Og³oszenie z dnia 2022-06-28
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00482631/01 - Wynik z dnia 2022-12-07
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa drogi powiatowej nr 2022 L Zalesie – Brzeziczki w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku d³ugo¶ci oko³o 350 m.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Powiat ¦widnicki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019460
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Niepodleg³o¶ci 13
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@powiatswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.powiatswidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi powiatowej nr 2022 L Zalesie – Brzeziczki w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku d³ugo¶ci oko³o 350 m.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f7bb9889-f6db-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00228406
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne
umo¿liwiaj±ce pracê na „platformazakupowa.pl”, tj.:
6.6.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
6.6.2 komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza
wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
6.6.3 zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
6.6.4 w³±czona obs³uga JavaScript,
6.6.5 zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6.6.6 Szyfrowanie na „platformazakupowa.pl” odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
SZCZEGÓ£Y W ROZDZ. 6 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): a. Administratorem pañstwa danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z
prowadzeniem postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego bêdzie jest Powiat ¦widnicki w ¦widniku reprezentowany przez
Zarz±d Powiatu w ¦widniku, Mog± siê Pañstwo z nami kontaktowaæ w nastêpuj±cy sposób:
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): g. Przys³uguj±ce Pañstwu uprawnienia zwi±zane z przetwarzaniem danych osobowych
W odniesieniu do danych pozyskanych w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego przys³uguj±Pañstwu nastêpuj±ce uprawnienia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WID.272.4.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1 Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazw± „Przebudowa drogi powiatowej nr 2022 L Zalesie – Brzeziczki w zakresie odnowy bitumicznej nawierzchni jezdni na odcinku d³ugo¶ci oko³o 350 m”.
3.2 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegaj±cych na odnowie nawierzchni asfaltowej jezdni drogi powiatowej nr 2022 L w miejscowo¶ci Majdan Brzezicki na odcinku o d³ugo¶ci 325 m.
3.3 Cel inwestycji:
- odtworzenie w³a¶ciwo¶ci jezdnych nawierzchni drogowej,
- poprawa warunków odwonienia poprzez korektê wysoko¶ciow± zdeformowanej nawierzchni,
- poprawa warunków ruchu drogowego.
3.4 Roboty budowlane i towarzysz±ce wchodz±ce w zakres przebudowy obejmuj±:
- geodezyjne wytyczenie punktów charakterystycznych trasy,
- mechaniczne ¶ciêcie zawy¿onych poboczy – usuniêcie warstwy humusu w zakresie projektowanych robót,
- mechaniczne oczyszczenie istniej±cej nawierzchni asfaltowej,
- skropienie miêdzywarstwowe emulsj± asfaltow±,
- wykonanie I w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – ¶r. 3 cm,
- sfrezowanie istniej±cej nawierzchni asfaltowej na po³±czeniu z istniej±c± jezdni±
- wykonanie II w-wy wyrównawczej z betonu asfaltowego – ¶r. 3 cm,
- wykonanie w-wy ¶cieralnej z betonu asfaltowego – 4 cm,
- profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod pobocza ulepszone kruszywem,
- wykonanie poboczy ulepszonych kruszywem ³amanym stabilizowanym mechanicznie – gr. 15 cm,
- wykonanie regulacji wysoko¶ciowej zjazdów kruszywem ³amanym stabilizowanym mechanicznie,
- plantowanie terenu – dowi±zanie do terenów przyleg³ych
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- uporz±dkowanie terenu po zakoñczeniu robót budowlanych.
3.5 Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj± nastêpuj±ce dokumenty:
a) projekt budowlany,
b) szczegó³owa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (SSTWiORB),
c) przedmiar robót.
3.6 Oznakowanie obszaru i miejsca prowadzonych robót nale¿y do Wykonawcy.
3.7 Wykonawca w czasie trwania robót przejmuje odpowiedzialno¶æ za stan oznakowania i zabezpieczenia wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeñstwa ruchu drogowego. Wykonawca jest odpowiedzialny równie¿ za przejezdno¶æ i bezpieczeñstwo ogólnodostêpnego ruchu drogowego zgodnie z zatwierdzon± organizacj± ruchu. Podczas prowadzenia robót nie dopuszcza siê ca³kowitego zamkniêcia drogi dla ruchu pojazdów (z wyj±tkiem wykonywania bitumicznej warstwy ¶cieralnej)
3.8 Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do uniewa¿nienia postêpowania zgodnie z art. 257 Ustawy PZP.
3.9 Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie udzieli zamawiaj±cemu gwarancji i rêkojmi na okres zadeklarowany w ofercie. Minimalny wymagany okres gwarancji i rêkojmi na wykonane roboty wynosi 36 miesiêcy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³u¿szy okres, przed³u¿aj±c okres minimalny o dodatkowe 12 albo maksymalnie o 24 miesi±ce, co bêdzie uwzglêdnione podczas oceny i badania ofert na zasadach okre¶lonych w rozdziale KRYTERIA OCENY OFERT (sekcja 14 SWZ). Okres gwarancji równy jest okresowi rêkojmi. Zamawiaj±cy wymaga gwarancji w formie pisemnej.
