eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RybnikCentrum Sportów Olimpijskich - skatepark Wiśniowiec w Rybniku III



Ogłoszenie z dnia 2023-06-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Centrum Sportów Olimpijskich – skatepark Wiśniowiec w Rybniku III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD ZIELENI MIEJSKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271505514

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pod Lasem 64

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-210

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zzm@zielen.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zielen.rybnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

zarządzanie zielenią miejską i cmentarzami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Centrum Sportów Olimpijskich – skatepark Wiśniowiec w Rybniku III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1bcc56ad-0b41-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260148

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038409/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Centrum sportów Olimpijskich Skatepark Wiśniowiec

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1bcc56ad-0b41-11ee-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, epuap, zamowienia.publiczne@zielen.rybnik.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: korespondencja poprzez ESP

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.2120.12.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 2609609,22 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa skateparku w Rybniku przy ul. Janiego oraz przebudowa istniejącego oświetlenia, budowa instalacji monitoringu dla obiektu, budowa zbiornika retencyjnego dla odwodnienia skateparku oraz montaż małej architektury: koszy, ławek oraz tablicy z regulaminem zgodnie z projektem w oparciu o przedmiar robót.

Ogólny zakres robót:
1. Prace rozbiórkowe, prace przygotowawcze
• wygrodzenie terenu budowy,
• demontaż nawierzchni istniejącego skateparku (nawierzchni z płyt betonowych, nawierzchni asfaltowej, nawierzchni z kostki betonowej).
• niwelacja terenu, splantowanie, oczyszczenie istniejącego terenu oraz przygotowanie go pod wykonanie projektowanych nawierzchni,
• prace pomiarowe powierzchniowych robót ziemnych.

2. Roboty montażowe
• prace ziemne (korytowanie podłoża wraz z wywozem nadmiaru mas ziemnych na składowiska posiadające stosowne uprawnienia, wyprofilowanie podłoża pod projektowane nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszyw),
• wykonanie płyty skateparku oraz zaprojektowanych przeszkód w technologii betonowej, monolitycznej, wykonanej metodą torkretowania,
• montaż elementów małej architektury: koszy na śmieci, ławek, tablicy z regulaminem,
• budowa oświetlenia (przebudowa istniejącego, kolidującego oświetlenia),
• budowa instalacji monitoringu obiektu wraz z przyłączem teletechnicznym. Kabel przyłącza teletechnicznego prowadzić w wykopach wykonanych ręcznie oraz metodą przepychów, którą należy zastosować w miejscach kolizji z ukształtowanym torem rowerowym.
• budowa przyłącza kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym.

3. Wykonanie trawników, nasadzenia kompensacyjne
• założenie trawnika z siewu w rejonie strefy bezpieczeństwa oraz rejonie prowadzonych robót po uprzednim uporządkowaniu terenu, oczyszczeniu terenu z gruzu i zanieczyszczeń, nawiezieniu terenu oraz użyciu kompostu w celu przywrócenia terenu do stanu pierwotnego,
• wykonanie nasadzeń kompensacyjnych.

4. Prace inwentaryzacyjne
• wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wybudowanego obiektu ze złożeniem dokumentacji do powiatowego zasobu geodezyjnego. Prace nie zostały ujęte w przedmiarze robót.

Szczegółowy zakres prac stanowiących przedmiot zamówienia precyzuje dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót stanowiące załącznik do SWZ.

Przedmiotowy skatepark w zamyśle ma umożliwić korzystanie z obiektu zaawansowanym skaterom, a nie tylko służyć użytkownikom uprawiającym sporty rekreacyjnie i hobbystycznie.

Zamawiający nie dzieli przedmiotu zamówienia na części, ponieważ zakres robót obejmujący monitoring, oświetlenie, zbiornik retencyjny wraz z kanalizacją deszczową, mała architektura oraz nasadzenia roślinne stanowią elementy zamówienia, które nie mają racji bytu w przypadku braku pozytywnego rozstrzygnięcia postępowania na budowę skateparku stanowiącego główny element przedmiotu zamówienia.

Ogólne wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
• Podbudowę z kruszyw należy wykonać z nowego materiału naturalnego (dolomit) Zamawiający nie dopuszcza zastosowania materiałów z odzysku.
• Zgodnie z art. 101 ust. 5 Ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca powiadomi Zamawiającego o zamiarze wykorzystania innych materiałów lub urządzeń niż wskazane w projekcie , co najmniej trzy tygodnie przed użyciem materiału, albo w okresie dłuższym, jeżeli będzie to wymagane do badań prowadzonych przez Zamawiającego. Wybrany rodzaj materiału musi być zaakceptowany przez Zamawiającego.
W związku z wymaganiami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz zapisami „Programu Ochrony Powietrza dla stref województwa śląskiego, w których stwierdzone zostały ponadnormatywne poziomy substancji w powietrzu”, Zamawiający informuje, że w trakcie prowadzenia prac budowlanych będzie wymagał zastosowania technologii wykonania robót, które ograniczają do minimum pylenie stosowanych materiałów budowlanych oraz są nieuciążliwe dla środowiska. Szczególnie dla Zamawiającego jest ważne, by w trakcie prowadzenia prac budowlanych były zachowane zasady:
- zraszania wodą terenu prowadzenia robót w okresach suszy,
- stosowania zabezpieczenia pylastych materiałów sypkich przed rozwiewaniem (przykrycie plandekami, zraszanie),
- transportu materiałów sypkich samochodami wyposażonymi w plandeki ograniczające pylenie przewożonych materiałów,
- stosowanie gotowych mieszanek budowlanych przygotowywanych w wytwórniach.
Ponadto Zamawiający będzie prowadził monitoring pojazdów obsługujących budowę pod kątem ograniczenia zanieczyszczenia dróg.
W przypadku stwierdzenia uchybień, które zagrażają środowisku naturalnemu i są niezgodne
z przepisami polskiego prawa i powyższymi zapisami, Zamawiający wstrzyma prowadzenie robót.
Przypomina się również, że:
- wykonawca jest zobowiązany do używania sprzętu i maszyn, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania,
- organizacja placu budowy i prowadzenie prac budowlanych nie mogą zagrażać środowisku naturalnemu.

