Og³oszenie z dnia 2022-07-21
Powi±zane og³oszenia:
- 2022/BZP 00298535/01 - Wynik z dnia 2022-08-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja windy towarowej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000093438
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrawicka 2
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-337
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.7.) Numer telefonu: 914898200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@wiw.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.wiw.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inna pañstwowa jednostka organizacyjna nieposiadaj±ca osobowo¶ci prawnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Realizacja zadañ administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeñstwo ¿ywno¶ci, ochrona zdrowia zwierz±t, weterynaryjna ochrona zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja windy towarowej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0d35c91f-0814-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00269288
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-07-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00064467/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 MODERNIZACJA WINDY TOWAROWEJ
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.wiw.szczecin.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: http://bip.wiw.szczecin.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Z zastrze¿eniem postanowieñ zawartych w rozdziale XIII SWZ (Opis sposobu przygotowania oferty) niniejszego rozdzia³u SWZ, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami mo¿e siê odbywaæ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj.:1) poczt± elektroniczn± na adres e-mail: kancelaria@wiw.szczecin.pl (za wyj±tkiem z³o¿enia oferty, zmiany, wycofania oferty), 2) poprzez miniPortal, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/,3) poprzez ePUAP, dostêpny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do formularzy: 1) formularz komunikacji, za pomoc± którego Wykonawca mo¿e wys³aæ do Zamawiaj±cego:a) pytanie; b) wyja¶nienie, uzupe³nienie; c) pisma w innych sprawach ni¿ okre¶lone w pkt. a) oraz b). Za pomoc± „formularza do komunikacji” nie nale¿y sk³adaæ ofert przetargowych, wprowadzaæ zmian do oferty, wycofywaæ oferty. Oferty przetargowe z³o¿one przez „formularz do komunikacji” nie s± rejestrowane przez miniPortal, a tym samym nie s± odnotowywane zmiany, wycofania, a podczas sesji otwarcia ofert nie mo¿na dokumentów odszyfrowaæ. 2) z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty za pomoc± którego Wykonawca ma wys³aæ do Zamawiaj±cego: a) ofertê; b)zg³osiæ zmianê w ofercie; c) wycofaæ ofertê. Zarejestrowanie i utrzymanie konta na ePUAP oraz korzystanie z miniPortalu jest bezp³atne. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP). Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Oferty,o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, podmiotowe ¶rodki dowodowe, w tym o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, oraz zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy, zwane dalej „zobowi±zaniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby”, przedmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których
mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego. Ofertê nale¿y
z³o¿yæ pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w jêzyku polskim. Pozosta³e informacje zawarte s± w SWZ.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, informuje siê, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych przetwarzanych w zwi±zku z prowadzeniem przez Inspekcjê
Weterynaryjn± Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin postêpowañ o udzielenie zamówienia publicznego oraz nastêpnie zawarciem i realizacj± umów w sprawie zamówieñ publicznych jest Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii, z siedzib± w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin.
2) Dane Kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, ul. Ostrawicka 2, 71-337 Szczecin, tel. +48 508 171 254, e:mail: iod@wiw.szczecin.pl
3) Wy¿ej okre¶lone dane osobowe przetwarzane s± w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 6 ust. 1b RODO).
4) Odbiorcy danych: dane nie bêd± udostêpniane podmiotom innym ni¿ uprawnione na mocy przepisów prawa.
5) Dane przechowywane bêd± przez okres niezbêdny do przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego, nie krócej ni¿ do up³ywu okresu przedawnienia roszczeñ wynikaj±cych z tej umowy.
6) Osoby, których dane podlegaj± przetwarzaniu, posiadaj± prawo dostêpu do tre¶ci swoich danych i ich sprostowania, usuniêcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, w przypadku udzielenie zgody na przetwarzanie przys³uguje prawo do cofniêcia zgody w dowolnym momencie bez wp³ywu na zgodno¶æ z prawem przetwarzania, a tak¿e wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych (PUODO) w przypadku uznania, ¿e przetwarzanie danych narusza przepisy
dotycz±ce ochrony danych osobowych.
7) Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbêdne w celu udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz nastêpnie w celu zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego. Konsekwencj± nie podania danych jest brak mo¿liwo¶ci udzia³u w postêpowaniu oraz zawarcia i realizacji umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: A.272.C 24.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest
Modernizacja windy towarowej w budynku po³o¿onym w Szczecinie przy ul. Ostrawickiej 2.
Modernizacja polega na wymianie d¼wigu towarowego, ma³ego, elektrycznego w istniej±cym szybie.
2. Przedmiot zamówienia bêdzie wykonany zgodnie z zapisami SWZ oraz zgodnie z dokumentacj± stanowi±c± za³±cznik nr 2 do SWZ, zawieraj±c±:
a) STWiORB Specyfikacjê techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentacja projektow±
b) Przedmiar robót, kosztorys nak³adczy - element pomocniczy, nie stanowi jedynej podstawy do wyceny oferty.