3.10 Wskazane jest aby Wykonawca dokona³ sprawdzenia w terenie warunków wykonania zamówienia.
3.12 Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez wykonawcê kluczowych zadañ. Zamówienie mo¿e byæ wykonywane przy udziale podwykonawców.
3.13 Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 2 do SWZ) czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom i podaæ firmy (oznaczenie przedsiêbiorstwa) podwykonawców. W przypadku podpisania umowy wykonawca bêdzie zobowi±zany, aby przed przyst±pieniem do wykonania zamówienia poda³ - o ile s± ju¿ znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia. Wykonawca bêdzie zawiadamia³ podczas realizacji umowy zamawiaj±cego o wszelkich zmianach danych dotycz±cych podwykonawców, a tak¿e przekazywa³ informacje na temat nowych podwykonawców, którym w pó¼niejszym okresie zamierza powierzyæ realizacjê zamówienia. Je¿eli pó¼niejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 118 ust.1 ustawy Pzp, w celu wskazania spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu Wykonawca jest zobowi±zany wskazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia.
3.14 Okre¶lenie wymagañ dotycz±cych zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie stosunku pracy znajduje siê w sekcji 20 SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: PO = PC + PG
Gdzie
PO – suma punktów przyznanych danej ofercie
PC – punkty w kryterium Cena
PG – punkty w kryterium Okres gwarancji i rêkojm
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rêkojmi
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± siê ubiegaæ Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli posiada do¶wiadczenie niezbêdne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.
udokumentuje nale¿yte wykonanie w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres
prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane które polega³y na budowie,
przebudowie lub rozbudowie dróg ka¿da o warto¶ci brutto nie mniejszej ni¿ 200 000,00 z³. Przez warto¶æ 1 roboty
budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane wykonane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego). Przez
warto¶æ 1 roboty budowlanej Zamawiaj±cy rozumie roboty budowlane w ramach 1 umowy (1 zadania inwestycyjnego).
W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego
Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu
opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona
odpowiednich przeliczeñ wg ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
Uwaga: w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek zostanie
uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie
(nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê
na zasoby podmiotu trzeciego w celu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten
musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
b) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym:
- co najmniej 1 osob±, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy, posiadaj±c± uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmuj±cych kierowanie robotami budowlanymi, posiadaj±c±
uprawnienia budowlane w specjalno¶ci drogowej, o minimalnym do¶wiadczeniu 1 roku ma stanowisku kierownika budowy;
Osoba, która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy musi posiadaæ uprawnienia budowlane wymagane ustaw± z dnia 07
lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz.: 1333 z pó¼n.zm.) oraz Rozporz±dzeniem Ministra Inwestycji i
Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (t.j. Dz. U z 2019 r. poz. 831) lub odpowiadaj±ce im uprawnienia budowlane, które zosta³y
wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, okre¶lone w art. 12 ust. 1
ustawy mog± równie¿ wykonywaæ osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach
okre¶lonych w przepisach odrêbnych. Regulacjê odrêbn± stanowi± przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach
uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (jt. Dz.U. z 2020, poz. 220 z
pó¼n.zm.).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych
¶rodków dowodowych na potwierdzenie nie podlegania wykluczeniu:
Zgodnie z art. 273 ust 1 Ustawy PZP oraz z § 3 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii w sprawie podmiotowych
¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy z dnia 23 grudnia
2020 r., W postêpowaniach o warto¶ci mniejszej ni¿ progi unijne zamawiaj±cy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia
wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu, mo¿e zamiast podmiotowych ¶rodków dowodowych, o których mowa w § 2 ust. 1 pkt 1, 2 lub
4–6, ¿±daæ o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w
zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1)
wykaz robót budowlanych, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 4 do SWZ, wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie
ostatnich 5 lat od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz
za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa,
s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli
wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty
Uwaga: Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji robót budowlanych, wykonanych wspólnie z innymi
wykonawcami, powy¿szy wykaz mo¿e dotyczyæ tylko robót budowlanych faktycznie przez niego wykonanych.
2) wykaz osób, zgodny ze wzorem zamieszczonym w za³±czniku nr 5 do SWZ, skierowanych przez wykonawcê do realizacji
zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich
kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, i do¶wiadczenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu
wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona wy³±cznie z pe³nomocnikiem.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia wstêpne sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te
potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie,
w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, sk³ada odpowiednio
Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy.
