eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówKompleksowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą w Chorzowie



Ogłoszenie z dnia 2024-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą w Chorzowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ ZESPÓŁ SZPITALI MIEJSKICH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271503410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 11

1.5.2.) Miejscowość: Chorzów

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@zsm.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zsm.com.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą w Chorzowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8ad1190-f1a6-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00269693

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214796/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Kompleksowa obsługa prawna Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich z siedzibą w Chorzowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/pn/zsm-chorzow/demand/150800/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tj. Platformy zakupowej: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl. Ilekroć w dalszej części SWZ jest mowa o: „Platformie zakupowej” – należy przez to rozumieć narzędzie umożliwiające realizację procesu związanego z udzielaniem zamówień publicznych w formie elektronicznej służące szczególności do przekazywania ofert, oświadczeń zwane dalej „Platformą” lub „eZamawiający”. Informacje dotyczące odpowiedniego przygotowania stanowiska Wykonawcy znajdą na stronie: https://oneplace.marketplanet.pl/przygotuj-stanowisko-pc-wykonujac-ponizsze-kroki.
b) zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl, lub https://oneplace.marketplanet.pl.
c) Wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
Rejestracja konta następuje poprzez: kontakt z numerem telefonu podanym w potwierdzeniu lub jeżeli użytkownik nie skontaktuje się telefonicznie konto zostanie aktywowane w ciągu maksymalnie 6 godzin roboczych.
d) Po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania poprzez kafelek „Wiadomości” kierujący do modułu korespondencji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.2. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego – Klauzula informacyjna dotycząca Zamawiającego została zamieszczona na ostatniej stronie Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej w treści: SWZ). Natomiast, klauzula informacyjna dotycząca Wykonawcy ujęta jest w załączniku nr 1 do SWZ – „Formularz Ofertowy”. Wykonawca zobowiązany jest zapoznać wszystkich pracowników z klauzulą dot. Powierzenia danych osobowych, a których dane zostaną przekazane Zamawiającemu w trakcie i po rozstrzygnięciu postępowania. RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1-88).

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZSM/ZP/10/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa kompleksowej obsługi prawnej SP ZOZ Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie.
2.2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w „Opisie Przedmiotu Zamówienia” (dalej w treści: OPZ) stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 13.1. Przy wyborze i ocenie oferty Zamawiający będzie się kierować wyłącznie następującymi kryteriami:
1) Kryterium cena oferty – 60%.
2) Doświadczenie Wykonawcy – 40%.

13.2. Kryterium cena oferty (Pc):
Ocena kryterium zostanie obliczona wg wzoru: (Cn / Cb) x 60 = Pc

gdzie:
Pc - punkty otrzymane za cenę
Cn - cena najniższej oferty
Cb - cena badanej oferty

Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 60 punktów, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej.

13.3. Kryterium Doświadczenie Wykonawcy (Pd):
Doświadczenie Wykonawcy oceniane będzie na podstawie doświadczenia osoby koordynatora obsługi prawnej oraz liczby spraw prowadzonych przed sądami powszechnymi w sprawach o odszkodowanie lub zadośćuczynienie z tytułu błędu w sztuce lekarskiej związanych z obsługą prawną podmiotu leczniczego, w sprawach kontrolnych prowadzonych przez NFZ, w sprawach prowadzonych przed Wojewódzką Komisją ds. orzekania o zdarzeniach medycznych oraz w sprawach przed sądami powszechnymi z zakresu prawa pracy według następujących podkryteriów:

Lp. Nazwa podkryterium Sposób punktowania
1 Doświadczenie osoby koordynatora obsługi prawnej nie więcej niż 8 lat - 0 pkt.
powyżej 8-20 lat- 50 pkt.
powyżej 20 lat - 100 pkt.
2 Obsługa prawna – pomoc w ramach postępowań kontrolnych NFZ 2 postępowania - 0 pkt.
3-4 postępowania - 50 pkt.
5 i więcej postępowań - 100 pkt.
3 Obsługa prawna – pomoc prawna w ramach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego: reprezentowanie Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą (postępowanie przez Krajową Izbą Odwoławczą) 1 postępowanie - 0 pkt.
min. 2 postępowania - 50 pkt.
3 i więcej postępowań - 100 pkt.
4 Liczba postępowań prowadzonych przed sądami powszechnymi w sprawach o odszkodowanie lub zadośćuczynienie z tytułu błędu w sztuce lekarskiej związanych z obsługą prawną podmiotu leczniczego 10-15 postępowań - 0 pkt.
16 – 19 postępowań - 60 pkt.
20 i więcej postępowań- 100 pkt.
5 Liczba postępowań prowadzonych przed Wojewódzką Komisją ds. orzekania o zdarzeniach medycznych 1-3 postępowania – 0 pkt
4-5 postępowań – 60 pkt
Powyżej 5 postępowań – 100 pkt
6 Liczba postępowań przed sądami powszechnymi w sprawach z zakresu prawa pracy 10-15 postępowań - 0 pkt.
16 – 29 postępowań - 60 pkt.
30 i więcej postępowań- 100 pkt.

