Ogłoszenie z dnia 2023-06-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00311369/01 - Wynik z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bytom - Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000724821
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Łużycka 12a
1.5.2.) Miejscowość: Bytom
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp51.bytom.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp51.bytom.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2023/2024
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbf4ce48-0451-11ee-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00251721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014604/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Dowóz uczniów niepełnosprawnych do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2023/2024
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbf4ce48-0451-11ee-9355-06954b8c6cb93.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbf4ce48-0451-11ee-9355-06954b8c6cb9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
3.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 4.Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny).
5. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści SWZ wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia. 6. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce "Komunikacja”. 7. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza). 8. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu 022 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
w zakładce „Zgłoś problem”. 10. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@sp51.bytom.pl (nie dotyczy składania ofert. Szczegółowe informacje wymagania opisano w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że:
1) administratorem Pani/a danych osobowych jest Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi z siedzibą w Bytomiu, przy ul. Łużyckiej 12a, 41-902 Bytom
2) Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych Osobowych
adres: Urząd Miejski w Bytom ul. Smolenia 35,
e-mail iod_edu@um.bytom.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego (a w przypadku dokonania wyboru złożonej oferty jako najkorzystniejszej i zawarciu umowy, także w celu związanym z realizacją zamówienia)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zniszczenia dokumentacji postępowania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub umową o dofinansowanie, lecz nie krócej niż przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy (zgodnie z art. 78 ust. 4 ustawy Pzp)
6) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanych z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO
8) Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, których mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
2) Jednocześnie zamawiający przypomina o ciążącym na wykonawcy obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3) Skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp.
4)W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SP51.261.1.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 162407,76 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający.
2. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej części (trasy) na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w
czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert
Część I - Bytom, Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, ul. Łużycka 12a, ul. Fałata 35/12 (2 uczniów), ul. Klonowa 7/4, ul. Nawrota 30/7 , ul. Hlonda 103/19, ul. Reptowska 54/5, ul. Alojzego Felińskiego 21/9 , ul. Józefa Nicka 108/9, ul. Józefa Nicka 130/7 , ul. 8 marca 5, ul. Racjonalizatorów 44a/8, ul. Racjonalizatorów 44a/1, ul. Feliksa 5/6, ul. Drobczyka 27/1 , ul. M. Reja 2a/3, Bytom, Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, ul. Łużycka 12a , powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych
Maksymalnie 66 km/dzień
Ilość uczniów: 15 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:
1.1. dla kryterium – cena (X1)
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt
najniższa oferowana cena
ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------ x 60 pkt
badana cena
1.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)
1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części na którą złoży ofertę.
2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
rok produkcji: 2005 - 2007 - 0 pkt
rok produkcji: 2008 - 2010 - 5 pkt
rok produkcji: 2011 - 2013 - 10 pkt
rok produkcji: 2014 - 2016 - 15 pkt
rok produkcji: 2017 - 2023 - 20 pkt
1) Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
2) W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej części punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).
1.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)
1) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.
2) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
3) Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut – 15 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut – 10 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut - 0 pkt
4) Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu.
2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.
4. W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra.
5. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane w poszczególnych częściach, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty
6. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający.
2. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej części (trasy) na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w
czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert
Część II - Bytom, Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, ul. Łużycka 12a , Wyczółkowskiego 5/11 , ul. Rostka 13/4 , ul. Jagiellońska 25/11 , ul. Katowicka 31/5 , ul. Siemianowicka 105b/54 , ul. Alojzjanów 20/1, ul. Mickiewicza 34/11 , ul. Prusa 14/5 , ul. Piłsudskiego 29/14 , Wrocławska 11/7 , ul. Woźniaka 79/4 , ul. Strzelców Bytomskich 9/79 , ul. Gustawa Morcinka 1/7 , Bytom, Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, ul. Łużycka 12a, powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych
Maksymalnie 40 km/dzień
Ilość uczniów: 13 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:
1.1. dla kryterium – cena (X1)
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt
najniższa oferowana cena
ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------ x 60 pkt
badana cena
1.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)
1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części na którą złoży ofertę.
2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
rok produkcji: 2005 - 2007 - 0 pkt
rok produkcji: 2008 - 2010 - 5 pkt
rok produkcji: 2011 - 2013 - 10 pkt
rok produkcji: 2014 - 2016 - 15 pkt
rok produkcji: 2017 - 2023 - 20 pkt
1) Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
2) W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej części punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).
1.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)
1) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.
2) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
3) Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut – 15 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut – 10 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut - 0 pkt
4) Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu.
2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.
4. W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra.
5. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane w poszczególnych częściach, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty
6. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dowożenie uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia do Szkoły Podstawowej nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu w roku szkolnym 2023/2024. Opiekuna zapewnia Zamawiający.
2. Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej części (trasy) na którą złoży ofertę. Środki transportu wykorzystywane do realizacji zamówienia nie mogą być wyprodukowane przed 2005 rokiem. Zaoferowanie do realizacji zamówienia pojazdów nowszych będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku awarii środka transportu w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany będzie do podstawienia pojazdu zastępczego w
czasie maksymalnie do 60 minut. Skrócenie czasu podstawienia pojazdu zastępczego będzie oceniane w ramach kryteriów oceny ofert
Część III - Bytom, Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, ul. Łużycka 12a, ul. Arki Bożka 8/32, ul. Świętego Cyryla i Metodego 22, ul. Fabryczna 15, Księdza Piotra Ściegiennego 1/11/12 , ul. Warzywna 33, ul. Kolonia Zygmunt 22 , ul. Kolonia Zgorzelec 17/4 , ul. Łabędzia 2, ul. Pomorska 10/32 , ul. Nowakowskiego 4/13 , Małachowskiego 8/9 ul. Zakątek 11/1, ul. Karpacka 8 /9 , ul. Orzegowska 17/29, ul. Bażantowa 44 , ul. Godulska 1/29, ul. Zabrzańska 115/4 , ul. Huty Julia 12B/I/24, ul. Konstytucji 69 , Bytom, Szkoła Podstawowa nr 51 z Oddziałami Integracyjnymi w Bytomiu, ul. Łużycka 12a , powrót tą samą trasą po zakończeniu zajęć szkolnych
Maksymalnie 60 km/dzień
Ilość uczniów: 19 (na dzień opracowania opisu przedmiotu zamówienia) + opiekun – ZAPEWNIA ZAMAWIAJĄCY
Uwaga: jedno dziecko poruszające się na wózku inwalidzkim
Pojazd , którym będzie przewożone dziecko na wózku inwalidzkim musi być przystosowany do przewozu osób na wózkach inwalidzkich , musi posiadać windę lub podjazd umożliwiający wjazd wózkiem inwalidzkim (atestowane).
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-09-04 do 2024-06-21
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocena ofert zostanie dokonana wg następujących zasad:
1.1. dla kryterium – cena (X1)
Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 60 pkt
najniższa oferowana cena
ilość pkt przyznana danej ofercie = ------------------------ x 60 pkt
badana cena
1.2. dla kryterium – rok produkcji samochodu (X2)
1) Wykonawca jest zobowiązany do dysponowania co najmniej jednym środkiem transportu, innym dla każdej z części na którą złoży ofertę.
2) W przypadku wskazania co najmniej dwóch takich samych pojazdów (nr rejestracyjnych) Zamawiający uzna to jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
3) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
rok produkcji: 2005 - 2007 - 0 pkt
rok produkcji: 2008 - 2010 - 5 pkt
rok produkcji: 2011 - 2013 - 10 pkt
rok produkcji: 2014 - 2016 - 15 pkt
rok produkcji: 2017 - 2023 - 20 pkt
1) Zaoferowanie pojazdu wyprodukowanego przed 2005 r. Zamawiający uzna jako sprzeczność z treścią swz i oferta taka zostanie odrzucona.
2) W przypadku wskazania więcej niż jednego samochodu dla danej części punkty zostaną przyznane za najnowszy samochód (zostanie on wpisany do umowy).
1.3. dla kryterium – Czas podstawienia pojazdu zastępczego (X3)
1) Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia pojazdu zastępczego w podanym czasie od momentu zawiadomienia zgodnego z zapisami umowy, o okoliczności uzasadniającej konieczność podstawienia pojazdu zastępczego (np. awaria). Pojazd zastępczy musi spełniać wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji warunków zamówienia i podane w ofercie wykonawcy.
2) Maksymalna ilość punktów do zdobycia w tym kryterium: 20 pkt
3) Punkty będą przyznawane w następujący sposób:
- podstawienie pojazdu zastępczego do 20 minut - 20 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 21 do 30 minut – 15 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 31 do 40 minut – 10 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 41 do 50 minut – 5 pkt
- podstawienie pojazdu zastępczego od 51 do 60 minut - 0 pkt
4) Zaoferowanie czasu podstawienia pojazdu zastępczego dłuższego niż 60 minut będzie niezgodne z treścią niniejszej specyfikacji i oferta będzie podlegała odrzuceniu.
2. Zamawiający zastosuje zaokrąglenie wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
3. Za najkorzystniejszą w danej części zostanie uznana oferta, która spośród ofert niepodlegających odrzuceniu uzyska największą ilość punktów.
4. W przypadku wystąpienia omyłek w złożonej ofercie (formularzu oferty), Zamawiający przyjmie za prawidłową cenę jednego wozokilometra.
