eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOrganizacja półkolonii letnich dla maksymalnie 915 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.



Ogłoszenie z dnia 2023-06-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Organizacja półkolonii letnich dla maksymalnie 915 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO

1.3.) Oddział zamawiającego: Centrum Kształcenia Zawodowego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931911784

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzegomska 49A

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 53-611

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kwolicka@ckz.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ckz.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f1b1079-fae5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Organizacja półkolonii letnich dla maksymalnie 915 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w podziale na 6 zadań.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f1b1079-fae5-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00269059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00011915/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Organizacja półkolonii dla uczniów i uczennic szkół Gminy Wrocław w projekcie „Międzykulturowa Szkoła” - w podziale na 6 zadań.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

„Międzykulturowa szkoła” współfinansowanego z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00233265

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/TP/CKZ/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 905392,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - organizacja półkolonii dla 155 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w ramach turnusu nr 1 w dniach 17.07–21.07.2023r.
1.W ramach Zadania uczestnicy/uczestniczki zostaną podzielonych na 10 grup tematycznych:
1)2 grupy - zajęcia kreatywne (np.: warsztaty DIY, zajęcia taneczne)
2)3 grupy – zajęcia sportowe (miks zajęć sportowych)
3)2 grupy – zajęcia naukowe (warsztaty z robotyki, laboratoria doświadczalne)
4)3 grupy – zajęcia rekreacyjne
2. Uczestnicy/uczestniczki półkolonii podzieleni będą, w ramach Zadania na grupy wiekowe:
a)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach I – III;
b)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach IV – VI.
3. Harmonogram i program:
1)Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji HARMONOGRAM półkolonii:
a)dla Zadania;
b)dla każdej z grup w ramach Zadania – harmonogram ten powinien uwzględniać:
b1) szczegółowy plan dnia,
b2) tygodniowy program wypoczynku dostosowany do grup wiekowych
2)w PROGRAMIE dla każdej z grup Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a)jedną całodniową wycieczkę autokarową na teren Dolnego Śląska, realizowaną w godzinach trwania półkolonii (tj. 7.30-16.30);
b)co najmniej jedno wyjście na zajęcia zorganizowane poza teren wypoczynku na terenie miasta Wrocławia (np. ZOO, ścianka wspinaczkowa, park trampolin itp.)
4. Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci i młodzieży w godzinach 7.30 – 16.30 (godziny trwania półkolonii).
5. Miejsce realizacji usługi:
1)zajęcia stacjonarne – realizacja na terenie miasta Wrocław;
2)aktywności wyjazdowe (tj. całodniowe wycieczki autokarowe) – realizacja na terenie Dolnego Śląska;
3)obiekt wypoczynku powinien być zlokalizowany na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci;
4)obiekt/teren przeznaczony na wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska wynikające z odpowiednich przepisów;
5)obiekt powinien być zlokalizowany w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej.
6. Warunki wypoczynku w obiekcie:
1)miejsce wypoczynku i jego otoczenie powinno być przystosowane do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą (w tym dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki dla realizacji zajęć w ramach półkolonii,
2)sale i obiekt wypoczynku muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
3)dysponowanie stołówką lub miejscem wydzielonym do spożywania posiłków, wyposażonym w odpowiednią do liczby dzieci ilość stolików i krzeseł; żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, określonymi w odrębnych przepisach.
7. Teren obiektu wypoczynkowego musi być otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do/z obiektu. Nie dopuszcza się ogrodzenia naturalnego typu żywopłot, drzewa czy krzewy.
8. Zamawiający dopuszcza organizację półkolonii zarówno w jednym, tym samym jak i w różnych obiektach na terenie miasta Wrocław dla poszczególnych grup.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, by półkolonie były organizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Wrocław.
9. Wykonawca ma obowiązek zgłosić organizację wypoczynku do właściwego - Dolnośląskiego Kuratora Oświaty i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem turnusu w ramach Zadania.
10. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
11. Autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
12. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
13. Wykonawca zapewni kierownikowi półkolonii podczas wycieczki autokarowej wszelkie niezbędne dokumenty.
14. KADRA:
