eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaKompleksowe usługi prawne



Ogłoszenie z dnia 2024-12-20

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Kompleksowe usługi prawne

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Narodowy Instytut Geriatrii,Reumatologii i Rehabilitacji

1.3.) Oddział zamawiającego: NIGRiR

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288567

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Spartańska 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-637

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien@spartanska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spartanska.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe usługi prawne

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-047ca7aa-968c-494d-ae5b-5e47f0517d95

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00667955

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumieć należy środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344).
2. Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej
https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska
3. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami jest: w sprawach proceduralnych – Julia Sadurska, email: dzial.zamowien@spartanska.pl
4. W procesie składania oferty za pośrednictwem platformazakupowa.pl, Wykonawca powinien złożyć kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty.
5. Oferta i oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, z zastrzeżeniem postanowień Rozdziału XV ust. 15 SWZ.
6. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
7. W przypadku jakichkolwiek problemów technicznych dotyczących ww. platformy Zamawiający rekomenduje kontakt bezpośrednio z Centrum Wsparcia Klienta pod numerem tel.: (22) 22 101 02 02; e-mail: cwk@platformazakupowa.pl
8. Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej określono szczegółowo w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych (RODO) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., z późn. zm.), informujemy, że:
1) Administratorem danych osobowych Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest Narodowy Instytut Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji, adres: 02-637 Warszawa ul. Spartańska 1;
2) Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można się kontaktować w sprawach przetwarzania moich danych osobowych za pośrednictwem poczty elektronicznej: iod@spartanska.pl
3) Administrator przetwarza dane osobowe w zakresie: imienia i nazwiska, stanowiska służbowego, danych kontaktowych. Dane zostały pozyskane w sposób inny niż od osoby, której dane dotyczą (tj. od Wykonawcy) oraz są przetwarzane w wyniku współpracy między Administratorem a Wykonawcą.
4) Administrator będzie przetwarzał dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit c) w celu związanym z prowadzonym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
5) Dane osobowe mogą być udostępnione innym uprawnionym podmiotom, na podstawie przepisów prawa, a także na rzecz podmiotów, z którymi Administrator zawarł umowę w związku z realizacją usług na rzecz Administratora (np. kancelarią prawną, dostawcą oprogramowania, zewnętrznym audytorem).
6) Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej.
7) Przysługuje prawo uzyskania kopii swoich danych osobowych w siedzibie Administratora.
8) Dane osobowe będą przechowywane przez okres współpracy między Administratorem a Wykonawcą, a po jego zakończeniu przez okres przedawnienia roszczeń, wynikający z przepisów prawa.
9) Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10) Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak realizacji umowy.
11) Administrator nie podejmuje decyzji w sposób zautomatyzowany w oparciu o podane dane osobowe.
12) Wykonawca oświadcza, iż wypełnił lub wypełni obowiązek informacyjny przewidziany w ust. 3, wobec osób fizycznych, których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu realizacji przedmiotu umowy.
13) Pozostałe informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale II SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zgodnie z informacją j.w.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 48/TP/2024/JS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie bieżącej kompleksowej obsługi prawnej dla Narodowego Instytutu Geriatrii, Reumatologii i Rehabilitacji im. prof. dr hab. med. Eleonory Reicher.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają niniejsza SWZ oraz:
1) załącznik nr 3 – opis przedmiotu zamówienia;
2) załącznik nr 4 – projektowane postanowienia umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione za pomocą systemu punktowego

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osób wchodzących w skład zespołu realizacyjnego