5. Ocena punktowa przyznana ofercie (X) będzie sumą punktów przyznanych w ramach kryteriów oceny ofert i zostanie obliczona, jako X = X1 + X2 + X3. Oceny punktowe uzyskane w poszczególnych częściach, zostaną zsumowane i suma ta stanowić będzie końcowa ocenę badanej oferty
6. Punktacja przyznana ofertom w poszczególnych kryteriach będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
7. Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta niepodlegająca odrzuceniu, która otrzyma największą ilość punktów zgodnie z kryteriami oceny ofert oraz sposobem ich oceny, określonym powyżej.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji samochodu
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: czas podstawienia pojazdu zastępczego
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Wykonawca winien posiadać:
a) licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób (nadaną w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2201) lub
b) zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego (nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym – t. j.: Dz. U. z 2022 r. poz. 2201).
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, tj.:
1) koncesji, zezwolenia, licencji lub dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dotyczy wszystkich części;
2. Zamawiający nie wezwie do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w cz. IX SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania, w tym na etapie składania ofert podlegających negocjacjom lub niezwłocznie po ich złożeniu, wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień ich złożenia.
4. Jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio podmiotowe środki dowodowe nie są już aktualne, Zamawiający może w każdym czasie wezwać Wykonawcę lub Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień ich złożenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie, o którym mowa w art. 455 ust.1 pkt 2-4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.2. Zgodnie z art. 455 ust 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych strony przewidują możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, (w tym cen jednostkowych) brutto, w przypadku zmiany:
a) stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych- jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zasady wprowadzenia zmian określają ust. 5 – 10.
2) zmiana trasy i ilości km w przypadku wystąpienia okoliczności (niezależnych od stron umowy) wymagających jej dokonania, bez zmiany stawki jednostkowej,
3) zmiany umowy w zakresie wskazanych podwykonawców, rezygnacji z podwykonawców, zmiany wskazanego zakresu podwykonawstwa, wykonania zamówienia przy pomocy podwykonawców, pomimo niewskazania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego żadnej części zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa.
4) zmiany środka transportu w przypadku zwiększenia ilości dzieci objętych przewozem na danej trasie, która spowoduje brak możliwości dokonywania przewozu dotychczasowym pojazdem. Zmieniony środek transportu winien odpowiadać wymaganiom Zamawiającego opisanym w specyfikacji warunków zamówienia. Zamawiający dopuszcza zmianę stawki za wozokilometr maksymalnie do stawki obliczonej wg proporcji przewożonych osób (obliczonej wg reguły: dotychczasowa stawka podzielona na ilość osób przewożonych przed zmianą i pomnożona przez ilość osób po zmianie);
5) zmiana pojazdów wykorzystywanych przy realizacji umowy w przypadku wprowadzenia nowszych pojazdów i spełniających wszystkie wymogi Zamawiającego opisane w specyfikacji warunków zamówienia oraz wskazanych w ofercie,
6) zmiany postanowień umowy, których konieczność wprowadzenia jest wynikiem zmian obowiązującego prawa bądź działań organów państwowych, samorządowych, sądowych lub administracyjnych,
7) wprowadzenia zmian nieistotnych, niezależnie od ich wartości, z zastrzeżeniem art. 454 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-15 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-07-14
8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:
Część 1 : Tak
Część 2 : Tak
Część 3 : Tak
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem aparatu pantomograficznego z funkcją CBCT z przystawką cefalometryczną dla UCŚUM w Katowicach sp. z o.o.
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem i uruchomieniem unitów stomatologicznych dla Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Sp. z o.o.
- Dostawa sześciu zestawów transporterów tarcz strzelniczych do Zespołu Szkół Mechaniczno-Elektronicznych w Bytomiu
- "Świadczenie usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w pomieszczeniach Zamawiającego w Bytomiu przy, ul. Piłkarskiej 8"
- "Dostawa pompy OS-150" dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział "Pokój I-Pokój II".
- Serwis urządzeń systemu ogólnozakładowej łączności telefonicznej oraz systemów dyspozytora ruchu dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportowych uczniów uczęszczających do Szkoły Podstawowej nr 215 im. Piotra Wysockiego przy ul. Kwatery Głównej 13
- Świadczenie usług transportu specjalistycznego oraz podstawowego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie
- Przewóz uczniów niepełnosprawnych do Zespołu Placówek Szkolno Wychowawczo-Rewalidacyjnych i innych placówek oświatowych w Wodzisławiu Śląskim, Raciborzu, Żorach, Rybniku i Jastrzębiu-Zdroju w 2025 r
- Przewóz dzieci do Szkoły Podstawowej, Przedszkola Publicznego w Człopie
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu dzieci niepełnosprawnych wraz z opieką do placówek oświatowych
- Dowożenie uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Brwinów do szkół i placówek oświatowych oraz powrót do domu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.