Ogłoszenie z dnia 2022-06-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00112517/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługi szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” cz. I-III”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: BIAŁOSTOCKA FUNDACJA KSZTAŁCENIA KADR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050503972
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Spółdzielcza 8
1.5.2.) Miejscowość: Białystok
1.5.3.) Kod pocztowy: 15-441
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.7.) Numer telefonu: 856537700
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: fundacja@bfkk.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bfkk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/bfkk/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Usługi szkoleń specjalistycznych dla uczniów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w ramach projektu „Inwestycja w przyszłość” cz. I-III”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b30b3c0a-b5a2-11ec-9f44-6e63702cb2f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00224082
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024485/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Realizacja kursów i szkoleń dla uczniów w projekcie "Inwestycja w przyszłość"
1.3.8 Realizacja kursów i szkoleń zawodowych dla nauczycieli w projekcie "Inwestycja w przyszłość"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Inwestycja w przyszłość” cz. I-III, UDA-RPPD.03.03.01-20-0206/18-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00112517/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/KUR/IWP/RPOWP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 69500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część zamówienia – kurs Prawo jazdy kat. B.• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 1-2 osób.
• Wymiar godzin: 30 godzin zajęć teoretycznych (dydaktycznych) oraz 30 godzin zajęć praktycznych (zegarowych). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Program szkolenia przeprowadzony zostanie na podstawie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1260 z późn. zm.), ustawy z dnia 5 stycznia 2011 r. o kierujących pojazdami (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 978 z późn. zm.), Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 4 marca 2016 r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (t.j. Dz.U. z 2016 r., poz. 280 z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 24 lutego 2016r. w sprawie egzaminowania osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez egzaminatorów oraz wzorów dokumentów stosowanych w tych sprawach (Dz.U. z 2016 r. poz. 232).
• W cenie należy uwzględnić: koszt przeprowadzenia kursu, ubezpieczenie NNW, stosowne badania lekarskie, materiały dydaktyczne (skrypt/podręcznik, testy w formie elektronicznej na płycie CD/DVD, notes, długopis), koszt przeprowadzenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego i praktycznego, koszt egzaminu państwowego (pokrycie kosztów opłaty pierwszego egzaminu państwowego teoretycznego i praktycznego).
• Istnieje możliwość dołączenia uczniów do grupy innych uczestników realizujących kurs o tej samej tematyce.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia – Kurs barmański• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 16-18 osób, w podziale na 2 grupy szkoleniowe po średnio 8-10 osób każda.
• Wymiar godzin: min. 40 godzin szkoleniowych dla każdej grupy (łącznie 80 godzin). Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 80% czasu przeznaczonego na realizację szkolenia.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
– Techniki pracy i funkcje sprzętu barowego (m.in. omówienie sprzętu barowego, miary barowe, rodzaje i podział szkła barowego, wyposażenie baru).
– Podstawy miksologii ( m.in. rozróżnianie typów koktajli oraz moktajli, koktajle klasyczne, receptury i historia).
– Użycie różnych technik do przygotowywania koktajli (shake, stir, blend, building,
Throwing).
– Techniki pracy za barem przy użyciu (jiggera, łyżka, shaker).
– Wprowadzenie Working Flair (free pouring, wykorzystanie sprzętu barmańskiego).
– Praktyczne podstawy zagadnień home made oraz infuzowania.
– Dekorowanie - jak dobrać odpowiednie składniki dekoracji do wybranego szkła oraz koktajlu.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu. Zajęcia praktyczne powinny odbywać się w placówkach gastronomicznych, restauracjach lub odpowiednio przystosowanym i wyposażonym pomieszczeniu, w którym Wykonawca zagwarantuje i dostarczy na miejsce wszystkie niezbędne narzędzia do przeprowadzenia kursu.
• Wykonawca powinien zapewnić niezbędne narzędzia i produkty gwarantujące odpowiedni poziom szkolenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 27000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część zamówienia – kursy z zakresu logistyki1. Kurs Transport i spedycja
• Grupa docelowa: Uczniowie Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 15-17 osób, 1 grupa szkoleniowa
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych, aby umożliwić uczestnictwo osobom uczącym się.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
– Zapoznanie się ze środkami transportu wykorzystywanymi w przedsiębiorstwie;
– Rodzaje palet, sposób rozmieszczania palet na aucie.
– Określanie tras kierowców.
– Czas pracy kierowcy dzienny i tygodniowy.
– Obsługa programów komputerowych usprawniających organizację procesu transportowego.
– Wycena przewozu ładunków całopojazdowych i w doładunkach.
– Zapoznanie się z obiegiem dokumentów transportowo – spedycyjnych.
– Sporządzanie dokumentów transportowo – spedycyjnych.
– Obsługa giełd transportowych.
– Główne warunki zleceń spedycyjnych.
– Etyka w pracy spedytora.
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu, w tym salę komputerową do przeprowadzenia zajęć praktycznych lub zagwarantować dostęp do pracowni mobilnej wyposażonej w odpowiednią ilość komputerów (na 1 uczestnika powinno przypadać 1 stanowisko komputerowe).
2. Kurs: Rozliczanie czasu pracy kierowców z modułem komputerowym (Ms Excel)
• Grupa docelowa: Nauczyciele Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 3 osoby, 1 grupa szkoleniowa
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
– Omówienie aktów prawnych regulujących normy czasu pracy kierowców.
– Podstawowe definicje czasu pracy kierowców.
– Czas jazdy i jego organizacja.
– Przerwy w prowadzeniu pojazdu i w pracy.
– Odpoczynki.
– Praca w załodze kilkuosobowej.
– Czas aktywności kierowcy w aspekcie doby.
