opcji) promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.
2. Termin realizacji całości Części 2 - do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym:
2.1. Termin publikacji Artykułów w ramach Zadania nr 1 – od dnia 1 września do 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji Artykułów na poszczególnych portalach internetowych, serwisach Regionalnych Polska Press i NGO.pl, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.2. Termin realizacji kampanii w mediach społecznościowych wymienionych pkt 2.1 OPZ dla Części 2 realizowanej w ramach Zadania nr 2 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.3. Termin realizacji kampania mailingowej realizowanej w ramach Zadania nr 3 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii mailingowej, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.4. Termin publikacji artykułu sponsorowanego wraz z grafiką realizowanego w ramach Zadania nr 4 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji artykułu, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.5. Termin emisji spotu realizowanego w ramach Zadania nr 5 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram emisji, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 2, w tym dotyczące Opcji znajduje się w:
3.1.Załączniku nr 1B – opis przedmiotu zamówienia dla Części 2;
3.2.Załączniku nr 2B – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 2.

4.2.5.) Wartość części: 261772,24 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

1. Zamawiający działając na podstawie art. 441 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo do zastosowania opcji uprawniającej Zamawiającego do uruchomienia Zadania nr 5, o którym mowa w ust. 2 pkt 2.5 Umowy, realizowanego w ramach Części 2 zamówienia (dalej jako „Opcja”).
2. Zamawiający jest uprawniony, lecz niezobowiązany do skorzystania w trakcie realizacji Umowy z Opcji.
3. Decyzja Zamawiającego o uruchomieniu Opcji będzie uzależniona od posiadanych przez Zamawiającego środków pozwalających na sfinansowanie Opcji. Zamawiający podejmie decyzje o uruchomieniu Opcji w terminie do 10 Dni Roboczych od dnia zawarcia Umowy, chyba że Strony uzgodnią inny termin po zawarciu Umowy.
4. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o zamiarze skorzystania z Opcji poprzez złożenie oświadczenia w formie dokumentowej na adres poczty elektronicznej wskazany w Paragrafie 17 ust. 2 Umowy, chyba że Strony postanowią inaczej.
5. Jeśli Umowa nakłada na Wykonawcę obowiązki związane z realizacją zamówienia objętego Opcją, wiążą one Wykonawcę z chwilą złożenia oświadczenia Zamawiającego o skorzystaniu z Opcji, chyba że Zamawiający postanowi inaczej.
6. Sposób i zasady świadczenia Przedmiotu Umowy w ramach Opcji określono w OPZ.
7. Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenia, w szczególności roszczenia odszkodowawcze, z tytułu skorzystania w częściowym zakresie lub nieskorzystania z Opcji przez Zamawiającego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze sposobem oceny ofert określonym w Rozdziale 22 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie zasięgu Artykułu opublikowanego w danym portalu internetowym w ramach Zadania nr 1 „P”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Zwiększenie zasięgu Artykułu opublikowanego w serwisach Regionalnych Polska Press w ramach Zadania nr 1 „S”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Publikacja banera na stronach internetowych gazet w ramach Zadania nr 4 „BG”

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 5

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Publikacja banera na stronach internetowych rozgłośni radiowych w ramach Zadania nr 5 „BR”

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi polegającej na organizacji jednodniowej konferencji prasowo-informacyjnej, wraz z próbnym naborem wniosków, promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” (dalej jako „Wydarzenie” lub „Konferencja”) wraz z usługami towarzyszącymi.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 3 znajduje się w:
2. 1. Załączniku nr 1C – opis przedmiotu zamówienia dla Części 3;
2.2. Załączniku nr 2C – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 3.
3. Termin realizacji całości Części 3 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym Konferencja planowana jest we wrześniu 2023 r., zastrzeżeniem Paragrafu 1 ust. 5 i 6 Umowy. Konkretny termin zostanie ustalony przez Strony po zawarciu Umowy, przy czym ostateczna decyzja, co do terminu Konferencji należy do Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4. Szczegóły dotyczące pozostałych terminów realizacji poszczególnych czynności i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w OPZ oraz PPU.

