Ogłoszenie z dnia 2024-03-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00021375/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi psychologiczne i pedagogiczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”
Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH W ŚWIDNICY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021673636
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rotmistrza Witolda Pileckiego 3
1.5.2.) Miejscowość: Świdnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola@niepelnosprawni.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://niepelnosprawni.swidnica.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sp_swidnica/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi psychologiczne i pedagogiczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem”Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fdbe8f9a-aee2-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00257314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020011/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi psychologiczne i pedagogiczne w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem” Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00021375
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 396396,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 138600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi psychologiczne:Część nr 1 – obejmuje około 500 h usług indywidualnych, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla rodziców/opiekunów dzieci oraz dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
Usługi organizowane będą:
- indywidualnie - w zakresie zadania/części nr 1;
- indywidualnie i grupowo – w zakresie zadnia/części nr 2.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii, wsparcia psychologicznego,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi psychologiczne:Część nr 2 - obejmuje około 500 h usług indywidualnych i grupowych, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej
85121270-6 Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług psychologicznych dla rodziców/opiekunów dzieci oraz dzieci w wieku od 0 do czasu podjęcia nauki w szkole podstawowej w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”.
Usługi organizowane będą:
- indywidualnie - w zakresie zadania/części nr 1;
- indywidualnie i grupowo – w zakresie zadnia/części nr 2.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii, wsparcia psychologicznego,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85121270-6 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 45000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pedagogiczne – terapeutyczne:Część nr 3 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych – terapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.
Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii, wsparcia pedagogicznego,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pedagogiczne – terapeutyczne:Część nr 4 - obejmuje około 200 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych – terapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.
Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii, wsparcia pedagogicznego,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pedagogiczne – terapeutyczne:Część nr 5 - obejmuje około 100 h, miejsce świadczenia usługi miasto Świdnica.
CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych – terapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.
Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii, wsparcia pedagogicznego,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 9000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pedagogiczne – terapeutyczne:Część nr 6 - obejmuje około 40 h, miejsce świadczenia usługi miasto Strzegom.
CPV 85300000-2 Usługi pracy społecznej i podobnej
80340000-9 Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 Usługi dozoru i doradztwa
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pedagogicznych – terapeutycznych dla dzieci w wieku od 3 lat do podjęcia nauki w szkole podstawowej.
Usługi organizowane będą indywidualnie lub w grupach.
Do obowiązków Wykonawcy danej części będzie należeć :
1) prowadzanie diagnozy problemów,
2) prowadzenie terapii, wsparcia pedagogicznego,
3) prowadzenie dokumentacji m.in.: karty pracy specjalisty, kart pracy z klientem,
4) prowadzenia rejestru przyjętych osób,
5) wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością,
6) czuwania nad prawidłową realizacją niniejszego zamówienia,
7) świadczenia usług zgodnie z harmonogramem,
8) przedkładania do 5-go dnia miesiąca zestawienia z zrealizowanego wsparcia i/lub terapii z uwzględnieniem: liczby godzin przeznaczonych na usługę i liczby osób, które z niej skorzystały,
9) w razie zaistnienia potrzeby - współpraca z innymi instytucjami, podmiotami.
W ramach usługi Prowadzący/Usługodawca zobligowany jest do brania udziału w spotkaniach, warsztatach zleconych przez Zamawiającego.
Planowany harmonogram zajęć zostanie podzielony na następujące turnusy:
- I turnus od dnia podpisania umowy – do kwietnia 2024 r.;
- II turnus od maja 2024 r. – do sierpnia 2024 r.
- III turnus od września 2024 r. – do grudnia 2024 r.
Szczegółowy opis przedmiotu oraz warunków realizacji zamówienia zawiera projekt umowy stanowiący załącznik do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85300000-2 - Usługi pracy społecznej i podobnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej
85312300-2 - Usługi dozoru i doradztwa
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Psychologiczne Anna Gniewek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8842471655
7.3.3) Ulica: M.K. Słobódzkiego 12/6
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-105
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Anna Gniewek Usługi Psychologiczne
jakie przetargi wygrała firma
Anna Gniewek Usługi Psychologiczne
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prywatna Praktyka Psychologiczna Joanna Bolewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8842504627
7.3.3) Ulica: Księcia Bolka Świdnickiego 4/14
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA JOANNA BOLEWSKA
jakie przetargi wygrała firma
PRYWATNA PRAKTYKA PSYCHOLOGICZNA JOANNA BOLEWSKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp. unieważnienił część nr 3 niniejszego postępowania.
Powód unieważnienia: do w/w części nie złożono żadnej oferty.
„Art. 255. [Przesłanki obligatoryjnego unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia]
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
1) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty; (…)”
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SENSO CENTRUM” Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka Natalia Wyszyńska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8863028250
7.3.3) Ulica: Waleriana Łukasińskiego 7
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Renatą Krzemień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych
7.3.3) Ulica: Westerplatte 17/1
7.3.4) Miejscowość: Świdnica
7.3.5) Kod pocztowy: 58-100
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
SENSO CENTRUM Centrum Wspierania Rozwoju Dziecka Natalia Wyszyńska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P. Joanna Dejnaka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: brak danych
7.3.3) Ulica: Brzegowa 123/6
7.3.4) Miejscowość: Dzierżoniów
7.3.5) Kod pocztowy: 58-200
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Opinie psychologiczno - pedagogiczne oraz poradnictwo i terapia psychologiczna Z PODZIAŁEM NA ZADANIA.
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- "Całodobowa ochrona obiektu osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4".
- Usługi psychologiczne, pedagogiczne oraz interwencji kryzysowej dla klientów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Świdnicy Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Świadczenie usług pocztowych dla Urzędu Gminy Świdnica
- Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Dobry start przedszkolaków z Gminy Świdnica
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie diagnoz specjalistycznych dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w ramach realizacji projektu pn. "Piecza zastępcza w Powiecie Olsztyńskim. PROFESJA Z MISJĄ" w podziale na 7 części.
- Pełnienie funkcji streetworkera
- "Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2025".
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2025 na terenie gminy Sulechów
- Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju w ramach rządowego programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" ...
- Świadczenie usług z zakresu wczesnego wspomagania rozwoju dzieci w ramach programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" na rok 2025
więcej: Usługi edukacji specjalnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.