– Wykorzystanie systemów informatycznych IT w logistyce / praca z programem MS Excel
(Formuły: korzystanie z funkcji wbudowanych (funkcje matematyczne, daty i czasu), adresowanie względne i bezwzględne, podstawowe funkcje logiczne, tworzenie serii danych, przykłady wykorzystania w arkuszu; Formatowanie arkusza: formatowanie czcionki, sposoby wyświetlania liczb, zmiana rozmiaru komórek, ukrywanie kolumn, kopiowanie i przenoszenie komórek, autoformatowanie; Formatowanie warunkowe; Wykresy; Ćwiczenia w tworzeniu arkuszy z zastosowaniem średnio zaawansowanych funkcji.)
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu, w tym salę komputerową do przeprowadzenia zajęć praktycznych lub zagwarantować dostęp do pracowni mobilnej wyposażonej w odpowiednią ilość komputerów (na 1 uczestnika powinno przypadać 1 stanowisko komputerowe).
3. Gospodarka magazynowa z modułem komputerowym (MsExcel)
• Grupa docelowa: Nauczyciel Zespołu Szkół Zawodowych im. Stanisława Staszica w Wysokiem Mazowieckiem
• Miejsce realizacji: Wysokie Mazowieckie
• Termin realizacji: od podpisania umowy do 30 września 2022 r.
• Liczba uczestników: 1 osoba
• Wymiar godzin: min. 32 godziny szkoleniowe Zajęcia powinny odbywać się w dni wolne od nauki szkolnej (np. weekendy, wakacje) lub w godzinach popołudniowych.
• Zajęcia praktyczne powinny stanowić minimum 50% czasu przeznaczonego na realizacje szkolenia.
• Minimalny zakres programu szkolenia powinien obejmować:
– Podział i asortyment zapasów (podział zapasów według kryterium ważności: metody ABC, XYZ, charakterystyka zapasów oraz ich wpływ na zastosowane metody składowania.
– Analiza poziomów (wielkości) zapasów.
– Ekonomika dostaw (optymalizacja dostaw dla poszczególnych pozycji zapasów, wielkość zapasów maksymalnych).
– Zagospodarowanie zapasów zalegających i nierotacyjnych.
– Mierniki i wskaźniki zapasów.
– Organizacja prac magazynowych w przedsiębiorstwie.
– Metody rozmieszczenia i kompletacji zapasów.
– Metody składowania zapasów.
– System znakowania i identyfikacji miejsc składowania oraz towarów w opakowaniach jednostkowych i zbiorczych.
– Odpowiedzialność materialna pracowników za powierzone mienie.
– Wykorzystanie systemów informatycznych IT w logistyce /praca z programem MS Excel/
(Formuły: korzystanie z funkcji wbudowanych (funkcje matematyczne, daty i czasu), adresowanie względne i bezwzględne, podstawowe funkcje logiczne, tworzenie serii danych, przykłady wykorzystania w arkuszu; Formatowanie arkusza: formatowanie czcionki, sposoby wyświetlania liczb, zmiana rozmiaru komórek, ukrywanie kolumn, kopiowanie i przenoszenie komórek, autoformatowanie; Formatowanie warunkowe; Wykresy; Ćwiczenia w tworzeniu arkuszy z zastosowaniem średnio zaawansowanych funkcji.)
• Wykonawca powinien zapewnić sale na przeprowadzenie kursu, w tym salę komputerową do przeprowadzenia zajęć praktycznych lub zagwarantować dostęp do pracowni mobilnej wyposażonej w odpowiednią ilość komputerów (na 1 uczestnika powinno przypadać 1 stanowisko komputerowe).
4.5.3.) Główny kod CPV: 80210000-9 - Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego
4.5.5.) Wartość części: 39500,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
w postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16182,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17640,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16182,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Nieznani Sprawcy Piotr Grycuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5423061543
7.3.3) Ulica: Szeroka 12/26
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-760
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16182,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32203,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORTHTRADE Adam Kozyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891250527
7.3.3) Ulica: Witosławy 17
7.3.4) Miejscowość: Żukowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-330
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-09-30INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- ZK-DZP.262.105.2024 Zakup stanowisk dydaktycznych z platformą w postaci uniwersalnej płytki montażowej do Laboratorium Metrologicznego Wydziału Elektrycznego w ramach projektu "PB 5.0"
- Post. o udzielenie zam. publicznego na dostawę Testów alergologicznych IgE oraz testów Iga i IgG do diagnostyki schorzeń autoimmunologicznych metodą immunoenzymatyczną wraz z dzierżawą sprzętu
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do sterylizacji
- Wykonanie dokumentacji projektowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla zadania "Modernizacja Teatru Dramatycznego im. Aleksandra Węgierki w Białymstoku"
- Wykonanie usługi stałej ochrony fizycznej terenu, zewnętrznej i wewnętrznej budynków Uniwersytetu w Białymstoku
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic oraz nauczycieli i nauczycielek w ramach realizacji projektu "Innowacyjni informatycy" - z podziałem na VII części
- "Kursy i szkolenia w ramach projektu "Wsparcie dla uczniów i kadry szkół zawodowych Powiatu Tucholskiego - etap I"- cz. 1"
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla uczniów i nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Usługi szkoleniowe dla uczniów i nauczycieli z podziałem na 9 części w ramach projektu pn. "Podniesienie zdolności do przyszłego zatrudnienia uczniów szkół zawodowych z terenu powiatu puckiego".
- Szkolenia i kursy realizowane w ramach projektu "Inwestycja w przyszłość"
więcej: Usługi edukacji technicznej i zawodowej na poziomie szkoły średniej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.