Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00101232/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492048497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szlachtowska 75b
1.5.2.) Miejscowość: Szczawnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-460
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ckiwszczawnica@ohp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckiw-szczawnica.ohp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e0cc32ea-c725-11ee-bbfa-e29e26ebc6e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna z zakwaterowaniem
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e0cc32ea-c725-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235038
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00101232
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CSZC.BOZ.271.4.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 78497,09 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka (M). Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 2415 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 11691,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne . Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 2669,13 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 20197,60 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 1050,95 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 11626,69 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Napoje bezalkoholowe. Miejsce dostawy: Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Szlachtowska 75 b, 34-460 SZCZAWNICA4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 3402,35 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Jajka (wielkość M). Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 812,50 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy. Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
4.5.5.) Wartość części: 8046,63 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oleje i tłuszcze zwierzęce i roślinne. Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
4.5.5.) Wartość części: 1860,93 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty mleczarskie. Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 7082,97 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
4.5.5.) Wartość części: 888,99 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Różne produkty spożywcze. Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 6696,27 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Napoje bezalkoholowe. Miejsce dostawy: Filia Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce, ul. Sobieskiego 78, 34-480 JABŁONKA4.5.3.) Główny kod CPV: 15980000-1 - Napoje bezalkoholowe
4.5.5.) Wartość części: 55,82 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2345 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3150 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2345 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Kusper EIER-HURT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352880216
7.3.3) Ulica: Załuczne 4A
7.3.4) Miejscowość: Załuczne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2345 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14948,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14948,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14948,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU "ZZ" S.J. Zbigniew Czoch, Zdzisław Bałuszyński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: Kilińskiego 58
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14948,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 837,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 837,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 837,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Kusper EIER-HURT
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7352880216
7.3.3) Ulica: Załuczne 4A
7.3.4) Miejscowość: Załuczne
7.3.5) Kod pocztowy: 34-408
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 837,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie ww. części nie złożono żadnych ofert
INNE PRZETARGI SZCZAWNICA
- Remont przeciwpożarowej instalacji hydrantowej w budynku nowego internatu w Szczawnicy, Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy - Jabłonce. Dostosowanie do aktualnych przepisów ppoż.
- Remont drogi gminnej nr 364881K w km od 0 + 511 do km 0 + 596,4 w miejscowości Szczawnica, Gmina Szczawnica
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Szczawnicy-Jabłonce
- ROZBUDOWA I MODERNIZACJA SYSTEMU ZARZĄDZANIA STACJAMI UZDATNIANIA WODY
więcej: przetargi SZCZAWNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów zbożowych, skrobiowych, przemiału ziarna oraz makaronu na potrzeby Zakładu Karnego w Raciborzu z podziałem na 3 części
- Dostawa artykułów spożywczych do SWPZZPOZ w Radomiu
- Dostawa produktów spożywczych
- Sukcesywna Dostawa Żywności
- Sukcesywne dostawy nabiału oraz jaj kurzych na potrzeby Zakładu Karnego w Barczewie
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Zagórniku
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.