eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaWymiana stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych komunalnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2022-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych komunalnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD BUDYNKÓW I LOKALI KOMUNALNYCH W GDYNI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 360995521

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Hugo Kołłątaja 1

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-332

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zbilk.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbilk.gdynia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zbilkgdynia/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki budowlanej w lokalach mieszkalnych komunalnych będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokali Komunalnych w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-addfdfe9-da7d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00247412

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029859/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wymiana stolarki budowlanej w lokalach gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00176008/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZBILK.IZ.MK.241.P.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 183914,77 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części I: do wykonania są roboty budowlane w zakresie: dostawy, demontażu i montażu stolarki okiennej PCV wraz z parapetami zewnętrznymi i wewnętrznymi w następujących zamieszkałych lokalach gminnych, będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokal Komunalnych w Gdyni:
1) ul. Bp. Dominika 13/7,
2) ul. Bohaterów Starówki Warszawskiej 19/3,
3) ul. Chwarznieńska 176A/4,
4) ul. Dąbrowskiego 51/1,
5) ul. Denhoffa 4/14,
6) ul. Morska 29/6,
7) ul. Morska 45/9,
8) ul. Morska 61/2,
9) ul. Morska 74/1,
10) ul. Morska 108B/10,
11) ul. Nauczycielska 5/43,
12) ul. Opata Hackiego 25/74,
13) ul. Partyzantów 39/150,
14) ul. Rolnicza 10B/5,
15) ul. Sportowa 14/1,
16) ul. Świętojańska 98/8,
17) ul. Świętojańska 139/171,
18) ul. Warszawska 18A/1,

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421132-8 - Instalowanie okien

4.5.5.) Wartość części: 131028,74 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie części II: do wykonania są roboty budowlane w zakresie: dostawy, demontażu i montażu stolarki drzwiowej w zamieszkałych lokalach gminnych, będących w zasobach Zarządu Budynków i Lokal Komunalnych w Gdyni:
1) ul. Bema 4/10,
2) ul. Bp. Dominika 11/16,
3) ul. Dąbrowskiego 34/8,
4) ul. Dąbrowskiego 49/1,
5) ul. Górna 7/5,
6) ul. Hallera 27/8,
7) ul. Kapitańska 10/1,
8) ul. Legionów 52/8,
9) ul. Legionów 59/2,
10) ul. Legionów 59/2a,
11) ul. Leszczynki 175A/1,
12) ul. Okoniewskiego 5/3,
13) ul. Rolnicza 12/85,
14) ul. Śmidowicza 33/1,
15) ul. Wachowiaka 15,
16) ul. Wachowiaka 31,
17) ul. Wachowiaka 45/1,
18) ul. Węglowa 18/1,
19) ul. Zamenhofa 9/40

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421131-1 - Instalowanie drzwi

4.5.5.) Wartość części: 52886,03 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118580,54 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162049,73 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118580,54 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMIX Waldemar Kopka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5791927887

7.3.3) Ulica: Daleka

7.3.4) Miejscowość: Malbork

7.3.5) Kod pocztowy: 82-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118580,54 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 56776,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67012,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 56776,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Sebmark Marek Olejnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181560934

7.3.3) Ulica: Augustyna Kordeckiego

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 56776,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.