W ramach niniejszego zamówienia nale¿y wykonaæ min.:
wykonanie robót budowlanych, monta¿owych, instalacyjnych oraz towarzysz±cych dotycz±cych wymiany istniej±cego starego d¼wigu:
d¼wig towarowy elektryczny PAE
ud¼wig – Q = 100 kg,
prêdko¶æ nominalna – V = 0,5 m/s,
liczba przystanków – 6,
wysoko¶æ podnoszenia – 17,3 m,
na nowy d¼wig towarowy:
Podstawowe parametry d¼wigu po modernizacji
CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA D¬WIGU
Elementy oraz parametry techniczne projektowanej windy – d¼wigu Opis Elementu i parametrów technicznych projektowanej windy - d¼wigu
D¼wig Towarowy ma³y, z napêdem elektrycznym – reduktorowym w nadszybiu, linowy,
Wg normy EN 81-3+A1:2008/AC:2009
Ud¼wig 100 [kg]
Prêdko¶æ podnoszenia Minimum 0,3 [m/s]
Wysoko¶æ podnoszenia ok. 17,3 [m]
Ilo¶æ przystanków 6
Ilo¶æ doj¶æ 6 – rozmieszczone jednostronnie
Sterowanie Mikroprocesorowe
Kabina Nieprzelotowa
Wymiary kabiny Szeroko¶æ 600 [mm]
G³êboko¶æ 750 [mm]
Wysoko¶æ 1200 [mm]
Drzwi szybowe Wychylne o wymiarach 600 x H1200 [mm]
Próg drzwi Na poziomie posadzki
Maszynownia Górna w szybie
Minimalne wymiary otworu w stropie niezbêdne do wstawienia konstrukcji no¶nej szybu Szeroko¶æ 1000 [mm]
G³êboko¶æ 870 [mm]
Minimalna wysoko¶æ nadszybia (górnej kondygnacji) 2500 [mm]
Minimalna g³êboko¶æ podszybia 260 [mm]
Standard wykonania - Kabina d¼wigu z stali nierdzewnej szlifowanej
- Drzwi szybowe i drzwi do maszynowni ze stali nierdzewnej szlifowanej
- O¶wietlenie kabiny przy otwartych drzwiach
- Kaseta wezwañ z stali nierdzewnej
Moc silnika wci±garki: 1,5 [KW]
Dodatkowe wyposa¿enie d¼wigu 6 wózków towarowych z blokad± przed przemieszczeniem podczas transportu w kabinie
Gwarancja Minimum 36 miesiêcy
UWAGA !!!
Roboty bêd± odbywa³y siê na terenie funkcjonuj±cego obiektu Laboratorium Zak³adu Higieny Weterynaryjnej w Szczecinie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
50531400-0 - Us³ugi w zakresie napraw i konserwacji d¼wigów
43322000-6 - Urz±dzenia do demonta¿u
42416100-6 - Windy
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-20
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê
kryteriami.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
3.4.1. Wykonawca musi wykazaæ dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:jedn± osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami bez ograniczeñ do pe³nienia funkcji kierownika robót budowlanych, bêd±c± czynnym cz³onkiem w³a¶ciwej izby zawodowej, oraz posiadaj±ca do¶wiadczenie kierowania co najmniej jedn± robot± budowlan± polegaj±c± na wymianie lub monta¿u d¼wigu towarowego lub osobowego
Ww. osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-16 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa.
Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi rozumie siê uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydane na podstawie Prawa Budowlanego (tj. Dz. U. 2020 r poz. 1333 z pó¼n. zm.) albo odpowiadaj±ce im inne wa¿ne uprawnienia budowlane wydane na mocy wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów. Za samodzieln± funkcjê techniczn± w budownictwie uwa¿a siê dzia³alno¶æ zwi±zan± z konieczno¶ci± fachowej oceny zjawisk technicznych lub samodzielnego rozwi±zania zagadnieñ architektonicznych i technicznych oraz techniczno-organizacyjnych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mog± wykonywaæ wy³±cznie osoby posiadaj±ce odpowiednie wykszta³cenie techniczne i praktykê zawodow±, dostosowane do rodzaju skomplikowania dzia³alno¶ci i innych wymagañ zwi±zanych z wykonywan± funkcj±, stwierdzone decyzj±, zwan± uprawnieniami budowlanymi (zgodnie z art. 12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane tj. Dz. U. 2020 r poz. 1333 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy okre¶laj±c wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnieñ budowlanych dopuszcza odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz odpowiadaj±ce uprawnienia wydane obywatelom pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stronach umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, z zastrze¿eniem przepisu art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. 2020 r poz. 1333 z pó¼n. zm.) oraz przepisów ustawy z 22 grudnia 2015 r, o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r., poz. 220).
