Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00147733/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-23
- 2023/BZP 00154249/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-28
- 2023/BZP 00169270/01 - Modyfikacja z dnia 2023-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie PFU wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów dla planowanej inwestycji polegającej na wybudowaniu ZTUOMiW.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320959491
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Logistyczna 22
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-608
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 915066200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuo.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zuo.szczecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f670652a-ad3b-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie PFU wraz z szacunkowym zestawieniem kosztów dla planowanej inwestycji polegającej na wybudowaniu ZTUOMiW.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f670652a-ad3b-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260217
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00147733
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZUO.PDG.ZP.100.003.2023.POM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 200000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego wraz z opracowaniem szacunkowego zestawienia kosztów dla planowanej inwestycji, w tym szacunkowego zestawienia kosztów dokumentacji projektowej oraz kosztów robót budowlanych dla inwestycji polegającej na wybudowaniu Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Medycznych i Odpadów Weterynaryjnych na terenie Ostrowa Grabowskiego w Szczecinie.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
3. Zamawiający informuje, że dysponuje dokumentacją zawierającą wstępne badania geotechniczne oraz wstępną ocenę stanu czystości środowiska gruntowo-wodnego dla potrzeb przygotowania projektu dla planowanej inwestycji (przy ulicy Logistycznej 22 - część działki 4/7 w Szczecinie), którą udostępni na wniosek Wykonawcy (wzór stanowi załącznik nr 10 do SWZ), złożony zgodnie z rozdziałem XII SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71223000-7 - Usługi architektoniczne w zakresie rozbudowy obiektów budowlanych
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
71251000-2 - Usługi architektoniczne i dotyczące pomiarów budynków
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
71420000-8 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116850 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 521520 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Qenergy Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842582689
7.3.3) Ulica: Aleja 3 Maja 5 lo. 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-401
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Wykonawca zobowiązany jest opracować i przedstawić Zamawiającemu w terminie 30 dni od podpisania umowy 3
warianty wstępnych założeń technologicznych i technicznych PFU dla ZTUOMiW. Zamawiający w terminie 21 dni
przedstawi opinie i wniesie ewentualne uwagi do przedstawionych przez Wykonawcę propozycji.
2. Dalsze opracowanie PFU zgodnie z wyborem i sugestiami Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wykonać w
terminie 12 tygodni od zaakceptowania przez Zamawiającego wybranego wariantu.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku położonego przy ul. Przybrzeżnej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy środków czystości.
- Dostawa samochodu do kształcenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespołu Szkół Samochodowych w Szczecinie
- Pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu usługowego w budynku przy ul. Nad Odrą 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzyszącymi - Etap 1
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz uzyskanie pozwoleń niezbędnych do realizacji inwestycji polegającej na budowie małej infrastruktury turystycznej nad Jeziorem Szmaragdowym
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w Ełku Sp. z o.o. poprzez budowę budynku wraz z wyposażeniem i infrastrukturą techniczną, z przeznaczeniem na opiekę długoterminową"
- Wykonanie robót budowlano-remontowych w zakresie wymiany dwóch dźwigów w budynku obiektu hotelowego Sokrates UW przy ul. Smyczkowej 9 w Warszawie" formuła "zaprojektuj i wybuduj"
- Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w Tomaszowie Mazowieckim
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywności energetycznej 3 budynków przy ul. Starołęckiej 40 w Poznaniu"
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.