Stosownie do treści art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę:
- roboty ziemne,
- wykonanie płyty skateparku oraz przeszkód w technologii betonowej, monolitycznej, gładkiej, żelbetowej,
- montaż elementów małej architektury ogrodniczej,
- wykonanie instalacji monitoringu obiektu,
- budowa oświetlenia,
- budowa przyłącza kanalizacji deszczowej wraz ze zbiornikiem retencyjnym,
- wykonanie nasadzeń roślinnych oraz trawnika.

Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami:
- kierownik robót z uprawnieniami w branży konstrukcyjno – budowlanej – bez ograniczeń posiadający doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika robót, w tym co najmniej na jednej realizacji przy wykonywaniu skateparku betonowego w technologi monolitycznej metodą torkretowania,
- kierownik prac z uprawnieniami w branży elektrycznej bez ograniczeń – w zakresie instalacji.
- kierownik robót instalacyjnych w branży wodociągowej i kanalizacyjnej bez ograniczeń.
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji w przypadku posiadania więcej niż jednego z ww. uprawnień przez jedną osobę.

Wykonawca wykaże, że dysponuje tłokowa pompą do betonu o ciśnieniu roboczym od 68 bar do 76 bar oraz z wydajnością minimum 16 m³ /h do maksimum 31 m³ /h oraz, że posiada osprzęt do natrysku betonu (torkretowania).

Wykonawca wykaże, iż realizowane przez niego skateparki betonowe – monolityczne wylewane metodą torkretowania posiadają zgodność wyrobu z normą z normą PN-EN 14974 + A1 : 2010.
Wymaga się, aby urządzenia wybudowanego skateparku posiadały certyfikat potwierdzający zgodność wyrobu z normą, wydane przez jednostkę akredytacyjną.
Nie dopuszcza się orzeczeń technicznych wydanych przez stowarzyszenia lub rzeczoznawców, gdyż nie są one jednostkami posiadającymi uprawnienia do wydawania takowych certyfikatów.

Wykonawca wykaże, że dysponuje minimum dwoma pracownikami, w tym pracownikiem z uprawnieniami do obsługi pompy do mieszanki betonowej, posiadającymi doświadczenie w wykonaniu minimum 3 obiektów betonowych typu monolityczny skatepark, Wymagany jest dokument z opisem inwestycji, funkcją pracownika przy wykonywaniu danego obiektu potwierdzający że wskazani pracownicy uczestniczyli w realizacji zadania.

Zgodnie z art. 100 uPZP Zamawiający informuje, że w ramach zadań zostaną wykonane prace uwzględniające potrzeby osób niepełnosprawnych.

Uwaga:
W razie, gdy realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie przy pomocy floty pojazdów, flota ta będzie spełniać wymagania, o których mowa w art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie kierownika robót

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy,
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
c) zdolności technicznej lub zawodowej.
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał minimum 3 roboty budowlane polegające na wykonaniu skateparku betonowego – monolitycznego wylewanego metodą torkretowania wartości robót nie mniejszej niż 900 tys. zł brutto każda.
Wykonawca musi wykazać dysponowanie kierownikiem robót z uprawnieniami w branży konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, który nadzorował minimum 1 robotę budowlaną polegającą na wykonaniu skateparku betonowego - monolitycznego wylewanego metodą torkretowania wartości robót nie mniejszej niż 900 tys. zł brutto.
W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji (w przypadku inwestycji rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).
2. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej i zawodowej dotyczący wykonanych robót musi być spełniony:
a) przez Wykonawcę samodzielnie lub
b) przez minimum jeden podmiot (podwykonawcę) udostępniający doświadczenie samodzielnie;
c) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z Wykonawców występujących wspólnie.
Nie jest dopuszczalne łączenie (sumowanie) wyżej wymaganego doświadczenia w ramach doświadczenia różnych podmiotów zaangażowanych w realizację zamówienia.
3. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia,
5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 117 ust. 4 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy (załącznik nr 7).
6.Zamawiający może wykluczyć Wykonawcę na każdym etapie postępowania o zamówienie publiczne.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wszystkich Wykonawców, które należy złożyć wraz z ofertą.
1. Formularz ofertowy.
2. Kosztorys ofertowy.
3. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SWZ.
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SWZ.
5. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SWZ, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
6. Doświadczenie kierownika robót - Wykonawca musi wykazać , że nadzór nad wykonaniem zamówienia, powierza kierownikowi robót z doświadczeniem (załącznika nr 6 do SWZ) wraz z dokumentami określającymi czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, z podpisem kierownika robót (kryterium wyboru oferty).
7. Potencjał kadrowy – załącznik nr 7
8. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (załącznik nr 8)
9. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
10. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii w sytuacji:
1) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,
2) podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą przez osobę, dla której prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą – pełnomocnictwo do podpisania oferty.
11. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia,
o których mowa w punkcie 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
12. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punkcie 3 i 4.
13. W przypadku ubiegania się o zamówienie przez spółkę cywilną dołączenie umowy spółki cywilnej.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-06-29 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-06-29 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.