Warunek udzia³u w postêpowaniu dotycz±cy zdolno¶ci technicznej i zawodowej, w zakresie do¶wiadczenia zawodowego, musi byæ spe³niony przez Wykonawcê samodzielnie, przez co najmniej jeden podmiot udostêpniaj±cy wiedzê i do¶wiadczenie (podwykonawcê) samodzielnie, w przypadku Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie - samodzielnie przez co najmniej jednego z Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie. Nie jest dopuszczalne ³±czenie (sumowanie) wy¿ej wymaganego do¶wiadczenia ró¿nych podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zamówienia.
Jako wykonanie (zakoñczenie) zadania nale¿y rozumieæ podpisanie protoko³u odbioru koñcowego robót lub równowa¿nego dokumentu bez uwag i uzyskanie decyzji w sprawie pozwolenia na u¿ytkowanie obiektu.
UWAGA:
1. Zamawiaj±cy uzna powy¿szy warunek równie¿ za spe³niony je¿eli Wykonawca dysponowaæ bêdzie osobami posiadaj±cymi kwalifikacje równowa¿ne oraz wydane w oparciu o wcze¶niej obowi±zuj±ce przepisy.
2. Zamawiaj±cy dopuszcza kwalifikacje, zdobyte w innych pañstwach, na zasadach okre¶lonych w art. 12 ustawy Prawo budowlane, z uwzglêdnieniem postanowieñ ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. , poz. 220 ze zm.).
3. Je¿eli cz³onkowie zespo³u Wykonawcy nie pos³uguj± siê jêzykiem polskim w stopniu bieg³ym, wówczas we wszelkich kontaktach pomiêdzy tymi osobami a Zamawiaj±cym, Wykonawca zobowi±zany jest do zapewnienia udzia³u t³umacza z jêzyka, którym pos³uguje siê dana osoba/osoby na jêzyk polski, i który przet³umaczy rozmowê/korespondencjê pomiêdzy tak± osob±/osobami, a Zamawiaj±cym.
3.4.2. Wykonawca musi wykazaæ, i¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± robotê budowlan± polegaj±c± na wymianie lub monta¿u d¼wigu towarowego lub osobowego
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2. Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni terminie aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
2.1 wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 8 do SWZ.
Do wykazu mo¿na do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie wymaganych uprawnieñ tj. decyzjê o nadaniu wymaganych uprawnieñ oraz aktualne za¶wiadczenie o wpisie do w³a¶ciwej izby zawodowej. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± wykazaæ, ¿e ³±cznie spe³niaj± ten warunek. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia dokument ten/ dokumenty te sk³ada przynajmniej jeden z wykonawców
2.2 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz nale¿y przygotowaæ wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 9 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Warunkiem udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium.2. Wykonawca wnosi wadium w wysoko¶ci 1500,00 z³ ( s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych).
3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powo³aæ siê na nr referencyjny nadany sprawie przez Zamawiaj±cego, tj.: A.272.C 24 .2022 z dopiskiem: „wadium winda towarowa”.
4. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt. 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy PZP.
5. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dn. 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
6. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek: NBP O/Szczecin 70 1010 1599 0009 8313 9120 0000
7. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, Zamawiaj±cy za termin wniesienia uznaje termin uznania na rachunku bankowym Zamawiaj±cego, a nie datê dokonania polecenia przelewu. Zaleca siê, aby Wykonawca do³±czy³ do oferty potwierdzenie dokonania przelewu.
8. Wadium wniesione w pieni±dzu Zamawiaj±cy przechowuje na rachunku bankowym. Je¿eli wadium zostanie wniesie w formie gwarancji lub porêczenia o którym mowa w ust. 5 pkt. 2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej.
Wadium wnoszone w innej formie ni¿ w pieni±dzu, winno byæ wniesione do Zamawiaj±cego wraz z ofert± przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia winno byæ wystawione na:
INSPEKCJA WETERYNARYJNA
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII W SZCZECINIE,
UL. OSTRAWICKA 2, 71-337 SZCZECIN
9. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia orygina³u dokumentu elektronicznego. Jako orygina³ dokumentu elektronicznego Zamawiaj±cy rozumie dokument w formie elektronicznej wystawiony przez gwaranta / porêczyciela podpisany przez gwaranta / porêczyciela kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Warunku powy¿szego nie spe³nia kopia elektroniczna dokumentu podpisana przez Wykonawcê kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
10. Z tre¶ci porêczenia lub gwarancji musi wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
11. Je¿eli Wykonawca jest podmiotem nie podlegaj±cym re¿imowi prawa polskiego i w³a¶ciwo¶ci s±dów polskich, w tre¶ci gwarancji musi figurowaæ zapis o poddaniu sporów wynikaj±cych z wadium prawu polskiemu i polskiemu s±downictwu.