4.2.5.) Wartość części: 164624,00 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych

79342200-5 - Usługi w zakresie promocji

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie ze sposobem oceny ofert określonym w Rozdziale 22 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa liczba kandydatów na Moderatora prowadzącego Konferencję „M”

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowa liczba propozycji miejsc na Konferencję „L”

4.3.6.) Waga: 15

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Koordynatora "D"

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

7.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej:

[dotyczy Części 1]
7.1.1. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – należycie wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi, przy czym:
a) co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła opracowania, produkcji oraz promocji filmu promocyjnego trwającego co najmniej 1 minutę i 30 sekund w ramach kampanii promocyjnej lub informacyjnej lub społecznej, oraz
b) co najmniej 1 (jedna) usługa dotyczyła opracowania, produkcji oraz promocji filmu o potencjale viralowym trwającym co najmniej 1 minutę i 30 sekund w ramach kampanii promocyjnej lub informacyjnej lub społecznej.
Uwaga:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku umów w celu wykazania konkretnej usługi określonej wyżej;
• Zamawiający dopuszcza, aby w ramach jednej umowy/kontraktu Wykonawca zrealizował na rzecz jednego podmiotu obie usługi (patrz lit. a i b) wymienione w warunku;
• w przypadku, kiedy wyżej opisane usługi stanowią część usług o szerszym zakresie, Wykonawca winien w wykazie usług wyodrębnić usługi, których wykonanie jest konieczne dla spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej;
• w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu wymaganej usługi, dotyczą części kontraktu/umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług;
• w przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy/kontraktu) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przejmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

[dotyczy Części 2]
7.1.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 (dwie) usługi organizacji kampanii informacyjnej lub promocyjnej lub społecznej lub marketingowej, przy czym:
a) co najmniej 1 (jedna) z nich obejmowała opracowanie graficzne i edytorskie co najmniej jednego artykułu oraz jego publikację w co najmniej 10 tytułach prasowych, oraz
b) co najmniej 1 (jedna) z nich obejmowała kampanię w co najmniej 5 portalach internetowych lub w co najmniej 2 mediach społecznościowych.
Uwaga:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku umów w celu wykazania konkretnej usługi określonej wyżej;
• Zamawiający dopuszcza, aby w ramach jednej umowy/kontraktu Wykonawca zrealizował na rzecz jednego podmiotu wszystkie usługi wymienione w lit. a – lit. b) powyżej;
• w przypadku, kiedy wyżej opisane usługi stanowią część usług o szerszym zakresie, Wykonawca winien w wykazie usług wyodrębnić usługi, o których wykonanie jest konieczne dla spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej;
• w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu wymaganej usługi dotyczą części kontraktu/umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług;
• w przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy/kontraktu) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przejmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.

