eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżModernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach



Ogłoszenie z dnia 2023-06-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Notecka 28

1.4.2.) Miejscowość: Chodzież

1.4.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.4.4.) Województwo: wielkopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminachodziez.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00255748

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-06-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00236006

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

2.9. Numer planu postępowań w BZP

Przed zmianą:
2023/BZP 00031065/02/P

Po zmianie:
2023/BZP 00031065/03/P

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji obiektu świetlicy wiejskiej w m. Słomki poprzez wymianę pokrycia dachowego i termoizolację stropodachu.
Budynek świetlicy jest jednokondygnacyjny, konstrukcja murów tradycyjna, z bloków gazobetonowych i pustaków żużlobetonowych, konstrukcja dachowa stalowa, pokrycie eternitem.
Istniejący dach budynku będący przedmiotem zamówienia kryty jest płytami eternitowymi
falistymi. Pokrycie dachowe pod wpływem czasu i czynników atmosferycznych utraciło swoje właściwości i jest nieszczelne. Na powierzchni dachu liczne uszkodzenia i nieszczelności w rejonie obróbek blacharskich, miejscowe uszkodzenia pokrycia w związku z montażem instalacji piorunochronnej.
Istniejące pokrycie dachu należy w całości zdemontować i wykonać nowe.
Istniejące obróbki blacharskie kominów, gzymsów i inne są bardzo mocno skorodowane, źle przylegają do powierzchni muru czy komina co powoduje nieszczelności, są odkształcone, pogięte. W opierzeniach występują liczne ubytki obróbek, pozostałe obróbki są poluzowane przez wiatr, a ich mocowania są skorodowane.
Rynny i rury spustowe wykazują bardzo duże zużycie naturalne – są mocno skorodowane, załamane w pionie bądź rozłączone, łączenia rur nieszczelne, podłączenie do kanalizacji deszczowej często niewłaściwe.
Wszystkie obróbki kwalifikują się do wymiany.
Istniejące kominy ponad dachem uszkodzone i należy je naprawić podczas robot termomodernizacyjnych.
Na budynku nie ma instalacji odgromowej i piorunochronnej. Należy wykonać montaż tej instalacji.
Na terenie świetlicy znajduje się plac zabaw, który zostanie zamknięty na czas wykonywania robót. Wykonawca zabezpieczy teren przy placu zabaw i plac zabaw, tak aby plac i urządzenia zabawowe nie zostały uszkodzone.
1.1. Zakres robót do wykonania.
 Docieplenie stropodachu wykonać wełną mineralną gr 20 cm.
 Pokrycie dachowe wykonać z blachy dachówko-podobnej lub panele z blachy płaskiej na rąbek stojący. Kolor grafitowy.
 Zadaszenie tarasu wykonać z płyt akrylowych trapezowych lub poliwęglanu wielokomorowego.
 Obróbki blacharskie wykonać z blachy ocynkowanej, powlekanej.
 Odwodnienie dachu wykonać w technice PCW.
 Wszystkie elementy stalowe i drewniane, które mogą być narażone na działanie
 Wilgoci zabezpieczyć : - stal ; 2 x antykor + 2 x farba nawierzchniowa; - drewno ; 1 x preparat grzybobojczy + 3 x lakierobejca.
Kolejność wykonywania robót przy pokryciu blachodachówką płaszczyzny dachu ( po zamocowaniu izolacji termicznej stropodachu ) :
 montaż membrany dachowej wstępnego krycia,
 montaż kontrłat na całości połaci dachu,
 montaż łat na kontrłatach,
 montaż pokrycia blachodachówką na przygotowane uprzednio łaty i kontłaty,
 zamocować uszczelki oraz akcesoria: odwodnienie, instalacja odgromowa itp.
Powierzchnia dachu sali wiejskiej - 570 m²
Powierzchnia zadaszenia tarasu - 97,5 m²
1.2. Usuwanie płyt azbestowych z dachu.
1) Roboty demontażowe z udziałem azbestu prowadzić z zachowaniem ostrożności, w odpowiednich maskach, kombinezonach, kaskach, okularach i rękawicach ochronnych. Odzież używana do robót przy azbeście musi być wykonana z materiału uniemożliwiającego przenikanie azbestu.
2) Na terenie robót czasowo będą składowane zdemontowane płyty dachowe azbestowo-cementowe w specjalistycznym kontenerze typu ADR.
3) Płyty po zdjęciu z dachu będą każdorazowo pakowane w worki foliowe polietylenowe o folii min. gr. 2 mm, szczelnie zamknięte. Po zapełnieniu kontenera będzie on wywożony do opróżnienia na składowisko odpadów niebezpiecznych.
4) Warunki podjęcia prac polegających na bezpiecznym usuwaniu wyrobów zawierających azbest, który jest podstawowym składnikiem wyrobów eternitowych, są określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) zmienionego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r.
5) Podstawą rozpoczęcia prac usuwania wyrobów zawierających azbest stanowią następujące dokumenty przekazane przez wykonawcę:
 deklaracja wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki oraz z zachowaniem przepisów bhp i prawa budowlanego,
 opis przebiegu prac rozbiórkowych, zabezpieczających i sposobu przewiezienia odpadów do miejsca, w którym zostaną poddane utylizacji,
 kopia decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych,
 oświadczenie o przeprowadzonym szkoleniu pracowników w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
lub
wykonawca przedstawi umowę z podmiotem spełniającym ww. wymagania wraz z kopią decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych.
6) Transport wyrobu zawierającego azbest
Do transportu wyrobów i odpadów zawierających azbest stosuje się odpowiednio przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych. Wyroby i odpady zawierające azbest powinny zostać odpowiednio oznakowane, zgodnie z załącznikiem nr 2 ww. rozporządzenia.
Prace polegające na rozbiórce eternitu – wyrobu zawierającego azbest należy powierzyć tylko firmie, która posiada odpowiednie uprawnienia.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji obiektu świetlicy wiejskiej w m. Słomki poprzez wymianę pokrycia dachowego i termoizolację stropodachu.
Budynek świetlicy jest jednokondygnacyjny, konstrukcja murów tradycyjna, z bloków gazobetonowych i pustaków żużlobetonowych, konstrukcja dachowa stalowa, pokrycie eternitem.
Istniejący dach budynku będący przedmiotem zamówienia kryty jest płytami eternitowymi
falistymi. Pokrycie dachowe pod wpływem czasu i czynników atmosferycznych utraciło swoje właściwości i jest nieszczelne. Na powierzchni dachu liczne uszkodzenia i nieszczelności w rejonie obróbek blacharskich, miejscowe uszkodzenia pokrycia w związku z montażem instalacji piorunochronnej.
Istniejące pokrycie dachu należy w całości zdemontować i wykonać nowe.
Istniejące obróbki blacharskie kominów, gzymsów i inne są bardzo mocno skorodowane, źle przylegają do powierzchni muru czy komina co powoduje nieszczelności, są odkształcone, pogięte. W opierzeniach występują liczne ubytki obróbek, pozostałe obróbki są poluzowane przez wiatr, a ich mocowania są skorodowane.
Rynny i rury spustowe wykazują bardzo duże zużycie naturalne – są mocno skorodowane, załamane w pionie bądź rozłączone, łączenia rur nieszczelne, podłączenie do kanalizacji deszczowej często niewłaściwe.
Wszystkie obróbki kwalifikują się do wymiany.
Istniejące kominy ponad dachem uszkodzone i należy je naprawić podczas robot termomodernizacyjnych.
Na budynku nie ma instalacji odgromowej i piorunochronnej. Należy wykonać montaż tej instalacji.
Na terenie świetlicy znajduje się plac zabaw, który zostanie zamknięty na czas wykonywania robót. Wykonawca zabezpieczy teren przy placu zabaw i plac zabaw, tak aby plac i urządzenia zabawowe nie zostały uszkodzone.
1.1. Zakres robót do wykonania.
 Docieplenie stropodachu wykonać wełną mineralną gr 20 cm.
 Pokrycie dachowe wykonać z blachy dachówko-podobnej lub panele z blachy płaskiej na rąbek stojący. Kolor grafitowy.
 Zadaszenie tarasu wykonać z płyt akrylowych trapezowych lub poliwęglanu wielokomorowego.
 Obróbki blacharskie wykonać z blachy ocynkowanej, powlekanej.
 Odwodnienie dachu wykonać w technice PCW.
 Wszystkie elementy stalowe i drewniane, które mogą być narażone na działanie
 Wilgoci zabezpieczyć : - stal ; 2 x antykor + 2 x farba nawierzchniowa; - drewno ; 1 x preparat grzybobojczy + 3 x lakierobejca.
Kolejność wykonywania robót przy pokryciu blachodachówką płaszczyzny dachu ( po zamocowaniu izolacji termicznej stropodachu ) :
 montaż membrany dachowej wstępnego krycia,
 montaż kontrłat na całości połaci dachu,
 montaż łat na kontrłatach,
 montaż pokrycia blachodachówką na przygotowane uprzednio łaty i kontłaty,
 zamocować uszczelki oraz akcesoria: odwodnienie, instalacja odgromowa itp.
Powierzchnia dachu sali wiejskiej - 570 m²
Powierzchnia zadaszenia tarasu - 97,5 m²
1.2. Usuwanie płyt azbestowych z dachu.
1) Roboty demontażowe z udziałem azbestu prowadzić z zachowaniem ostrożności, w odpowiednich maskach, kombinezonach, kaskach, okularach i rękawicach ochronnych. Odzież używana do robót przy azbeście musi być wykonana z materiału uniemożliwiającego przenikanie azbestu.

