eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżModernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach



Ogłoszenie z dnia 2023-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Notecka 28

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminachodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bcd32a5-fcc4-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcd32a5-fcc4-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308956

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031065/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja dachu w świetlicy w Słomkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236006

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ADB.271.2.2023.

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji obiektu świetlicy wiejskiej w m. Słomki poprzez wymianę pokrycia dachowego i termoizolację stropodachu.
Budynek świetlicy jest jednokondygnacyjny, konstrukcja murów tradycyjna, z bloków gazobetonowych i pustaków żużlobetonowych, konstrukcja dachowa stalowa, pokrycie eternitem.
Istniejący dach budynku będący przedmiotem zamówienia kryty jest płytami eternitowymi
falistymi. Pokrycie dachowe pod wpływem czasu i czynników atmosferycznych utraciło swoje właściwości i jest nieszczelne. Na powierzchni dachu liczne uszkodzenia i nieszczelności w rejonie obróbek blacharskich, miejscowe uszkodzenia pokrycia w związku z montażem instalacji piorunochronnej.
Istniejące pokrycie dachu należy w całości zdemontować i wykonać nowe.
Istniejące obróbki blacharskie kominów, gzymsów i inne są bardzo mocno skorodowane, źle przylegają do powierzchni muru czy komina co powoduje nieszczelności, są odkształcone, pogięte. W opierzeniach występują liczne ubytki obróbek, pozostałe obróbki są poluzowane przez wiatr, a ich mocowania są skorodowane.
Rynny i rury spustowe wykazują bardzo duże zużycie naturalne – są mocno skorodowane, załamane w pionie bądź rozłączone, łączenia rur nieszczelne, podłączenie do kanalizacji deszczowej często niewłaściwe.
Wszystkie obróbki kwalifikują się do wymiany.
Istniejące kominy ponad dachem uszkodzone i należy je naprawić podczas robot termomodernizacyjnych.
Na budynku nie ma instalacji odgromowej i piorunochronnej. Należy wykonać montaż tej instalacji.
Na terenie świetlicy znajduje się plac zabaw, który zostanie zamknięty na czas wykonywania robót. Wykonawca zabezpieczy teren przy placu zabaw i plac zabaw, tak aby plac i urządzenia zabawowe nie zostały uszkodzone.
1.1. Zakres robót do wykonania.
 Docieplenie stropodachu wykonać wełną mineralną gr 20 cm.
 Pokrycie dachowe wykonać z blachy dachówko-podobnej lub panele z blachy płaskiej na rąbek stojący. Kolor grafitowy.
 Zadaszenie tarasu wykonać z płyt akrylowych trapezowych lub poliwęglanu wielokomorowego.
 Obróbki blacharskie wykonać z blachy ocynkowanej, powlekanej.
 Odwodnienie dachu wykonać w technice PCW.
 Wszystkie elementy stalowe i drewniane, które mogą być narażone na działanie
 Wilgoci zabezpieczyć : - stal ; 2 x antykor + 2 x farba nawierzchniowa; - drewno ; 1 x preparat grzybobojczy + 3 x lakierobejca.
Kolejność wykonywania robót przy pokryciu blachodachówką płaszczyzny dachu ( po zamocowaniu izolacji termicznej stropodachu ) :
 montaż membrany dachowej wstępnego krycia,
 montaż kontrłat na całości połaci dachu,
 montaż łat na kontrłatach,
 montaż pokrycia blachodachówką na przygotowane uprzednio łaty i kontłaty,
 zamocować uszczelki oraz akcesoria: odwodnienie, instalacja odgromowa itp.
Powierzchnia dachu sali wiejskiej - 570 m²
Powierzchnia zadaszenia tarasu - 97,5 m²
1.2. Usuwanie płyt azbestowych z dachu.
1) Roboty demontażowe z udziałem azbestu prowadzić z zachowaniem ostrożności, w odpowiednich maskach, kombinezonach, kaskach, okularach i rękawicach ochronnych. Odzież używana do robót przy azbeście musi być wykonana z materiału uniemożliwiającego przenikanie azbestu.

3) Odpady powstałe z demontażu dachu świetlicy należy złożyć na palecie, zabezpieczyć szczelnie folią i oznakować.
4) Warunki podjęcia prac polegających na bezpiecznym usuwaniu wyrobów zawierających azbest, który jest podstawowym składnikiem wyrobów eternitowych, są określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) zmienionego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r.
5) Podstawą rozpoczęcia prac usuwania wyrobów zawierających azbest stanowią następujące dokumenty przekazane przez wykonawcę:
 deklaracja wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki oraz z zachowaniem przepisów bhp i prawa budowlanego,
 opis przebiegu prac rozbiórkowych, zabezpieczających i sposobu przewiezienia odpadów do miejsca, w którym zostaną poddane utylizacji,
 kopia decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych,
 oświadczenie o przeprowadzonym szkoleniu pracowników w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
lub
wykonawca przedstawi umowę z podmiotem spełniającym ww. wymagania wraz z kopią decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych.
6) Transport wyrobu zawierającego azbest
Do transportu wyrobów i odpadów zawierających azbest stosuje się odpowiednio przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych. Wyroby i odpady zawierające azbest powinny zostać odpowiednio oznakowane, zgodnie z załącznikiem nr 2 ww. rozporządzenia.
Prace polegające na rozbiórce eternitu – wyrobu zawierającego azbest należy powierzyć tylko firmie, która posiada odpowiednie uprawnienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289000,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD. Mirosław Pokrzywka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631909249

7.3.3) Ulica: Sarbka 19A

7.3.4) Miejscowość: Sarbia

7.3.5) Kod pocztowy: 64-705

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.