Ogłoszenie z dnia 2022-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00201267/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-04
- 2021/BZP 00229108/01 - Modyfikacja z dnia 2021-10-12
- 2022/BZP 00239624/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2022/BZP 00239854/01 - Modyfikacja z dnia 2022-07-05
- 2021/BZP 00266170/01 - Wynik z dnia 2021-11-12
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa drogi i terenu zieleni urządzonej Centrum Usług Publicznych w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W OPOLU
1.2.) Oddział zamawiającego: MZD w Opolu
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 530546013
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Firmowa 1
1.4.2.) Miejscowość: Opole
1.4.3.) Kod pocztowy: 45-594
1.4.4.) Województwo: opolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzd.opole.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umopole.logintrade.net
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218666
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-06-22
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00266170/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
2.8. Numer planu postępowań w BZP Przed zmianą:
2021/BZP 00001016/12/P
Po zmianie:
2021/BZP 00001016/15/P
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - UMOWA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.2. Wartość umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
1648200,00
Po zmianie:
1798050,32
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
na zadaniu: ,, Budowa drogi i terenu zieleni urządzonej Centrum Usług Publicznych w Opolu’’ zwanej dalej w treści aneksu „umową”, na podstawie postanowień art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy
z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021, poz. 1129 ze zm.) oraz §19 ust. 2 pkt. 1 lit. c i pkt 6 Umowy oraz §10 ust. 4 i 6 Umowy w związku z wystąpieniem robót dodatkowych opisanych w protokole konieczności nr 1 z dnia 01.06.2022r., dokonuje się następujących zmian:
1) postanowienie §9 ust. 1 umowy w brzmieniu:
,,Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie Inwestycji o której mowa w § 1 ust. 1 wyraża się łączną kwotą brutto 1 648 200,00 zł (słownie złotych: jeden milion sześćset czterdzieści osiem tysięcy dwieście złotych 00/100), w tym: wartość netto 1 340 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion trzysta czterdzieści tysięcy złotych 00/100) podatek VAT (23%) 308 200,00 zł (słownie złotych: trzysta osiem tysięcy dwieście złotych 00/100).’’
otrzymuje nowe następujące brzmienie:
,,Wynagrodzenie ryczałtowe za wykonanie Inwestycji o której mowa w § 1 ust. 1 wyraża się łączną kwotą brutto 1 798 050,32 zł (słownie złotych: jeden milion siedemset dziewięćdziesiąt osiem tysięcy pięćdziesiąt złotych 32/100), w tym: wartość netto 1 461 829,53 zł (słownie złotych: jeden milion czterysta sześćdziesiąt jeden tysięcy osiemset dwadzieścia dziewięć złoty 53/100) podatek VAT (23%) 336 220,79 zł (słownie złotych: trzysta trzydzieści sześć tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 79/100).’’
2) przedmiot umowy ulega zmianie w zakresie wprowadzenia robót dodatkowych
opisanych w Protokole Konieczności nr 1 z dnia 01.06.2022r., który stanowi integralną część niniejszego aneksu do umowy, opisując przyczyny, zakres
i rodzaj robót dodatkowych.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku magazynowego na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- "Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Gorzowie Wielkopolskim - V etap." Część I pn.: "Termomodernizacja 2 budynków Zespołu Szkół Specjalnych nr 14".
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmianą sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarządzanych przez Wrocławskie Mieszkania sp. z o.o.
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.