3) Odpady powstałe z demontażu dachu świetlicy należy złożyć na palecie, zabezpieczyć szczelnie folią i oznakować.
4) Warunki podjęcia prac polegających na bezpiecznym usuwaniu wyrobów zawierających azbest, który jest podstawowym składnikiem wyrobów eternitowych, są określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) zmienionego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r.
5) Podstawą rozpoczęcia prac usuwania wyrobów zawierających azbest stanowią następujące dokumenty przekazane przez wykonawcę:
 deklaracja wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki oraz z zachowaniem przepisów bhp i prawa budowlanego,
 opis przebiegu prac rozbiórkowych, zabezpieczających i sposobu przewiezienia odpadów do miejsca, w którym zostaną poddane utylizacji,
 kopia decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych,
 oświadczenie o przeprowadzonym szkoleniu pracowników w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
lub
wykonawca przedstawi umowę z podmiotem spełniającym ww. wymagania wraz z kopią decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych.
6) Transport wyrobu zawierającego azbest
Do transportu wyrobów i odpadów zawierających azbest stosuje się odpowiednio przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych. Wyroby i odpady zawierające azbest powinny zostać odpowiednio oznakowane, zgodnie z załącznikiem nr 2 ww. rozporządzenia.
Prace polegające na rozbiórce eternitu – wyrobu zawierającego azbest należy powierzyć tylko firmie, która posiada odpowiednie uprawnienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-06-15 10:00

Po zmianie:
2023-06-16 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 15.06.2023 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 16.06.2023 r. do godziny 13:00 za pośrednictwem Platformy na adres : https://ezamowienia.gov.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-06-15 10:15

Po zmianie:
2023-06-16 13:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-07-14

Po zmianie:
2023-07-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.