eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa RudaŚwiadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu "Za życiem".



Ogłoszenie z dnia 2024-04-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Specjalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 891097877

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: KOPERNIKA 8

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Ruda

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-401

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.7.) Numer telefonu: 74 872 2 212

1.5.8.) Numer faksu: 74 872 2 212

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zs_nowa_ruda@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zsnowaruda.szkolnastrona.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-820622a3-e2a7-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-820622a3-e2a7-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00274283

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214659/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem”.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00246690

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 269332,28 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 1 – logopeda/neurologopeda liczba godzin – 516 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę.

Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 1: w 2024 - max. 516 godzin (pięćset szesnaści godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 29221,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 2 – logopeda/neurologopeda liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe magisterskie lub podyplomowe w zakresie logopedii, neurologopedii;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem z zaburzeniami rozwoju mowy i pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Logopedę/Neurologopedę.

Do zadań logopedy/neurologopedy należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla logopedy/neurologopedy,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 2: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 3 – psycholog liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa.

Do zadań psychologa należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 3: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 4 – psycholog liczba godzin – 215 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone jednolite studia magisterskie na kierunku psychologia;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Psychologa.

Do zadań psychologa należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla psychologa,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 4: w 2024 - max. 215 godzin (dwieście piętnaście godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 12175,45 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 5 – fizjoterapeuta liczba godzin – 1144 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) ukończona terapia neurorozwojowa NDT-BOBATH;
c) ukończone zastosowanie kinezjologii rozwojowej wg VOJTY u niemowląt, dzieci z zaburzeniami ruchowymi;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.

Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 5: w 2024 – max. 1144 godzin (jeden tysiąc sto czterdzieści cztery godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 64784,72 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 6 – fizjoterapeuta liczba godzin – 129 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.

Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 6: w 2024 - max. 129 godzin (sto dwadzieścia dziewięć godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 7305,27 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 7 – fizjoterapeuta liczba godzin – 129 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia na kierunku lub w zakresie fizjoterapii lub rehabilitacji ruchowej;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez Fizjoterapeutę.

Do zadań fizjoterapeutę należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla fizjoterapeuty,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 7: w 2024 - max. 129 godzin (sto dwadzieścia dziewięć godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 7305,27 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 8 – pedagog liczba godzin – 817 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych;
d) do prowadzenia terapii ręki;
e) posiada przygotowanie pedagogiczne;
f) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.

Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 8: w 2024 - max. 817 godziny (osiemset siedemnaście godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 46266,71 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 9 – pedagog liczba godzin – 430 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie pracy z dziećmi z zaburzeniami ze spektrum autyzmu;
c) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
d) posiada przygotowanie pedagogiczne;
e) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.

Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 9: w 2024 - max. 430 godzin (czterysta trzydzieści godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 24350,90 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 10 – pedagog liczba godzin – 129 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie terapii pedagogicznej;
b) do prowadzenia zajęć Treningu Umiejętności Społecznych;
c) posiada przygotowanie pedagogiczne;
d) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.

Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 10: w 2024 - max. 129 godzin (sto dwadzieścia godzin).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 7305,27 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 11 – pedagog liczba godzin – 344 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe z wczesnego wspomagania rozwoju dziecka z integracją sensoryczną;
b) posiada przygotowanie pedagogiczne;
c) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.

Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 11: w 2024 - max. 344 godzin (trzysta czterdzieści cztery godziny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 19480,72 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest „Świadczenie usług związanych z organizacją i prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka w ramach rządowego programu „Za życiem” w celu zapewnienia realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego w 2024 roku”.

