Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00094833/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00103868/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-21
- 2023/BZP 00109858/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa materiałów elektrycznych i sprzętu dielektrycznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.3.) Oddział zamawiającego: Sekcja Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101067256
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Konstantynowska 85
1.5.2.) Miejscowość: Zgierz
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 261-442-292
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 31wog.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://31wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/31wog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materiałów elektrycznych i sprzętu dielektrycznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ef92ad65-ac58-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00222553
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059573/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Osprzęt i materiały do instalacji elektrycznych, przyrządy pomiarowe oraz sprzęt dielektryczny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094833
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 34/ZP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opraw oświetleniowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularz cenowy dla Zadania nr 1.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne, mające służyć do tego samego celu oraz posiadać parametry takie same lub lepsze co produkty opisane przez Zamawiającego.
Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym) wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
Ciężar wykazania spełnienia wymagań leży po stronie Wykonawcy
w składanej ofercie, czyli Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści SWZ (karty katalogowe produktu, certyfikaty, oświadczenia producenta).
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów.
Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31524000-5 - Oprawy oświetleniowe sufitowe lub ścienne
4.5.5.) Wartość części: 139787,04 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa źródeł światła. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularz cenowy dla Zadania nr 2.4.5.3.) Główny kod CPV: 31532920-9 - Żarówki i świetlówki
4.5.5.) Wartość części: 112359,89 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu elektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularz cenowy dla Zadania nr 3.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne, mające służyć do tego samego celu oraz posiadać parametry takie same lub lepsze co produkty opisane przez Zamawiającego.
Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym) wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
Ciężar wykazania spełnienia wymagań leży po stronie Wykonawcy
w składanej ofercie, czyli Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści SWZ (karty katalogowe produktu, certyfikaty, oświadczenia producenta).
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów.
Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.5.) Wartość części: 13263,61 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów elektroinstalacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularz cenowy dla Zadania nr 4.Zamawiający dopuszcza również możliwość składania ofert na wyroby równoważne, mające służyć do tego samego celu oraz posiadać parametry takie same lub lepsze co produkty opisane przez Zamawiającego.
Oferowanie rozwiązań równoważnych do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularzu cenowym) wymaga dodatkowo wykazania, że oferowane rozwiązanie równoważne jest o parametrach nie gorszych niż wymagane przez Zamawiającego.
Ciężar wykazania spełnienia wymagań leży po stronie Wykonawcy
w składanej ofercie, czyli Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne musi dodatkowo wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wszystkie wymagania określone przez Zamawiającego w treści SWZ (karty katalogowe produktu, certyfikaty, oświadczenia producenta).
Wykazanie, że oferowane przez Wykonawcę rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego musi nastąpić w złożonej ofercie z podaniem szczegółowych parametrów zaproponowanych materiałów.
Dowody potwierdzające równoważność nie podlegają uzupełnieniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31320000-5 - Kable energetyczne
31213100-3 - Rozdzielnie
4.5.5.) Wartość części: 76365,45 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu dielektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Załączniku Nr 1 do SWZ – Formularz cenowy dla Zadania nr 5.4.5.3.) Główny kod CPV: 38341300-0 - Przyrządy do mierzenia wielkości elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 48758,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163715,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163715,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163715,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZMAREK ELEKTRIC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626618
7.3.3) Ulica: GAJEWSKICH 32
7.3.4) Miejscowość: WOLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163715,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 108720,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108720,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 108720,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZMAREK ELEKTRIC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626618
7.3.3) Ulica: GAJEWSKICH 32
7.3.4) Miejscowość: WOLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 108720,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10143,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16064,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10143,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO HANDLOWO USŁUGOWE "ELDOR" Łukasz Baranowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7181966016
7.3.3) Ulica: Poznańska 125
7.3.4) Miejscowość: Łomża
7.3.5) Kod pocztowy: 18-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10143,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 76483,48 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76483,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 76483,48 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KACZMAREK ELEKTRIC S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9151626618
7.3.3) Ulica: GAJEWSKICH 32
7.3.4) Miejscowość: WOLSZTYN
7.3.5) Kod pocztowy: 64-200
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76483,48 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dokonuje unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp, ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- SPORZĄDZENIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH NA WYCENĘ NIERUCHOMOŚCI ZABUDOWANYCH I NIEZABUDOWANYCH
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5131E w miejscowości Glinnik gm. Zgierz"
- Wyłonienie trenerów/specjalistów na realizację zadań w ramach projektu "Rodzina w komplecie" III CZĘŚĆ Klub Rodzica
- Dostawa odczynników wraz z dzierżawą aparatury
- "Odnowa nawierzchni na drodze powiatowej nr 5166E relacji Aleksandrów Łódzki -gr. powiatu (Lutomiersk)"
- "Budowa ciągu ulic w dzielnicy przemysłowej po byłych zakładach ZPB Boruta - ul. Łukasińskiego, Boruty, Miroszewskiej, Struga w Zgierzu".
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy materiałów budowlanych na potrzeby Zakładu Karnego we Włocławku
- Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych dla 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu w zakresie dwóch części.
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji elektrycznych w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- REMONT W BUDYNKU GŁÓWNYM KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W KRAŚNIKU
- Dostawa fabrycznie nowych narzędzi, sprzętu i materiałów elektrycznych w ramach projektu "Utworzenie i funkcjonowanie BCU w dziedzinie elektryki przy CPKZ we Wrocławiu" - w podziale na 3 zadania
- Odbudowa boiska wielofunkcyjnego sportowego przy Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu
więcej: Rozdzielnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.