Ogłoszenie z dnia 2022-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00169002/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup mebli do wyposażenia pomieszczeń Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOLNOŚLĄSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006011298
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zwycięska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-033
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.janicki@dodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/dodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Usługi doradztwa rolniczego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup mebli do wyposażenia pomieszczeń Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84db7606-cf93-11ec-9ed6-82024ae9c4d2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00256761
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044542/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup mebli do wyposażenia pomieszczeń Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00169002/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AG.260.5.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup mebli do wyposażenia pomieszczeń Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1A do SWZ.
Oferowane Meble muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji – nie wcześniej niż 2021), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające Meble do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny mebli.
Zakres zamówienia obejmuje: zakup Mebli wraz z ich dostarczeniem do Zamawiającego, rozładunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, a także montaż. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia Mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie poprzedzony dokonaniem odpowiednich pomiarów na koszt Wykonawcy i będzie polegał w szczególności na ustawieniu, powieszeniu lub wypoziomowaniu poszczególnych elementów składających się na przedmiot zamówienia
Zakup mebli wraz z ich dostarczeniem do Dolnośląskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu oraz innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego będzie się odbywał na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SWZ.
Wykonawca dostarczał będzie przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego oraz innych lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego na własny koszt oraz ryzyko, w ilości określonej w załączniku nr 1A do SWZ. Dostawy odbywać się będą w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku w godzinach pracy Zamawiającego tj. od godz. 7:00 do 14:00 lub innym terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
Koszty ubezpieczenia, transportu oraz dostarczenia przedmiotu zamówienia ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39130000-2 - Meble biurowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146941,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 306466,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146941,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA A&E Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 779-249-34-23
7.3.3) Ulica: Sielska 17A
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-129
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 146941,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 84 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja i przebudowa budynku po byłej szkole w m. Kołaczkowice wraz ze zmianą sposobu użytkowania na potrzeby klubu dziecięcego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i drogową
- Kompleksowe wykonanie aranżacji stacji paliw
- "Budowa kancelarii potrójnej dla Leśnictwa Borowiec, Grodziec i Łagiewniki"
- Zakup wyposażenia do nowego przedszkola w Głobinie
- Dostawa mebli biurowych dla TJO Oddziału ZUS w Wałbrzychu.
- Dostawa i montaż wyposaż. wnętrz Klubu Malucha w Andrychowie w ramach zad.: "Utworz.50 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w nowej inst. klubu dziec. pod adr.: ul. Metalowców 6 w Andrychowie"
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.