Og³oszenie z dnia 2024-03-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00271136/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00275636/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
- 2024/BZP 00355815/01 - Wynik z dnia 2024-06-07
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322076000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostkach
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff0a84a6-dc5e-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00257805
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-03-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00241373/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Katowicach i jednostek podleg³ych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff0a84a6-dc5e-11ee-8305-7e4937eb936d3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc± odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
2. Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania,
3. Sposób sporz±dzania i przekazywania dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452) - zw. dalej „Rozporz±dzeniem w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych”.
4. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
5. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”, s³u¿±cych do zadawania pytañ, dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia, wystarczaj±ce jest posiadanie na Platformie e-Zamówienia tzw. konta uproszczonego.
6. Wszystkie wiadomo¶ci wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez Wykonawcê widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
7. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8. Minimalne wymagania techniczne, dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia, oraz informacje, dotycz±ce specyfikacji po³±czenia, okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia. Szczegó³owy opis sposobu korespondencji zawieraj± Rozdzia³y 13 i 14
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): O¶wiadczenie Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych RODO zawarte jest w pkt. VI Formularza oferty stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.2.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 481006,00 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 9
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy.
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 165698,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2023-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12805,00 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26357 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59898 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33445 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 6
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 61958 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 7
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72044 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 8
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19826 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 9
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.2.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28975 PLN
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1. Zamawiaj±cy w niniejszym postepowaniu przewiduje zastosowanie opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy.2. Zasady realizacji opcji w zakresie przed³u¿enia terminu obowi±zywania umowy na maksymalny okres do 24 miesiêcy:
1) Warunki realizacji ww. opcji musz± byæ spe³nione ³±cznie i bêd± zale¿ne od:
- ¶rodków finansowych posiadanych przez Zamawiaj±cego na dany rok – rok liczony bêdzie od czerwca do maja:
• zamówienie podstawowe obejmuje okres od 1 czerwca 2024 roku do 31 maja 2025 roku,
• opcje obejmuj± okres od 1 czerwca 2025 roku do 31 maja 2026 roku.
2) W przypadku skorzystania z opcji Zamawiaj±cy sporz±dzi odpowiedni aneks do umowy - aneksowany bêdzie termin realizacji umowy, warto¶æ umowy – wzór aneksu stanowi Za³±cznik nr 8 do Projektu umowy. Wykonawca, w przypadku skorzystania z opcji przez Zamawiaj±cego na kolejny rok, zobowi±zany jest do jego podpisania. Brak aneksu do umowy powoduje zakoñczenie umowy z dniem 31 maja 2025 roku, bez ¿adnych konsekwencji finansowych dla Zamawiaj±cego.
3) Zamawiaj±cy mo¿e nie skorzystaæ z ww. opcji w przypadku braku ¶rodków na realizacjê us³ugi na kolejny okres.
3. Opcje realizowane bêd± na tych samych warunkach jak zamówienie podstawowe.
4. W przypadku przed³u¿enia umowy na kolejne 12-miesiêcy, warto¶æ opcji wzro¶nie o szacunkow± ilo¶æ badañ podan± w opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym dotycz±cym danej czê¶ci.
