Ogłoszenie z dnia 2023-05-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00171547/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-11
- 2023/BZP 00184005/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-19
- 2023/BZP 00185398/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Kramsk
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KRAMSK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019177
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 12
1.5.2.) Miejscowość: Kramsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-511
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina.kramsk@kramsk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kramsk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-kramsk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Kramsk2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3802de6d-d862-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00210732
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018433/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Urzędu Gminy Kramsk
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00171547
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGP.271.1.5.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek listowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów na potrzeby Urzędu Gminy Kramsk.
1.1. Przesyłki listowe (miejscowe i zamiejscowe):
a) przesyłka listowa zwykła (nierejestrowana), o wadze do 2000 g, nadana i doręczana bez pokwitowania, niebędąca przesyłką najszybszej kategorii;
b) przesyłka listowa priorytetowa (nierejestrowana), o wadze do 2000 g, nadana i doręczana bez pokwitowania, będąca przesyłką najszybszej kategorii;
c) przesyłka listowa polecona (rejestrowana), o wadze do 2000 g, niebędąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
d) przesyłka listowa polecona priorytetowa (rejestrowana), o wadze do 2000 g, będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
e) przesyłka listowa polecona z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO), o wadze do 2000 g, niebędąca przesyłką najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru;
f) przesyłka listowa polecona priorytetowa z elektronicznym potwierdzeniem odbioru (EPO), o wadze do 2000 g, będąca przesyłką najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru;
1.2. Wymiary przesyłek listowych:
a) minimum - wymiary strony adresowej nie będą mniejsze niż 90 x 140 mm;
b) maksimum – dla przesyłek o masie do 500 g – nie przekroczą: wysokości 20 mm, długości 230 mm, szerokości 160 mm;
c) maksimum – dla dla przesyłek o masie od 500 g do 1000 g – nie przekroczą: wysokości 20 mm, długości 325 mm, szerokości 230 mm;
d) maksimum – dla przesyłek o masie od 1000 g do 2000 g – suma długości, szerokości i wysokości nie przekroczy 900 mm, przy czym najdłuższy z tych wymiarów nie przekroczy 600 mm.
1.3. Przesyłki miejscowe to przesyłki nadawane do adresatów z obszaru obejmującego granice administracyjne Gminy Kramsk.
1.4. Usługa Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO)
a) usługa Elektronicznego Potwierdzenia Odbioru (EPO) polega na udostępnieniu Nadawcy danych elektronicznych o doręczeniu albo zwrocie przesyłki, w formacie xml, stanowiący dowód doręczenia albo informację o zwrocie przesyłki;
b) usługa EPO będzie świadczona przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego Wykonawcy;
c) system teleinformatyczny dla usługi EPO musi zostać zsynchronizowany i w pełni współpracować
z systemem informatycznym Zamawiającego w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) – program użytkowany przez Zamawiającego – SIDAS EZD od firmy MADKOM S.A;
d) usługa EPO będzie świadczona w obrocie krajowym dla przesyłek listowych poleconych
e) realizacja EPO polega na doręczeniu przesyłki na podstawie zapisu przesyłki w systemie teleinformatycznym oraz złożeniu przez odbiorcę na urządzeniu mobilnym, w które wyposażona powinna być osoba doręczająca albo złożeniu podpisu na urządzeniu elektronicznym w siedzibie Wykonawcy (w przypadku odbierania przesyłki awizowanej);
f) udostępnienie EPO powinno nastąpić poprzez pobierania informacji o EPO dla danej przesyłki za pośrednictwem systemu teleinformatycznego Wykonawcy do systemu informatycznego Zamawiającego w zakresie elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD);
g) usługa EPO musi mieć funkcjonalność pozyskania obrazu podpisu oraz wydruku raportu w formacie PDF, umożliwiającego pozyskanie danych z systemu śledzenia o historii i atrybutach procesu doręczania przesyłki;
1.5. Zamawiający wymaga dokonania zwrotu przesyłki listowej poleconej do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości jej doręczenia lub wydania odbiorcy.
1.6. Przesyłki listowe zagraniczne:
a) przesyłka listowa nierejestrowana priorytetowa – o wadze do 500g, będąca przesyłką najszybszej kategorii;
b) przesyłka listowa polecona priorytetowa – o wadze do 500 g, będąca przesyłką najszybszej kategorii, przemieszczana i doręczana w sposób zabezpieczający ją przed utratą, ubytkiem zawartości lub uszkodzeniem;
c) przesyłka listowa polecona priorytetowa z elektronicznym poświadczeniem odbioru (EPO), o wadze do 500 g, będąca przesyłką najszybszej kategorii, przyjęta za potwierdzeniem nadania i doręczona za pokwitowaniem odbioru;
d) realizacja usługi EPO zgodnie z opisem z pkt 1.4.
e) wymiary przesyłek minimum - wymiary strony adresowej nie będą mniejsze niż 90 x 140 mm
f) wymiary przesyłek maksimum - suma długości, szerokości i wysokości nie przekroczy 900 mm, przy czym najdłuższy z tych wymiarów nie przekroczy 600 mm
1.7. Paczki pocztowe - przesyłka rejestrowana o wadze do 10 kg, przyjęta za pokwitowaniem przyjęcia i doręczana za pokwitowaniem odbioru, niebędąca przesyłką listową;
a) wymiary przesyłki minimum: wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż
90 x 140 mm;
b) wymiary przesyłki maksimum nie przekroczy długości 600 mm, szerokości 500 mm, wysokości 300 mm
1.8. Zwroty przesyłek listowych – zwroty przesyłek listowych rejestrowanych do nadawcy, po wyczerpaniu możliwości doręczenia lub wydania odbiorcy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 64112000-4 - Usługi pocztowe dotyczące listów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
64113000-1 - Usługi pocztowe dotyczące paczek
64121200-2 - Usługi dostarczania paczek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167723,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167723,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167723,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Poczta Polska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007313
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167723,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-01 do 2024-05-31INNE PRZETARGI KRAMSK
więcej: przetargi KRAMSK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Związku Międzygminnego "Pilski Region Gospodarki Odpadami Komunalnymi"
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Urzędu Gminy Gorlice w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Korzenna w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Miasta i Gminy Siewierz
- Usługi pocztowe w 2025r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.