Ogłoszenie z dnia 2023-05-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00173654/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-12
- 2023/BZP 00232579/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie procedur bezpiecznej ewakuacji osób z niepełnosprawnościami oraz przeprowadzenie certyf.szkoleń z zakresu bezpiecznej ewakuacji,edukacji włączającej,procesy kształcenia,zarządzania i pracy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PRZYRODNICZY W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001896
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Akademicka 13
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-950
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@up.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://up.lublin.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://uplublin.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie procedur bezpiecznej ewakuacji osób z niepełnosprawnościami oraz przeprowadzenie certyf.szkoleń z zakresu bezpiecznej ewakuacji,edukacji włączającej,procesy kształcenia,zarządzania i pracy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8fde697-d205-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00232016
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00090538/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.15 usługi opracowania procedur bezpiecznej ewakuacji osób z niepełnosprawnościami oraz zakup szkoleń z zakresu zwiększania dostępności uczelni dla osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Dostępny UPL”- nr POWR.03.05.00-00-A002/21nr umowy POWR.03.05.00-00-A002/21-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00173654
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Ez-p.26.15.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Część 1: Usługa opracowania „Procedur bezpiecznej ewakuacji osób niepełnosprawnościami oraz przeprowadzenia szkolenia z zakresu opracowanych procedur.4.5.3.) Główny kod CPV: 71317100-4 - Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
71317200-5 - Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
4.5.5.) Wartość części: 39600,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia szkolenia „Szkolenia z zakresu edukacji włączającej dla przedstawicieli uczelni”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 56000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia szkolenia „Szkolenia dla nauczycieli akademickich w zakresie procesu kształcenia osób z niepełnosprawnościami”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 135000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia szkolenia „Szkolenia dla kadry kierowniczej i administracyjnej jak zwiększać dostępność uczelni dla osób z niepełnosprawnościami”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 49000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługa przeprowadzenia szkolenia „Szkolenie dla bibliotekarzy jak współpracować z osobami o różnym typie niepełnosprawności, z dysfunkcją narządu wzroku, słuchu, ruchu”4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80510000-2 - Usługi szkolenia specjalistycznego
79632000-3 - Szkolenie pracowników
4.5.5.) Wartość części: 7000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34180,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34180,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34180,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakaład Usługowo-Handlowy "Konspoż" Spółka Jawna Leszek Małocha&Katarzyna Przychodzeń
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7130014613
7.3.3) Ulica: ul. Metalurgiczna 11
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34180,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
W części 2 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę TechElf Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b)
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
W części 3 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę TechElf Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
W części 2, 3, 4 oraz 5 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę TechElf Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 8) w zw. z art. 224 ust. 6 ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp
„ Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty podlegały odrzuceniu”.
W części 5 została złożona jedna oferta przez Wykonawcę TechElf Sp. z o. o., ul. Mazowiecka 11/49, 00-052 Warszawa, która podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 2) lit. b)
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Zakup aparatury medycznej w podziale na 3 części
- Świadczenie usług telefonii stacjonarnej oraz usługi dostępu do Internetu na okres 24 miesięcy dla obiektów administrowanych przez Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
- Świadczenie usług holowania pojazdów oraz przechowywania pojazdów i innych ruchomości, na rzecz Izby Administracji Skarbowej w Lublinie.
- "Dostawa pieczywa na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-39/25)
- "Dostawa mięsa i wyrobów drobiowych na potrzeby Kuchni COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AS/3412/TP- 41/25)
- "Dostawa mleka i przetworów mlecznych na potrzeby COZL" (znak postępowania: COZL/DZP/AW/3412/TP-40/25)
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
- 70-2025 Przygotowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla kadry akademickiej z zakresu rozwoju kompetencji cyfrowych pt. "Jak tworzyć angażujące i interaktywne kursy e-learningowe"
- Poprawa cyberbezpieczeństwa Gminy Gromnik w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie szkolenia z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej dla wójtów, burmistrzów i prezydentów miast województwa mazowieckiego.
- Opracowanie strategii ESG wraz z taksonomią i raportem ESG za 2025 rok
- Opracowanie programu i przeprowadzenie szkoleń online dotyczących inwazyjnych gatunków obcych wraz z aktualizacją materiałów szkoleniowych
więcej: Usługi doradcze w zakresie kontroli i ochrony przeciwpożarowej i przeciwwybuchowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.