1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)kierownika półkolonii;
b)wychowawców;
c)opiekę psychologa/pedagoga - w wymiarze 2 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii w formie dyżuru w miejscu wypoczynku;
d)asystenta międzykulturowego/tłumacza - w wymiarze 8 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii dla wszystkich grup w miejscu wypoczynku;
2)zatrudniona przez Wykonawcę kadra (tj. kierownik półkolonii oraz wychowawcy), posiadać będzie kwalifikacje zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452),
3)zapewniona będzie opieka jednego wychowawcy na każdą grupę w danym turnusie (Zadaniu), zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452
4)Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”)
5)osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać:
a)aktualne zaświadczenia lekarskie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed okresem realizacji danego turnusu (zaświadczenie musi być ważne w całym okresie trwania danego turnusu) – dotyczy wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
b)aktualne zaświadczenia (lub - w przypadku osób zatrudnionych na podstawie przepisów zawierających warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - pisemne oświadczenie) o niekaralności (KRK) - zgodnie z art. 92p ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – dotyczy wyłącznie kierownika kolonii i wychowawców.
15. Zamawiający informuje, że dostarczy Wykonawcy listę imienną uczestników i kompletne karty kwalifikacyjne maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego Zadania (turnusu).
16. Wykonawca zapewni WYŻYWIENIE – zgodnie z zapisami swz.
17. Wykonawca zapewni UBEZPIECZENIE – zgodnie z zapisami swz.
18. Wykonawca zapewni OPIEKĘ MEDYCZNĄ – zgodnie z zapisami swz.
19. Dokumentacja wypoczynku – zgodnie z zapisami swz
20. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r., poz. 452 z p. zm.). oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055, z p. zm.
Szczegółowy opis zawarty w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 153372,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - organizacja półkolonii dla 152 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w ramach turnusu nr 2 w dniach 24.07 – 28.07.2023r.
1.W ramach Zadania uczestnicy/uczestniczki zostaną podzielonych na 10 grup tematycznych:
1)2 grupy - zajęcia kreatywne (np.: warsztaty DIY, zajęcia taneczne)
2)3 grupy – zajęcia sportowe (miks zajęć sportowych)
3)2 grupy – zajęcia naukowe (warsztaty z robotyki, laboratoria doświadczalne)
4)3 grupy – zajęcia rekreacyjne
2. Uczestnicy/uczestniczki półkolonii podzieleni będą, w ramach Zadania na grupy wiekowe:
a)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach I – III;
b)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach IV – VI.
3. Harmonogram i program:
1)Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji HARMONOGRAM półkolonii:
a)dla Zadania;
b)dla każdej z grup w ramach Zadania – harmonogram ten powinien uwzględniać:
b1) szczegółowy plan dnia,
b2) tygodniowy program wypoczynku dostosowany do grup wiekowych
2)w PROGRAMIE dla każdej z grup Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a)jedną całodniową wycieczkę autokarową na teren Dolnego Śląska, realizowaną w godzinach trwania półkolonii (tj. 7.30-16.30);
b)co najmniej jedno wyjście na zajęcia zorganizowane poza teren wypoczynku na terenie miasta Wrocławia (np. ZOO, ścianka wspinaczkowa, park trampolin itp.)
4. Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci i młodzieży w godzinach 7.30 – 16.30 (godziny trwania półkolonii).
5. Miejsce realizacji usługi:
1)zajęcia stacjonarne – realizacja na terenie miasta Wrocław;
2)aktywności wyjazdowe (tj. całodniowe wycieczki autokarowe) – realizacja na terenie Dolnego Śląska;
3)obiekt wypoczynku powinien być zlokalizowany na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci;
4)obiekt/teren przeznaczony na wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska wynikające z odpowiednich przepisów;
5)obiekt powinien być zlokalizowany w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej.
6. Warunki wypoczynku w obiekcie:
1)miejsce wypoczynku i jego otoczenie powinno być przystosowane do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą (w tym dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki dla realizacji zajęć w ramach półkolonii,
2)sale i obiekt wypoczynku muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
3)dysponowanie stołówką lub miejscem wydzielonym do spożywania posiłków, wyposażonym w odpowiednią do liczby dzieci ilość stolików i krzeseł; żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, określonymi w odrębnych przepisach.
7. Teren obiektu wypoczynkowego musi być otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do/z obiektu. Nie dopuszcza się ogrodzenia naturalnego typu żywopłot, drzewa czy krzewy.
8. Zamawiający dopuszcza organizację półkolonii zarówno w jednym, tym samym jak i w różnych obiektach na terenie miasta Wrocław dla poszczególnych grup.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, by półkolonie były organizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Wrocław.
9. Wykonawca ma obowiązek zgłosić organizację wypoczynku do właściwego - Dolnośląskiego Kuratora Oświaty i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem turnusu w ramach Zadania.
10. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
11. Autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
12. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
13. Wykonawca zapewni kierownikowi półkolonii podczas wycieczki autokarowej wszelkie niezbędne dokumenty.
14. KADRA:
1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)kierownika półkolonii;
b)wychowawców;
c)opiekę psychologa/pedagoga - w wymiarze 2 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii w formie dyżuru w miejscu wypoczynku;
d)asystenta międzykulturowego/tłumacza - w wymiarze 8 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii dla wszystkich grup w miejscu wypoczynku;
2)zatrudniona przez Wykonawcę kadra (tj. kierownik półkolonii oraz wychowawcy), posiadać będzie kwalifikacje zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452),
3)zapewniona będzie opieka jednego wychowawcy na każdą grupę w danym turnusie (Zadaniu), zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452
4)Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”)
5)osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać:
a)aktualne zaświadczenia lekarskie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed okresem realizacji danego turnusu (zaświadczenie musi być ważne w całym okresie trwania danego turnusu) – dotyczy wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
b)aktualne zaświadczenia (lub - w przypadku osób zatrudnionych na podstawie przepisów zawierających warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - pisemne oświadczenie) o niekaralności (KRK) - zgodnie z art. 92p ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – dotyczy wyłącznie kierownika kolonii i wychowawców.
15. Zamawiający informuje, że dostarczy Wykonawcy listę imienną uczestników i kompletne karty kwalifikacyjne maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego Zadania (turnusu).
16. Wykonawca zapewni WYŻYWIENIE – zgodnie z zapisami swz.
17. Wykonawca zapewni UBEZPIECZENIE – zgodnie z zapisami swz.
18. Wykonawca zapewni OPIEKĘ MEDYCZNĄ – zgodnie z zapisami swz.
19. Dokumentacja wypoczynku – zgodnie z zapisami swz
20. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r., poz. 452 z p. zm.). oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055, z p. zm.
Szczegółowy opis zawarty w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 150404,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - organizacja półkolonii dla 152 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w ramach turnusu nr 3 w dniach 31.07 – 04.08.2023r.
1.W ramach Zadania uczestnicy/uczestniczki zostaną podzielonych na 10 grup tematycznych:
1)2 grupy - zajęcia kreatywne (np.: warsztaty DIY, zajęcia taneczne)
2)3 grupy – zajęcia sportowe (miks zajęć sportowych)
3)2 grupy – zajęcia naukowe (warsztaty z robotyki, laboratoria doświadczalne)
4)3 grupy – zajęcia rekreacyjne
2. Uczestnicy/uczestniczki półkolonii podzieleni będą, w ramach Zadania na grupy wiekowe:
a)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach I – III;
b)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach IV – VI.
3. Harmonogram i program:
1)Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji HARMONOGRAM półkolonii:
a)dla Zadania;
b)dla każdej z grup w ramach Zadania – harmonogram ten powinien uwzględniać:
b1) szczegółowy plan dnia,
b2) tygodniowy program wypoczynku dostosowany do grup wiekowych
2)w PROGRAMIE dla każdej z grup Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a)jedną całodniową wycieczkę autokarową na teren Dolnego Śląska, realizowaną w godzinach trwania półkolonii (tj. 7.30-16.30);
b)co najmniej jedno wyjście na zajęcia zorganizowane poza teren wypoczynku na terenie miasta Wrocławia (np. ZOO, ścianka wspinaczkowa, park trampolin itp.)
4. Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci i młodzieży w godzinach 7.30 – 16.30 (godziny trwania półkolonii).
5. Miejsce realizacji usługi:
1)zajęcia stacjonarne – realizacja na terenie miasta Wrocław;
2)aktywności wyjazdowe (tj. całodniowe wycieczki autokarowe) – realizacja na terenie Dolnego Śląska;
3)obiekt wypoczynku powinien być zlokalizowany na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci;
4)obiekt/teren przeznaczony na wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska wynikające z odpowiednich przepisów;
5)obiekt powinien być zlokalizowany w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej.
6. Warunki wypoczynku w obiekcie:
1)miejsce wypoczynku i jego otoczenie powinno być przystosowane do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą (w tym dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki dla realizacji zajęć w ramach półkolonii,
2)sale i obiekt wypoczynku muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
3)dysponowanie stołówką lub miejscem wydzielonym do spożywania posiłków, wyposażonym w odpowiednią do liczby dzieci ilość stolików i krzeseł; żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, określonymi w odrębnych przepisach.
7. Teren obiektu wypoczynkowego musi być otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do/z obiektu. Nie dopuszcza się ogrodzenia naturalnego typu żywopłot, drzewa czy krzewy.
