Ogłoszenie z dnia 2023-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00206477/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-09
- 2023/BZP 00227377/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-22
- 2023/BZP 00332004/01 - Wynik z dnia 2023-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 50 55 879
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.ipfronplus@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ecfb7009-edc3-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00310410
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00121002/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi organizacji kampanii promocyjno-informacyjnej w ramach Projektu iPFRON+
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „Eadministracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00206477
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/12/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 523729,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne stworzenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego dwóch filmów (utworów audiowizualnych): jednego promocyjnego i jednego o potencjale viralowym, promujących System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”, w tym przygotowanie wkładów twórczych w postaci scenariuszy do filmów, scenorysu, opracowań graficznych, muzyki, a także świadczenia usług związanych z wyprodukowaniem oraz promocją filmów, w tym zapewnienie niezbędnego do realizacji usług sprzętu, oraz wykonywanie innych czynności towarzyszących opisanych w niniejszym dokumencie. .2 Termin realizacji całości Części 1 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., w tym:
2.1. Etapu 1 – do …… (maksymalnie 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy). Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 1-3 Rozdziału 4 OPZ dla Części 1;
2.2. Etapu 2 - do 60 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Termin ten uwzględnia działania związane z realizacją wymogów określonych w pkt 5.1 – 5.5 Rozdziału 5 OPZ dla Części 1;
2.3. Etapu 3 – do 60 dni kalendarzowych liczone od następnego Dnia Roboczego po podpisaniu przez Zamawiającego bez zastrzeżeń Protokołu Odbioru Etapu 1 nie dłużej jednak niż do dnia 30 listopada 2023 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skrócenia terminu realizacji Etapu 3, w sytuacji, gdy wydłuży się procedura Odbioru Etapu 1 lub Etapu 2 bądź Umowa zostanie zawarta w terminie uniemożliwiającym realizację Etapu 3 w terminie realizacji Umowy określonym w niniejszym punkcie tj. do dnia 30 listopada 2023 r. W takim przypadku wynagrodzenie za realizację Etapu 3 zostanie wypłacone Wykonawcy proporcjonalnie do okresu świadczenia Etapu 3.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 1 znajduje się w:
3.1. Załączniku nr 1A – opis przedmiotu zamówienia dla Części 1;
3.2. Załączniku nr 2A – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 1.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 97333,33 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usługi polegającej na przeprowadzeniu kampanii internetowej, mailingowej, prasowej oraz radiowej (w ramach Opcji) promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych”.2. Termin realizacji całości Części 2 - do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym:
2.1. Termin publikacji Artykułów w ramach Zadania nr 1 – od dnia 1 września do 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji Artykułów na poszczególnych portalach internetowych, serwisach Regionalnych Polska Press i NGO.pl, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.2. Termin realizacji kampanii w mediach społecznościowych wymienionych pkt 2.1 OPZ dla Części 2 realizowanej w ramach Zadania nr 2 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.3. Termin realizacji kampania mailingowej realizowanej w ramach Zadania nr 3 - od dnia 1 września do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram kampanii mailingowej, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.4. Termin publikacji artykułu sponsorowanego wraz z grafiką realizowanego w ramach Zadania nr 4 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram publikacji artykułu, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy;
2.5. Termin emisji spotu realizowanego w ramach Zadania nr 5 – od dnia 1 października do dnia 30 listopada 2023 r. Szczegółowy harmonogram emisji, Strony uzgodnią po zawarciu Umowy.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 2, w tym dotyczące Opcji znajduje się w:
3.1.Załączniku nr 1B – opis przedmiotu zamówienia dla Części 2;
3.2.Załączniku nr 2B – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 2.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
4.5.5.) Wartość części: 261772,24 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest odpłatne świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego kompleksowej usługi polegającej na organizacji jednodniowej konferencji prasowo-informacyjnej, wraz z próbnym naborem wniosków, promującej System iPFRON+ zrealizowany w ramach projektu „Uniwersalna platforma do projektowania i realizacji programów wsparcia ON wraz ze zintegrowanym modułem analitycznym – System iPFRON+” w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa 2014-2020, Oś Priorytetowa 2 „E-administracja i otwarty rząd”, Działanie 2.1 „Wysoka dostępność i jakość e-usług publicznych” (dalej jako „Wydarzenie” lub „Konferencja”) wraz z usługami towarzyszącymi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zasady realizacji zamówienia dla Części 3 znajduje się w:
2. 1. Załączniku nr 1C – opis przedmiotu zamówienia dla Części 3;
2.2. Załączniku nr 2C – projektowanych postanowieniach umowy dla Części 3.
3. Termin realizacji całości Części 3 – do 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy, jednak nie dłużej niż do 10 grudnia 2023 r., przy czym Konferencja planowana jest we wrześniu 2023 r., zastrzeżeniem Paragrafu 1 ust. 5 i 6 Umowy. Konkretny termin zostanie ustalony przez Strony po zawarciu Umowy, przy czym ostateczna decyzja, co do terminu Konferencji należy do Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę.
4. Szczegóły dotyczące pozostałych terminów realizacji poszczególnych czynności i warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się w OPZ oraz PPU.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79340000-9 - Usługi reklamowe i marketingowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79341400-0 - Usługi prowadzenia kampanii reklamowych
79342200-5 - Usługi w zakresie promocji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 164624,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w Części 3 zamówienia została złożona jedna oferta przez Wykonawcę Sun&More sp. z o. o. (ul. Madalińskiego 8 lok. 215, 70-101 Szczecin). Oferta wyżej wymienionego Wykonawcy została odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 8 w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp oraz art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. c) ustawy Pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DZP.261.62.2024 - kompleksową organizację i obsługę XII Ogólnopolskiego Dnia Informacyjnego Erasmus+ i Europejskiego Korpusu Solidarności, odbywającego się w dniu 14.01.2025 roku w Warszawie.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Usługa organizacji staży uczniowskich
- USŁUGA CATERINGOWA NA WYDARZENIA MUZEALNE - CZĘŚĆ V - II POSTĘPOWANIE
- Przygotowanie kompleksowej usługi cateringowej wraz z obsługą kelnerską w związku z organizacją spotkania wigilijnego dla pracowników Akademii Mazowieckiej w Płocku.
- DZP.261.58.2024 Organizacja wydarzeń realizowanych przez Centrum Współpracy SALTO w krajach Europy Wschodniej i Kaukazu, w podziale na części.
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.