Ogłoszenie z dnia 2023-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00236006/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-05-29
- 2023/BZP 00255748/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chodzież
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791023
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Notecka 28
1.5.2.) Miejscowość: Chodzież
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminachodziez.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachodziez.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0bcd32a5-fcc4-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja dachu w świetlicy wiejskiej w Słomkach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0bcd32a5-fcc4-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00308956
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00031065/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja dachu w świetlicy w Słomkach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie będzie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich, w ramach poddziałania „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00236006
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ADB.271.2.2023.
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji obiektu świetlicy wiejskiej w m. Słomki poprzez wymianę pokrycia dachowego i termoizolację stropodachu.
Budynek świetlicy jest jednokondygnacyjny, konstrukcja murów tradycyjna, z bloków gazobetonowych i pustaków żużlobetonowych, konstrukcja dachowa stalowa, pokrycie eternitem.
Istniejący dach budynku będący przedmiotem zamówienia kryty jest płytami eternitowymi
falistymi. Pokrycie dachowe pod wpływem czasu i czynników atmosferycznych utraciło swoje właściwości i jest nieszczelne. Na powierzchni dachu liczne uszkodzenia i nieszczelności w rejonie obróbek blacharskich, miejscowe uszkodzenia pokrycia w związku z montażem instalacji piorunochronnej.
Istniejące pokrycie dachu należy w całości zdemontować i wykonać nowe.
Istniejące obróbki blacharskie kominów, gzymsów i inne są bardzo mocno skorodowane, źle przylegają do powierzchni muru czy komina co powoduje nieszczelności, są odkształcone, pogięte. W opierzeniach występują liczne ubytki obróbek, pozostałe obróbki są poluzowane przez wiatr, a ich mocowania są skorodowane.
Rynny i rury spustowe wykazują bardzo duże zużycie naturalne – są mocno skorodowane, załamane w pionie bądź rozłączone, łączenia rur nieszczelne, podłączenie do kanalizacji deszczowej często niewłaściwe.
Wszystkie obróbki kwalifikują się do wymiany.
Istniejące kominy ponad dachem uszkodzone i należy je naprawić podczas robot termomodernizacyjnych.
Na budynku nie ma instalacji odgromowej i piorunochronnej. Należy wykonać montaż tej instalacji.
Na terenie świetlicy znajduje się plac zabaw, który zostanie zamknięty na czas wykonywania robót. Wykonawca zabezpieczy teren przy placu zabaw i plac zabaw, tak aby plac i urządzenia zabawowe nie zostały uszkodzone.
1.1. Zakres robót do wykonania.
Docieplenie stropodachu wykonać wełną mineralną gr 20 cm.
Pokrycie dachowe wykonać z blachy dachówko-podobnej lub panele z blachy płaskiej na rąbek stojący. Kolor grafitowy.
Zadaszenie tarasu wykonać z płyt akrylowych trapezowych lub poliwęglanu wielokomorowego.
Obróbki blacharskie wykonać z blachy ocynkowanej, powlekanej.
Odwodnienie dachu wykonać w technice PCW.
Wszystkie elementy stalowe i drewniane, które mogą być narażone na działanie
Wilgoci zabezpieczyć : - stal ; 2 x antykor + 2 x farba nawierzchniowa; - drewno ; 1 x preparat grzybobojczy + 3 x lakierobejca.
Kolejność wykonywania robót przy pokryciu blachodachówką płaszczyzny dachu ( po zamocowaniu izolacji termicznej stropodachu ) :
montaż membrany dachowej wstępnego krycia,
montaż kontrłat na całości połaci dachu,
montaż łat na kontrłatach,
montaż pokrycia blachodachówką na przygotowane uprzednio łaty i kontłaty,
zamocować uszczelki oraz akcesoria: odwodnienie, instalacja odgromowa itp.
Powierzchnia dachu sali wiejskiej - 570 m²
Powierzchnia zadaszenia tarasu - 97,5 m²
1.2. Usuwanie płyt azbestowych z dachu.
1) Roboty demontażowe z udziałem azbestu prowadzić z zachowaniem ostrożności, w odpowiednich maskach, kombinezonach, kaskach, okularach i rękawicach ochronnych. Odzież używana do robót przy azbeście musi być wykonana z materiału uniemożliwiającego przenikanie azbestu.
3) Odpady powstałe z demontażu dachu świetlicy należy złożyć na palecie, zabezpieczyć szczelnie folią i oznakować.
4) Warunki podjęcia prac polegających na bezpiecznym usuwaniu wyrobów zawierających azbest, który jest podstawowym składnikiem wyrobów eternitowych, są określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz. U. Nr 71, poz. 649) zmienionego rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 5 sierpnia 2010 r.
5) Podstawą rozpoczęcia prac usuwania wyrobów zawierających azbest stanowią następujące dokumenty przekazane przez wykonawcę:
deklaracja wykonawcy o przeprowadzeniu prac zgodnie z rozporządzeniem ministra gospodarki oraz z zachowaniem przepisów bhp i prawa budowlanego,
opis przebiegu prac rozbiórkowych, zabezpieczających i sposobu przewiezienia odpadów do miejsca, w którym zostaną poddane utylizacji,
kopia decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych,
oświadczenie o przeprowadzonym szkoleniu pracowników w zakresie postępowania z odpadami niebezpiecznymi,
lub
wykonawca przedstawi umowę z podmiotem spełniającym ww. wymagania wraz z kopią decyzji zezwalającej na prowadzenie działalności w zakresie usuwania odpadów niebezpiecznych.
6) Transport wyrobu zawierającego azbest
Do transportu wyrobów i odpadów zawierających azbest stosuje się odpowiednio przepisy o przewozie towarów niebezpiecznych. Wyroby i odpady zawierające azbest powinny zostać odpowiednio oznakowane, zgodnie z załącznikiem nr 2 ww. rozporządzenia.
Prace polegające na rozbiórce eternitu – wyrobu zawierającego azbest należy powierzyć tylko firmie, która posiada odpowiednie uprawnienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289000,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 289000,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289000,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARBUD. Mirosław Pokrzywka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7631909249
7.3.3) Ulica: Sarbka 19A
7.3.4) Miejscowość: Sarbia
7.3.5) Kod pocztowy: 64-705
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289000,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
INNE PRZETARGI Z CHODZIEŻY
- "Pielęgnacja, konserwacja i utrzymanie zieleni, ścieżek spacerowych oraz terenów osiedli i parkingów w mieście Chodzieży w 2025 roku"
- Utrzymanie czystości i porządku przy drogach gminnych i powiatowych na terenie miasta Chodzieży w 2025 roku
więcej: przetargi w Chodzieży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Adaptacja pomieszczeń magazynowych na szatnię pracowniczą
- Remont i modernizacja zabytkowych budynków: LO Nr 1 im. mjra H. Sucharskiego w Kępnie i Oddziału Leczniczo-Rehabilitacyjnego w Grębaninie
- Remont pokrycia dachowego na budynku "C" SP ZZOZ w Kozienicach
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
- Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót dekarskich w placówkach oświatowych, Radach Osiedli oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.