Ogłoszenie z dnia 2024-04-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00028344/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-01-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont oraz przebudowa części frontowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 48 wraz z rozbiórką istniejących komórek lokatorskich oraz przebudowa części oficyny budynku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 610293139
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Kwiatka 5
1.5.2.) Miejscowość: Płock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mtbsplock@plocman.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mtbs.plock.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e1fb7563-ae25-11ee-a06e-7a3efa1993971.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
spółka prawa handlowego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont oraz przebudowa części frontowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Płocku przy ul. Sienkiewicza 48 wraz z rozbiórką istniejących komórek lokatorskich oraz przebudowa części oficyny budynku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1fb7563-ae25-11ee-a06e-7a3efa199397
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269100
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00028344
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest remont oraz przebudowa części frontowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego z rozbiórką istniejących komórek lokatorskich oraz przebudową części oficyny budynku wielorodzinnego, rozbiórką części oficyny i budową muru zabezpieczającego, w Płocku przy ul. Henryka Sienkiewicza 48, na działkach o numerach ewidencyjnych gruntów 489/5 i 512/9 obręb 8 – Śródmieście, jednostka ewidencyjna 146201_1 miasto Płock wraz z infrastrukturą techniczną (instalacjami wewnętrznymi: wod-kan, c.o., elektryczną, telekomunikacyjną, węzłem cieplnym, instalacjami zewnętrznymi, oświetleniem terenu) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji udzielających pozwoleń na użytkowanie i oddanie Zamawiającemu inwestycji zrealizowanej do stanu nadającego się do bezpośredniej eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem oraz usunięcie wszystkich wad i usterek powstałych w okresie rękojmi i udzielonej gwarancji jakości.
Przedmiot umowy podzielony jest na trzy części realizacji:
I – roboty ziemne, rozbiórki, fundamenty części frontowej budynku mieszkalnego - podstawowy, gwarantowany zakres zamówienia, określony w załączniku nr 1 do umowy , stanowiący 14 % zamówienia,
II - remont oraz przebudowa części frontowej budynku mieszkalnego wielorodzinnego (z wyłączeniem robót objętych I częścią) oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie i oddanie Zamawiającemu wybudowanego obiektu zrealizowanego do stanu nadającego się do bezpośredniej eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem oraz usunięcie wszystkich wad i usterek powstałych w okresie rękojmi i udzielonej gwarancji jakości – zakres opcjonalny zamówienia - opcja I, określona w załączniku nr 2 do umowy , stanowiąca 58 % zamówienia.
UWAGA:
Realizacja przedmiotu zamówienia części II (Opcji I) jest uzależniona od środków finansowych, jakie Zamawiający będzie mógł przeznaczyć docelowo na realizację ww. zadania inwestycyjnego.
Zamawiający ma prawo do skorzystania z przewidzianego prawa Opcji I w terminie do 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa Opcji I. Warunkiem uruchomienia prawa Opcji I jest złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa Opcji I.
Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego powyższego oświadczenia, zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy w zakresie Opcji I – z dniem następnym po zakończeniu realizacji części I – gwarantowanej, podstawowej.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z Opcji I nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
III - przebudowa części oficyny budynku wielorodzinnego, rozbiórka części oficyny i budowa muru zabezpieczającego oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji udzielającej pozwolenia na użytkowanie i oddanie Zamawiającemu wybudowanego obiektu zrealizowanego do stanu nadającego się do bezpośredniej eksploatacji zgodnie z przeznaczeniem oraz usunięcie wszystkich wad i usterek powstałych w okresie rękojmi i udzielonej gwarancji jakości – zakres opcjonalny zamówienia - opcja II, określony w załączniku nr 3 do umowy, stanowiąca 28 % zamówienia.
UWAGA:
Realizacja przedmiotu zamówienia części III (Opcji II) jest uzależniona od środków finansowych, jakie Zamawiający będzie mógł przeznaczyć docelowo na realizację ww. zadania inwestycyjnego.
Zamawiający ma prawo do skorzystania z przewidzianego prawa Opcji II w terminie do 18 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji robót Opcji I, po upływie tego terminu Zamawiający nie będzie mógł skorzystać z prawa Opcji II. Warunkiem uruchomienia prawa Opcji II jest złożenie Wykonawcy przez Zamawiającego oświadczenia woli o skorzystaniu z prawa Opcji II.
Wykonawca, po otrzymaniu od Zamawiającego powyższego oświadczenia, zobowiązany jest do rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy w zakresie Opcji II – w terminie 30 dni od dnia oświadczenia o skorzystaniu z prawa opcji II przez Zamawiającego.
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego w przypadku, gdy Zamawiający z Opcji II nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11828500,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11828500,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11828500,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): WIXBUD SPÓŁKA AKCYJNA – Lider Konsorcjum
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: WIX WODKAN Sp. z o.o. – Partner Konsorcjum
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 774-303-22-54
7.3.3) Ulica: Graniczna 2
7.3.4) Miejscowość: Słupno
7.3.5) Kod pocztowy: 09-472
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11828500,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
a) przekazanie terenu budowy protokołem zdawczo-odbiorczym sporządzonym przez przedstawicieli obydwu stron wraz z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę – do 7 dni od dnia zawarcia umowy,
b) część I – zakres gwarantowany (podstawowy) – do 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy,
c) część II – zakres opcjonalny – Opcja I - do 18 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji robót zakresu Opcji I,
d) część III – zakres opcjonalny – Opcja II – do 12 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji robót zakresu Opcji II.
INNE PRZETARGI Z PŁOCKA
- Zapewnienie noclegu i tymczasowego schronienia dla 30 bezdomnych mężczyzn z terenu miasta Płocka w okresie od 01.01.2025 do 31.12.2025r.
- Posiłki w formie obiadów z dowozem dla klienta Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Płocku w 2025r.
- Świadczenie usług przewozu i przechowywania zwłok i szczątków ludzkich na obszarze działania prokuratur okręgu płockiego i poza ich obszarem
- Świadczenie usługi kompleksowej (sprzedaż i dystrybucja) paliwa gazowego - gazu ziemnego wysokometanowego (grupy E) dla Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Gąbinie
- Dostawa i montaż instalacji redukcji odorów na terenie kompostowni
- Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokształcącego przy Akademii Mazowieckiej w Płocku
więcej: przetargi w Płocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodociągowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Utworzenie żłobka w miejscowości Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku Żywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zakładu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Biała
- roboty budowlane
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.