8. Zamawiający dopuszcza organizację półkolonii zarówno w jednym, tym samym jak i w różnych obiektach na terenie miasta Wrocław dla poszczególnych grup.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, by półkolonie były organizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Wrocław.
9. Wykonawca ma obowiązek zgłosić organizację wypoczynku do właściwego - Dolnośląskiego Kuratora Oświaty i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem turnusu w ramach Zadania.
10. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
11. Autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
12. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
13. Wykonawca zapewni kierownikowi półkolonii podczas wycieczki autokarowej wszelkie niezbędne dokumenty.
14. KADRA:
1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)kierownika półkolonii;
b)wychowawców;
c)opiekę psychologa/pedagoga - w wymiarze 2 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii w formie dyżuru w miejscu wypoczynku;
d)asystenta międzykulturowego/tłumacza - w wymiarze 8 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii dla wszystkich grup w miejscu wypoczynku;
2)zatrudniona przez Wykonawcę kadra (tj. kierownik półkolonii oraz wychowawcy), posiadać będzie kwalifikacje zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452),
3)zapewniona będzie opieka jednego wychowawcy na każdą grupę w danym turnusie (Zadaniu), zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452
4)Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”)
5)osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać:
a)aktualne zaświadczenia lekarskie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed okresem realizacji danego turnusu (zaświadczenie musi być ważne w całym okresie trwania danego turnusu) – dotyczy wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
b)aktualne zaświadczenia (lub - w przypadku osób zatrudnionych na podstawie przepisów zawierających warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - pisemne oświadczenie) o niekaralności (KRK) - zgodnie z art. 92p ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – dotyczy wyłącznie kierownika kolonii i wychowawców.
15. Zamawiający informuje, że dostarczy Wykonawcy listę imienną uczestników i kompletne karty kwalifikacyjne maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego Zadania (turnusu).
16. Wykonawca zapewni WYŻYWIENIE – zgodnie z zapisami swz.
17. Wykonawca zapewni UBEZPIECZENIE – zgodnie z zapisami swz.
18. Wykonawca zapewni OPIEKĘ MEDYCZNĄ – zgodnie z zapisami swz.
19. Dokumentacja wypoczynku – zgodnie z zapisami swz
20. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r., poz. 452 z p. zm.). oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055, z p. zm.
Szczegółowy opis zawarty w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 150404,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - organizacja półkolonii dla 152 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w ramach turnusu nr 4 w dniach 07.08 – 11.08.2023r.
1.W ramach Zadania uczestnicy/uczestniczki zostaną podzielonych na 10 grup tematycznych:
1)2 grupy - zajęcia kreatywne (np.: warsztaty DIY, zajęcia taneczne)
2)3 grupy – zajęcia sportowe (miks zajęć sportowych)
3)2 grupy – zajęcia naukowe (warsztaty z robotyki, laboratoria doświadczalne)
4)3 grupy – zajęcia rekreacyjne
2. Uczestnicy/uczestniczki półkolonii podzieleni będą, w ramach Zadania na grupy wiekowe:
a)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach I – III;
b)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach IV – VI.
3. Harmonogram i program:
1)Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji HARMONOGRAM półkolonii:
a)dla Zadania;
b)dla każdej z grup w ramach Zadania – harmonogram ten powinien uwzględniać:
b1) szczegółowy plan dnia,
b2) tygodniowy program wypoczynku dostosowany do grup wiekowych
2)w PROGRAMIE dla każdej z grup Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a)jedną całodniową wycieczkę autokarową na teren Dolnego Śląska, realizowaną w godzinach trwania półkolonii (tj. 7.30-16.30);
b)co najmniej jedno wyjście na zajęcia zorganizowane poza teren wypoczynku na terenie miasta Wrocławia (np. ZOO, ścianka wspinaczkowa, park trampolin itp.)
4. Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci i młodzieży w godzinach 7.30 – 16.30 (godziny trwania półkolonii).
5. Miejsce realizacji usługi:
1)zajęcia stacjonarne – realizacja na terenie miasta Wrocław;
2)aktywności wyjazdowe (tj. całodniowe wycieczki autokarowe) – realizacja na terenie Dolnego Śląska;
3)obiekt wypoczynku powinien być zlokalizowany na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci;
4)obiekt/teren przeznaczony na wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska wynikające z odpowiednich przepisów;
5)obiekt powinien być zlokalizowany w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej.
6. Warunki wypoczynku w obiekcie:
1)miejsce wypoczynku i jego otoczenie powinno być przystosowane do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą (w tym dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki dla realizacji zajęć w ramach półkolonii,
2)sale i obiekt wypoczynku muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
