Ogłoszenie z dnia 2023-05-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00113462/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-28
- 2023/BZP 00120363/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00121970/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00128765/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowanie szkolenia pn. Obsługa programu MS Excel dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubelskie z siedzibą w Lublinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Artura Grottgera 4
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-029
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 44 16 505
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.teleon@lubelskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umwl.bip.lubelskie.pl/index.php?id=85
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lubelskie.ezamawiający.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowanie szkolenia pn. Obsługa programu MS Excel dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1347974-b361-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00215419
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00007483/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.34 Zorganizowanie szkolenia dla pracowników pn. „MS Excel”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Europejski Fundusz Społeczny w ramach Pomocy Technicznej R P O Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 14, Działanie 14.1, projekt nr 2 , pt. Wsparcie Wdrażania RPO WL w 2023 r. – RPLU.14.01.00-06-0002/22, kategoria wydatków – Podnoszenie kwalifikacji pracowników, w tym dział 750 rozdział 75018 paragraf 4708 środki EFS 85%, 4709 środki krajowe 15% - dla maksymalnie 372.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00113462
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OP-IV.272.20.2023.AKL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 35013,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Nabycie i doskonalenie umiejętności pracowników Urzędu w zakresie posługiwania
się i organizacji pracy w programie MS Excel.
Warsztaty, praktyczne ćwiczenia w programie MS Excel.
Mierniki skuteczności szkolenia: test wiedzy, ankieta oceny szkolenia, raport po szkoleniu zawierający wyniki testów i ankiety.
W szkoleniu weźmie udział 101 osób.
Grupa szkoleniowa powinna liczyć nie mniej niż 5 osób i nie więcej niż 10 osób – w zależności od warunków sali szkoleniowej. Liczba grup szkoleniowych będzie zależna od liczby osób w jednej grupie – łącznie powinno zostać przeszkolonych 101 osób.
Sala szkoleniowa w Lublinie zapewniona przez Wykonawcę spełniająca następujące wymagania:
1) przystosowana do przeprowadzenia zajęć dla 5-10 osób;
2) wyposażona w sprzęt komputerowy z zainstalowanym programem MS Excel w wersji nie starszej niż 2019 dla każdego uczestnika oraz sprzęt potrzebny do przeprowadzenia szkolenia (projektor multimedialny, ekran);
3) zapewniająca organizację przerw szkoleniowych z możliwością rozstawienia stołów z serwisem kawowym i obiadem. Dopuszczalne jest zorganizowanie miejsca przerw szkoleniowych w pomieszczeniu innym niż sala szkoleniowa, ale znajdującym się w tym samym budynku i spełniającym zasady bezpieczeństwa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 24
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23941,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23941,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Fundacja Centrum Rozwiązań Biznesowych
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7123299247
7.3.3) Ulica: Grenadierów
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-331
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH
jakie przetargi wygrała firma
FUNDACJA CENTRUM ROZWIĄZAŃ BIZNESOWYCH
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23941,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa zorganizowania wycieczki zimowej w Beskidach dla dzieci pracowników UMCS w Lublinie
- Dostawa i montaż urządzeń do kontroli dostępu w Domu Studenckim przy ul. Konstantynów 1 D w Lublinie
- Dostawa z montażem mebli do DS HELIOS
- Usługi ochrony fizycznej osób i mienia, monitoringu stałego, konserwacji i napraw systemów alarm. oraz zlecanych odrębnie dodatkowych prac technicznych w OR KRUS w Lublinie oraz 22 podległych PT.
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla nauczycieli wychowania przedszkolnego
- Organizacja i realizacja superwizji rodzin zastępczych spokrewnionych, niezawodowych, zawodowych, RDD oraz pogotowi
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Łopiennik Górny
- Pakiety rehabilitacyjne, edukacyjne spotkania, warsztaty i wyjazdy integracyjne wraz z działaniami prozdrowotnymi dla seniorów z Gminy Raków
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.