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
zdolności technicznej lub zawodowej:

a) Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału
w postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w wykonaniu usług (minimum trzech w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) polegających na świadczeniu pomocy prawnej nieprzerwanie
w ramach jednej umowy przez minimum 360 dni pomocy na rzecz podmiotów leczniczych w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej, jeżeli każdy z nich łącznie spełnia poniższe kryteria:
I) wykonuje działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne i całodobowe świadczenia zdrowotne szpitalne,
II) jest zakwalifikowany do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej, o którym mowa 95l ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
III) zatrudnia co najmniej 100 pracowników (w przeliczeniu na pełne etaty);
b) Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału w postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w opiniowaniu umów o badania kliniczne w rozumieniu art. 2 pkt 2 ustawy z dnia 9 marca 2023 r. o badaniach klinicznych produktów leczniczych stosowanych u ludzi lub ustawy 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (minimum pięciu w zakresie komercyjnych badań klinicznych oraz minimum trzech niekomercyjnych badań klinicznych) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie);
c) Wykonawca, aby ubiegać się o zamówienie (spełnić warunek udziału w postępowaniu) zobowiązany jest posiadać doświadczenie w opiniowaniu min. 50 Specyfikacji Warunków Zamówienia, dotyczących postępowań prowadzonych na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych, w skali roku dla jednego podmiotu;
d) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować zespołem - minimum trzema osobami spełniającymi poniższe wymagania:
I) każda z osób posiada uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj.: Dz. U. z 2024 r., poz. 499 ze zm.) lub ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo o adwokaturze (tj.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1564 z ze zm.), tj. posiada tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata oraz jest wpisany na właściwą listę samorządu zawodowego lub posiada tytuł prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 823 ze zm.) oraz jest wpisany na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą okręgową radę adwokacją lub radę okręgowej izby radców prawnych od minimum 3 lat,
II) każda z osób posiada doświadczenie w obsłudze prawnej (wykonywanej w ramach jednej umowy przez okres min. 360 dni) minimum jednego podmiotu leczniczego w rozumieniu art. 4 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, który łącznie:
- wykonuje działalność leczniczą w rodzaju stacjonarne
i całodobowe świadczenia zdrowotne szpitalne,
- jest zakwalifikowany do systemu podstawowego szpitalnego zabezpieczenia świadczeń opieki zdrowotnej, o którym mowa w art. 95l ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych;
e) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować przynajmniej jedną osobą spełniającą poniższe wymagania:
I) każda osoba posiada uprawnienia do świadczenia pomocy prawnej
w rozumieniu ustawy z dnia 6 lipca 1982 r. o radcach prawnych (tj.: Dz. U. z 2024 r., poz. 499 ze zm.) lub ustawy z 26 maja 1982 r. Prawo
o adwokaturze (tj.: Dz. U. z 2024 r., poz. 1564 z ze zm.), tj. posiada tytuł zawodowy radcy prawnego lub adwokata oraz jest wpisany na właściwą listę samorządu zawodowego lub posiada tytuł prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2002 r. o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej (t. j.: Dz. U. z 2020 r., poz. 823 ze zm.) oraz jest wpisany na listę prawników zagranicznych prowadzoną przez właściwą okręgową radę adwokacją lub radę okręgowej izby radców prawnych od minimum 3 lat,
II) każda osoba posiada doświadczenie w reprezentowaniu Zamawiającego przed Krajową Izbą Odwoławczą, tj. reprezentował Zamawiającego
w postępowaniu odwoławczym prowadzonym w wyniku odwołania wniesionego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - min. 3 razy.
Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: I. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik numer 5 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

II. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SWZ;
UWAGA. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. a), b) i c), wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi zał. nr 7 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług,
w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert;
3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodny z Rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. d) i e), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według zał. nr 9 do SWZ. Wykaz (podane w wykazie informacje) musi potwierdzać spełnienie w/w dotyczącego dysponowania odpowiednim personelem (osobami posiadającymi wskazane uprawnienia).
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wraz z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik numer 5 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

II. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r.
o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zał. nr 6 do SWZ;
UWAGA. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2) dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykazu usług w zakresie potwierdzającym spełnienie warunku opisanego w Rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. a), b) i c), wykazu usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane w okresie ostatnich 3 miesięcy; wzór wykazu usług stanowi zał. nr 7 do SWZ;
Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa powyżej, dotyczy usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Okres wyrażony w latach lub miesiącach, o których mowa powyżej, liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert;
3) Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zgodny z Rozdziale IX ust. 2 pkt 4 lit. d) i e), w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego,
a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według zał. nr 9 do SWZ. Wykaz (podane w wykazie informacje) musi potwierdzać spełnienie w/w dotyczącego dysponowania odpowiednim personelem (osobami posiadającymi wskazane uprawnienia).
4. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które zamawiający posiada, jeżeli wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.
5. Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.
Pozostałe informacje zgodnie z SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. Zamawiający wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.
2. Przedmiotowe środki dowodowe należy złożyć wraz z ofertą.
3. Zamawiający wymaga złożenia w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód) następujących przedmiotowych środków dowodowych:
1) Wykazu osób z dodatkowym doświadczeniem zawodowym (kryterium oceniane) stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ;
2) Dokumentów potwierdzających spełnianie kryteriów jakościowych:
a) w odniesieniu do kryterium dotyczycącego doświadczenia w świadczeniu pomocy prawnej w siedzibie Instytutu (Instytutów) na rzecz Instytutu (Instytutów), w zakresie osoby wskazanej w wykazie, o którym mowa w pkt 1 – dopuszczalne są dokumenty w formie referencji, protokołów odbioru usługi lub innych dokumentów podpisanych lub wystawionych przez podmiot, na rzecz którego realizowano usługi, wskazujący dane osoby (min. Imię i nazwisko) osoby wykazanej w wykazie, o którym mowa w pkt 1,
b) w odniesieniu do kryterium dotyczącego ukończonych studiów podyplomowych związanych bezpośrednio z badaniami klinicznymi – oryginału lub kopii dyplomu ukończenia studiów,
c) w odniesieniu do kryterium dotyczącego posiadania certyfikatu GCP lub dokumentu równoważnego – oryginału lub kopii certyfikatu lub dokumentu równoważnego (przez dokument równoważny Zamawiający rozumie certyfikat z dziedziny merytorycznej wynikającej z roli której dotyczy, potwierdzony egzaminem, wydany przez właściwą, niezależną akredytowaną jednostkę certyfikującą).
4. Przedmiotowe środki dowodowe nie podlegają uzupełnieniu.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Zamawiający wymaga złożenia oferty wraz z załącznikami w formie elektronicznej lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód), w formantach określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2. Przez ofertę należy rozumieć: formularz oferty (formularz ofertowy), którego wzór stanowi załącznik numer 1 do SWZ.

1) formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SWZ;

2) oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi załącznik numer 5 do SWZ. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

3) zobowiązanie innego podmiotu lub inny dokument/oświadczenie potwierdzający udostępnienie zasobów przez inny podmiot na rzecz Wykonawcy w związku z niniejszym postępowaniem, o ile Wykonawca powołuje się na zasoby innego podmiotu (jeśli dotyczy);

4) dokument potwierdzający zasady reprezentacji wykonawcy tj. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru o ile nie jest on dostępny w bezpłatnych i ogólnodostępnych elektronicznych bazach danych, których adres internetowy wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa
w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty są dostępne w innym języku niż polski, Zamawiający może po ich pobraniu wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język;

5) pełnomocnictwo:
a) gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który składa ofertę za pośrednictwem pełnomocnika, powinien dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa obejmujący swym zakresem umocowanie do złożenia oferty lub do złożenia oferty i podpisania umowy,
b) w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia tych wykonawców należy załączyć do oferty;

6) oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeżeli dotyczy;

7) zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy;

8) przedmiotowe środki dowodowe wskazane w Rozdziale VI ust. 3 SWZ i w niniejszym ogłoszeniu;

9) wykaz rozwiązań równoważnych - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku:
1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty,
2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to wstępnie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia,
3) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wskazują w oświadczeniu składanym z ofertą, które dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy – nie dotyczy,
4) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
5) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z treścią Załącznika nr 4 do SWZ stanowiącego Projektowane Postanowienia Umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/spartanska

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.