Ogłoszenie z dnia 2024-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy
pl. Wszystkich Świętych 3-4 (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Kraków - Urząd Miasta Krakowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554353
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wszystkich Świętych 3-4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-004
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@um.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.krakow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-453f6c99-c40c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przypl. Wszystkich Świętych 3-4 (...)
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-453f6c99-c40c-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00221899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00092673
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna: art. 305 pkt 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.).
Uzasadnienie faktyczne: Gmina Miejska Kraków na mocy umowy Nr W/II/12/OU/1/2023 z dnia 14.02.2023 r., powierzyła Wykonawcy: Impuls Contractor sp. z o.o., sp. k. (na kwotę brutto 2.190.015,00 zł co stanowi netto: 1.780.500,00 zł), wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu siedziby Urzędu Miasta Krakowa do potrzeb osób z niepełnosprawnościami oraz dostosowanie siedziby UM Krakowa do obowiązujących przepisów technicznych wraz z rozbudową instalacji wewnętrznych: wod. - kan, elektrycznej, wentylacji mech. na dz. Nr 430/2, obr. 1 Śródmieście, przy Placu Wszystkich Świętych 3-4 (nr OR-10.271.98.2022).
Dodatkowo Gmina zawarła umowę nr W/II/374/OU/23/2023 w dniu 7.11.2023 r. z Impuls Contractor Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, ul. Rzepakowa 4R, 31-989 Kraków, na kwotę 940 000,00 złotych brutto (OR-10.271.88.2023).
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR-10.271.6.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 769886,48 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Roboty budowlane, instalacyjne, wykończeniowe w pomieszczeniach Kancelarii Magistratu oraz w pomieszczeniach sanitarnych na II i III piętrze budynku przy pl. Wszystkich Świętych 3-4 ". Zakres prac:
1) część I – w zakresie pomieszczenia usytuowanego w Kancelarii Magistratu na parterze w spedycji, gabinecie kierownika, rejestracji poczty i pokoju socjalnym w zakresie prac konserwatorskich oraz towarzyszących im prac budowlanych, które nie były dotychczas realizowane zgodnie z wytycznymi komisji konserwatorskich;
2) część II – pomieszczenie sanitarne na II piętrze klatka F;
3) część III – pomieszczenie sanitarne na III piętrze klatka F.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac określony został w dokumentach:
1) projekcie architektoniczno – budowlanym;
2) projekcie technicznym konstrukcyjnym;
3) projekcie technicznym instalacji wentylacji mechanicznej, wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej pomieszczeń sanitarnych;
4) projekcie technicznym instalacji elektrycznych oraz słaboprądowych;
5) projekcie zagospodarowania terenu;
6) decyzji o zatwierdzeniu projektu architektoniczno-budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę nr 474/6740.2/2022 z dnia 26 sierpnia 2022 r.;
7) programie prac konserwatorskich;
8) pozwoleniu Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr ZN-II.5142.58.2022 z dnia 8 lipca 2022 r.,
9) STWIORB;
10) przedmiarze robót (w zakresie prac wskazanym w §2 pkt 2 wzoru umowy, które nie były objęte postępowaniem OR-10.271.98.2022 oraz zamówieniem OR-10.271.88.2023).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1015000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Impuls Contractor Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 362113459
7.3.3) Ulica: ul. Rzepakowa 4R
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-989
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1015000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
10.271.98.2022”.
2. Uwaga do sekcji 3.1.1) ogłoszenia: uzupełnienie uzasadnienia:
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone:
a) w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego;
b) dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych;
c) jako zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, które były przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i są zgodne z jego przedmiotem;
d) wartość zamówienia nie przekracza 100% wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju robót budowlanych.
Dodatkowo całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego i ujawniona w ogłoszeniu o zamówieniu.
Powyższe uzasadnienie wyczerpuje przesłanki do stosowania trybu zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Umowa nr W/II/19/OU/1/2024 z dnia 26 lutego 2024 r.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa tśm - termometr do podgrzewaczy PPGW-200 oraz części do palników
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz budowa oświetlenia w ramach zadania "Rozświetlimy Mistrzejowice! Nowe lampy = większe bezpieczeństwo". Budżet Obywatelski edycja XI.
- 22/2025 Remont 6 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 3 części
- dostawy drobnego sprzętu medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ WG 38 PAKIETÓW
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych polegających na wybudowaniu i oddaniu Zamawiającemu do użytku obiektu przy ul. Golikówka 125 w Krakowie.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
- "Przebudowa dróg gminnych ulicy Cmentarnej i części ulicy Bolesława Chrobrego w Złotoryi".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.