Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00180624/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-18
- 2023/BZP 00196495/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa usunięcia nieprawidłowości w działaniu urządzeń przeciwpożarowych (ppoż): wyłączników prądu (PWP), opraw oświetlenia awaryjnego, systemu oddymiania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Agencja Mienia Wojskowego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 011263946
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowowiejska 26A
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-911
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 61 660 67 42
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp.op@amw.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://amw.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie mieniem Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa usunięcia nieprawidłowości w działaniu urządzeń przeciwpożarowych (ppoż): wyłączników prądu (PWP), opraw oświetlenia awaryjnego, systemu oddymiania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1364efc6-ddbe-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00237432
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-05-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00522498/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.9 Usługi z zakresu BHP i ppoż. w tym legalizacja ppoż.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00180624
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-OO.2616.126.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 433875,47 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 168620,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elbląg, ul. Grunwaldzka 129 – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 12770 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elbląg, ul. Lotnicza 11 – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-Oświetlenie Aw.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 2950 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Elbląg, ul. Lotnicza 13A – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP, OPZ-Oddymianie.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 13650 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bartoszyce, ul. Wyszyńskiego 9A – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Giżycko, ul. Wojska Polskiego 5A – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 18500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Lidzbark Warmiński, ul. Ornecka 4A, 4B, 4C – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 55500 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Morąg, ul. Leśna 44, 46 – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 37000 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Węgorzewo, ul. Jana Pawła II 6 – usunięcie ww. nieprawidłowości zgodnie ze szczegółowym opisem zamówienia - OPZ-PWP.4.5.3.) Główny kod CPV: 71314100-3 - Usługi elektryczne
4.5.5.) Wartość części: 9750 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11931 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14950 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11931 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIS Jerzy Hajduk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570278702
7.3.3) Ulica: Kanta 40b/57
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-691
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11931 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3075 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3485 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3075 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIS Jerzy Hajduk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570278702
7.3.3) Ulica: Kanta 40b/57
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-691
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3075 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 15399,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 15399,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIS Jerzy Hajduk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570278702
7.3.3) Ulica: Kanta 40b/57
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-691
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 15399,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21955 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24753,75 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21955 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DZ Systems Damian Zuśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898756
7.3.3) Ulica: Bałdzki Piec 13/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21955 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22380 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 28167 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22380 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DZ Systems Damian Zuśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898756
7.3.3) Ulica: Bałdzki Piec 13/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22380 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57502,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57502,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERVIS Jerzy Hajduk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9570278702
7.3.3) Ulica: Kanta 40b/57
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-691
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57502,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44950 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59532 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44950 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DZ Systems Damian Zuśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898756
7.3.3) Ulica: Bałdzki Piec 13/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44950 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19415,55 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DZ Systems Damian Zuśka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393898756
7.3.3) Ulica: Bałdzki Piec 13/1
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-687
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-08-27INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego na cele opałowe do Ośrodka Konferencyjno-Szkoleniowego Straży Granicznej w Otwocku przy ul. Żurawiej 15
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych
- Sukcesywne wykonywanie tłumaczeń z języka polskiego na język angielski oraz z języka angielskiego na język polski wraz z weryfikacją przez drugiego tłumacza lub weryfikatora na potrzeby PAA
- Obsługa wydarzeń teatralnych, w tym bezpośrednia sprzedaż towarów Teatru podczas wydarzeń teatralnych w Teatrze Narodowym w Warszawie.
- PRZEBUDOWA STACJI TRANSFORMATOROWEJ ST 7778 W FORMULE ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ
- Świadczenie usług odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie konserwacji instalacji elektrycznych oraz przeciwpożarowych w obiektach "UZDROWISKO KOŁOBRZEG" S.A.
- Wykonanie usług elektrycznych w obiektach UZ
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznych
- PROJEKTY BUDOWLANE I WYKONAWCZE NA BUDOWĘ : DRÓG, OŚWIETLENIA, UZBROJENIA WOD-KAN., CMENTARZA, DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ, SZKÓŁ, OBIEKTÓW SPORTOWYCH.
więcej: Usługi elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.