5. W przypadku waloryzacji wynagrodzenia Wykonawcy, warto¶æ opcji ulegnie zmianie.
6. Warunkiem skorzystania z opcji jest z³o¿enie przez Zamawiaj±cego o¶wiadczenia woli o skorzystaniu z opcji.
7. Zamawiaj±cy nie jest zobowi±zany do skorzystania z opcji. W przypadku nie skorzystania z opcji, Wykonawcy nie przys³uguje prawo domagania siê realizacji opcji oraz nie przys³uguj± ¿adne roszczenia z tego tytu³u.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-06-01 do 2025-05-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy przy wyborze najkorzystniejszej oferty bêdzie stosowa³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert (ka¿da czê¶æ bêdzie oceniana osobno):
Cena oferty – waga 100%
Sposób oceny kryterium – minimalizacja (im ni¿sza warto¶æ brutto ceny oferty tym wy¿sza liczba punktów za to kryterium).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ Wykonawcy, którzy:1. posiadaj± uprawnienia do ¶wiadczenia us³ug z zakresu medycyny pracy – Zamawiaj±cy uzna, ¿e Wykonawca spe³nia warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e posiada wpis do Rejestru Podmiotów Wykonuj±cych Dzia³alno¶æ Lecznicz±, prowadzonego przez wojewodê w³a¶ciwego dla siedziby albo miejsca zamieszkania podmiotu leczniczego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o dzia³alno¶ci leczniczej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 991 ze zm.). Wykonawca w pkt III ppkt 1. formularza ofertowego stanowi±cego Za³±cznik nr 2 do SWZ, wpisuje numer ksiêgi rejestrowej, pod którym Wykonawca jest wpisany;
2. posiadaj± ni¿ej wymienione zdolno¶ci techniczne niezbêdne do prawid³owej realizacji us³ug z zakresu medycyny pracy:
1) dysponuj± minimum jedn± placówk± (gabinetem) ¶wiadcz±c± us³ugi z zakresu medycyny pracy, wyposa¿on± w niezbêdny sprzêt medyczny do wykonywania badañ profilaktycznych, w której bêd± przyjmowani pracownicy i funkcjonariusze Zamawiaj±cego,
2) dysponuj± specjalistycznymi gabinetami lekarskimi lub pracowniami niezbêdnymi do wykonywania badañ profilaktycznych lub ma zawarte umowy z podwykonawcami na wykonywanie badañ,
3) placówki (gabinety) ¶wiadcz±ce us³ugi z zakresu medycyny pracy oraz gabinety specjalistyczne musz± byæ zlokalizowane w jednej, tej samej miejscowo¶ci wyznaczonej dla danej czê¶ci. Badania laboratoryjne, badania EKG, badania okulistyczne i badania lekarza medycyny pracy winne byæ wykonane na terenie przychodni (w jednym miejscu) – odrêbnie dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, za¿±da z³o¿enia o¶wiadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik nr 11 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³nienia warunku udzia³u w postêpowaniu przez Wykonawcê, którego oferta zosta³a oceniona jako najkorzystniejsza, dot. zdolno¶ci technicznych, za¿±da z³o¿enia wykazu lokalizacji gabinetów lekarskich i pracowni specjalistycznych, w formie Za³±cznika nr 6 do SWZ
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
W przypadku oferty Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie: - warunki okre¶lone w pkt 9.1. i 9.4. SWZ musi spe³niæ ka¿dy z Wykonawców samodzielnie;- warunki okreslone w pkt 10.2. SWZ musi spe³niæ co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany w tre¶ci Umowy zgodnie z ustaw± Prawo Zamówieñ Publicznych oraz Kodeksem Cywilnym.Istotne dla stron postanowienia umowy zosta³y zawarte we wzorze umowy stanowi±cym Za³±cznik nr 9 do SWZ.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-05 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu narzêdzi akumulatorowych do ZSTiO nr 2 w Katowicach w ramach projektu pn.: "W pogoni za technologi± - nowoczesne kszta³cenie zawodowe odpowiedzi± na przysz³e potrzeby"
- Dostawa przystawki do badañ tensometrycznych
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej gaz. i niegazowanej w opakowaniach PET 0,5 litra i 1,5 litra dla KWP w Katowicach oraz jednostek terenowych garnizonu ¶l±skiego Policji, CB¦P, BSWP i CBZC
- "Us³ugi serwisowe urz±dzeñ i sieci wodoci±gowych, kanalizacji oraz CO."
- Remonty dotycz±ce ³azienek/sanitariatów w X Liceum Ogólnokszta³c±cym im. Ignacego Jana Paderewskiego Akademickie w Katowicach
- Sukcesywne us³ugi cateringowe na potrzeby Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
wiêcej: przetargi w Katowicach »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.