4. Wykonawcy ubiegaj±cy siê wspólnie o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za niewykonanie lub
nienale¿yte wykonanie zamówienia okre¶lon± w art. 366 Kodeksu Cywilnego.
5. W formularzu OFERTA nale¿y zaznaczyæ, ¿e oferta jest sk³adana wspólnie oraz wpisaæ dane dotycz±ce wszystkich
podmiotów wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany Umowy w zakresie terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest onaspowodowana: 1) warunkami atmosferycznymi – w których przez okres co najmniej 3 dni niemo¿liwe jest prowadzenie robót
bezpiecznie pod wzglêdem BHP, w sposób prawid³owy, zgodny z umówion± technologia lub zasadami wiedzy technicznej,
2) wstrzymaniem prac budowlanych przez w³a¶ciwy organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, 3) si³± wy¿sz± w
rozumieniu aktualnego orzecznictwa S±du Najwy¿szego, 4) niemo¿liwo¶ci± wykonywania prac ze wzglêdu na ograniczenia i
nakazy spowodowane epidemi± koronawirusa, zaka¿eniem COVID-19 co najmniej jednego pracownika realizuj±cego
umowê lub kwarantann± co najmniej dwóch pracowników realizuj±cych umowê, 5) wyd³u¿eniem minimalnych okre¶lonych
przepisami terminów uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ i decyzji przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego, pomimo dope³nienia
przez Wykonawcê i Zamawiaj±cego nale¿ytej staranno¶ci, 6) przestojami i opó¼nieniami zawinionymi przez
Zamawiaj±cego. 2. informacja o zaistnieniu okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 1 pkt 1-6 musi byæ przekazana
Zamawiaj±cemu na pi¶mie, a w przypadkach, o których mowa w ust. 1 pkt 1-3 dodatkowo potwierdzona przez inspektora
nadzoru. 3. W przypadku wyst±pienia opó¼nieñ spowodowanych wy¿ej wymienionymi okoliczno¶ciami, strony ustal± nowe
terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie okresowi
uzasadnionej przerwy lub przestoju. 4. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany umowy w zakresie przedmiotu umowy
lub zmiany wynagrodzenia w przypadkach:1) gdy wykonanie ca³ego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn prawnych,
finansowych, organizacyjnych lub spo³ecznych niezale¿nych od Wykonawcy, 2) stwierdzenia przez Zamawiaj±cego
konieczno¶ci rezygnacji z wykonania czê¶ci przedmiotu zamówienia,
3) konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych okre¶lonych w § 3 ust. 12 na zasadach okre¶lonych w § 3 ust. 13 i 14, 4)
ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) odpowiednio poprzez podwy¿szenie lub obni¿enie
wynagrodzenia brutto z tym, ¿e wynagrodzenie netto pozostanie niezmienione, 5) w sytuacjach okre¶lonych w pkt 1 i 2
rozliczenie za wykonane roboty nast±pi w sposób analogiczny, jak wskazano w § 18 ust. 8.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-07-14 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/powiatswidnik
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-14 12:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-08-12
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Zakup wraz z dostaw± emulsji asfaltowej C 69 B3 PU (K1-70), grysów bazaltowych frakcji 2÷5 oraz farb drogowych (bia³a, czerwona, niebieska, rozpuszczalnik, mikrokule)
- Dostawa odzie¿y sportowej i sprzêtu sportowego wraz z wykonaniem nadruków w technologii trwa³ej, w tym sublimacji, na potrzeby Miejskiego Klubu Sportowego AVIA ¦widnik Spó³ka z o.o.
- Zakup i dostawa wyposa¿enia pracowni zawodowych oraz pomocy dydaktycznych dla PCEZ im. Z. Pu³awskiego w ¦widniku w projekcie - Powiat ¦widnicki - kszta³cenie zawodowe na miarê XXI wieku. Edycja 2
- Skanowanie rejestrów ewidencyjnych oraz dokumentów zmian dla jednostki ewidencyjnej Gmina Trawniki oraz Gmina Miejska ¦widnik
- Termomodernizacja budynku biblioteki przy ul. Gen. Maczka 3 w ¦widniku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg dojazdowych do gruntów rolnych oraz likwidacja zbêdnych dróg w zwi±zku z realizacj± projektu "Scalenie gruntów wsi Ksiê¿yce, gmina Wi±zów, powiat strzeliñski"
- Przebudowa ulicy Ga³czyñskiego w Ko¶cierzynie
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Dobczyce w 2025 r.
- Przebudowa drogi gminnej nr 102128.2- ul. W±ska w miejscowo¶ci Wola Osowiñska oraz Przebudowa drogi gminnej nr 102128L ul. Nowa w miejscowo¶ci Wola Osowiñska
- "Przebudowa dróg na terenie gminy Czerwonka"
- Budowa ul. Cmentarnej w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
wiêcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.