3)dysponowanie stołówką lub miejscem wydzielonym do spożywania posiłków, wyposażonym w odpowiednią do liczby dzieci ilość stolików i krzeseł; żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, określonymi w odrębnych przepisach.
7. Teren obiektu wypoczynkowego musi być otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do/z obiektu. Nie dopuszcza się ogrodzenia naturalnego typu żywopłot, drzewa czy krzewy.
8. Zamawiający dopuszcza organizację półkolonii zarówno w jednym, tym samym jak i w różnych obiektach na terenie miasta Wrocław dla poszczególnych grup.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, by półkolonie były organizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Wrocław.
9. Wykonawca ma obowiązek zgłosić organizację wypoczynku do właściwego - Dolnośląskiego Kuratora Oświaty i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem turnusu w ramach Zadania.
10. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
11. Autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
12. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
13. Wykonawca zapewni kierownikowi półkolonii podczas wycieczki autokarowej wszelkie niezbędne dokumenty.
14. KADRA:
1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)kierownika półkolonii;
b)wychowawców;
c)opiekę psychologa/pedagoga - w wymiarze 2 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii w formie dyżuru w miejscu wypoczynku;
d)asystenta międzykulturowego/tłumacza - w wymiarze 8 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii dla wszystkich grup w miejscu wypoczynku;
2)zatrudniona przez Wykonawcę kadra (tj. kierownik półkolonii oraz wychowawcy), posiadać będzie kwalifikacje zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452),
3)zapewniona będzie opieka jednego wychowawcy na każdą grupę w danym turnusie (Zadaniu), zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452
4)Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”)
5)osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać:
a)aktualne zaświadczenia lekarskie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed okresem realizacji danego turnusu (zaświadczenie musi być ważne w całym okresie trwania danego turnusu) – dotyczy wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
b)aktualne zaświadczenia (lub - w przypadku osób zatrudnionych na podstawie przepisów zawierających warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - pisemne oświadczenie) o niekaralności (KRK) - zgodnie z art. 92p ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – dotyczy wyłącznie kierownika kolonii i wychowawców.
15. Zamawiający informuje, że dostarczy Wykonawcy listę imienną uczestników i kompletne karty kwalifikacyjne maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego Zadania (turnusu).
16. Wykonawca zapewni WYŻYWIENIE – zgodnie z zapisami swz.
17. Wykonawca zapewni UBEZPIECZENIE – zgodnie z zapisami swz.
18. Wykonawca zapewni OPIEKĘ MEDYCZNĄ – zgodnie z zapisami swz.
19. Dokumentacja wypoczynku – zgodnie z zapisami swz
20. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r., poz. 452 z p. zm.). oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055, z p. zm.
Szczegółowy opis zawarty w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 150404,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - organizacja półkolonii dla 152 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w ramach turnusu nr 5 w dniach 14.08 – 18.08.2023r.
1.W ramach Zadania uczestnicy/uczestniczki zostaną podzielonych na 10 grup tematycznych:
1)2 grupy - zajęcia kreatywne (np.: warsztaty DIY, zajęcia taneczne)
2)3 grupy – zajęcia sportowe (miks zajęć sportowych)
3)2 grupy – zajęcia naukowe (warsztaty z robotyki, laboratoria doświadczalne)
4)3 grupy – zajęcia rekreacyjne
2. Uczestnicy/uczestniczki półkolonii podzieleni będą, w ramach Zadania na grupy wiekowe:
a)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach I – III;
b)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach IV – VI.
3. Harmonogram i program:
1)Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji HARMONOGRAM półkolonii:
a)dla Zadania;
b)dla każdej z grup w ramach Zadania – harmonogram ten powinien uwzględniać:
b1) szczegółowy plan dnia,
b2) tygodniowy program wypoczynku dostosowany do grup wiekowych
2)w PROGRAMIE dla każdej z grup Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a)jedną całodniową wycieczkę autokarową na teren Dolnego Śląska, realizowaną w godzinach trwania półkolonii (tj. 7.30-16.30);
b)co najmniej jedno wyjście na zajęcia zorganizowane poza teren wypoczynku na terenie miasta Wrocławia (np. ZOO, ścianka wspinaczkowa, park trampolin itp.)
4. Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci i młodzieży w godzinach 7.30 – 16.30 (godziny trwania półkolonii).
5. Miejsce realizacji usługi:
1)zajęcia stacjonarne – realizacja na terenie miasta Wrocław;
2)aktywności wyjazdowe (tj. całodniowe wycieczki autokarowe) – realizacja na terenie Dolnego Śląska;
3)obiekt wypoczynku powinien być zlokalizowany na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci;
4)obiekt/teren przeznaczony na wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska wynikające z odpowiednich przepisów;