12. Wykonawca, który nie wniesie wymaganego wadium lub wniesie w sposób nieprawid³owy, lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek o zwrot wadium
w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt. 3 Ustawy Pzp, jego oferta zostanie odrzucona na podst. art. 226 ust. 1 pkt. 14) Ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spó³ki cywilnej,
o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani siê z³o¿yæ wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo – nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
Uwaga: Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± sam± nazw±, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie (przez ka¿dego z Wykonawców lub upowa¿nionego pe³nomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienie przez Wykonawców o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy PZP, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
Powy¿sze oznacza, i¿:
5.1 O¶wiadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5.2 O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie; dopuszcza siê o¶wiadczenie z³o¿one ³±cznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie sk³adaj±ce ofertê lub przez pe³nomocnika wystêpuj±cego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Dopuszcza siê, aby wadium zosta³o wniesione przez pe³nomocnika (lidera) lub jednego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, z zastrze¿eniem ust. 7 niniejszego rozdzia³u SWZ.
7. W przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniê¿nej, tre¶æ dokumentu wadialnego musi zapewniaæ mo¿liwo¶æ zaspokojenia interesów Zamawiaj±cego co oznacza, ¿e uzyskanie zagwarantowanej zap³aty wadium musi obejmowaæ wszystkie wskazane w ustawie przes³anki zatrzymania wadium, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy, tj. dzia³ania lub zaniechania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
8. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z podmiotem wystêpuj±cym jako pe³nomocnik Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana postanowieñ niniejszej Umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach przewidzianych w art. 455 ust. 1 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych.2. Warunki wprowadzenia zmiany do Umowy:
1) Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ niniejszej Umowy zobowi±zana jest do pisemnego wyst±pienia do drugiej Strony i udokumentowania zaistnienia uzasadniaj±cych zmianê okoliczno¶ci,
2) zmiany Umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem niewa¿no¶ci na zasadach okre¶lonych w art. 454 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych.
3. Nie stanowi zmiany Umowy:
1) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± Umowy,
2) zmiana dokumentów potwierdzaj±cych uregulowanie p³atno¶ci wobec Podwykonawców,
3) zmiana danych teleadresowych Stron.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-08-05 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wy³±cznie za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Nale¿y wybraæ nastêpuj±ce dane: Inspekcja Weterynaryjna Wojewódzki Inspektorat Weterynarii (71- 337 Szczecin, woj. zachodniopomorskie), adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-08-05 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej budynku po³o¿onego przy ul. Przybrze¿nej 8 w Szczecinie
- Sukcesywne dostawy ¶rodków czysto¶ci.
- Dostawa samochodu do kszta³cenia w zawodzie technik pojazdów samochodowych dla Zespo³u Szkó³ Samochodowych w Szczecinie
- Pe³nienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji robót, których przedmiotem jest realizacja inwestycji pn.: "Imago Mundi - przebudowa i remont zabytkowego budynku MNS
- Remont lokalu us³ugowego w budynku przy ul. Nad Odr± 20 w Szczecinie na lokal placówki wsparcia dziennego, wraz z robotami towarzysz±cymi - Etap 1
- Dostawa sprzêtu komputerowego wraz z oprogramowaniem do realizacji zadañ Projektów pn. Regionalne Centrum Kryzysowe, Social Silver, Centrum Us³ug Spo³ecznych w Szczecinie oraz na potrzeby MOPR.
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozwój infrastruktury szpitala ,,Pro-Medica'' w E³ku Sp. z o.o. poprzez budowê budynku wraz z wyposa¿eniem i infrastruktur± techniczn±, z przeznaczeniem na opiekê d³ugoterminow±"
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania pn. "Poprawa efektywno¶ci energetycznej 3 budynków przy ul. Staro³êckiej 40 w Poznaniu"
- Budowa wielorodzinnego budynku mieszkalnego z parterow± czê¶ci± wielofunkcyjn± wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastruktur± techniczn±
- Modernizacja instalacji elektrycznej ze zmian± sposobu ogrzewania w wyznaczonych 200 mieszkaniach gminnych zarz±dzanych przez Wroc³awskie Mieszkania sp. z o.o.
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU MIESZKALNEGO PO£O¯ONEGO WE WROC£AWIU PRZY UL. KOMUNY PARYSKIEJ 84A WRAZ Z PRACAMI TOWARZYSZ¡CYMI
- Przebudowa i remont wraz ze zmian± sposobu u¿ytkowania budynku - skrzyd³o A i B dla potrzeb Zak³adu Opiekuñczo - Leczniczego w Ma³kini Górnej w formule zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Windy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.