Ad. 1) punkty zostaną przyznane za wskazanie liczby lat doświadczenia osoby koordynatora obsługi prawnej (okres wykonywania zawodu radcy prawnego lub adwokata liczony od daty ślubowania przed upływem terminu składania ofert).
Ad. 2 – 6) punkty zostaną przyznane za potwierdzoną liczbę postępowań prowadzonych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.

Sposób przyznawania punktów w kryterium „doświadczenie wykonawcy”:
Dmax – najwyższa liczba punktów do uzyskania, tj. 600 pkt,
Dn – liczba punktów przyznana badanej oferty
Pd – liczba punktów w kryterium „doświadczenie wykonawcy”
Pd = (Dn / Dmax) x 100 x 40%
Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania przez badaną ofertę w tabeli powyżej wynosi 600 pkt co zostanie przeliczone na podstawie w/w wzoru i Oferta w tym kryterium może otrzymać maksymalnie 40 punktów, pozostałe proporcjonalnie mniej.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

4.7. O udzielenie zamówienia w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału:

C. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) Zamawiający stawia warunku dotyczący ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z wykonawców w całości.
D. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający stawia warunek dotyczący zdolności technicznej: Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie:
1) wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na świadczeniu przez okres min. 12 miesięcy usług obsługi prawnej w zakresie bieżącego doradztwa jak i zastępstwa procesowego w podmiocie leczniczym posiadającym co najmniej 10 oddziałów szpitalnych, w tym co najmniej 3 oddziały dziecięce oraz co najmniej 10 poradni przyszpitalnych, w tym co najmniej 3 poradnie specjalistyczne dla dzieci, a także w tym co najmniej oddziały: urazowo – ortopedyczny, urazowo – ortopedyczny dla dzieci, ginekologiczno – położniczy, SOR oraz przynajmniej jeden oddział stanowiący bazę naukowo-dydaktyczną dla uczelni medycznej w Polsce (oddział kliniczny) – w ramach umowy o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (w skali roku).
W przypadku usługi wykonywanej aktualnie (rok2024- wstecz|) wykonana część usługi musi obejmować co najmniej 12 miesięcy i mieć wartość nie mniejszą niż 150 000 zł brutto w skali roku.
2) prowadził sprawy podmiotu leczniczego w postępowaniach: przed sądami powszechnymi:
- w sprawach o odszkodowanie lub zadośćuczynienie z tytułu błędu w sztuce lekarskiej związanych z obsługą prawną podmiotu leczniczego - co najmniej 10 spraw, w tym co najmniej 1 sprawa, której wartość przedmiotu sporu wynosiła minimum 1 mln zł
- przeciwko NFZ - co najmniej 2 sprawy
3) świadczył pomoc prawną przy postępowaniach kontrolnych NFZ – co najmniej 2 sprawy
4) prowadził sprawy podmiotu leczniczego działającego w formie SP ZOZ w postępowaniach przed sądami powszechnymi w sprawach pracowniczych - co najmniej 10 spraw w tym przynajmniej 1 sprawa w zakresie wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę,
5) brał udział w postępowaniach o rozwiązanie sporów zbiorowych w podmiocie leczniczym działającym w formie SP ZOZ – co najmniej 1 sprawa,
6) świadczył pomoc prawną przy postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez organy Państwowej Inspekcji Pracy – co najmniej 1 sprawa.
7) świadczył pomoc prawną przy procesie akredytacji przeprowadzanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.
8) świadczył pomoc prawną przy realizacji projektu inwestycyjnego w podmiocie leczniczym na nieruchomości objętej nadzorem Konserwatora Zabytków o wartości minimum 3 mln zł
E. Zamawiający stawia warunek dotyczący zdolności zawodowej: Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiada w swoich zasobach co najmniej:
 czterech radców prawnych / adwokatów posiadających każdy co najmniej czteroletnie doświadczenie w świadczeniu pomocy prawnej w bieżącej obsłudze prawnej samodzielnego publicznego podmiotu prowadzącego działalność leczniczą,
 jednego radcę prawnego / adwokata specjalizującego się w sprawach zamówień publicznych z doświadczeniem w zakresie reprezentowania w charakterze pełnomocnika stron przed KIO,
 jednego radcę prawnego / adwokata z doświadczeniem doradztwa prawnego przy realizacji projektu inwestycyjnego o wartości minimum 15 000 000 zł realizowanego w oparciu o ustawę Pzp.
 jednego radcę prawnego / adwokata specjalizującego się z zakresu prawa pracy z doświadczeniem w zakresie reprezentowania SP ZOZ w charakterze pełnomocnika stron przed sądem powszechnym w sprawach sądowych z zakresu prawa pracy - w tym w sprawach w zakresie wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę;
 jednego radcę prawnego / adwokata specjalizującego się z zakresu prawa pracy, który brał udział w postępowaniach o rozwiązanie sporów zbiorowych w podmiocie leczniczym działającym w formie SP ZOZ
 jednego radcę prawnego / adwokata specjalizującego się z zakresu prawa pracy, który świadczył pomoc prawną przy postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez organy Państwowej Inspekcji Pracy