Przedmiotem usługi jest realizacja zadań z zakresu administracji rządowej, wynikających z Programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem”, stanowiącego załącznik do uchwały nr 189 rady Ministrów z dnia 27 grudnia 2021r. zmieniającego uchwałę w sprawie programu kompleksowego wsparcia dla rodzin „Za życiem” (M.P. z 2022r. poz.64) zwanego dalej „Programem”, w zakresie: zapewnienie realizacji zadań wiodącego ośrodka koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczego na obszarze powiatu, określonych w art.90v ust.4 ustawy z dnia 7 września 1991r. o systemie oświaty oraz w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 30 sierpnia 2023r. w sprawie szczegółowych zadań wiodących ośrodków koordynacyjno-rehabilitacyjno-opiekuńczych (Dz.U. poz.1801). Wynikających z zadania 2.4 „Wieloaspektowa i kompleksowa pomoc niepełnosprawnemu dziecku w okresie od 0. roku życia do rozpoczęcia nauki w szkole oraz jego rodzinie”.
Część 12 – pedagog liczba godzin – 473 godzin
Wymagane kwalifikacje:
a) ukończone studia wyższe lub podyplomowe w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka;
b) z zakresu terapii integracji sensorycznej uprawniające do diagnozy i prowadzenia zajęć;
c) posiada przygotowanie pedagogiczne;
d) posiada co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w pracy z dzieckiem niepełnosprawnym;

Świadczenie usług związanych z prowadzeniem zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka przez pedagoga.

Do zadań pedagoga należeć będzie:
- opracowanie i realizowanie z dzieckiem i jego rodziną indywidualnego programu wczesnego wspomagania rozwoju w części przeznaczonej dla pedagoga,
- ocenianie postępów oraz trudności w funkcjonowaniu dziecka, dostosowanie terapii do jego indywidualnych potrzeb,
- współpraca z innymi specjalistami pracującymi z dzieckiem w celu zapewnienia mu wszechstronnego wsparcia rozwojowego,
- udział w spotkaniach zespołu (co najmniej dwa razy w roku) w celu analizy skuteczności pomocy udzielanej na podstawie programu dziecku i jego rodzinie, planowanie dalszych działań w zakresie wczesnego wspomagania,
- świadczenie usług zgodnie z ustalonym z Zamawiającym harmonogramem oraz prowadzenie dokumentacji,
Ilość godzin w ramach CZĘŚCI 12: w 2024 - max. 473 godzin (czterysta siedemdziesiąt trzy godziny).

4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80340000-9 - Usługi edukacji specjalnej

4.5.5.) Wartość części: 26785,99 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Wiącek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851513867

7.3.3) Ulica: Demokratów 30/1

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Natalia Popiel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 89060213889

7.3.3) Ulica: Kołowa 17B

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elżbieta Kulas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851516216

7.3.3) Ulica: Wrzosowa 5

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-402

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edyta Skrzipczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851538241

7.3.3) Ulica: Zdrojowisko 21a

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-401

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konrad Osada MEDICOR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851578312

7.3.3) Ulica: Waryńskiego 2a

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-402

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Szczepanik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851576661

7.3.3) Ulica: Kościuszki 36/8

7.3.4) Miejscowość: Ścinawka Średnia

7.3.5) Kod pocztowy: 57-410

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anna Kolenda

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851547122

7.3.3) Ulica: Tłumaczów 26

7.3.4) Miejscowość: Tłumaczów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-408

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agnieszka Marcinkowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851564267

7.3.3) Ulica: pl. Grunwaldzki 6/1

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Więch

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851543087

7.3.3) Ulica: Jawornik 9

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-401

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Goliszewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8831602510

7.3.3) Ulica: Młynów 28

7.3.4) Miejscowość: Młynów

7.3.5) Kod pocztowy: 57-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jolanta Opuszewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5831559190

7.3.3) Ulica: Przechodnia 3/15

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 100 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 100 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Weronika Wesołowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851582443

7.3.3) Ulica: Świdnicka 67/4

7.3.4) Miejscowość: Nowa Ruda

7.3.5) Kod pocztowy: 57-400

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 100 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8,5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji zadania od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2024 dla cz.1-12.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.