Ogłoszenie z dnia 2023-06-22
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00195517/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-04-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa hotelowa w Łodzi realizowana w 2023 r. na rzecz trzech wydarzeń – zamówienie podzielone na części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
1.3.) Oddział zamawiającego: Centrala w Brwinowie, Oddział w Krakowie, Oddział w Poznaniu, Oddział w Radomiu,Oddział w Warszawie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015900539
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pszczelińska 99
1.5.2.) Miejscowość: Brwinów
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-840
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 274 23 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: warszawa@cdr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://cdr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://cdr-brwinow.ezamawiajacy.pl/pn/cdr-brwinow/demand/110448/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doradztwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa hotelowa w Łodzi realizowana w 2023 r. na rzecz trzech wydarzeń – zamówienie podzielone na części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f836da6-e4d2-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00272372
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-22
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00126970/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi hotelarskie krajowe, w tym restauracyjne i najem sal wykładowych na potrzeby Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie (zamówienie udzielane w częściach)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dotacja celowa SIR tj. II schemat PT PROW 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00195517
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OW.ZIR.26.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 445485,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I dotyczy usług świadczonych dla maksymalnie 100 osób w terminie 19-21.06.2023 r., obejmujących usługi noclegowe, restauracyjne, najem i obsługę techniczną sal konferencyjnych oraz najem miejsc parkingowych na rzecz organizowanej przez Zamawiającego konferencjipn. „V Forum: Sieciowanie Partnerów SIR”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 148495,17 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II dotyczy usług świadczonych dla maksymalnie 100 osób w terminie 02-04.10.2023 r., obejmujących usługi noclegowe, restauracyjne, najem i obsługę techniczną sal konferencyjnych i sali wystawienniczej oraz najem miejsc parkingowych na rzecz organizowanej przez Zamawiającego konferencji pn. „III Szczyt Grup Operacyjnych EPI – KŁŻ”.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 148495,17 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część III dotyczy usług świadczonych dla maksymalnie 100 osób w terminie 13-15.11.2023 r., obejmujących usługi noclegowe, restauracyjne, najem i obsługę techniczną sal konferencyjnych i sali wystawienniczej oraz najem miejsc parkingowych na rzecz organizowanej przez Zamawiającego konferencji pn. „III Szczyt Grup Operacyjnych EPI ”.4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.5.) Wartość części: 148495,17 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 139436,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139436,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 139436,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cegal Artur Gawlik, Marek Gawlik – Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 728-10-04-009
7.3.3) Ulica: Kosynierów Gdyńskich 8
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEGAL ARTUR GAWLIK, MAREK GAWLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEGAL ARTUR GAWLIK, MAREK GAWLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 139436,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-06-19 do 2023-06-21Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cegal Artur Gawlik, Marek Gawlik – Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281004009
7.3.3) Ulica: Kosynierów Gdyńskich 8
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEGAL ARTUR GAWLIK, MAREK GAWLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEGAL ARTUR GAWLIK, MAREK GAWLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-02 do 2023-10-04Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 148040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Cegal Artur Gawlik, Marek Gawlik – Spółka Komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7281004009
7.3.3) Ulica: Kosynierów Gdyńskich 8
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-320
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEGAL ARTUR GAWLIK, MAREK GAWLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
CEGAL ARTUR GAWLIK, MAREK GAWLIK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-11-13 do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z BRWINOWA
- Usługi ochrony obiektu Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie Oddział w Radomiu w 2025 roku.
- Remont dwóch sal lekcyjnych nr. 301 i 304 usytuowanych na 3 piętrze w budynku szkoły podstawowej w ZSO w Brwinowie przy ulicy Żwirowej 16
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Przygotowanie i produkcja pięciu filmów promujących projekty zrealizowane w ramach PROW 2014-2020
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy i budowy ulic na terenie gminy Brwinów
- Usługi hotelarskie w Warszawie dla 75 osób dla uczestników gali finałowej konkursu Przyjazna Wieś
więcej: przetargi w Brwinowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi rezerwacji i zakupu miejsc hotelowych dla Centrum Rozwoju Przemysłów Kreatywnych
- Zapewnienie usług konferencyjnych, gastronomicznych i hotelowych na potrzeby szkolenia Kadry Zarządzającej i Kierowniczej Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- Świadczenie usług hotelarskich dla Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 29.04.2025 r. do 05.05.2025 r.
- "Świadczenie usługi hotelarskiej - zakwaterowania dla uczestników szkoleń i konferencji organizowanych w ramach projektu pn. "Utworzenie BCU przy ZSCKR w Bielsku - Białej w dziedzinie ogrodnictwa".
- "Kompleksowa organizacja wizyt studyjnych na potrzeby Regionalnego Ośrodka Polityki Społecznej w Białymstoku"
- Świadczenie usług restauracyjno-hotelarskich w ramach realizowanych szkoleń - postępowanie nr 1
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.