eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów"Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Chrobry Głogów S.A.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020094600

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rudnowska 17B

1.5.2.) Miejscowość: Głogów

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-200

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chrobry-glogow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chrobry-glogow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Chrobry Głogów S.A.

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

sportowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego oraz fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c60c41e3-f327-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00273005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c60c41e3-f327-11ee-ac52-ee29f86ffd4f

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Niezbędne wymagania
sprzętowoaplikacyjne
umożliwiające pracę na Platformie tj.:
stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów
operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer
minimalnie wersja 10.0 lub Google Chrome wersji 71.0.3 lub Firefox od wersji 65.0.1 lub Safari od wersji 12.0.2,
włączona obsługa JavaScript;
zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): obowiązkowe informacje zostały zawarte w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-2/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika rolniczego
Część I - Charakterystyka techniczna ciągnika:

- Silnik 4 cylindrowy(diesel)
- całkowita pojemność skokowa od 2200 do 2500 ccm
- moc od 44 KM do 50 KM
- przekładnia mechaniczna hydrostatyczna 16+16
- pojemność zbiornika paliwa od 47 do 55 litrów
- rodzaj napędu 4x4 załączany mechanicznie
- prędkość min. od 1,5 km/h do max.35km/h
- ogumienie trawiaste
- udźwig tylnego TUZ min.1700 kg
- prędkość tylnego WOM 540
- tylny TUZ kategorii 1
- wysokość kabiny od 225 cm do 240 cm
- masa ciągnika w wyposażeniu standardowym od 1700 kg do 1800 kg
- długość całkowita od 312 cm do 325 cm
- rozstaw osi min . 186cm , max. 190 cm
- klimatyzowana , wygłuszona , ogrzewana z radiem kabina kierowcy
- 1 para gniazd hydraulicznych
- zaczep do transportu
- amortyzowany fotel kierowcy
- przedni TUZ kat I + hydraulika przednia
- przedni WOM(1000 obr/min. Obroty prawe z pozycji kierowcy)
- gwarancja i rękojmia na okres 60 m-cy z limitem 2000 godzin
Warunki umowy leasingu :
1) Parametry leasingu :
a) rodzaj leasingu – operacyjny,
b) leasing rozliczany w złotych polskich (PLN),
c) równe raty kapitałowe powiększone o zmienne oprocentowanie w oparciu o
WIBOR 1M,
d) oprocentowanie zmienne, w zależności od wysokości WIBOR 1 M,
e) okres leasingu – 48 miesięcy. Zamawiający uiści 47 rat . Raty płatne na koniec
każdego miesiąca , począwszy od pierwszego m-ca po przekazaniu pojazdów,
potwierdzonego protokołem odbioru,
f) dodatkowa opłata, ale nie rata leasingowa stanowi czynsz inicjalny,
g) opłata za wykup (depozyt gwarancyjny) nastąpi razem z ostatnią ratą,
h) wartość czynszu inicjalnego ( opłata wstępna ) –20 % wartości ceny netto
pojazdu powiększone o 23 % podatku VAT, płatne do 14 dni od dnia podpisania
umowy,
i) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu ( wartość
resztowa ) – 10 % wartości ceny netto pojazdu powiększone o 23 % podatku VAT,,
2) Kolejne raty będą płacone przez Zamawiającego, w terminach zgodnych z treścią harmonogramu opłat leasingowych sporządzonym przez wykonawcę przy uwzględnieniu wymogów zawartych w SWZ, który stanowić będzie załącznik do umowy .
3) Opłata za wykup nastąpi wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji dodatkowej przekazanej wraz z fakturą. Zapłata nastąpi w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Opcja wykupu pojazdu za 10 % wartości ceny netto pojazdu powiększone o 23 % podatku VAT,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 22. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej kosiarki wrzecionowej
- Charakterystyka techniczna kosiarki wrzecionowej:

- trzycylindrowy lub czterocylindrowy silnik- diesel
- pojemność od 895 ccm do 1125 ccm
- moc od 18 KM do 22 KM
- pojemność zbiornika paliwa od 25 L do 30 l
- opony typu TURF z bieżnikiem na nawierzchnię trawiastą
- wspomaganie układu kierowniczego
- szerokość koszenia 183 cm
- wysokość koszenia od 0,6 cm do 5,1 cm
- trzy napędzane mechanicznie wrzeciona wraz z koszami na trawę ,funkcja ostrzenia na obrotach wstecznych
- liczba noży na wrzecionie od 7 do 8 szt.
- masa kosiarki od 840-865 kg
-szerokość kosiarki od 200-215 cm
- wysokość kosiarki od 180-196 cm
- długość kosiarki od 235- 255 cm
- prędkość koszenia 0- 10 km/h
- prędkość transportowa od 0-14 km/h
- napęd na 3 koła
- gwarancja i rękojmia na 60 m-cy
Warunki umowy leasingu :
1) Parametry leasingu :
a) rodzaj leasingu – operacyjny,
b) leasing rozliczany w złotych polskich (PLN),
c) równe raty kapitałowe powiększone o zmienne oprocentowanie w oparciu o
WIBOR 1M,
d) oprocentowanie zmienne, w zależności od wysokości WIBOR 1 M,
e) okres leasingu – 48 miesięcy. Zamawiający uiści 47 rat . Raty płatne na koniec
każdego miesiąca , począwszy od pierwszego m-ca po przekazaniu pojazdów,
potwierdzonego protokołem odbioru,
f) dodatkowa opłata, ale nie rata leasingowa stanowi czynsz inicjalny,
g) opłata za wykup (depozyt gwarancyjny) nastąpi razem z ostatnią ratą,
h) wartość czynszu inicjalnego ( opłata wstępna ) –20 % wartości ceny netto
pojazdu powiększone o 23 % podatku VAT, płatne do 14 dni od dnia podpisania
umowy,
i) wartość wykupu przedmiotu leasingu po zakończeniu umowy leasingu ( wartość
resztowa ) – 10 % wartości ceny netto pojazdu powiększone o 23 % podatku VAT,,
2) Kolejne raty będą płacone przez Zamawiającego, w terminach zgodnych z treścią harmonogramu opłat leasingowych sporządzonym przez wykonawcę przy uwzględnieniu wymogów zawartych w SWZ, który stanowić będzie załącznik do umowy .
3) Opłata za wykup nastąpi wraz z ostatnią ratą leasingową na podstawie informacji dodatkowej przekazanej wraz z fakturą. Zapłata nastąpi w terminie do 21 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury.

4.2.6.) Główny kod CPV: 66114000-2 - Usługi leasingu finansowego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16311100-9 - Kosiarki do pielęgnacji trawników, zieleni parkowej lub terenów sportowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

opcja wykupu 10 % wartości ceny netto pojazdu powiększone o 23 % podatku VAT,,

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 22. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia na podstawie art. 214 ust. 1 pkt. 7 lub 8 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Przewiduje się możliwość wykorzystania wszystkich rodzajów prac określonych w dokumentach zamówienia.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny i kosztu

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
b) oświadczenia o braku przynależności do grupy kapitałowej ( wzór stanowi załącznik Nr 4 do SWZ ). Zamawiający żąda od wykonawcy, który na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 1 ppkt. 1 lit. a) i b).
c) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu , o którym mowa w art.125 ustawy Prawo zamówień publicznych ( wzór stanowi załącznik Nr 5 do SWZ ).

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) Formularz ofertowy
2) Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
3) Pełnomocnictwo
4) Zastrzeżenie tajemnicy przedsiębiorstwa
5) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają do oferty oświadczenie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1, art. 109 ust. 1 pkt. 4, 5, 7, 8, 9, 10 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia
13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz
służących ochronie bezpieczeństwa narodowego ,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
Pełnomocnictwo musi mieć formę elektroniczną lub postać elektroniczną lub kopię potwierdzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako
najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z
którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
7) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

zmiany umowy zostały zawarte w projekcie umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Rozpoczęcie wykonywania przedmiotu zamówienia – od dnia zawarcia umowy.
2. Dostarczenie pojazdów do Zamawiającego w terminie do 21 dni licząc od dnia zawarcia umowy z wykonawcą .
3. Zakończenie wykonywania usługi leasingu – w terminie 48 miesięcy licząc od dnia dokonania pierwszej wpłaty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.