5)obiekt powinien być zlokalizowany w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej.
6. Warunki wypoczynku w obiekcie:
1)miejsce wypoczynku i jego otoczenie powinno być przystosowane do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą (w tym dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki dla realizacji zajęć w ramach półkolonii,
2)sale i obiekt wypoczynku muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
3)dysponowanie stołówką lub miejscem wydzielonym do spożywania posiłków, wyposażonym w odpowiednią do liczby dzieci ilość stolików i krzeseł; żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, określonymi w odrębnych przepisach.
7. Teren obiektu wypoczynkowego musi być otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do/z obiektu. Nie dopuszcza się ogrodzenia naturalnego typu żywopłot, drzewa czy krzewy.
8. Zamawiający dopuszcza organizację półkolonii zarówno w jednym, tym samym jak i w różnych obiektach na terenie miasta Wrocław dla poszczególnych grup.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, by półkolonie były organizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Wrocław.
9. Wykonawca ma obowiązek zgłosić organizację wypoczynku do właściwego - Dolnośląskiego Kuratora Oświaty i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem turnusu w ramach Zadania.
10. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
11. Autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
12. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
13. Wykonawca zapewni kierownikowi półkolonii podczas wycieczki autokarowej wszelkie niezbędne dokumenty.
14. KADRA:
1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)kierownika półkolonii;
b)wychowawców;
c)opiekę psychologa/pedagoga - w wymiarze 2 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii w formie dyżuru w miejscu wypoczynku;
d)asystenta międzykulturowego/tłumacza - w wymiarze 8 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii dla wszystkich grup w miejscu wypoczynku;
2)zatrudniona przez Wykonawcę kadra (tj. kierownik półkolonii oraz wychowawcy), posiadać będzie kwalifikacje zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452),
3)zapewniona będzie opieka jednego wychowawcy na każdą grupę w danym turnusie (Zadaniu), zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452
4)Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”)
5)osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać:
a)aktualne zaświadczenia lekarskie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed okresem realizacji danego turnusu (zaświadczenie musi być ważne w całym okresie trwania danego turnusu) – dotyczy wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
b)aktualne zaświadczenia (lub - w przypadku osób zatrudnionych na podstawie przepisów zawierających warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - pisemne oświadczenie) o niekaralności (KRK) - zgodnie z art. 92p ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – dotyczy wyłącznie kierownika kolonii i wychowawców.
15. Zamawiający informuje, że dostarczy Wykonawcy listę imienną uczestników i kompletne karty kwalifikacyjne maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego Zadania (turnusu).
16. Wykonawca zapewni WYŻYWIENIE – zgodnie z zapisami swz.
17. Wykonawca zapewni UBEZPIECZENIE – zgodnie z zapisami swz.
18. Wykonawca zapewni OPIEKĘ MEDYCZNĄ – zgodnie z zapisami swz.
19. Dokumentacja wypoczynku – zgodnie z zapisami swz
20. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r., poz. 452 z p. zm.). oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055, z p. zm.
Szczegółowy opis zawarty w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 150404,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - organizacja półkolonii dla 152 uczniów i uczennic szkół podstawowych Gminy Wrocław - w ramach turnusu nr 6 w dniach 21.08 – 25.08.2023r
1.W ramach Zadania uczestnicy/uczestniczki zostaną podzielonych na 10 grup tematycznych:
1)2 grupy - zajęcia kreatywne (np.: warsztaty DIY, zajęcia taneczne)
2)3 grupy – zajęcia sportowe (miks zajęć sportowych)
3)2 grupy – zajęcia naukowe (warsztaty z robotyki, laboratoria doświadczalne)
4)3 grupy – zajęcia rekreacyjne
2. Uczestnicy/uczestniczki półkolonii podzieleni będą, w ramach Zadania na grupy wiekowe:
a)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach I – III;
b)5 grup dla dzieci, które ukończyły naukę w klasach IV – VI.
3. Harmonogram i program:
1)Wykonawca, w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy, przedstawi Zamawiającemu do akceptacji HARMONOGRAM półkolonii:
a)dla Zadania;
b)dla każdej z grup w ramach Zadania – harmonogram ten powinien uwzględniać:
b1) szczegółowy plan dnia,
b2) tygodniowy program wypoczynku dostosowany do grup wiekowych
2)w PROGRAMIE dla każdej z grup Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić:
a)jedną całodniową wycieczkę autokarową na teren Dolnego Śląska, realizowaną w godzinach trwania półkolonii (tj. 7.30-16.30);
b)co najmniej jedno wyjście na zajęcia zorganizowane poza teren wypoczynku na terenie miasta Wrocławia (np. ZOO, ścianka wspinaczkowa, park trampolin itp.)
4. Wykonawca zapewni opiekę dla dzieci i młodzieży w godzinach 7.30 – 16.30 (godziny trwania półkolonii).
