Ogłoszenie z dnia 2023-06-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00186826/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-21
- 2023/BZP 00210083/01 - Modyfikacja z dnia 2023-05-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
2023 1.3.1 Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Olsztynie według standardów PEFC oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: REGIONALNA DYREKCJA LASÓW PAŃSTWOWYCH W OLSZTYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 511002578
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 46/48
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-959
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdlp@olsztyn.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.olsztyn.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/rdlp_olsztyn/proccedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Leśnictwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
2023 1.3.1 Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Olsztynie według standardów PEFC oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem w czasie obowiązywania umowy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d661864-da8b-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255040
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00407449/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla RDLP w Olsztynie według standardów PEFC oraz 3 letni nadzór nad certyfikatem w czsie obowiązywania umowy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00186826
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: EP.270.5.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie przeprowadzenia procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej dla Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Olsztynie według standardów PEFC oraz 3-letni nadzór nad certyfikatem w czasie trwania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: przeprowadzenie procesu wznowienia certyfikatu gospodarki leśnej w systemie PEFC, poprzez ocenę stanu gospodarki leśnej zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumencie „Zrównoważona gospodarka leśna – wymagania PEFC Polska ST 1004:2012 (zatwierdzonym prze PEFC Int. 03 grudnia 2015 r.), w terminie zapewniającym zachowanie ważności obowiązującego certyfikatu PEFC dla RDLP w Olsztynie.
Nadzór nad certyfikatem w okresie od daty podpisania umowy do końca obowiązywania certyfikatu tj. do dnia 10.08.2026 r., przeprowadzenie audytów nadzoru w pierwszym i drugim roku nadzoru od dnia uzyskania certyfikatu, przeprowadzanie ewentualnych audytów z krótkim terminem powiadomienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90714400-9 - Usługi audytu środowiskowego specyficznego dla danej działalności
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 282400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 288350,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 282400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SGS Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 000144259
7.3.3) Ulica: Jana Kazimierza 3
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-248
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 282400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-07 do 2026-08-10INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa zestawu implantów tytanowych płyt blokowanych wraz z wkrętami oraz instrumentarium do Katedry Chirurgii i Rentgenologii z Kliniką Wydziału Medycyny Weterynaryjnej UWM w Olsztynie.
- Dostawa kalendarzy na 2025
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Dostawa opraw oświetlenia zewnętrznego-Kortowo III-wraz z oprzyrządowaniem
- Remont lokalu nr 1 w budynku przy ul. Prawocheńskiego 13 Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 9 im. Mikołaja Kopernika w Olsztynie.
więcej: przetargi w Olsztynie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.