[dotyczy Części 3]
7.1.3. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, co najmniej 2 (dwie) usługi, których przedmiotem był kompleksowa organizacja i obsługa wydarzenia typu konferencja lub kongres lub gala, przy czym:
a) każde z tych wydarzeń było dla minimum 50 uczestników oraz
b) wartość każdego z nich wyniosła co najmniej 80 000,000 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych) brutto, oraz
c) w ramach każdego z wydarzeń zapewniono obsługę techniczną wydarzenia oraz usługę cateringową.
Uwaga:
• Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości kilku umów w celu wykazania konkretnej usługi określonej wyżej;
• Zamawiający dopuszcza, aby w ramach jednej umowy/kontraktu Wykonawca zrealizował na rzecz jednego podmiotu dwa wydarzenia typu konferencja, kongres, gala pod warunkiem, że każde z tych wydarzeń spełniało wymagania określone w pkt 7.1.3. powyżej;
• w przypadku, kiedy wyżej opisane usługi stanowią część usług o szerszym zakresie, Wykonawca winien w wykazie usług wyodrębnić usługi, o których wykonanie jest konieczne dla spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej;
• w przypadku usług będących w trakcie wykonywania, wymagania odnośnie: zakresu i wartości wymaganej usługi, dotyczą części kontraktu/umowy już zrealizowanej (tj. od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do upływu terminu składania ofert) i te parametry (zakres i wartość) Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie usług;
• w przypadku, gdy wartość zamówienia (umowy/kontraktu) jest określona w innej walucie niż w złotych polskich, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonych w Tabeli Kursów Narodowego Banku Polskiego (NBP) na dzień opublikowania Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji Ogłoszenia o Zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych (BZP) nie będzie opublikowany średni kurs walut przez NBP Zamawiający przejmie kurs przeliczeniowy z ostatniej opublikowanej Tabeli Kursów NBP przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP.
7.1.4. Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia co najmniej 1 (jedną) osobą, która będzie zajmowała stanowisko reżysera, posiadająca doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 5 (pięciu) latach przed upływem terminu składania ofert polegające na pełnieniu roli reżysera w minimum 3 (trzech) wydarzeniach typu konferencja lub kongres lub gala, przy czym co najmniej jedno z nich obejmowało streaming online.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:
- (dotyczy każdej Części zamówienia) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie
art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity Dziennik ustaw z 2021 r. pozycja 275 z późniejszymi zmianami), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – wzór wg Załącznika nr 7 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, niżej wymienionych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia:

a) (dotyczy każdej z Części) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Wykaz należy sporządzić zgodnie z Załącznikiem nr 5A do SWZ w przypadku Części 1, Załącznikiem nr 5B do SWZ w przypadku Części 2 oraz Załącznikiem nr 5C do SWZ w przypadku Części 3.

Do każdego wykazu należy dołączyć dowody określające czy wskazane w wykazie usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa w zdaniu poprzednim, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.

b) (dotyczy Części 3) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 7.1.4. Rozdziału 7 SWZ, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 9 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, o którym mowa w pkt 7.4 SWZ (dla każdej Części zamówienia o ile dotyczy). Wzór zobowiązania – Załącznik nr 8 do SWZ;

2. oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 12.4 SWZ, sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ (dla każdej Części zamówienia o ile dotyczy);

3. dokument zawierający wyjaśnienia wraz uzasadnieniem, dlaczego zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa (patrz pkt 19.6 SWZ poniżej) - jeżeli Wykonawca zastrzega w poufności część informacji jako stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa;

4. W celu potwierdzenia, że osoba/-y działająca/-e w imieniu Wykonawcy jest/są umocowana/-e do jego reprezentowania Zamawiający żąda złożenia:
a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów);
b) pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy (jeżeli umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentu rejestrowego, o którym mowa w pkt 4 lit. a powyżej (pkt 19.4.5. lit. a) SWZ) ;
c) postanowienie pkt 4 lit. a -b powyżej (pkt 19.4.5. lit. a) - b) SWZ) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
d) postanowienia pkt 4 lit. a - b powyżej (pkt 19.4.5 lit. a) – b) SWZ) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp.
Uwaga:
• W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów, o których mowa w pkt 4 lit. a powyżej (pkt 19.4.5 lit. a) SWZ), pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski pobranych samodzielnie przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych lub dokumentów;
• W przypadku, gdy pełnomocnictwa udziela inna osoba niż uprawniony do reprezentowania podmiot z mocy prawa lub umowy spółki, do oferty należy dołączyć również pełnomocnictwo do dokonania tej czynności.

