Og³oszenie z dnia 2024-06-07
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00257805/01 - Og³oszenie z dnia 2024-03-25
- 2024/BZP 00271136/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-04
- 2024/BZP 00275636/01 - Modyfikacja z dnia 2024-04-08
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001021234
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Damrota 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-022
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322076000
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria.ias.katowice@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.slaskie.kas.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ff0a84a6-dc5e-11ee-8305-7e4937eb936d1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ w³adzy publicznej - organ administracji rz±dowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostkach2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ff0a84a6-dc5e-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00355815
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-06-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00241373/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.2 ¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy IAS w Katowicach i jednostek podleg³ych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00257805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 2401-ILZ[1].260.2.2.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 481006,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 165698,00 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 12805,00 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 26357 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 59898 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 33445 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 61958 PLN
Czê¶æ 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72044 PLN
Czê¶æ 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 19826 PLN
Czê¶æ 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug w zakresie medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Katowicach i podleg³ych jednostek.Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
- Za³±cznik nr 2 – Formularz ofertowy
- Za³±cznik nr 3 – Formularz cenowy dla poszczególnych czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 7/1-7/9 – Opis przedmiotu zamówienia dla czê¶ci 1-9
- Za³±cznik nr 8 – Charakterystyka stanowisk pracy
- Za³±cznik nr 9 – Projekt umowy
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 85147000-1 - Us³ugi zdrowotne ¶wiadczone dla firm
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 28975 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 173371 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 173371 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 173371 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Opieki Medycznej MED WORK Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471879425
7.3.3) Ulica: Filarowa 50
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bielsko-Bia³a
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
w zakresie badañ laboratoryjnych, badania RTG
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "MED WORK" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
CENTRUM OPIEKI MEDYCZNEJ "MED WORK" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 173371 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 14053 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 14053 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14053 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Medyczne SAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 4980151743
7.3.3) Ulica: Chorzowska 14
7.3.4) Miejscowo¶æ: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM MEDYCZNE SAR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
CENTRUM MEDYCZNE SAR SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-22
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 14053 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21835 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 21835 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21835 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej Centrum Medyczne AMICUS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491644555
7.3.3) Ulica: Al. Pokoju 44
7.3.4) Miejscowo¶æ: Czêstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-200
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21835 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 42628 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 70511 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42628 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GLOBIANA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793215499
7.3.3) Ulica: Zabrska 17
7.3.4) Miejscowo¶æ: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-083
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
badania psychologiczne, badania laboratoryjne
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-05
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 42628 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 34975 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 37982,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34975 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POLMED S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921963724
7.3.3) Ulica: Osiedle Kopernika 21
7.3.4) Miejscowo¶æ: Stargard Gdañski
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
w zakresie badañ RTG
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 34975 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
nie z³o¿ono ¿adnej oferty
Czê¶æ 7
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 7)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 70665 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 70665 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 70665 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 7)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NZOZ VERMED Weronika Sklanny-Wo¼niak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6511038136
7.3.3) Ulica: os. Ksiêcia W³adys³awa 27
7.3.4) Miejscowo¶æ: ¯ory
7.3.5) Kod pocztowy: 44-240
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-21
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 70665 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 8
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 8)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 20659 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 20659 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20659 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 8)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwem ¦wiadczeñ Zdrowotnych i Promocji Zdrowia ELVITA-JAWORZNO III Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6321748716
7.3.3) Ulica: Gwarków 1
7.3.4) Miejscowo¶æ: Jaworzno
7.3.5) Kod pocztowy: 43-600
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-23
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 20659 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 9
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 9)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 28628 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 28628 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28628 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 9)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAPROCANY Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462501432
7.3.3) Ulica: Sikorskiego 101
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
w zakresie badañ laboratoryjnych , badania RTG
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-05-24
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 28628 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-06-01 do 2025-05-318.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Wykonywanie prac malarskich oraz robót ogólnobudowlanych w siedzibie RCKiK w Katowicach oraz w podleg³ych Terenowych Oddzia³ach w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego"
- Dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych do Aresztu ¦ledczego w Katowicach
- Dostawy ró¿nych artyku³ów spo¿ywczych sypkich na potrzeby trzech jednostek organizacyjnych OISW w Katowicach
- Poprawa bezpieczeñstwa po¿arowego w budynku B Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach przy ul. Bogucickiej 3a
- ¦wiadczenie us³ugi ochrony fizycznej osób i mienia oraz us³ugi konwojów ¶rodków pieniê¿nych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Us³uga farmaceutyczna polegaj±ca na sporz±dzeniu mieszanin do ¿ywienia pozajelitowego dla noworodków i wcze¶niaków wraz z dostaw± gotowej mieszaniny w postaci worków
wiêcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.