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Zamawiający nie wymaga.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Polisę OC potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia (obsługa prawna) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 5 000 000,00 zł.
b) Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, obejmujący co najmniej 1 usługę obsługi prawnej polegającej na świadczeniu w zakresie bieżącego doradztwa jak i zastępstwa procesowego przez okres min. 12 miesięcy obsługi prawnej o wartości co najmniej 150 000,00 zł brutto (w skali roku), w podmiocie leczniczym posiadającym co najmniej 10 oddziałów szpitalnych, w tym co najmniej 3 oddziały dziecięce oraz co najmniej 10 poradni przyszpitalnych, w tym co najmniej 3 poradnie specjalistyczne dla dzieci, a także w tym co najmniej oddziały: urazowo – ortopedyczny, urazowo – ortopedyczny dla dzieci, ginekologiczno – położniczy, SOR oraz przynajmniej jeden oddział stanowiący bazę naukowo-dydaktyczną dla uczelni medycznej w Polsce (oddział kliniczny), w tym:
1) prowadził sprawy podmiotu leczniczego w postępowaniach: przed sądami powszechnymi:
- w sprawach o odszkodowanie lub zadośćuczynienie z tytułu błędu w sztuce lekarskiej związanych z obsługą prawną podmiotu leczniczego - co najmniej 10 spraw, w tym co najmniej 1 sprawa, której wartość przedmiotu sporu wynosiła minimum 1 mln zł
- przeciwko NFZ - co najmniej 2 sprawy
2) świadczył pomoc prawną przy postępowaniach kontrolnych NFZ – co najmniej 2 sprawy
3) prowadził sprawy podmiotu leczniczego działającego w formie SP ZOZ w postępowaniach przed sądami powszechnymi w sprawach pracowniczych - co najmniej 10 spraw w tym przynajmniej 1 sprawa w zakresie wypowiedzenia lub rozwiązania umowy o pracę,
4) brał udział w postępowaniach o rozwiązanie sporów zbiorowych w podmiocie leczniczym działającym w formie SP ZOZ – co najmniej 1 sprawa,
5) świadczył pomoc prawną przy postępowaniach kontrolnych prowadzonych przez organy Państwowej Inspekcji Pracy – co najmniej 1 sprawa.
6) świadczył pomoc prawną przy procesie akredytacji przeprowadzanej przez Centrum Monitorowania Jakości w Ochronie Zdrowia.
7) świadczył pomoc prawną przy realizacji projektu inwestycyjnego w podmiocie leczniczym na nieruchomości objętej nadzorem Konserwatora Zabytków o wartości minimum 3 mln zł
wraz z podaniem wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie; przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 8 SWZ.
c) Wykaz osób skierowanych do realizacji zadania wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Wypełniony Formularz Ofertowy wg załącznika nr 1 do SWZ. Niniejszy Formularz nie podlega uzupełnieniu na zasadach regulowanych przepisami art. 128 ust. 1 UPZP. Wykonawca wypełnia również informacyjnie formularz systemowy (tj. wartości brutto) na Platformie https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/,
Dla Zamawiającego wiążący jest wyłącznie Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego – Formularz ofertowy, pkt. 2 załącznika nr 1 do SWZ (OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY pkt 12 ppkt. 12.5 SWZ),
b) Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 5 SWZ przy których umieszczono dopisek: „dołączyć do oferty”,
c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
d) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 4 do SWZ – dołączyć do oferty w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem osobistym lub podpisem zaufanym.
e) Pełnomocnictwo lub inne dokumenty, z których wynika prawo do podpisania dokumentów składanych wraz z ofertą – jeżeli dotyczy,
f) Zobowiązanie Podmiotu/Podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby – dołączyć do oferty – załącznik nr 6 do SWZ (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