5. Miejsce realizacji usługi:
1)zajęcia stacjonarne – realizacja na terenie miasta Wrocław;
2)aktywności wyjazdowe (tj. całodniowe wycieczki autokarowe) – realizacja na terenie Dolnego Śląska;
3)obiekt wypoczynku powinien być zlokalizowany na terenie uporządkowanym, zagospodarowanym i pozbawionym jakichkolwiek przedmiotów i urządzeń mogących zagrażać bezpieczeństwu dzieci;
4)obiekt/teren przeznaczony na wypoczynek musi spełniać wymogi dotyczące bezpieczeństwa, ochrony przeciwpożarowej, warunków higieniczno-sanitarnych oraz ochrony środowiska wynikające z odpowiednich przepisów;
5)obiekt powinien być zlokalizowany w pobliżu przystanków komunikacji miejskiej.
6. Warunki wypoczynku w obiekcie:
1)miejsce wypoczynku i jego otoczenie powinno być przystosowane do prowadzenia zajęć z dziećmi i młodzieżą (w tym dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnościami), zapewniające bezpieczne i higieniczne warunki dla realizacji zajęć w ramach półkolonii,
2)sale i obiekt wypoczynku muszą być dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami,
3)dysponowanie stołówką lub miejscem wydzielonym do spożywania posiłków, wyposażonym w odpowiednią do liczby dzieci ilość stolików i krzeseł; żywienie uczestników wypoczynku powinno odbywać się zgodnie z zasadami higieny oraz racjonalnego żywienia, określonymi w odrębnych przepisach.
7. Teren obiektu wypoczynkowego musi być otoczony ogrodzeniem, które zabezpiecza wejście/wyjście do/z obiektu. Nie dopuszcza się ogrodzenia naturalnego typu żywopłot, drzewa czy krzewy.
8. Zamawiający dopuszcza organizację półkolonii zarówno w jednym, tym samym jak i w różnych obiektach na terenie miasta Wrocław dla poszczególnych grup.
UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza, by półkolonie były organizowane w szkołach prowadzonych przez Gminę Wrocław.
9. Wykonawca ma obowiązek zgłosić organizację wypoczynku do właściwego - Dolnośląskiego Kuratora Oświaty i uzyskać potwierdzenie zgłoszenia wypoczynku najpóźniej na 14 dni przed rozpoczęciem turnusu w ramach Zadania.
10. Transport dla uczestników wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW.
11. Autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej.
12. Wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.).
13. Wykonawca zapewni kierownikowi półkolonii podczas wycieczki autokarowej wszelkie niezbędne dokumenty.
14. KADRA:
1)Wykonawca zobowiązany jest zapewnić:
a)kierownika półkolonii;
b)wychowawców;
c)opiekę psychologa/pedagoga - w wymiarze 2 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii w formie dyżuru w miejscu wypoczynku;
d)asystenta międzykulturowego/tłumacza - w wymiarze 8 godzin dziennie każdego dnia trwania półkolonii dla wszystkich grup w miejscu wypoczynku;
2)zatrudniona przez Wykonawcę kadra (tj. kierownik półkolonii oraz wychowawcy), posiadać będzie kwalifikacje zgodne z wymogami ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 2230 z późn.zm.) oraz rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452),
3)zapewniona będzie opieka jednego wychowawcy na każdą grupę w danym turnusie (Zadaniu), zgodnie z rozporządzeniem z dnia 30 marca 2016 r. Ministra Edukacji Narodowej w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz.U. z 2016 r. poz. 452
4)Wykonawca zobowiązany jest zweryfikować oraz zagwarantować, że żadna z osób wyznaczonych do realizacji zamówienia nie figuruje w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, o którym mowa w ustawie z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 31 – zwanej dalej „ustawą o przeciwdziałaniu”)
5)osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posiadać:
a)aktualne zaświadczenia lekarskie wydane nie wcześniej niż 12 miesięcy przed okresem realizacji danego turnusu (zaświadczenie musi być ważne w całym okresie trwania danego turnusu) – dotyczy wszystkich osób wyznaczonych do realizacji zamówienia;
b)aktualne zaświadczenia (lub - w przypadku osób zatrudnionych na podstawie przepisów zawierających warunek niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie - pisemne oświadczenie) o niekaralności (KRK) - zgodnie z art. 92p ust. 1 i 2 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty – dotyczy wyłącznie kierownika kolonii i wychowawców.
15. Zamawiający informuje, że dostarczy Wykonawcy listę imienną uczestników i kompletne karty kwalifikacyjne maksymalnie 7 dni roboczych przed rozpoczęciem każdego Zadania (turnusu).
16. Wykonawca zapewni WYŻYWIENIE – zgodnie z zapisami swz.
17. Wykonawca zapewni UBEZPIECZENIE – zgodnie z zapisami swz.
18. Wykonawca zapewni OPIEKĘ MEDYCZNĄ – zgodnie z zapisami swz.
19. Dokumentacja wypoczynku – zgodnie z zapisami swz
20. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia, przy realizacji usługi, warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 marca 2016r. w sprawie wypoczynku dzieci i młodzieży (Dz. U. z 2016r., poz. 452 z p. zm.). oraz Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 25 maja 2018 r. w sprawie warunków i sposobu organizowania przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki krajoznawstwa i turystyki (Dz. U. z 2018 r. poz. 1055, z p. zm.
Szczegółowy opis zawarty w swz.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63511000-4 - Organizacja wycieczek