5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, wraz z ofertą, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w artykule 125 ustęp 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunku
udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne oświadczenie sporządzone na podstawie Załącznika nr 4A do SWZ. Oświadczenie należy złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

6. Ofertę należy przygotować na Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje również pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich elektronicznych kopii dokumentów, których oryginały sporządzono w formie pisemnej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie określonej w pkt 8.1 Rozdziału 8 SWZ, natomiast warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. Rozdziału 7 SWZ Wykonawcy spełniają łącznie.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w punkcie 10.2 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 3 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
5. Obowiązek złożenia oświadczenia, o którym mowa w punkcie 12.4 SWZ, dotyczy również wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, którzy na gruncie ustawy Pzp są wykonawcami wspólnie ubiegającymi się o udzielenie zamówienia.
6. Zamawiający nie określił odmiennych wymagań związanych z realizacją zamówienia w odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania Zamawiający opisał odpowiednio do Części zamówienia w Załączniku nr 2A, 2B, 2C do SWZ w szczególności w paragrafie 16.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-05-26 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron. Szczegóły dotyczące sposobu i terminu składania ofert znajdują się w Rozdziale 21 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-05-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-06-24

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawcę wobec którego zachodzi którakolwiek z
podstaw określonych w artykule 7 ustęp 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. poz. 835) dalej
jako „ustawa sankcyjna”.
2. Zamawiający informuje, że w zakresie wykluczenia, o którym mowa w pkt 8.1.3 powyżej:
2.1. wykluczenie następuje na okres trwania okoliczności wskazanych w art. 1 ustawy sankcyjnej. W przypadku Wykonawcy wykluczonego na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy sankcyjnej, Zamawiający odrzuca ofertę takiego Wykonawcy, odpowiednio do etapu prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2.2. zgodnie z art. 7 ust. 6-7 ustawy sankcyjnej osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, o której mowa w ustępie 6 tej ustawy, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20.000 000 zł.
Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 5 ustawy sankcyjnej, przez ubieganie się o udzielenie zamówienia publicznego rozumie się złożenie oferty.
3. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu udostępniającego zasoby Zamawiający zbada, czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) o udzielenie
zamówienia, Zamawiający zbada, czy nie zachodzą podstawy wykluczenia wobec każdego z tych Wykonawców.
5. Środki ochrony prawnej przysługują na zasadach uregulowanych w Dziale IX ustawy Pzp.
Informacje na temat składania odwołań można uzyskać w Urzędzie Zamówień Publicznych Departament Odwołań, ul. Postępu 17a, 02-676 Warszawa, strona internetowa: www.uzp.gov.pl, adres e-mail: odwolania@uzp.gov.pl, tel. +48 22 458 78 01.
6. Przed zawarciem Umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą:
6.1 dostarczy informacje niezbędne do uzupełnienia treści umowy, np. imiona i nazwiska uprawnionych osób, które będą reprezentować Wykonawcę przy podpisaniu umowy, osoby do komunikacji itp.;
6.2 dostarczy pełnomocnictwo dla osób podpisujących umowę, jeśli ich umocowanie do podpisania umowy nie wynika z dokumentów załączonych do oferty;
6.3 jeżeli zostanie wybrana oferta konsorcjum, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy, przedłożenia kopii umowy regulującej współpracę Wykonawców tworzących konsorcjum. Z treści powyższej umowy powinny w szczególności wynikać: zasady współdziałania, zakres współuczestnictwa i podział obowiązków Wykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia;
6.4. wniesie zabezpieczenie należytego wykonania Umowy;
6.5. dostarczy kopię polisy OC, o której mowa w Paragrafie 18 ust.1 PPU wraz z potwierdzeniem zapłaty składki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby umocowaną/umocowane do reprezentowania Wykonawcy (dotyczy Części 3).
7. Wykonawca przed zawarciem Umowy na Część 3 zamówienia, podda się Zamawiajacemu weryfikacji wdrożenia przez Wykonawcę odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, zgodnych z przepisami o ochronie danych osobowych i chroniących prawa osób, których dane dotyczą. Weryfikacja ta na tym etapie prowadzonego postępowania odbędzie się na podstawie ankiety stanowiącej Załącznik nr 10 do SWZ.
8. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 ustawy Pzp.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.