Og³oszenie z dnia 2023-06-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00164342/01 - Og³oszenie z dnia 2023-04-04
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Uporz±dkowanie gospodarki wodno ¶ciekowej w m. Przymiarki, Krosino, ¦widwinek i Stary Przybys³aw, Gmina ¦widwin - etap I.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA ¦WIDWIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920771
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: pl. Konstytucji 3 Maja 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 943652015
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@swidwin.gmina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.swidwin.gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8ef402bc-d2d0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporz±dkowanie gospodarki wodno ¶ciekowej w m. Przymiarki, Krosino, ¦widwinek i Stary Przybys³aw, Gmina ¦widwin - etap I.2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8ef402bc-d2d0-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00274574
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-06-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00063582/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.2 Uporz±dkowanie gospodarki wodno ¶ciekowej w m. Przymiarki, Krosino, ¦widwinek i Stary Przybys³aw, Gmina ¦widwin - etap I
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00164342
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.4.2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Uporz±dkowanie gospodarki wodno ¶ciekowej w m. Przymiarki, Krosino, ¦widwinek i Stary Przybys³aw, Gmina ¦widwin - etap I.”Zamawiaj±cy dokonuje podzia³u zamówienia na nastêpuj±ce czê¶ci:
a) Czê¶æ 1 – Inwestycje w gospodarkê wodno ¶ciekow±:
Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej ze zbiorcz± oczyszczalni± ¶cieków
z odprowadzeniem ¶cieków do gruntu wraz z budow± wewnêtrznych linii zasilaj±cych nn-0,4kV zasilaj±cych projektowan± oczyszczalniê ¶cieków w miejscowo¶ci Przymiarki
Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 76/25, 76/47, 89/4, 76/65 wraz z przy³±czami do dzia³ek 76/61 - 76/64, 76/67 - 76/89 zlokalizowanych w miejscowo¶ci Krosino
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ:
• 45000000-7 - Roboty budowlane
• 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowê i roboty ziemne
• 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
• 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
• 45232423-3 - Przepompownie ¶cieków
• 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczalni ¶cieków
• 71520000-9 – Us³ugi nadzoru budowlanego
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- Czê¶æ 1, 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – za³±cznik nr 1 do SWZ,
- Czê¶æ 3 - Przedmiotem zamówienia dla tej czê¶ci jest us³uga polegaj±ca na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi okre¶lonymi w czê¶ci 1, 2. Zakres kompleksowej obs³ugi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcê m.in. nastêpuj±cych czynno¶ci:
przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiaj±cego, raportów okresowych i koñcowych oraz informacji niezbêdnych do sporz±dzenia wniosków o p³atno¶æ oraz wszystkich innych dokumentów i informacji zwi±zanych z realizacj± Projektu,
kontrola realizacji robót poprzez obecno¶æ na placu budowy, nie rzadziej ni¿ raz w tygodniu oraz na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego najpó¼niej nastêpnego dnia roboczego,
udzia³ w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowê, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
dokonywanie niezbêdnych ustaleñ i uzgodnieñ z autorami projektu budowlanego,
sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodno¶ci z wymaganiami STWiOR), a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad,
weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodno¶ci
z dokumentacj± techniczn± i zakresem robót wykonanych,
weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci wykonania tych robót,
sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zap³aty Zamawiaj±cemu,
doradztwo w podejmowaniu decyzji dotycz±cych zagadnieñ technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacj± techniczn±, obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego i umow± o wykonanie robót budowlanych,
w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilo¶ci, jako¶ci i warto¶ci robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawc± robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbêdnym do rozliczeñ z Zamawiaj±cym,
rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy w±tpliwo¶ci natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasiêgaj±c w razie potrzeby opinii autora projektu,
udzia³ w komisjach technicznych powo³ywanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
sprawdzenie kompletno¶ci przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i za¶wiadczeñ niezbêdnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe warto¶ci zamówienia:
Czê¶æ nr Cena netto
1 1 831 131,29 z³
5) Gwarancja i rêkojmia - dotyczy czê¶ci nr 1, 2:
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie nale¿y wskazaæ na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.
6) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a tak¿e znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ parametry materia³ów i rozwi±zañ przedstawionych
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
7) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mog± wyst±piæ nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ycie do wyceny i wbudowania materia³ów, urz±dzeñ i technologii innych producentów w stosunku do przywo³anych pod warunkiem, ¿e proponowany przez Wykonawcê materia³ posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wy¿sze jak materia³y wskazane w dokumentacji.
8) Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e ofertê mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do kilku czê¶ci zamówienia
z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawcy sk³adaj±cy oferty na czê¶ci 1, 2 nie mog± z³o¿yæ oferty na czê¶æ nr 3 i odwrotnie (dotyczy to równie¿ osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w czê¶ci 1, 2) - ma to na celu unikniêcie oczywistego konfliktu interesów.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1831131,29 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia stanowi: „Uporz±dkowanie gospodarki wodno ¶ciekowej w m. Przymiarki, Krosino, ¦widwinek i Stary Przybys³aw, Gmina ¦widwin - etap I.”Zamawiaj±cy dokonuje podzia³u zamówienia na nastêpuj±ce czê¶ci:
Czê¶æ 2 – Inwestycje w gospodarkê wodno ¶ciekow±:
Budowa sieci wodoci±gowej na dz. nr 231/4, 245,246/4, 259, 258/8, 315, 316, 317, 318/5, 318/7, 318/8, 318/4, 318/3, 320, 321/1, 321/2, 322/5, 322/4, 322/1, 325/3, 325/2, 335/4, 335/5, 326/1, 331/2, 335/3, 335/6, 332/4, 333, 332/5, 337, 338, 340/3, 368, 345, 341, 312, 311, 271/7, 274, 302/2, 302/1 obr. 118 ¦widwinek
Budowa sieci wodoci±gowej i kanalizacji sanitarnej na dz. nr 79/25 i 80 w Przybys³awiu, gm. ¦widwin wraz z budow± wewnêtrznej linii nn-0,4kV zasilaj±cej przepompowniê ¶cieków na dz.nr.79/25
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ:
• 45000000-7 - Roboty budowlane
• 45111200-0 - Przygotowanie terenu pod budowê i roboty ziemne
• 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
• 45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
• 45232423-3 - Przepompownie ¶cieków
• 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczalni ¶cieków
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagañ zamawiaj±cego w zakresie realizacji i odbioru okre¶laj±:
- Czê¶æ 1, 2 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – za³±cznik nr 1 do SWZ,
- Czê¶æ 3 - Przedmiotem zamówienia dla tej czê¶ci jest us³uga polegaj±ca na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi okre¶lonymi w czê¶ci 1, 2. Zakres kompleksowej obs³ugi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcê m.in. nastêpuj±cych czynno¶ci:
przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiaj±cego, raportów okresowych i koñcowych oraz informacji niezbêdnych do sporz±dzenia wniosków o p³atno¶æ oraz wszystkich innych dokumentów i informacji zwi±zanych z realizacj± Projektu,
kontrola realizacji robót poprzez obecno¶æ na placu budowy, nie rzadziej ni¿ raz w tygodniu oraz na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego najpó¼niej nastêpnego dnia roboczego,
udzia³ w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowê, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
dokonywanie niezbêdnych ustaleñ i uzgodnieñ z autorami projektu budowlanego,
sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodno¶ci z wymaganiami STWiOR), a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad,
weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodno¶ci
z dokumentacj± techniczn± i zakresem robót wykonanych,
weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci wykonania tych robót,
sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zap³aty Zamawiaj±cemu,
doradztwo w podejmowaniu decyzji dotycz±cych zagadnieñ technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacj± techniczn±, obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego i umow± o wykonanie robót budowlanych,
w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilo¶ci, jako¶ci i warto¶ci robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawc± robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbêdnym do rozliczeñ z Zamawiaj±cym,
rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy w±tpliwo¶ci natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasiêgaj±c w razie potrzeby opinii autora projektu,
udzia³ w komisjach technicznych powo³ywanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
sprawdzenie kompletno¶ci przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i za¶wiadczeñ niezbêdnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe warto¶ci zamówienia:
Czê¶æ nr Cena netto
2 1 576 059,29 z³
5) Gwarancja i rêkojmia - dotyczy czê¶ci nr 1, 2:
Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie nale¿y wskazaæ na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.
6) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zosta³y konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a tak¿e znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzuj± produkty lub us³ugi dostarczane przez konkretnego Wykonawcê Zamawiaj±cy dopuszcza rozwi±zania równowa¿ne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jako¶ciowych nie gorszych ni¿ parametry materia³ów i rozwi±zañ przedstawionych
w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powo³uje siê na rozwi±zania równowa¿ne, jest zobowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego rozwi±zanie spe³nia wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego. W takim przypadku, wykonawca za³±cza do oferty wykaz rozwi±zañ równowa¿nych wraz z jego opisem lub normami.
7) Wszêdzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mog± wyst±piæ nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiaj±cy dopuszcza u¿ycie do wyceny i wbudowania materia³ów, urz±dzeñ i technologii innych producentów w stosunku do przywo³anych pod warunkiem, ¿e proponowany przez Wykonawcê materia³ posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wy¿sze jak materia³y wskazane w dokumentacji.
8) Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e ofertê mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do kilku czê¶ci zamówienia
z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawcy sk³adaj±cy oferty na czê¶ci 1, 2 nie mog± z³o¿yæ oferty na czê¶æ nr 3 i odwrotnie (dotyczy to równie¿ osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w czê¶ci 1, 2) - ma to na celu unikniêcie oczywistego konfliktu interesów.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kana³ów ¶ciekowych
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ¶cieków
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ¶cieków
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 1576059,29 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Czê¶æ 3 - Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi okre¶lonymi w ppkt. a) i b)- Czê¶æ 3 - Przedmiotem zamówienia dla tej czê¶ci jest us³uga polegaj±ca na pe³nieniu nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi okre¶lonymi w czê¶ci 1, 2. Zakres kompleksowej obs³ugi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcê m.in. nastêpuj±cych czynno¶ci:
przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiaj±cego, raportów okresowych i koñcowych oraz informacji niezbêdnych do sporz±dzenia wniosków o p³atno¶æ oraz wszystkich innych dokumentów i informacji zwi±zanych z realizacj± Projektu,
kontrola realizacji robót poprzez obecno¶æ na placu budowy, nie rzadziej ni¿ raz w tygodniu oraz na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego najpó¼niej nastêpnego dnia roboczego,
udzia³ w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora,
reprezentowanie Zamawiaj±cego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodno¶ci jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowê, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
dokonywanie niezbêdnych ustaleñ i uzgodnieñ z autorami projektu budowlanego,
sprawdzanie jako¶ci wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodno¶ci z wymaganiami STWiOR), a w szczególno¶ci zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegaj±cych zakryciu lub zanikaj±cych,
potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usuniêcia wad,
weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodno¶ci
z dokumentacj± techniczn± i zakresem robót wykonanych,
weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporz±dzeniem protoko³u konieczno¶ci wykonania tych robót,
sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zap³aty Zamawiaj±cemu,
doradztwo w podejmowaniu decyzji dotycz±cych zagadnieñ technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacj± techniczn±, obowi±zuj±cymi przepisami Prawa Budowlanego i umow± o wykonanie robót budowlanych,
w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilo¶ci, jako¶ci i warto¶ci robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawc± robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbêdnym do rozliczeñ z Zamawiaj±cym,
rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy w±tpliwo¶ci natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasiêgaj±c w razie potrzeby opinii autora projektu,
udzia³ w komisjach technicznych powo³ywanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji,
sprawdzenie kompletno¶ci przedstawionych przez Wykonawcê dokumentów i za¶wiadczeñ niezbêdnych do przeprowadzenia odbioru.
- Projektowane postanowienia umowy – za³±cznik nr 9, 9a do SWZ.
4) Szacunkowe warto¶ci zamówienia:
Czê¶æ nr Cena netto
3 163 333,33 z³
5) Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e ofertê mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do kilku czê¶ci zamówienia
z zastrze¿eniem, ¿e Wykonawcy sk³adaj±cy oferty na czê¶ci 1, 2 nie mog± z³o¿yæ oferty na czê¶æ nr 3 i odwrotnie (dotyczy to równie¿ osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w czê¶ci 1, 2) - ma to na celu unikniêcie oczywistego konfliktu interesów.
Wszystkie wymagania okre¶lone w dokumentach wskazanych powy¿ej stanowi± wymagania minimalne, a ich spe³nienie jest obligatoryjne. Niespe³nienie ww. wymagañ minimalnych bêdzie skutkowaæ odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 71520000-9 - Us³ugi nadzoru budowlanego
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 163333,33 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2713380,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 3778836,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2713380,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo „HYDROGEOBUDOWA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299
7.3.3) Ulica: ul. Koszaliñska 60
7.3.4) Miejscowo¶æ: S³awno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
Ecol-Unicon Sp. z o.o., ul. Równa 2, 80-067 Gdañsk – wykonanie oczyszczalni ¶cieków w m. Przymiarki
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2713380,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 1976610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2649188,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1976610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo „HYDROGEOBUDOWA” Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8390024299
7.3.3) Ulica: ul. Koszaliñska 60
7.3.4) Miejscowo¶æ: S³awno
7.3.5) Kod pocztowy: 76-100
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIÊBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygra³a firma
PRZEDSIÊBIORSTWO "HYDROGEOBUDOWA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 1976610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 66420,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 130000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66420,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RPI Jacek Wiêckowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8571773768
7.3.3) Ulica: Sucharskiego 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Resko
7.3.5) Kod pocztowy: 72-315
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o czê¶ciach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, je¿eli s± ju¿ znani:
FHU BOLEX Bogus³aw Rysak – inspektor nadzoru inwestorskiego bran¿y elektrycznej
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-05-31
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 66420,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesi±ce
8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ¦WIDWINA
- ZP/66/2024 Us³ugi prania wodnego i czyszczenia chemicznego, us³ugi krawieckie oraz dezynfekcja obuwia na rok 2025
- ¦wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego.
- ZP/51/2024 Dostawa napojów bezalkoholowych na rok 2025
- ZP/63/2024 - Us³ugi z zakresu medycyny pracy w 2025 roku
- Przebudowa Placu Lotników w ¦widwinie.
wiêcej: przetargi w ¦widwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowo-kanalizacyjnej w Boszkowie, Boszkowie Letnisku, Dominicach i Ujazdowie - etap II
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Paw³owie
- "Utworzenie ¿³obka w miejscowo¶ci Gnojno"
- Kapitalny Remont Bloku ¯ywieniowego
- NAPRAWA POSADZKI W HALI KOMPOSTOWNI ODPADÓW Zak³adu Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Bia³ej ul. Krakowska 315 d, 43-300 Bielsko-Bia³a
- "Budowa o¶wietlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Ko¶cielnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.