Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206477/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00227377/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00332004/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 879
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfb7009-edc3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121002/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 523729,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne stworzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dwóch filmów (utworów audiowizualnych): jednego promocyjnego i jednego o potencjale viralowym, promujących System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, w tym przygotowanie wkładów twórczych w postaci scenariuszy do filmów, scenorysu, opracowań graficznych, muzyki, a także świadczenia usług związanych z wyprodukowaniem oraz promocją filmów, w tym zapewnienie niezbędnego do realizacji usług sprzętu, oraz wykonywanie innych czynności towarzyszących opisanych w niniejszym dokumencie. .2 Termin realizacji całości Części 1 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., w tym:
2.1. Etapu 1 – do …… (maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy). Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 1-3 Rozdziału 4 OPZ dla Części 1;
2.2. Etapu 2 - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 5.1 – 5.5 Rozdziału 5 OPZ dla Części 1;
2.3. Etapu 3 – do 60 dni kalendarzowych liczone od następnego Dnia Roboczego po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Etapu 1 nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu realizacji Etapu 3, w sytuacji, gdy wydłuży się procedura Odbioru Etapu 1 lub Etapu 2 bądź Umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Etapu 3 w terminie realizacji Umowy określonym w niniejszym punkcie tj. do dnia 30 listopada 2023 r. W takim przypadku wynagrodzenie za realizację Etapu 3 zostanie wypłacone Wykonawcy proporcjonalnie do okresu świadczenia Etapu 3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 1 znajduje się w:
3.1. Załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia dla Części 1;
3.2. Załączniku nr 2A – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 97333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii internetowej, mailingowej, prasowej oraz radiowej (w ramach Opcji) promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.2. Termin realizacji całości Części 2 - do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym:
2.1. Termin publikacji Artykułów w ramach Zadania nr 1 – od dnia 1 września do 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji Artykułów na poszczególnych portalach internetowych, serwisach Regionalnych Polska Press i NGO.pl, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.2. Termin realizacji kampanii w mediach społecznościowych wymienionych pkt 2.1 OPZ dla Części 2 realizowanej w ramach Zadania nr 2 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.3. Termin realizacji kampania mailingowej realizowanej w ramach Zadania nr 3 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii mailingowej, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.4. Termin publikacji artykułu sponsorowanego wraz z grafiką realizowanego w ramach Zadania nr 4 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji artykułu, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.5. Termin emisji spotu realizowanego w ramach Zadania nr 5 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram emisji, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 2, w tym dotyczące Opcji znajduje się w:
3.1.Załączniku nr 1B – opis przedmiotu zamówienia dla Części 2;
3.2.Załączniku nr 2B – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 261772,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi polegającej na organizacji jednodniowej konferencji prasowo-informacyjnej, wraz z próbnym naborem wniosków, promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” (dalej jako „Wydarzenie” lub „Konferencja”) wraz z usługami towarzyszącymi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 3 znajduje się w:
2. 1. Załączniku nr 1C – opis przedmiotu zamówienia dla Części 3;
2.2. Załączniku nr 2C – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 3.
3. Termin realizacji całości Części 3 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym Konferencja planowana jest we wrześniu 2023 r., zastrzeżeniem Paragrafu 1 ust. 5 i 6 Umowy. Konkretny termin zostanie ustalony przez Strony po zawarciu Umowy, przy czym ostateczna decyzja, co do terminu Konferencji należy do Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4. Szczegóły dotyczące pozostałych terminów realizacji poszczególnych czynności i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w OPZ oraz PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 164624,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w Części 3 zamówienia została złożona jedna oferta przez Wykonawcę Sun&More sp. z o. o. (ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin). Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Edukator - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego projektu pn.: "Zbudowanie systemu koordynacji...
- Świadczenie usług gastronomicznych i hotelarskich w związku z organizacją szkoleń przez Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych w 2025 roku.
- 13/TP1/SZP-2/2025 Zorganizowanie i realizacja wydarzenia pn. "Europejski Szczyt Liderek Nauki i Technologii 2025", które zaplanowano na dzień 5 czerwca 2025 roku w Warszawie.
- "Sukcesywne świadczenie usług restauracyjnych podczas szkolenia organizowanego dla osób dorosłych w projekcie "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSCKR w dziedzinie ogrodnictwa".
- CP-24-349/2025; Usługa cateringowa podczas konferencji pn. "III Forum Młodych Naukowców"
- Przygotowanie i realizacja kampanii promocyjnej Święta Miasta, odbywającego się w Toruniu w dniach od 20 do 24 czerwca 2025 roku, zawierającej działania reklamowe oraz eventowe
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.