Ogłoszenie z dnia 2022-07-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont auli w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722880
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 18
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-035
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 251 0688
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: spnr1katowice@op.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: spnr1katowice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont auli w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-321c32eb-e8c6-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00235687
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00150733/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont auli
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00205182/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W przedmiotowym zamówieniu publicznym prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji (art. 275 pkt. 1 ustawy Pzp) nie złożono żadnej oferty, dlatego Zamawiający działając na podstawie art. 255 pkt 1 unieważnił postępowanie na realizację zadania pn. „Remont auli w Szkole Podstawowej nr 1 im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Katowicach”.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d73f7948-d5b9-11ec-9a86-f6f4c648a056
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/372/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 211219,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie auli, w szczególności:
Zakres robót budowlanych:
elewacja południowa: malowanie okiennic, renowacja elementów drewnianych, renowacja schodów,
demontaż listew przyściennych i boazerii - fragmenty;
rozebranie posadzek z wykładzin rulonowych PCV;
zerwanie posadzki parkietowej z oderwaniem listew przypodłogowych;
oczyszczenie i posegregowanie deszczułek parkietowych;
mechaniczne szlifowanie - usunięcie warstwy lepiku;
przygotowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzkę parkietową;
wykonanie podkładu samopoziomującego pod posadzkę;
ułożenie posadzki z deszczułek dębowych na kleju (80% materiał z odzysku, 20% nowy);
cyklinowanie powierzchni parkietu;
montaż listew przyściennych z drewna liściastego;
gruntowanie lakierem do gruntowania wraz z szpachlowaniem;
trzykrotne lakierowanie posadzek drewnianych lakierem chemoutwardzalnym z połyskiem;
montaż listew aluminiowych progowych;
przygotowanie podłoża, wykonanie warstwy wyrównującej pod posadzki;
wykonanie podkładu samopoziomującego pod posadzkę;
wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej PCV z wywinięciem na ścianę, (min. grubość wykładziny 2 mm, min. grubość warstwy ścieralnej 0,7 mm);
demontaż boazerii z płyt wiórowych laminowanych - wywóz i utylizacja;
przetarcie istniejących tynków na ścianach po zdemontowanej boazerii;
wykonanie gładzi gipsowej o gr. do 3 mm ręcznie na ścianach - naprawa lamperii;
rozebranie schodów drewnianych o szerokości 1 m, 2 stopnie { 2 kpi. );
wykonanie schodów drewnianych o szerokości 1 m, 3 stopnie ( 2 kpi. );
demontaż drewnianej antresoli w pomieszczeniu projektorów;
demontaż drewnianych elementów w szatni (szafa wbudowana, obudowa drzwi wyjściowych ewakuacyjnych);
demontaż i ponowny montaż rolet okiennych ( 10 szt. );
montaż w oknach PCV nawiewników higro-sterowanych ( 5 szt. );
demontaż i ponowny montaż osłon grzejnikowych ( 14 szt. );
wymiana deszczułek w obudowach grzejników ( zgodnie z kolorem parkietu );
czyszczenie i szlifowanie oraz dwukrotne malowanie osłon grzejnikowych i schodów na scenie;
demontaż drzwi drewnianych wraz z ościeżnicami ( 2 szt. );
demontaż drzwi aluminiowych wraz z ościeżnicami ( 9,6 m2 );
montaż drzwi aluminiowych dwuskrzydłowych z samozamykaczem i zamkiem ( 3 kpi. );
montaż drzwi płytowych wraz z ościeżnicami stalowymi malowane ( 2 szt. );
demontaż płyt - kaset sufitu podwieszonego w auli;
dwukrotne malowanie konstrukcji metalowej sufitu podwieszonego wraz z oczyszczeniem;
montaż płyt z włókien mineralnych na istniejącym ruszcie sufitu podwieszonego;
wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na ruszcie metalowym pojedynczych z pokryciem jednostronnym jednowarstwowo (okienka w pomieszczeniu projektorów, szatni, aula, podest przed sceną i ścianą sceny );
dwukrotne malowanie farbami olejnymi grzejników w kolorze zgodnie z projektem remontu;
dwukrotne malowanie farbami lateksowymi ścian z gruntowaniem;
dwukrotne malowanie farbami transparentnymi ścian zgodnie z projektem remontu;
dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian i sufitów;
dwukrotne malowanie farbami olejnymi parapetów;
dwukrotne malowanie farbami olejnymi rur instalacji centralnego ogrzewania;
wymiana kratek wentylacyjnych zgodnie z projektem remontu;
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Zakres robót elektrycznych:
demontaż istniejącej instalacji elektrycznej;
mechaniczne wykonanie bruzd i przebicie otworów;
ułożenie przewodów w tynku;
przygotowanie podłoża pod osprzęt instalacyjny;
montaż osprzętu instalacyjnego (puszek rozgałęźnych, przełączników świecznikowych, gniazd wtyczkowych);
wykonanie tynków uzupełniających kat. III zaprawą cementowo-wapienną;
przygotowanie podłoża pod oprawy oświetleniowe;
montaż opraw oświetleniowych zgodnie z projektem remontu instalacji elektrycznych;
montaż instalacji elektrycznej niskonapięciowej zgodnie z projektem remontu instalacji elektrycznych;
zakup i montaż sprzętu elektroakustycznego ( kolumny głośnikowe 2 szt. );
wykonanie pomiarów kontrolnych instalacji elektrycznych;
wywóz i utylizacja materiałów z rozbiórki.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45432130-4 - Pokrywanie podłóg
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
45442110-1 - Malowanie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 259800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 259800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 259800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: J2 INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9542767493
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 25a/1
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-017
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-06-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 259800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-08-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Imielin 325/1, 325/2, 346, Górki 418, 420/1, 420/2, Murcki 712/1, 713/1, Janów 101/1
- Zakup wraz z montażem silników z gwarancją 24 miesięczną do samochodów służbowych ze stanu śląskiej Policji
- Remont 9 szt. bębnów nienapędowych do przenośników taśmowych prod. PIOMA OE1250x1600 i OE658x1400 dla PGG S.A. Oddział KWK Staszic-Wujek Ruch Murcki-Staszic
- Modernizacja nawierzchni części alejki głównej w ROD im. Tadeusza Kościuszki stanowiącej łącznik pomiędzy ulicami Barbary, Kilińskiego, Zajączka
- Usługa wynajmu mikrobusów osobowych wraz z kierowcą w celu przewozu osób dla potrzeb Uczelni - wyjazdy krajowe
- Obsługa prawna dla 32 jednostek KMP/KPP garnizonu śląskiego Policji.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Budynku Garażu Ochotniczej Straży Pożarnej w Magnuszewie z niezbędną infrastrukturą oraz wymianą konstrukcji dachu na istniejącej części budynku garażu
- BUDOWA SIECI KANALIZACJI SANITARNEJ DLA MIEJSCOWOŚCI DOMANIÓW - ETAP 3
- Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP we Fromborku
- Pomoc osobom z niepełnosprawnościami z terenu Powiatu Łosickiego w dostępie do całodobowego wsparcia w ramach utworzenia Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Nowych Litewnikach.
- Wymiana trzech wind osobowych w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Płocku
- Modernizacja stacji uzdatniania wody Tajno Stare, gmina Bargłów Kościelny
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.