Ogłoszenie z dnia 2024-03-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00067131/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup kruszywa drogowego w celu wbudowania w drogi gminne na terenie Gminy Inowrocław w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA INOWROCŁAW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350754
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królowej Jadwigi 43
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52/3555815
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminainowroclaw.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminainowroclaw.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/8761681.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup kruszywa drogowego w celu wbudowania w drogi gminne na terenie Gminy Inowrocław w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c8ad7cf-baac-11ee-9897-f6855eb846c0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228791
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048692/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy kruszywa drogowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00067131
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRZ.271.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych polegających na zakupie wraz z usługą dowozu kruszywa drogowego w celu wbudowania w drogi gminne na terenie Gminy Inowrocław
w roku 2024.
Zakres prac obejmuje:
Zakup wraz z załadunkiem oraz usługą dowozu na odległość do 30 km kruszywa drogowego w postaci kamienia wapiennego fakcji 0-31 mm w celu wbudowania w nawierzchnię dróg nieutwardzonych stanowiących własność lub administrowanych przez Gminę Inowrocław w szacowanej ilości 1500 ton kruszywa.
Kruszywo nie może być zanieczyszczone w postaci: drutów, gwoździ mogących uszkodzić pojazdy poruszające się po drogach a także innych zanieczyszczeń (niesortowane kruszywo itp.) oraz nie może zawierać elementów szkodliwych dla środowiska (azbest, popioły, itp.). W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa takich zanieczyszczeń Zamawiający żądać będzie usunięcia tych zanieczyszczeń.
Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
1) Szacowana ilość materiału objętego niniejszym zapytaniem ofertowym wynosi 1500 ton
z zastrzeżeniem, iż wielkość ta może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu, co uzależnione jest od zabezpieczenia w budżecie Gminy Inowrocław dodatkowych środków finansowych.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu mniejszej lub większej ilości materiału, w zależności od potrzeb Zamawiającego.
3) Zamawiający zakupywać będzie materiał będący przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb na podstawie odrębnych zleceń przekazywanych Wykonawcy w formie pisemnej lub elektronicznej z określeniem zakresu ilościowego i terminu zakupu kruszywa.
4) Każdorazowo rozliczenie za zakup kruszywa odbywać się będzie za 1 tonę zakupionego materiału.
5) W przypadku, gdy faktycznie zakupiona ilość kruszywa będzie niższa bądź wyższa od orientacyjnej ilość, o której mowa w przedmiocie zamówienia, Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
6) W przypadku sprzedaży kruszywa drogowego wraz z usługą transportu, po stronie Wykonawcy leży załadunek, transport i rozładunek kruszywa na wskazanych przez Zamawiającego drogach na terenie Gminy Inowrocław.
7) Przedmiot umowy, o którym mowa w §1, dostarczany będzie sukcesywnie przez Wykonawcę
w trakcie trwania umowy na zlecenie Zamawiającego. Ilość tłucznia (nie mniejszą niż 20 Mg)
i miejsce dostawy każdorazowo określi Zamawiający w zleceniu - pocztą elektroniczną.
8) Wykonawca udostępni zamówioną partię kruszywa nie później niż w ciągu 2 dni roboczych od dnia otrzymania zlecenia.
Przedmiotem niniejszego postępowania jest dostawa w rozumieniu przepisów ustawy Pzp.
Jeżeli w SWZ oraz jakiejkolwiek innej dokumentacji przetargowej, Zamawiający wskazał parametry, znaki towarowe, źródło, pochodzenie wskazujące na określonego producenta, wskazania takie stanowią jedynie wzorzec techniczny i jakościowy lub funkcjonalny i nie oznacza to, że opisane urządzenia są jedynymi możliwymi do zaoferowania zamawiającemu. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne. Produkt równoważny to taki, który będzie posiadał przynajmniej dla typowych, podstawowych i charakteryzujących dany produkt parametrów, cechy funkcjonalne i jakościowe nie gorsze od wskazanego wzorcowego produktu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14210000-6 - Żwir, piasek, kamień kruszony i kruszywa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119925,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 166050,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119925,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ETM-TRANS Tomasz Mielcarek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562305842
7.3.4) Miejscowość: Wielowieś 45c
7.3.5) Kod pocztowy: 88-140
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.H.U. "ETM-TRANS" TOMASZ MIELCAREK
jakie przetargi wygrała firma
P.H.U. "ETM-TRANS" TOMASZ MIELCAREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119925,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa tonerów, tuszy do drukarek komputerowych laserowych i atramentowych oraz tonerów do kopiarek dla Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Budowa oświetlenia ulic: Tadeusza Kaźmierskiego i Jana Jaskólskiego w Inowrocławiu
- Zakup i dostawa karmy dla psów i kotów przebywających w Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Inowrocławiu przy ul. Toruńskiej 165
- Wycena nieruchomości dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup kruszyw wraz z załadunkiem na bieżące utrzymanie dróg na terenie gminy Rzekuń w 2025 r.
- Zakup wraz z dostawą kruszywa granitowego do podbudowy dróg gminnych
- Dostawa materiałów budowlanych - drogowych wraz z jego transportem na miejsce wskazane przez Zamawiającego w roku 2025.
- Dostawa klińca frakcji 4-31,5 mm przeznaczonego do utwardzenia dróg gminnych w Gminie Skołyszyn w roku 2025
- Wykonanie dostaw związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchniach żwirowych i bitumicznych - transport wraz z materiałem na 2025 rok
- Równanie, profilowanie i uzupełnianie kruszywem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.