Ogłoszenie z dnia 2023-07-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206477/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00227377/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00310410/01 - Wynik z dnia 2023-07-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 879
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfb7009-edc3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00332004
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121002/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 523729,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne stworzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dwóch filmów (utworów audiowizualnych): jednego promocyjnego i jednego o potencjale viralowym, promujących System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, w tym przygotowanie wkładów twórczych w postaci scenariuszy do filmów, scenorysu, opracowań graficznych, muzyki, a także świadczenia usług związanych z wyprodukowaniem oraz promocją filmów, w tym zapewnienie niezbędnego do realizacji usług sprzętu, oraz wykonywanie innych czynności towarzyszących opisanych w niniejszym dokumencie. .2 Termin realizacji całości Części 1 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., w tym:
2.1. Etapu 1 – do …… (maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy). Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 1-3 Rozdziału 4 OPZ dla Części 1;
2.2. Etapu 2 - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 5.1 – 5.5 Rozdziału 5 OPZ dla Części 1;
2.3. Etapu 3 – do 60 dni kalendarzowych liczone od następnego Dnia Roboczego po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Etapu 1 nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu realizacji Etapu 3, w sytuacji, gdy wydłuży się procedura Odbioru Etapu 1 lub Etapu 2 bądź Umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Etapu 3 w terminie realizacji Umowy określonym w niniejszym punkcie tj. do dnia 30 listopada 2023 r. W takim przypadku wynagrodzenie za realizację Etapu 3 zostanie wypłacone Wykonawcy proporcjonalnie do okresu świadczenia Etapu 3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 1 znajduje się w:
3.1. Załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia dla Części 1;
3.2. Załączniku nr 2A – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 97333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii internetowej, mailingowej, prasowej oraz radiowej (w ramach Opcji) promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.2. Termin realizacji całości Części 2 - do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym:
2.1. Termin publikacji Artykułów w ramach Zadania nr 1 – od dnia 1 września do 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji Artykułów na poszczególnych portalach internetowych, serwisach Regionalnych Polska Press i NGO.pl, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.2. Termin realizacji kampanii w mediach społecznościowych wymienionych pkt 2.1 OPZ dla Części 2 realizowanej w ramach Zadania nr 2 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.3. Termin realizacji kampania mailingowej realizowanej w ramach Zadania nr 3 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii mailingowej, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.4. Termin publikacji artykułu sponsorowanego wraz z grafiką realizowanego w ramach Zadania nr 4 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji artykułu, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.5. Termin emisji spotu realizowanego w ramach Zadania nr 5 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram emisji, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 2, w tym dotyczące Opcji znajduje się w:
3.1.Załączniku nr 1B – opis przedmiotu zamówienia dla Części 2;
3.2.Załączniku nr 2B – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 261772,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi polegającej na organizacji jednodniowej konferencji prasowo-informacyjnej, wraz z próbnym naborem wniosków, promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” (dalej jako „Wydarzenie” lub „Konferencja”) wraz z usługami towarzyszącymi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 3 znajduje się w:
2. 1. Załączniku nr 1C – opis przedmiotu zamówienia dla Części 3;
2.2. Załączniku nr 2C – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 3.
3. Termin realizacji całości Części 3 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym Konferencja planowana jest we wrześniu 2023 r., zastrzeżeniem Paragrafu 1 ust. 5 i 6 Umowy. Konkretny termin zostanie ustalony przez Strony po zawarciu Umowy, przy czym ostateczna decyzja, co do terminu Konferencji należy do Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4. Szczegóły dotyczące pozostałych terminów realizacji poszczególnych czynności i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w OPZ oraz PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 164624,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77490,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105657,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77490,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Euvica Media Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARTCORE Sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702552
7.3.3) Ulica: ul. Czerska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77490,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 452780,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319971,71 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Euvic Media Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ARTCORE Sp. z o.o. spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272702552
7.3.3) Ulica: Czerska 12
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-732
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319971,71 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-10INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług sprzątania i czyszczenia w pomieszczeniach zajmowanych przez zamawiającego głównie w budynku położonym przy Alejach Jerozolimskich 181C w Warszawie
- Kompleksowa obsługa z zakresu automatyki i elektryki obiektów hydrotechnicznych Zarządu Zlewni w Gliwicach (diagnostyka i usuwanie awarii oraz skutków tych awarii).
- Opracowanie koncepcji zmiany zagospodarowania terenu zieleni przy ul. Oś Królewska na odcinku od ul. Sarmackiej do ul. Kieślowskiego
- System do neutralizacji i wspomagania procesów technologicznych
- Usługa organizacji i przeprowadzenia 80 godzin lekcyjnych indywidualnego kursu języka angielskiego, niemieckiego, hiszpańskiego, włoskiego w trybie ON-LINE z native speakerem
- Dostawa produktów leczniczych rozliczanych z pakietu chemioterapii określonych w 10 pakietach.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Świadczenie usługi zakwaterowania wraz z wyżywieniem kadry i studentów kierunku Ratownictwo Medyczne podczas realizacji zajęć sprawnościowych z elementami ratownictwa specjalistycznego
- Usługa cateringowa na szkoleniu połączonym z warsztatami polowymi pn. "Warsztaty polowe - innowacje w produkcji roślinnej"
- OPRACOWANIE PROJEKTÓW GRAFICZNYCH I PRZYGOTOWANIE PLIKÓW DO DRUKU (PRODUKCJI), ZAMIESZCZENIA NA STRONACH WWW I INNYCH NOŚNIKACH DLA INSTYTUTU ELEKTROENERGETYKI WYDZIAŁU ELEKTRYCZNEGO
- Usługa cateringowa na 13 jednodniowych spotkań z osobami bezrobotnymi i poszukującymi pracy dot. informowania na temat warunków życia i pracy w UE/EOG i Szwajcarii oraz spotkania org. dla pracodawców
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.