Ogłoszenie z dnia 2023-05-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00116853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-01
- 2023/BZP 00122320/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-06
- 2023/BZP 00142978/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa budynków należących do Gminy Zaklików
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zaklików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409130
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zachodnia 15
1.5.2.) Miejscowość: Zaklików
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-470
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zaklikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaklikow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zaklikow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa i przebudowa budynków należących do Gminy Zaklików2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0c02624d-b815-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00223359
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027943/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Przebudowa budynku po byłej szkole w msc. Łążek - kontynuacja (płytki, malowanie, wyposażenie sanitarne i elektryczne)
1.1.5 Budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w msc. Karkówka - kontynuacja robót (zagospodarowanie działki, ogrodzenie)
1.1.6 Modernizacja budynku dawnej szkoły w Łysakowie
1.1.7 Modernizacja budynku wiejskiego w msc. Łysaków - Kolonia
1.1.9 Budowa budynku Remizy OSP w Starych Barakach - etap 2
1.1.55 Modernizacja budynku NZOZ w Zdziechowicach (piwnice izolacje posadzek i fundamentów)
1.1.59 Budowa budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa etap 2
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00116853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Przebudowa budynku po byłej szkole w msc. Łążek - kontynuacja”.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót wykończeniowych ścian, posadzek i sufitów, montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej, montaż wyposażenia sanitarnego i elektrycznego, montaż wyposażenia meblowego kuchni, wykonanie częściowej izolacji ścian fundamentowych oraz przebudowa schodów wejściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 94032,05 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku Sali Zebrań Wiejskich w msc. Karkówka - kontynuacja robót”.Zakres zamówienia obejmuje utwardzenie terenu działki przy budynku Sali Zebrań Wiejskich kostką brukową betonową, w szczególności: utwardzenie zjazdu z drogi gminnej, utwardzenie placu postojowego wraz z wydzieleniem miejsc parkingowych, wykonanie chodników, wyrównanie terenu gruntem pochodzącym z urobku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45223300-9 - Roboty budowlane w zakresie parkingów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 108256,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku dawnej szkoły w Łysakowie”.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót modernizacyjnych ścian i posadzek w pomieszczeniu Sali zebrań oraz posadzek w przyległym pomieszczeniu kuchennym wraz z częściową wymianą stolarki drzwiowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
4.5.5.) Wartość części: 37957,80 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku wiejskiego w msc. Łysaków - Kolonia”Zakres zamówienia obejmuje wymianę drzwi zewnętrznych w budynku oraz drzwi wewnętrznych: z wiatrołapu do pomieszczenia sali zebrań i z Sali zebrań do kuchni wraz z obróbką oraz wykonanie ścianki działowej szkieletowej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
4.5.5.) Wartość części: 21722,52 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku NZOZ w Zdziechowicach”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie izolacji ścian fundamentowych i posadzek w budynku NZOZ w Zdziechowicach wraz z drenażem terenu przy budynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.5.) Wartość części: 50682,14 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku Remizy OSP w Starych Barakach - etap 2”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie stanu surowego otwartego budynku, w szczególności budowę ścian i słupów, stropu, konstrukcji dachowej, pokrycia dachowego, kominów, warstw podkładowych posadzek i rozprowadzenia instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej.
Uwaga: na obiekcie obecnie realizowany jest 1 etap zadania inwestycyjnego obejmujący wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych wraz z izolacją oraz roboty rozbiórkowe. Zakres robót obejmuje realizację 2 etapu zadania, obejmującego wykonanie stanu surowego otwartego budynku. Dokumentacja obejmuje większy zakres robót niż objęty niniejszym etapem – Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich robót niezbędnych do kompleksowej realizacji 2 etapu zadania zgodnie z zakresem określonym w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262620-3 - Ściany nośne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45216121-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 149722,64 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa budynku Domu Kultury w msc. Dąbrowa etap 2”Zakres zamówienia obejmuje wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku, w szczególności budowę ścian i słupów, stropu, konstrukcji dachowej, pokrycia dachowego, kominów, stolarki drzwiowej zewnętrznej, stolarki okiennej, warstw podkładowych posadzek i rozprowadzenia instalacji kanalizacji sanitarnej wewnętrznej.
Uwaga: na obiekcie obecnie realizowany jest 1 etap zadania inwestycyjnego obejmujący wykonanie fundamentów i ścian fundamentowych wraz z izolacją. Zakres robót obejmuje realizację 2 etapu zadania, obejmującego wykonanie stanu surowego zamkniętego budynku. Dokumentacja obejmuje większy zakres robót niż objęty niniejszym etapem – Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich robót niezbędnych do kompleksowej realizacji 2 etapu zadania zgodnie z zakresem określonym w niniejszej SWZ i załącznikach do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212300-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45262620-3 - Ściany nośne
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 132764,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99382,03 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150590,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109115,72 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD Tadeusz Piela
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8161492780
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-312
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109115,72 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-28Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81124,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137827,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81124,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. Czerwiński Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8672253906
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81123,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-17Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49460,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58088,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49460,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-SANIT Marcin Kurzeja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-03-05-356
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Młp.
7.3.5) Kod pocztowy: 36-050
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49460,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28025,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29994,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28025,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECH-SANIT Marcin Kurzeja
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 517-03-05-356
7.3.4) Miejscowość: Sokołów Małopolski
7.3.5) Kod pocztowy: 36-050
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28025,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-18Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57762,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99244,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57762,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: REM-BUD TADEUSZ PIELA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 816-149-27-80
7.3.4) Miejscowość: Łętownia
7.3.5) Kod pocztowy: 37-312
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE PIELA TADEUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57562,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-28Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 204415,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Czerwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671968141
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-17Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 165000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183202,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 165000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FHU Czerwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8671968141
7.3.4) Miejscowość: Gorzyce
7.3.5) Kod pocztowy: 39-432
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 165000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-17INNE PRZETARGI ZAKLIKÓW
więcej: przetargi ZAKLIKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Dostosowanie budynku Publicznej Szkoły Podstawowej im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Błażkowej do potrzeb edukacyjnych uczniów polegający na przebudowie pomieszczeń.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.