5.25. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców:
- oświadczenie, o których mowa w punkcie 9.1 c) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia,
- oświadczenie, o których mowa w punkcie 9.1 d) SWZ, składa Wykonawca/każdy spośród Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
5.26. W przypadku gdy, Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych Wykonawców należy dołączyć do oferty.
5.27. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przekazania kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
5.28. Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, oraz pełnomocnictwo sporządza w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym W przypadku gdy Wykonawca, Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, podmiot udostępniający zasoby lub Podwykonawca, podmiotowe środki dowodowe oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, lub pełnomocnictwo, sporządzi jako dokument w postaci papierowej i opatrzy własnoręcznym podpisem, przekazuje cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Dokumenty te należy wczytać na Platformę: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl poprzez zakładkę Korespondencja, poza zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby oraz przedmiotowymi środkami dowodowymi które należy dołączyć do oferty.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany osoby przy pomocy której Wykonawca realizuje przedmiot umowy. W przypadku braku możliwości wykonywania przedmiotu umowy przez wskazaną osobę, (rozwiązanie umowy, śmierć, długotrwała choroba, utrata uprawnień, inne uzasadnione okoliczności niepozwalające wykonywać wskazanym osobom powierzone czynności) Wykonawca może powierzyć te czynności innym osobom posiadającym kwalifikacje (uprawnienia) co najmniej takie jakie podano w SWZ. W przypadku zmiany osoby realizującej przedmiot umowy dla której Wykonawca uzyskał w kryterium „doświadczenie wykonawcy” podanym w SWZ dla przeprowadzonego postępowania, odpowiednią ilość punktów, wówczas wskazana nowa osoba musi posiadać doświadczenie co najmniej równoważne co wskazana uprzednio przez Wykonawcę osoba, za którą Wykonawca otrzymał punkty, czyli nowa osoba musi uzyskać w kryterium „doświadczenie wykonawcy” nie mniejszą liczbę punktów niż uzyskała osoba, która zostaje zmieniona.
2. W przypadku określonym w ust. 1 Wykonawca jest zobowiązany pisemnie uzasadnić zmianę i przedstawić propozycję nowej osoby do akceptacji zamawiającego. Zamawiający uprawniony będzie do odrzucenia propozycji zmiany w terminie 14 dni od dnia otrzymania propozycji, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanej przez wykonawcę osoby będą niższe od kwalifikacji i doświadczenia personelu wymaganego w SWZ.
3. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany treści umowy w przypadku zaistnienia innych okoliczności (technicznych, gospodarczych itp.), których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a niewpływających na wartość umowy.
4. Dopuszcza się możliwość dokonania zmiany ceny usługi w przypadku jej obniżenia.
5. Zamawiający przewiduje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy z przyczyn organizacyjnych leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: w celu zapewnienia nieprzerwanej kompleksowej obsługi prawnej Zamawiającego, z uwagi na stopień zaangażowania Wykonawcy w daną sprawę, w celu osiągnięcia optymalnego dla Zamawiającego rezultatu jednak nie dłużej niż o 3 miesiące.
6. Zmiany wymagają zgody Zamawiającego oraz formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności.
7. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem cen jednostkowych.
12. W przypadku zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinowej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, a także zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018r. o pracowniczych planach kapitałowych, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie przepisów, z których wynikają w/w zmiany, wynagrodzenie Wykonawcy, ulegnie zmianie proporcjonalnie do zmiany tych kosztów.
13. Każdorazowo przed wprowadzeniem zmiany wynagrodzenia, o której mowa w ust. 12 powyżej, Wykonawca jest obowiązany przedstawić Zamawiającemu na piśmie wpływ zmiany na koszty wykonania zamówienia oraz propozycję nowego wynagrodzenia.
14. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa w ust. 12 powyżej, powinien zawierać w szczególności:
a) przyjęte przez Wykonawcę zasady kalkulacji wysokości kosztów wykonania umowy, wraz z dokumentami potwierdzającymi prawidłowość przyjętych założeń, tj. np. umowy o pracę lub dokumenty potwierdzające zgłoszenie pracowników do ubezpieczeń,
b) wykazanie wpływu zmian, o których mowa w ust. 13 niniejszego paragrafu, na wysokość kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę.
15. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawcy o uzupełnienie wniosku, o którym mowa w ust. 13 powyżej, poprzez przekazanie dodatkowych wyjaśnień, informacji lub dokumentów. Rodzaj i zakres tych informacji określi Zamawiający.

Pozostałe zmiany w projektowanych postanowieniach umownych

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-11 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 10.2. Ofertę należy złożyć na Platformie pod adresem: https://zsm-chorzow.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „OFERTY".

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-11 09:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.