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60172000-4 - Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą

55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 150404,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152210,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego, 53/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EDBUS, ul. Pełczyńskiego 106, 51-180 Wrocław (transport autobusowy dzieci podczas jednodniowych wycieczek szkolnych).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-17 do 2023-07-21

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego, 53/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EDBUS, ul. Pełczyńskiego 106, 51-180 Wrocław (transport autobusowy dzieci podczas jednodniowych wycieczek szkolnych).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-24 do 2023-07-28

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego, 53/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EDBUS, ul. Pełczyńskiego 106, 51-180 Wrocław (transport autobusowy dzieci podczas jednodniowych wycieczek szkolnych).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-31 do 2023-08-04

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego, 53/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EDBUS, ul. Pełczyńskiego 106, 51-180 Wrocław (transport autobusowy dzieci podczas jednodniowych wycieczek szkolnych).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-07 do 2023-08-11

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego, 53/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EDBUS, ul. Pełczyńskiego 106, 51-180 Wrocław (transport autobusowy dzieci podczas jednodniowych wycieczek szkolnych).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-14 do 2023-08-18

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149264,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Stachowiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363466970

7.3.3) Ulica: ul. Daszyńskiego, 53/5

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-310

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

EDBUS, ul. Pełczyńskiego 106, 51-180 Wrocław (transport autobusowy dzieci podczas jednodniowych wycieczek szkolnych).


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-08-21 do 2023-08-25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.